Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Niinistön seuraaja
molopää:
--- Lainaus käyttäjältä: FortySexN2 - Tammikuu 23, 2024, 22:10:25 ---Huolimatta kovasta mökästä, vasemmisto on pahasti kontillaan näissä vaaleissa ja kolme ei-vasemmistolaista menossa toiselle kierrokselle
--- Lainaus päättyy ---
Hassua, mä olin ihan varma että toiselle kierrokselle menee vain kaksi? ::)
FortySexN2:
--- Lainaus käyttäjältä: molopää - Tammikuu 23, 2024, 23:25:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: FortySexN2 - Tammikuu 23, 2024, 22:10:25 ---Huolimatta kovasta mökästä, vasemmisto on pahasti kontillaan näissä vaaleissa ja kolme ei-vasemmistolaista menossa toiselle kierrokselle
--- Lainaus päättyy ---
Hassua, mä olin ihan varma että toiselle kierrokselle menee vain kaksi? ::)
--- Lainaus päättyy ---
Loistavaa rakas Watson ja ne kaksi nousee noista kolmesta
Jekyll:
--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Tammikuu 23, 2024, 22:20:41 ---Ihmiset ovat ilmeisesti jo kyllästyneet vassareiden uikutukseen ja syy miksi monet nuoret miehet valitsevat nykyään oikeiston on se vihreitten ja vasemmiston jatkuva syyllistäminen kuinka valkoiset heteromiehet ovat syypää kaikkeen pahaan maailmassa.
--- Lainaus päättyy ---
Eli toisin sanoen ihmiset alkavat tulla järkiinsä.
Jekyll:
--- Lainaus käyttäjältä: Kulliver - Tammikuu 23, 2024, 18:47:31 ---Ihmettelen sitä että Haavisto on kolmatta kertaa mukana. Luulisi nyt tajuavan jo vähemmälläkin, että tämän jäyhän maan tuulipukukansa ei koskaan, ei ikinä, valitse sivarihinttiä valtionpäämieheksi. Ei ikinä.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä on varmasti alueellisia näkemyseroja. Kehäkolmosen sisällä Haavisto saanee paremmin kannatusta, mutta esim. täällä Savossa valtaosa vastustaa häntä. Olipa kyseessä nuori, keski-ikäinen tai eläkeläinen. Yleinen mielipide tuntuu olevan, että kuka muu tahansa näistä kolmesta, kunhan ei Haavisto. Samassa joukossa olen itsekin.
Mustelmann:
--- Lainaus käyttäjältä: Kulliver - Tammikuu 23, 2024, 18:47:31 ---Ihmettelen sitä että Haavisto on kolmatta kertaa mukana. Luulisi nyt tajuavan jo vähemmälläkin, että tämän jäyhän maan tuulipukukansa ei koskaan, ei ikinä, valitse sivarihinttiä valtionpäämieheksi. Ei ikinä.
--- Lainaus päättyy ---
Voisi myös kuvitella, ettei jäyhä tuulipukukansa kelpuuta sivarivegaania presidentiksi, mutta niin se Halla-aho vaan tuntuu pärjäävän gallupeissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta