Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Missr02  (Luettu 12942 kertaa)

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Missr02
« Vastaus #20 : Elokuu 21, 2023, 13:47:29 »
Ei mulla ollut mitään ongelmia saada vastausta tytöltä. Eilen iltapäivällä bongasin ilmoituksen ST:ltä, samantien yhteydenotto ja saman illan aikana oli tapaamisaika sovittuna tälle päivälle.

Poissa Petteri

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #21 : Elokuu 23, 2023, 15:30:50 »
Jos on vaikeuksia saada typyiltä vastauksia niin kannattaa katsoa peilin ja miettiä omia viestintätaitoja. (Sykkivän suonikkaan kuva ei tee vaikutusta jos muilla on videoita. Homma voi silti kaatua proosaosuuden puutteisiin, yhdyssanat väärin ja pilkut missä sattuu..)

Poissa Kino_00

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #22 : Syyskuu 19, 2023, 10:54:23 »
Neiti vastailee taas vähän hitaasti ni kyselisin niiltä jotka on hänet tavannut, että onko ns. vaivan arvoinen pano? Kuvat ainakin vaikuttaa tosi hyviltä

Poissa Tiikerililja

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #23 : Syyskuu 20, 2023, 16:16:04 »
Onko joku päässyt käymään tällä ja viitsisi jonkin raportinkin asiasta vääntää?

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Missr02
« Vastaus #24 : Syyskuu 20, 2023, 20:33:27 »
On käyty. Nätti ja hyväkroppainen, nuori suomalainen nainen. Suudella ja nuolla sai, ottaa kumilla poskeen.

Otteista kuitenkin paistaa kokemattomuus, eli ei ole mikään seksin jumalatar. Olin varannut tunnin ajan ja silloin odotan, että aloitellaan tutustumaan pienellä flirtillä ja hitaasti toisten vartaloihin tutustumalla sekä vaatteita toiselta riisumalla.

Heti kättelystä tyttö kuitenkin veti itsensä nakuksi ja alkoi vatkaamaan löysää mulkkua ennen kuin edes sänkyyn päästiin. Siitä sitten aika nopeasti täyteen toimintaan ja lasti lähti jo 20min kohdalla. Toki olisin itsekin voinut hieman himmailla ja pitää taukoa välissä. Itsellä jäi tutustuminen yhteen kertaan ainakin joksikin aikaa. Ehkä kuitenkin joskus myöhemmin uudelleen, kun tytöllä kokemus karttunut.

Poissa auro

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #25 : Syyskuu 20, 2023, 20:51:51 »
^ Eihän se pt voi tietää mitä sä häneltä odotat, jos et siitä ääneen sano. Ite ainakin kannatan ja haluankin, että mulle sanotaan jos haluaa tapaamisen etenevän tietyllä tahdilla.
Tampere 🎔

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Missr02
« Vastaus #26 : Syyskuu 20, 2023, 21:59:35 »
Aikaa varatessa tietysti kerroin mitä haluan ja tapaamiselta odotan. Kiitos kuitenkin muistutuksesta auro.

Poissa Turku899

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #27 : Syyskuu 20, 2023, 22:47:05 »
Kyllä mä oon likasta tykännyt. Itse kylläkin aina kommunikoinut mitä tapaamiselta toivon ja mainiosti on homma toiminutkin.  :kiss:

Poissa Akba

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #28 : Marraskuu 23, 2023, 16:11:13 »
Muutaman kerran olen tavannut ja oikein mukava naapurin tyttömäinen ja ehkä hiukan ujon oloinen nainen kyseessä. Hyvä suutelija  :kiss:
Nyt en ole vähään aikaan saanut yhteyttä joten ehkä tauolla. Toivottavasti ei kuitenkaan lopettanut.
Tietääkö joku asiasta paremmin?

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 122
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #29 : Marraskuu 24, 2023, 17:07:44 »
Muutaman kerran olen tavannut ja oikein mukava naapurin tyttömäinen ja ehkä hiukan ujon oloinen nainen kyseessä. Hyvä suutelija  :kiss:
Nyt en ole vähään aikaan saanut yhteyttä joten ehkä tauolla. Toivottavasti ei kuitenkaan lopettanut.
Tietääkö joku asiasta paremmin?

Ilmoittelee muutaman päivän kuussa/parin kuukauden välein, ei tee tätä hommaa jatkuvasti, häneltä löytyy myös OF jossa aktiivisempi.

Poissa Akba

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #30 : Marraskuu 26, 2023, 14:35:03 »
OF on kiinni ja siksi huolestuinkin.

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 122
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #31 : Marraskuu 26, 2023, 17:47:48 »
OF on kiinni ja siksi huolestuinkin.

Tuota en huomannutkaan, ehkä elämäntilanteen muutos tms

Poissa analseeker

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #32 : Marraskuu 27, 2023, 10:13:06 »
nyt näyttää olevan ilmo

Poissa Eternal

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #33 : Toukokuu 06, 2024, 02:15:21 »
Vieläköhän hän tekee hommia, onko tietoa? Ei ole hetkeen osunut omaan silmään ilmoitusta.

Paikalla anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #34 : Toukokuu 06, 2024, 07:05:53 »
Vieläköhän hän tekee hommia, onko tietoa? Ei ole hetkeen osunut omaan silmään ilmoitusta.

Taisi myös poistaa onlyfans tilinsä myös, mikä ei myöskään lupaa jatkon suhteen hyvää  :( minulle hän vastasi aiklinaan kikissä kerran aktiivisesti ja vaikutti ihanalta 10/10 Gfe:ltä. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään tai näkynyt edes lukukuittausta  :-[
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