Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maturet, puumat ja isoäidit seksinmyynti- ja ostomaailmassa, Suomessa  (Luettu 9637 kertaa)

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Minä en edes muista milloin aloitin seksipalvelujen myynnin, mutta olin varmaan 40v +  Olen aina ollut seksuaailisesti aktiivinen, avioliitossakin oli vähän ongelmia kun halusin enemmän ja halusin kokeilla - mies ei.
Sitten eräänä - jo eronneena - aikakautena turhauduin ja löysin seksisivustot. Suomi24-sivuston Sexchatissa juttelin laajasti, kerroin että mulla on fantasia olla kahden miehen kanssa., MNM. Jatkoin muutamia keskusteluja privassa, siellä pystyi silloin olemaan monta kerrallaan. Juttelin kahden hepun kanssa joilla oli sama fantasia, mutta he eivät tunteneet toisiaan. Molemmat naimisissa ja pienet lapset. Jess, ajattelin, siirryttiin sen ajan kokouspuheluihin, meillä synkkas tosi hyvin ja tavattiin. Ilta oli mahtava. Herrat ihmettelivät miksen myy seksiä? TÄH? Ei ollut tullut mieleenkään.

Näiden herrojen avustuksella tein ekat sivut kuvineen ja ekat postaukset Sihteeriopistolle ja loppu on historaa.

No, nyt on mennyt monta vuotta, monta käännettä elämässäni, taas yliopistolla, tällä kertaa UEF. Joensuu ja uudet tuttavat. Mutta myös aivan fantastiset vanhat tuttavat Kuopion ajalta, Paulattaren ajalta! Joka kuukausi heitä ilmestyy. Olen tosi otettu. Olemme siis tavanneet ekat kerrat noin 15 vuotta sitten, he ottavat yhteyttä kun olen täällä Aurora Mature os. Paulatar. Ja koska tunnemme niin kaukaa, he voivat tulla kotiini.

Juttuni on tueksi teille naisille, joille on sanottu että 30 v on hutsun yläikäraja. Olen lähellä tuota tuplasti, ja minulla riittää sekä vanhoja että uusia asiakkaita. Suomessa on miehiä jotka haluavat tavata ikäisensä naisen, joka on ikäisensä näköinen - ei silikoneja, ei rasvaimuja, vaan vain naturellin Ellin.

Kiitos ihanat suomalaiset, vanhoja haaskoja rakastavat ja rakastelevat miehet  :-* :-* :-*
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2019, 16:56:22 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maturet, puumat ja isoäidit seksinmyynti- ja ostomaailmassa, Suomessa
« Vastaus #1 : Marraskuu 25, 2019, 21:15:51 »
Hienoa ja kiitos tarinasi jakamisesta, Aurora!

"Viimeinen käyttöpäivä"/"parasta ennen" - tarrat kuuluu tiukasti vain ruokakauppoihin!
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maturet, puumat ja isoäidit seksinmyynti- ja ostomaailmassa, Suomessa
« Vastaus #2 : Marraskuu 27, 2019, 18:26:12 »
Jännää kun tähän naruun ei tule keskustelua.

Saan enemmän yksityisviestejä kuin koskaan.

Onko turskilla jokin koodi että 50 + , menopaussin ohittanut ei voi olla haluttava hutsu? Onko turskalla oltava illuusio, että vaikka nainen on maksettu ja käytössä on vähintäänkin kondomi, niin parittelun tulos voisi olla jälkeläinen?

Vai onko täällä kirjoittelevat niin nuoria, että äidin tai isoäidin ikäinen nainen ei voisi harrastaa seksiä?


Poissa Vikkelä Kikkeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Moi Paulatar/Aurora mature

Ensi tapaamisestani Paulattaren kanssa taitaa olla jotain 10 vuotta? Muistan sen yhä erittäin hyvin :-* Useampi vuosi tuli käytyä luonasi säännöllisen epäsäännölisesti purkamassa paineita ;D Viime talvena pongasin tutut ilmoituskuvat ja keväällä olin työasioissa Joensuussa. Mitästäs muutakaan siitä seurasi kuin tapaaminen seksinmerkeissä ... Vois käydä uudemman kerran vakoa kyntämässä.

