Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää  (Luettu 20264 kertaa)

Poissa Karmel

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #20 : Syyskuu 12, 2023, 14:42:53 »
Anteeksi mun lusikka nyt miesten "sopassa" mut ajattelkaat itse....  hienot rapsat,nuori ja kaunis miten paljon hän saa ns tekstareita ja s-posteja. Vaikka mie en kävelle ollenkaan enää tuossa luokassa nuorudeen kanssa ja ...jne ;) mut saan minäkin niin paljon tekstareita että puh on tukossa....
Mitä jos soittamalla selvitätte mihin mennään...jos vaikkaa vastaaja sanokin että...hupsis,olen ho kyllä mut tänään vapaa päivää(ei mulla vaan nyt  ;)vaan ns yleensä) Malttia...malttia jos kiinnostus on vaan häneen kohtaan-kyllä joskus sieltä se vastaus tulee....ns nopeet syö hidaat :kiss:


RA:n ja MrT:n rapsojen perusteella lienee aika huippu mimmi jolle on tulossa asiakkaita enemmän kuin voi ottaa vastaan. Ottaa vastaan vain osan. Harmittahan se jos joutuu karsituksi.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 12, 2023, 14:49:44 kirjoittanut Karmel »
Ei se määrä-vaan se laatu<3
Karmel👄

SLAVA UKRAINI!

Poissa Weird Knight

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #21 : Syyskuu 12, 2023, 16:10:48 »
Itse tapasin hänet pariin otteseen alkukesästä. Eipä ollut mitään ongelmia saada yhteyttä silloin, eikä oikeastaan viimeviikollakaan. En nyt päässyt lähtee, mutta ajan osoitteineen sain helposti.  Oikein mukava nuori neito kyseessä. Herkullinen joogapöksyihin pakattu hanuri, josta ei saanut katsetta irti kun alaovelta asunnolle käveltiin.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #22 : Syyskuu 12, 2023, 17:03:26 »
Mä onnistuin käymään neitokaisen luona joskus heinä-elokuussa ja sen hänen luo pääseminen oli tosiaan aika hankalaa. Vastailut tuli useiden päivien viiveellä ja prosessi kesti useita viikkoja. Olin lomilla niin ei sinäänsä haitannut, mutta ei tietänkään paljon pistanyt panoksia siihen että oikeesti joskus pääsis häntä panemaan.
No, sitten kerran kauniina kesä iltana löytyikin aikaa ja karautin paikalle.
Maksoin 30minuutista ja tyttö oli oikein kaunis, viehättävä ja hyväkäytöksinen. Paneskelu oli antoisaa ja muutenkin mukaavaa.
Kun nalli oli palanut jäin sohvalle ottamaan happea ja tyttö tarjoili kokista juotavaksi. Kysyin että onko kiire, pitääkö mun lähteä, onko seuraava kaveri jo kohta alaovella? Luna vastasi iloisesti, että ei mitään hätää olen illan viimeinen asiakas. No mullakaan ei ollut kiire niin jäin juttelemaan ja ihailemaan nuorta kaunista naista. Keskustelu oli ihan mukavaa ja sitten Luna ehdotti uutta kierrosta ja meikämanne tietysti asiasta innostuin ja eikun armotonta panemista. Sitten kävin suihkussa ja sanoin, että nyt pitänee lähteä. Tyttö sanoi, että tule toki uudestaa. Eli kaikinpuolin 10+ kokemus.
Yritin sen jälkeen laittaa välillä viestiä,noin viikoin välein, mutta en koskaan saanut vastausta. Kunnes n.viikko sitten hän ensin laitta perus "automaattiviestin" hinnoista ym. Sitten kun kyselin aikoja Luna vastasi: "Hei mehän ollaan tavattu😭"
Ja sen jälkeen ignooras mut ja varmaan laitto numeron estoon.

En tiedä mitä tässä tapahtu ja olisin mieluusti häntä tavannu, mutta toisaalta ei ihan hirveesti harmitakkaan. Pkseudulta kun löytyy kyllä muitakin todella mehukkaita hupakoita!
Kippis ja kulaus!

Hyvä tapaaminen taustalla ja blokkiin?

Erikoista.

Mutta tässähän näitä esimerkkejä listattuna on, miksi mm. pysyn nuorista kaukana.

Ajatus tästä nimenomaisesta pt:sta on kyllä houkutteleva, mutta pitänee käyttää aika, energia ja rahat vain varmoihin tapauksiin.

Poissa Stondis

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #23 : Syyskuu 12, 2023, 18:07:48 »
Niimpä, tasan ei mee elämässä onnenlahjat😆

Oon kyllä kateellinen niille onnekkaille jotka Lunan luokse vielä pääsee.

Mutta ei muutaku kohti uusia pettymyksiä

Poissa jukkis

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #24 : Syyskuu 14, 2023, 18:27:35 »
tekeekö tämä tyttö muutakin kun perseeseen panoa ? Sain semmosen käsityksen,että antaa vaan suuta ja peppua ?

Poissa Kiva1971

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #25 : Syyskuu 18, 2023, 12:33:47 »
Ihan samanlaisella ilmoituksella naapurissa ilmoittelee Shemale-osiossa Sexy Lulu. Numero on eri, mitat heittää, mutta ikä on sama. Mahtaisikohan tässä olla syy siihen, että ”neito” tarjoaa vain peräpeiliä?

Ilmoitusnro ***
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2024, 20:16:38 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa RoccosApprentice

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #26 : Syyskuu 18, 2023, 13:08:26 »

Ihan samanlaisella ilmoituksella naapurissa ilmoittelee Shemale-osiossa Sexy Lulu. Numero on eri, mitat heittää, mutta ikä on sama. Mahtaisikohan tässä olla syy siihen, että ”neito” tarjoaa vain peräpeiliä?

Ilmoitusnro ***

No ei todellakaan ole. On teillä taas täällä setit  :drinking:

Lunalla riittänee pokaa niin paljon ettei ota vastaan kyllä vanhaa vakkariaankaan. Oli kivaa niin kauan kun sitä kesti.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2024, 20:16:55 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #27 : Syyskuu 18, 2023, 13:12:37 »
Tässä kohtaa voin taas ihmetellä, että olen varmaan jäänyt jostain todella ihanista tapauksista paitsi, mutta en iki maailmassa tulisi edes avanneeksi tuollaista ilmoitusta kun tällä tytöllä on tai harkinneeksi sitä vakavasti ottaakseni yhteyttä. Kun ilmoituksessa puhutaan pelkkää paskaa, ja kuvat ovat huonot.

Mut ilmeisesti monilla on kova vimma löytää ns uusia neitoja tai amatöörejä. Sitten ehkä osa on hyviä ja osa on mitä sattuu? Vai olenko väärässä?

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #28 : Syyskuu 18, 2023, 13:34:09 »
Tässä kohtaa voin taas ihmetellä, että olen varmaan jäänyt jostain todella ihanista tapauksista paitsi, mutta en iki maailmassa tulisi edes avanneeksi tuollaista ilmoitusta kun tällä tytöllä on tai harkinneeksi sitä vakavasti ottaakseni yhteyttä. Kun ilmoituksessa puhutaan pelkkää paskaa, ja kuvat ovat huonot.

