Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sugardaters huijarit ❗  (Luettu 19866 kertaa)

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #20 : Heinäkuu 21, 2023, 16:17:47 »
Taitaa Harry olla tässä se huijari :whipping:

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #21 : Heinäkuu 21, 2023, 16:23:55 »
Jos tyttö päätyy feikkilistalle siitä, ettei suostu hölmöihin pyyntöihin niin onpa lapsellista touhua taas  :whipping:

Poissa Harryman

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #22 : Heinäkuu 21, 2023, 16:51:37 »
Taitaa herra helsinginturska olla itse joku noista rapsatuista huijareista kun noin aktiivisesti puolustelee. Tai jonkun heistä "sutenööri". SD sivulta ollaan muuten paljastettu useita naisprofiileilla olevia huijarimiehiä. Miksi muuten puolustelet juuri pahimpia huijariperseilijöitä eli Vantaannarttua ja Turussa pyörivää Julle65 typyä? Sattumaa? Tuskinpa vain.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #23 : Heinäkuu 21, 2023, 17:01:43 »
Nyt on ihan pakko hakea lähikaupasta poppareita  :laught:
Why so fragile?

Poissa Harryman

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #24 : Heinäkuu 21, 2023, 17:27:31 »
Älä suotta. Tuo keskustelu oli puoleltamme tässä. Seuraava postaus tulee olemaan päivitetty huijarilistaus enimmäkseen pks alueelta, mutta joitain myös J-kylä, Lahti, Tre ja Tku. Stay tuned ...

Poissa Helsinginturska

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #25 : Heinäkuu 21, 2023, 19:04:18 »
Taitaa herra helsinginturska olla itse joku noista rapsatuista huijareista kun noin aktiivisesti puolustelee. Tai jonkun heistä "sutenööri". SD sivulta ollaan muuten paljastettu useita naisprofiileilla olevia huijarimiehiä. Miksi muuten puolustelet juuri pahimpia huijariperseilijöitä eli Vantaannarttua ja Turussa pyörivää Julle65 typyä? Sattumaa? Tuskinpa vain.


C’moon Harryboy, mä veikkaan että esim Lifti muistaa mut sihteeriopistolta jos nyt on sama henkilö kuin se joka siellä käytti samaa nickiä.

Miten esimerkiksi Julle65 on perseillyt? Ei antanut sulle?

Julle joka oikealta nimeltään Julia antoi mulle esim snäpchatin ja ainakin siellä olevissa kuvissa näyttää hyvinkin aidolta.

Jännä juttu että nämä kaksi jotka mä toin esille on just ne pahimmat perseilijät, miten sattuikin.

Jokainen voi ihan itse päätellä Harryn motiiveja ja aitoutta

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1388
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #26 : Heinäkuu 21, 2023, 19:19:17 »
Tämä on mielenkiintoinen aihe, vaikka sinänsä sugardeitit eivät ole ihan mun kiinnostuksen terävintä kärkeä. Yhtäältä hyvä että feikkejä ilmoitetaan, toisaalta niiden julkaisuissa on tosi iso väärinkäytösten mahdollisuus ellei perusteluita feikiksi nimeämiseen anneta.

Jään jännittyneenä odottamaan tämän keskustelun kehittymistä

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #27 : Heinäkuu 21, 2023, 19:20:00 »
Harryn pitäisi lyödä nyt jotain faktaa pöytään.. todennäköisesti ei riitä.

Omakohtaisia kokemuksia.
Se ei vain riitä, että on kuullut jostain tai jotain some foorumi paskaa.


« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 21, 2023, 19:22:36 kirjoittanut SnakeEater »

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2621
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #28 : Heinäkuu 21, 2023, 19:26:02 »
Sokerista vielä sen verran että enhän minä häitäkään ensisijaisesti viettäisi että menisin jonkun naisen kanssa naimisiin vaan sen takia että siellä saa kakkukahvit. Jos se ei ole sokerideittailua niin mikä sitten on?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #29 : Heinäkuu 21, 2023, 19:29:46 »
Sokerista vielä sen verran että enhän minä häitäkään ensisijaisesti viettäisi että menisin jonkun naisen kanssa naimisiin vaan sen takia että siellä saa kakkukahvit. Jos se ei ole sokerideittailua niin mikä sitten on?

Lähinnäkin tästä tulee mieleen, että haet huomiota, mutta itse topikki ei kiinnosta ollenkaan.

Poissa Harryman

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #30 : Heinäkuu 21, 2023, 20:56:52 »
Ok. Selvitetään ja taustoitetaan hieman yleisön pyynnöstä. Meitä on muutama mies. Operoimme mm. SD sivustolla muutamalla eri miesprofiililla ja myös muutamalla eri naisprofiililla. Noiden profiilien avulla hankimme tietoja huijareista ja feikeistä. Niitä olemme julkaisseet tähän ketjuun jo aiemmin. Osa noista julkaistuista profiileista on sittemmin poistunut, muuttanut profiilinimeään tai eivät ole olleet hetkeen aktiivisena. On toki mahdollista, että joku tai jotkut huijariksi raportoiduista ovatkin aitoja. Ohilaukauksia voi sattua. Pidämme linjana vähintään 3: lta eri ilmoittajalta saatua tietoa ennenkuin listaamme huijariksi. Tähän mennessä ns pahimmat huijariperseilijät SD sivulla on nuo jo aiemmin ilmoitetut:
Julle65, 21 Tku
Namicami, 30 Tku
Vantaannarttu, 22 Vantaa
Vici2, 19 Tuusula

Siittä vaan kyseisiä hahmoja vonkaamaan ja treffeille jos kovasti haluutte tulla huijatuksi ;)

Poissa Harryman

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #31 : Heinäkuu 21, 2023, 21:15:23 »
Vakuudeksi muutama AITO SUGARSEXGIRL Sugardaters sivustolta.

Näiden kanssa homma pelaa sovitusti, ei turhia säätöjä, pelin henki selvä ja ... onnistuu. Sponssitaso parin tunnin panotreffeistä 200-400€. Toki kondomi kaikessa, ei peppuun jne. sääntöjä lähes kaikilla:

Angelie12, 23 Kerava
Blondie_, 33 Vantaa
Jelenaa123, Hki
Northern girl, 27 Hki
sakuradreams, 26 Hki
SweetCottonCandy, 25 Hki
Sweetie27, 27 Hki
Tsunami_01, 39 Hki

Poissa Harryman

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #32 : Heinäkuu 21, 2023, 22:19:13 »
Hei Snake. Tässä erityisesti just sulle sopiva mimmi SD sivulta: Kinuski, 33 Hki. Latinobrunetti. Aito on ja panee hyvin, mutta ihan vitun sekopää. About 200€ pari tuntia. On ollu aktiivisena lähipäivinä.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #33 : Heinäkuu 21, 2023, 22:42:47 »
Näiden kanssa homma pelaa sovitusti, ei turhia säätöjä, pelin henki selvä ja ... onnistuu. Sponssitaso parin tunnin panotreffeistä 200-400€. Toki kondomi kaikessa, ei peppuun jne. sääntöjä lähes kaikilla:

Mikähän nämä sitten erottaa ns. ammattihuorista? Ei kai mikään. 350-400 €/h lähtee jo varsin hyvätasoinen ammattilainen pariksi tunniksi. Ja kumi toki käytössä, mutta myös peppureikä saattaa olla käytettävissä.

Mitä mä nyt en ole ymmärtänyt tästä sokerideittailusta? Ihan täydeltä huorabisnekseltähän toi kuulostaa :o

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #34 : Heinäkuu 21, 2023, 22:51:27 »
^ Joukosta löytyy niitä, joiden taksa samaa luokkaa kuin naapurisivuston ym hupakoilla, mutta sokerideiteistä löytyy myös niitä, jotka lähtevät pidemmille deiteille. Esim yön yli, pari yötä, jopa vaikkapa kaupunkilomalle, risteilylle, ulkomaanmatkalle, kunhan maksat koko lystin ja ekstraa päälle rahan tai vaikka heidän pyytämien lahjojen muodossa.

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #35 : Heinäkuu 21, 2023, 22:54:43 »
Lisättäköön vielä, että itse kävin kerran risteilyllä sokeritytön kanssa. 24h risteily, 650 e, 2 kertaa panot, maksoin ruuat ja tax freesta valkkasi itselleen parinsadan edestä tavaraa.

Poissa Harryman

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #36 : Heinäkuu 21, 2023, 23:02:49 »
Näiden kanssa homma pelaa sovitusti, ei turhia säätöjä, pelin henki selvä ja ... onnistuu. Sponssitaso parin tunnin panotreffeistä 200-400€. Toki kondomi kaikessa, ei peppuun jne. sääntöjä lähes kaikilla:

Mikähän nämä sitten erottaa ns. ammattihuorista? Ei kai mikään. 350-400 €/h lähtee jo varsin hyvätasoinen ammattilainen pariksi tunniksi. Ja kumi toki käytössä, mutta myös peppureikä saattaa olla käytettävissä.

Mitä mä nyt en ole ymmärtänyt tästä sokerideittailusta? Ihan täydeltä huorabisnekseltähän toi kuulostaa :o

Tuossa jo nimim. Petzku vastailikin. Ainakin tuolla SD sivulla olevat aidot tytöt kokemusteni mukaan eivät ole ns ammattilaisia. Hakevat pientä lisätienestiä seksitreffailemalla satunnaisesti ja valikoiden, ehkä vain muutamaa ns vakkarimiestä mielellään. Muutamia ammattilaisia on myös ja saattavat ilmoitella myös muilla sivustoilla. Lisäksi on noita ns klassisen sugardatingin girlejä. He tarjoavat vain seuraansa vaikkapa teatteriin, illalliselle, konserttiin yms. mutta eivät seksiä. Sitten on noi huijarit erikseen; niistä onkin tässä ketjussa tarkemmin.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #37 : Heinäkuu 21, 2023, 23:04:12 »
^ ja ^^ Heh :D

Itselläni ”ennätys” oli 12 h tapaaminen suositun suomihupakon kanssa 500 € yöstä. Panna sain ihan sydämeni kyllyydestä pitkin yötä ja kyrpäni punaiseksi. Oli kyllä lyömätön erikoistarjous eikä näitä usein tule. Ja tuo nyt oli ihan vaan vanhalta sexworkilta.

Mut toki jos sokerideiteistä noita matkaseuralaisia löytyy, niin korvauksesta voinee neuvotella. Ammattihuorathan tulkitsee neuvottelun tinkaukseksi ja antaa punasta luuria korvaan ::)

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #38 : Heinäkuu 21, 2023, 23:05:00 »
Näiden kanssa homma pelaa sovitusti, ei turhia säätöjä, pelin henki selvä ja ... onnistuu. Sponssitaso parin tunnin panotreffeistä 200-400€. Toki kondomi kaikessa, ei peppuun jne. sääntöjä lähes kaikilla:

Mikähän nämä sitten erottaa ns. ammattihuorista? Ei kai mikään. 350-400 €/h lähtee jo varsin hyvätasoinen ammattilainen pariksi tunniksi. Ja kumi toki käytössä, mutta myös peppureikä saattaa olla käytettävissä.

Mitä mä nyt en ole ymmärtänyt tästä sokerideittailusta? Ihan täydeltä huorabisnekseltähän toi kuulostaa :o

Tuossa jo nimim. Petzku vastailikin. Ainakin tuolla SD sivulla olevat aidot tytöt kokemusteni mukaan eivät ole ns ammattilaisia. Hakevat pientä lisätienestiä seksitreffailemalla satunnaisesti ja valikoiden, ehkä vain muutamaa ns vakkarimiestä mielellään. Muutamia ammattilaisia on myös ja saattavat ilmoitella myös muilla sivustoilla. Lisäksi on noita ns klassisen sugardatingin girlejä. He tarjoavat vain seuraansa vaikkapa teatteriin, illalliselle, konserttiin yms. mutta eivät seksiä. Sitten on noi huijarit erikseen; niistä onkin tässä ketjussa tarkemmin.

Miten kommentoit noita sun huijari juttuja?
Onko ne valetta..

Poissa Harryman

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters huijarit ❗
« Vastaus #39 : Heinäkuu 21, 2023, 23:18:51 »
Kommentoin jo aiemmin. Kannattaa lukea koko ketju alusta alkaen. On mahdollista, että huijareiksi listaamissani onkin joitakin aitoja. Onhan siitäkin palautetta annettu. Mielestäni olisi kaikkien eduksi, että noilla sivustoilla ei olisi niin paljon huijareita. Siksi niitä tänne listataan yleiseen tietoon. Mutta jokainen ottakoon itse selvää jos ei listauksiini luota.