Vkkelä Kikkeli


Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Kyselyistä ja toteutuneista tapaamisista päätellen, olen haluttava hutsu. Kuten Aurora tuota sanamuotoa käytti. Ja olen paljon muutakin.

Ikä ja elämänkokemukset on sellainen yhdistelmä missä suvereenisti ja lempeän myönteisesti suhtautuu asiakkaisiin. Paljon on nähty ja koettu alueella mitä kutsutaan elämäksi. Hyväksyminen ja ymmärtäminen lisääntynyt ennenkaikkea ihmisten erilaisissa seksuaalisissa tarpeissa.
Yksi saa kiksit yhdenlaisesta, toinen toisenlaisesta. Monimuotoista ja laajaa ihmisen seksuaalisuus.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Cale

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Itse tykkään juurikin vanhemmista hupakoista. 50v. on alaikäraja. Ja mielellään saa olla pyöreyttä ihan reilustikin. Harmi vain,että näitä palveluntarjoajia on harvassa,tai sitten minä en tiedä heidän olemassa olostaan mitään. Sitten on erikseen vielä niitä,jotka valehtelevat ikänsä ja kilonsa alakanttiin ja menettävät minussa potentiaalisen asiakkaan. Olisi kyllä kiva löytää joku vanhempi sihteeri, jonka vaki asiakkaaksi voisi ryhtyä.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Omalla kohdallani tapaamiset ovat elämänkokemusta hankkineiden sekä itsensä huolella ja tyylillä kantavien  hupakoiden kanssa olleet kaikkein antoisimpia. Siitä ei tarvitse päästä yhtään mihinkään. Olen ollut onnekas, että tällaisia on osunut kohdalle ja osuu edelleenkin.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Jännää kun tähän naruun ei tule keskustelua.

Saan enemmän yksityisviestejä kuin koskaan.

Onko turskilla jokin koodi että 50 + , menopaussin ohittanut ei voi olla haluttava hutsu? Onko turskalla oltava illuusio, että vaikka nainen on maksettu ja käytössä on vähintäänkin kondomi, niin parittelun tulos voisi olla jälkeläinen?

Vai onko täällä kirjoittelevat niin nuoria, että äidin tai isoäidin ikäinen nainen ei voisi harrastaa seksiä?

kyllä tuo 50+ nykyään alkaa olla mulle yläraja panohommissa. sitä haluaa katsoa ihaillen naisen muotoja,
aikaa kun maan vetovoima ei ole vielä voittanut tissien nosto voimaa. iho on kimmoisa ja silmissä
loistaa vimmattu palo. en ole koskaan ajatellut lapsen tekoa vosun kanssa, mutta tietty sen
mahdollisuuden pelko voi vähän nostaa sykettä. nainen voi harrastaa seksiä vaikka sata
vuotiaana mutta haluaako siitä maksaa...

olen käsittänyt että nuoret aikuiset ennemminkin haaveilee vanhemmista naisista, mummoista ja isoäideistä. ;D

 
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Niinpä. Mutta haluan aktiivisella läsnäolollani tällä foorumilla viestittää, että hutsun ikähaarukka ei ole 18-35, vaan kuten minun, joka aloitin yli nelikymppisenä, paaaaljon, paljon laajempi. Uskon että ilmoitukseni on tuolla jossain vielä kun täytän 70 vuotta.

Katsokaas - vagina ei kasva umpeen jos sitä käyttää ”räkänauru”.

Poissa Jortsu-setä

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
*** Joo , ehdottomasti muistelen Paulatarta lämmöllä. Ja jos vaan kohtalo joskus tarjoaa mahdollisuuden muistoja verestää, niin ilmam muuta ;)

Poissa Vieras0100

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maturet, puumat ja isoäidit seksinmyynti- ja ostomaailmassa, Suomessa
« Vastaus #10 : Tammikuu 15, 2020, 14:32:42 »
Itsellä jo tuo puoli vuosisataa mittarissa ja jo vuosia olen alaikärajana pitänyt 50v. Ei ole ollut kainostelun häivääkään touhuissa kun ottaa kypsän hedelmän. Huikeinta oli muutama vuosi sitten kun sain touhuta kahden 50+++ harrastelijahupakon kanssa, maksusta toki. Leidit sukkanauhoissaan ja nostivat perseet pystyyn nuoltavaksi ja naitavaksi, ai hyvä tavaton kun sydämessä tykytti. Mutta saatiin kolmen kimpan asentovariaatioita käytyä läpi ihan mukavasti. Lopussa kuningasolo, kun naiset 69:ssä ja panen takaa päin toista ja sitten loppukiihdytykseen siirryn toisen naisen panemiseen, päällä oleva imee välillä kullia ja taas sisään, kunnes ruiskutan sisälle. Ja ilman kumeja mentiin.

Poissa Hande69

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Itsellä jo tuo puoli vuosisataa mittarissa ja jo vuosia olen alaikärajana pitänyt 50v. Ei ole ollut kainostelun häivääkään touhuissa kun ottaa kypsän hedelmän. Huikeinta oli muutama vuosi sitten kun sain touhuta kahden 50+++ harrastelijahupakon kanssa, maksusta toki. Leidit sukkanauhoissaan ja nostivat perseet pystyyn nuoltavaksi ja naitavaksi, ai hyvä tavaton kun sydämessä tykytti. Mutta saatiin kolmen kimpan asentovariaatioita käytyä läpi ihan mukavasti. Lopussa kuningasolo, kun naiset 69:ssä ja panen takaa päin toista ja sitten loppukiihdytykseen siirryn toisen naisen panemiseen, päällä oleva imee välillä kullia ja taas sisään, kunnes ruiskutan sisälle. Ja ilman kumeja mentiin.
oisko näistä kertoa lisää vaikka yvllä kiitos!!

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Kyllä meillä 50+ mummoilla, matureilla, äideillä, puumilla, you name it, riittää duunia. Yleisin palaute on se tietty itsevarmuus mikä tulee vain iän myötä, millä ei ole mitään tekemistä minkään ulkoisen seikan kanssa, kauneus, paino, selluliitti, rypyt, harmaat hiukset. On todellkain virheellistä ajatella joku 30 on maxikä,, tietnekin se joillekin turskille on,, mutta makuja on laidasta laitaan ja on hyvä meitä tyttöjäkin on edustamassa kaikenlaisia ääripäitä vastaamaan turskien tarpeisiin. 

Minäkin olin 40+ alottaessani ja vielkään eläköitymistä ei näy. Saatan myös kuulua niihin joilla ilmoon pompsahtaa jossain kohtaa vähintään 60+,, jopa 70+,,

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Minä haluan rakastella juuri kypsän, elämää kokeneen ja aikuisen naisen kanssa!
Asia on yksiselitteisesti näin itseni kannalta.

Osaan itsekin eri lailla nauttia seksistä kuin nuorempana, paljon kokonaisvaltaisemmin, ja
kun olen tässä iässä, tiedän kokeneempien matureiden ymmärtävän pikkuveljeni hitaamman sytytyksen tai mahdollisen köhimisen paremmin kuin nuorempien.
 