Mut ilmeisesti monilla on kova vimma löytää ns uusia neitoja tai amatöörejä. Sitten ehkä osa on hyviä ja osa on mitä sattuu? Vai olenko väärässä?
Sanoisin että et ole väärässä

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #29 : Syyskuu 18, 2023, 22:27:42 »
Mä onnistuin käymään neitokaisen luona joskus heinä-elokuussa ja sen hänen luo pääseminen oli tosiaan aika hankalaa. Vastailut tuli useiden päivien viiveellä ja prosessi kesti useita viikkoja. Olin lomilla niin ei sinäänsä haitannut, mutta ei tietänkään paljon pistanyt panoksia siihen että oikeesti joskus pääsis häntä panemaan.
No, sitten kerran kauniina kesä iltana löytyikin aikaa ja karautin paikalle.
Maksoin 30minuutista ja tyttö oli oikein kaunis, viehättävä ja hyväkäytöksinen. Paneskelu oli antoisaa ja muutenkin mukaavaa.
Kun nalli oli palanut jäin sohvalle ottamaan happea ja tyttö tarjoili kokista juotavaksi. Kysyin että onko kiire, pitääkö mun lähteä, onko seuraava kaveri jo kohta alaovella? Luna vastasi iloisesti, että ei mitään hätää olen illan viimeinen asiakas. No mullakaan ei ollut kiire niin jäin juttelemaan ja ihailemaan nuorta kaunista naista. Keskustelu oli ihan mukavaa ja sitten Luna ehdotti uutta kierrosta ja meikämanne tietysti asiasta innostuin ja eikun armotonta panemista. Sitten kävin suihkussa ja sanoin, että nyt pitänee lähteä. Tyttö sanoi, että tule toki uudestaa. Eli kaikinpuolin 10+ kokemus.
Yritin sen jälkeen laittaa välillä viestiä,noin viikoin välein, mutta en koskaan saanut vastausta. Kunnes n.viikko sitten hän ensin laitta perus "automaattiviestin" hinnoista ym. Sitten kun kyselin aikoja Luna vastasi: "Hei mehän ollaan tavattu😭"
Ja sen jälkeen ignooras mut ja varmaan laitto numeron estoon.

En tiedä mitä tässä tapahtu ja olisin mieluusti häntä tavannu, mutta toisaalta ei ihan hirveesti harmitakkaan. Pkseudulta kun löytyy kyllä muitakin todella mehukkaita hupakoita!
Kippis ja kulaus!

Tyttö kiintyi suhun ja varmaan halusi tämän takia pistää pelin poikki?

Tai sitten. Tyttö vaihtoi yhdessä vaiheessa puhelinnumeronsa. Ehkä sinulle jäi hänen vanha toimimaton numero, jolloin erehdyit tulleesi blokatuksi?
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 491
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #30 : Syyskuu 27, 2023, 23:40:32 »
en iki maailmassa tulisi edes avanneeksi tuollaista ilmoitusta kun tällä tytöllä on tai harkinneeksi sitä vakavasti ottaakseni yhteyttä. Kun ilmoituksessa puhutaan pelkkää paskaa, ja kuvat ovat huonot.

Sama.

... mutta mutta...

Lainaus
Mut ilmeisesti monilla on kova vimma löytää ns uusia neitoja tai amatöörejä. Sitten ehkä osa on hyviä ja osa on mitä sattuu? Vai olenko väärässä?

Olet sikäli väärässä, että tässä keississä AP antoi ymmärtää olevan saatavilla kaunis vaginaneitsyt oriental-typy owo+cim. Näen silmissäni kauniin ja ihanan kassatyttöystäväni ajoilta Berliinissä. Huhhels!

... mutta mutta...

No ei todellakaan ole. On teillä taas täällä setit  :drinking:

Lunalla riittänee pokaa niin paljon ettei ota vastaan kyllä vanhaa vakkariaankaan. Oli kivaa niin kauan kun sitä kesti.

Olikin transu :D absoluuttista huutista Rocco Siffredille. Sinne meni saittimaineesi.

_
dijon on sinappi



Poissa Weird Knight

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #31 : Syyskuu 28, 2023, 07:47:03 »
Dumpatut vs käynneet draamaa tulossa?


Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #32 : Syyskuu 28, 2023, 07:53:29 »
Tämäkin lanka on pilalla

Poissa Timppa09

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #33 : Syyskuu 28, 2023, 15:01:56 »
Mistäs nämä transujutut oikein lähteneet liikkeelle? Juoruämmät liikkeelle taas?

