Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nakukalenteri iitutiiu/pitkäaikaista seuraa etsimässä  (Luettu 800 kertaa)

Poissa PapaBuljo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Dodiin, Jaanpa kokemukseni tästä että kanssaveljet eivät haksahda! Tosiaan otsikon mukaisella nimimerkillä ilmoittelee nakukalenterissa(?) eli siellä missä ryhmissä seuraa haetaan.
Otinpa kyseiseen neitoseeb yhteyttä samana päivänä kun yhteen ryhmään laittoi "ilmoitustaan", ensin piti ostaa kuva/video paketti, maltillinen 25e,ei sinällään haittaa, ja hyvin.. Laimeat kuvat/videot saaneena jäin sitten yrittämään luvattua tapaamista, mutta ensin ei sopinut omiin menoihin, jolloin yritettiin lisärahan kalastusta, sitten olikin kuume, odotin muutaman päivän ja koitin tälle päivää sopia, mutta ei vastausta, ennenkuin tänään päivällä, ei pysty, monesti yritti vain etänä saada rahaa monilla "diileillä" johon totesin että reunaehdot osta paketti, sitten liveä on täyttynyt. Joten välttäkää, ei ole hyvää sanaa kyseisestä neidosta!

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 137
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nakukalenteri iitutiiu/pitkäaikaista seuraa etsimässä
« Vastaus #1 : Huhtikuu 30, 2024, 14:15:54 »
Mä olin jo ottamassa yhteyttä kun huomasin toiselta AS:n klubilta, että vaatimuksena on ensin videoiden osto.
Toisella klubilla ei ollut mainintaa videoista.
Olisko kyseessä tämä sama nainen, joka on pyörinyt eri sivustoilla vuosien ajan? Vai onko näitä enemmänkin?

Poissa PapaBuljo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nakukalenteri iitutiiu/pitkäaikaista seuraa etsimässä
« Vastaus #2 : Huhtikuu 30, 2024, 16:10:54 »
Mä olin jo ottamassa yhteyttä kun huomasin toiselta AS:n klubilta, että vaatimuksena on ensin videoiden osto.
Toisella klubilla ei ollut mainintaa videoista.
Olisko kyseessä tämä sama nainen, joka on pyörinyt eri sivustoilla vuosien ajan? Vai onko näitä enemmänkin?

Nyt kysyit hyvä-kari hyvän kysymyksen 🤔 itse en ole törmännyt siihe toiseen klubiin ja "ilmoo".. Suattaapi olla 😅