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maturet, puumat ja isoäidit seksinmyynti- ja ostomaailmassa, Suomessa
« Vastaus #14 : Marraskuu 18, 2021, 06:31:18 »
Olipa hauska juttu. Eilen herrasmies varasi ajan rekisteröidystä numerostaan, tuli ja kysyi eteisessä että etkös sinä ole Paulatar? Minä ilahtuneena, juu, olen. Hän oli aikoinaan yrittänyt saada treffejä aikaiseksi Kuopiossa, mutta aikataulut eivät kohdanneet ja oli nyt lukenut mun Aurora Mature-ilmon. Ajatellut että tässä on jotain samaa ja iskenyt sanat Aurora Mature Googleen.
Tein saman, ja siellä tulee joku mun viesti, jossa olen Aurora Mature, os. Paulatar.

Tarinahan menee niin, että s-ryhmäsivulla tietyt sanat ovat kiellettyjä kun teet ilmoitusta. Esim mun otsikko ”Vältä hotellikuolema Kuopiossa” blokattiin, ja niin on blokattu moni sana, joita olisi kätevää käyttää seksin myyjänä. Jossain vaiheessa ”Paulatar” koki saman. En enää voinut käyttää mun nikkiä, se oli kuulema liian tunnettu seksinmyyjänimi! Siksi vaihdoin nimeä. Minua on soimattu että halusin vaihtaa nimeni koska maine huono. Päinvastoin, maine oli liian hyvä, sitä ei enää voinut käyttää sivustolla, jolla ei saa myydä seksipalveluita.  :laught:

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maturet, puumat ja isoäidit seksinmyynti- ja ostomaailmassa, Suomessa
« Vastaus #15 : Marraskuu 18, 2021, 06:57:06 »
Eilen herrasmies varasi ajan rekisteröidystä numerostaan,
Kaikki Suomalaiset numerot ovat rekisteröityjä. Eri asia on näkyykö omistaja vai ei, soittaja/soittajat tai ei.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maturet, puumat ja isoäidit seksinmyynti- ja ostomaailmassa, Suomessa
« Vastaus #16 : Marraskuu 18, 2021, 07:52:44 »
Ai, onko prepaidit reksisteröityjä sillee, että ne ovat jossain rekisterissä, josta saa tiedon kuka soittaa? Saivarruksen vaivallus. Ne taitavat rekisteröityä, mutta eivät ole rekisterissä.
Käytän yleensä sanaparia rekisteröity ja julkinen, tässä oioin.

Ja se kirjoitetaan ”kaikki suomalaiset numerot”. Tiedoksi, sinulle.

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 18, 2021, 07:55:59 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maturet, puumat ja isoäidit seksinmyynti- ja ostomaailmassa, Suomessa
« Vastaus #17 : Marraskuu 18, 2021, 07:58:32 »
Ai, onko prepaidit reksisteröityjä sillee, että ne ovat jossain rekisterissä, josta saa tiedon kuka soittaa?
Prepaiditkin on rekisteröity. Niistä tosin et saa tietää kuka liittymää hallitsee. Mainitsit ainoastaan "rekisteröidyn" numeron.  ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maturet, puumat ja isoäidit seksinmyynti- ja ostomaailmassa, Suomessa
« Vastaus #18 : Marraskuu 18, 2021, 08:02:25 »
Joo, ja siksi olen lisännyt sanan ”julkinen”. Olisiko sinulla vinkkiä miten muotoilisin lauseen sillee että se menee oikein:
- soita minulle numerosta, jonka löydän Fonectasta tai googlaamalla (johtaa esim firman tietoihin).

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maturet, puumat ja isoäidit seksinmyynti- ja ostomaailmassa, Suomessa
« Vastaus #19 : Marraskuu 18, 2021, 08:03:54 »
Ai, onko prepaidit reksisteröityjä sillee, että ne ovat jossain rekisterissä, josta saa tiedon kuka soittaa?
Prepaiditkin on rekisteröity. Niistä tosin et saa tietää kuka liittymää hallitsee. Mainitsit ainoastaan "rekisteröidyn" numeron.  ::)

Nyt voitais alkaa saivarrella. Pitääkö prepaidyhtiöt järjestelmiä, joissa heidän numeronsa ovat jotenkin rekisterissä?

Mikä on rekisteri?