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 646
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #34 : Syyskuu 28, 2023, 15:39:45 »

Ihan samanlaisella ilmoituksella naapurissa ilmoittelee Shemale-osiossa Sexy Lulu. Numero on eri, mitat heittää, mutta ikä on sama. Mahtaisikohan tässä olla syy siihen, että ”neito” tarjoaa vain peräpeiliä?

Ilmoitusnro 1428886

No ei todellakaan ole. On teillä taas täällä setit  :drinking:

Lunalla riittänee pokaa niin paljon ettei ota vastaan kyllä vanhaa vakkariaankaan. Oli kivaa niin kauan kun sitä kesti.

Näitä meriselityksiä aina tulee sen jälkeen kun joku alfauros huomaa jälkeen päin porannensa puppelipoikaa hanuriin
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 228
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #35 : Syyskuu 28, 2023, 15:59:25 »
Mistäs nämä transujutut oikein lähteneet liikkeelle? Juoruämmät liikkeelle taas?

Tais lähteä siitä, että eksi_reffeille ilmestyi shemale-osioon tjms. ilmoitus, joka oli lähes suora kopio Lunan ilmoituksesta. Shemale-ilmossa vain lokaatio, yhteystiedot, nimimerkki ja kehon annetut mitat oli hieman erilaiset, lisäksi mitoissa ilmoitettu viimeinen luku 17 taisi viitata kikulin pituuteen.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 28, 2023, 16:04:53 kirjoittanut Noodelidude »

Poissa Timppa09

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #36 : Syyskuu 28, 2023, 19:45:29 »
Mistäs nämä transujutut oikein lähteneet liikkeelle? Juoruämmät liikkeelle taas?

Tais lähteä siitä, että eksi_reffeille ilmestyi shemale-osioon tjms. ilmoitus, joka oli lähes suora kopio Lunan ilmoituksesta. Shemale-ilmossa vain lokaatio, yhteystiedot, nimimerkki ja kehon annetut mitat oli hieman erilaiset, lisäksi mitoissa ilmoitettu viimeinen luku 17 taisi viitata kikulin pituuteen.

Hmm, erikoista sinänsä ettei Lunalla kyllä kikulia ole ollenkaan. Luulisi, että usealla eri tapaamiselle olisin sellaisen huomannut. Kyllä se pillukin kostunut tapaamisten aikana, joten omalta osaltani sanoisin edelleen juoruiksi nämä kirjoittelut. Mutta kukin tyylillään.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 479
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #37 : Syyskuu 28, 2023, 20:17:45 »
^ Eikös jokainen vähänkään suositumpi palveluntarjoaja ole vähintään Ylilaudalla leimattu transuksi? :)

Mitä Lunaan liittyvin rapsantynkiin tulee, sellaista en pysty antamaan, koska olen monien muiden kollien tavoin odottamassa vastausta. Muutaman viikon välein uusi yritys ja sillä välin toiselle ovelle. :behind:

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 491
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #38 : Syyskuu 28, 2023, 20:52:00 »
Tais lähteä siitä, että eksi_reffeille ilmestyi shemale-osioon tjms. ilmoitus, joka oli lähes suora kopio Lunan ilmoituksesta. Shemale-ilmossa vain lokaatio, yhteystiedot, nimimerkki ja kehon annetut mitat oli hieman erilaiset, lisäksi mitoissa ilmoitettu viimeinen luku 17 taisi viitata kikulin pituuteen.

Ok. Seison korjattuna. Mist mä saatoin tietää tollasen transujen tuple-notaation! Sori siitä.

_
dijon on sinappi

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 228
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
« Vastaus #39 : Syyskuu 28, 2023, 23:05:05 »
^ Ei se mitään sinappiseni. Kävin kertaalleen puolihuolimattomuuttani imauttamassa kikulini melkein varmalla post op:lla, joten olen nykyään aihepiirin connoisseur.