Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Niinistön seuraaja
M.U. Tiainen:
^ Niin, eihän Marinillekkaan ollut mainehaitta maailmalle se bile sekoilu, päinvastoin hänhän juuri pääsi haukkumaan Suomea misogyniasta, oliko se nyt jollekin Elle lehdelle 8K euron mekossaan. Hän VAAN oli liian seksikäs pääministeriksi. :laught:
Pekan homous kantaa vieläkin länsimaisessa woke kulttuurissa. Se kulttuuri on muuttumassa kuten Pekkakin itäraja kiinni kommenteillansa tietää.
Näkyy käytännössä siten että maailma on koventumassa, Pekan kaltaisille ei ole sijaa idän lisäksi myös lännessä. En usko että Donald Trump laittaisi kättään Pekan polvelle, vaikka Pekka varmasti siitä tykkäisi.
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: Mustelmann - Tammikuu 28, 2024, 00:15:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Viola - Tammikuu 27, 2024, 22:33:11 ---Onko aivan sama minkälaisella luonteenpiirteillä ja seksuaalisella suuntautuneisuudella tuleva Suomen presidentti edustaa maatamme maailmalla. Minun mielestä sillä on väliä.
Uskottavuus muodostuu monista eri seikoista. Se, että henkilöä voi kunnioittaa, sellainen saa muut puolelleen. Sellaista henkilöä katsotaan eri tavalla. Hyväksyvästi.
Haavistolla on historiassa ollut sellaisia mokia jotka ovat vieneet kunnioitusta ja uskottavuutta.
No kuka on täydellinen...valtaa pitäviltä ihmisiltä odotetaan enemmän kuin tavallisilta kansalaisilta.
--- Lainaus päättyy ---
Presidentin luonteenpiirteillä on tietenkin merkitystä, mutta seksuaalisella suuntautumisella ei pitäisi olla. Myös presidentin uskottavuus syntyy muista asioista kuin siitä, mistä sukupuolesta hän on seksuaalisesti tai romanttisesti kiinnostunut.
Sanoit aiemmin, että Haaviston homous olisi Suomelle mainehaitta. Kysyn vielä uudelleen, miten tämä näkyisi käytännössä? Myös joku muu voi vastata, jos Viola itse ei halua.
--- Lainaus päättyy ---
Jotkut kansainväliset äänestykset, vaikka joku jossa Suomi on hakenut jonkun YK:n alaisen leegion johtajuutta. Rättipää-valtiot päättävät äänestää Suomea vastaan koska presidenttimme on homo.
En tiedä miten realistinen tällainen skenaario on mutta hankala pitää täysin mahdottomanakaan. Nimenomaan Haavistolla on tapana puhua tuollaisista äänestyksistä ja Suomen tarpeesta päästä jonkin tuollaisen järjestön johtoon. Myös Haavisto käyttää tässä yhteydessä termiä "Suomen mainehaitta" tosin ilmeisesti päästäkseen toteuttamaan perverssiä intohimoaan jaella suomalaisten varoja ympäri maailmaa, tässä tapauksessa nimellä "kehitysapu". Haavistohan väittää että mikäli leikkaamme kehitysapua, seurauksena on mainehaitta joka ilmenee kuvaillulla tavalla.
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Mustelmann - Tammikuu 28, 2024, 00:15:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Viola - Tammikuu 27, 2024, 22:33:11 ---Onko aivan sama minkälaisella luonteenpiirteillä ja seksuaalisella suuntautuneisuudella tuleva Suomen presidentti edustaa maatamme maailmalla. Minun mielestä sillä on väliä.
Uskottavuus muodostuu monista eri seikoista. Se, että henkilöä voi kunnioittaa, sellainen saa muut puolelleen. Sellaista henkilöä katsotaan eri tavalla. Hyväksyvästi.
Haavistolla on historiassa ollut sellaisia mokia jotka ovat vieneet kunnioitusta ja uskottavuutta.
No kuka on täydellinen...valtaa pitäviltä ihmisiltä odotetaan enemmän kuin tavallisilta kansalaisilta.
--- Lainaus päättyy ---
Presidentin luonteenpiirteillä on tietenkin merkitystä, mutta seksuaalisella suuntautumisella ei pitäisi olla. Myös presidentin uskottavuus syntyy muista asioista kuin siitä, mistä sukupuolesta hän on seksuaalisesti tai romanttisesti kiinnostunut.
Sanoit aiemmin, että Haaviston homous olisi Suomelle mainehaitta. Kysyn vielä uudelleen, miten tämä näkyisi käytännössä? Myös joku muu voi vastata, jos Viola itse ei halua.
--- Lainaus päättyy ---
Mietin vaan kun itsenäisyyspäivän linnanjuhlissa vuorossa on Saudi-Arabia suurlähettiläs presidenttipari Pekan ja Antonion käteltävänä.
Vieras1699:
Kyllä siinä manolo jää kättelemättä , onko se oikein vai väärin .
Saanko minä vastustaa homoa presidentiksi siksi että se on minusta hassunkurinen asetelma . :wanker:
Kellopeliappelsiini:
--- Lainaus käyttäjältä: certiina - Tammikuu 28, 2024, 08:26:43 ---Kyllä siinä manolo jää kättelemättä , onko se oikein vai väärin .
Saanko minä vastustaa homoa presidentiksi siksi että se on minusta hassunkurinen asetelma . :wanker:
--- Lainaus päättyy ---
Et tietenkään saa.
Mutta voit halutessasi leimautua fasistiksi ja ...-siaksi. Ja mikäs siinä, siinähän viherhomot ulvoo.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta