Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Personal Trainer  (Luettu 2547 kertaa)

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Personal Trainer
« : Marraskuu 25, 2019, 08:24:49 »
Tervehdys!

Sattuuko kukaan tietämään pätevää personal traineria, jolta saisi myös tarvittaessa sihteeripalveluja? Kroppa on pidettävä kunnossa ja olisi kätevää jos löytyisi henkilö, joka huolehtisi vartalostani ja hyvinvoinnistani kokonaisvaltaisesti  ;)

Poissa Shemeikka

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • * Kelpo kaveri
Vs: Personal Trainer
« Vastaus #1 : Tammikuu 17, 2020, 01:10:26 »
Joo, olis myös käyttöä.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Personal Trainer
« Vastaus #2 : Tammikuu 17, 2020, 02:52:55 »
Voi kai sitä uneksia, omilla määritelmillä pätevä personal trainer neitokainen on sen verran hyvä työssään, että hän kyllä tienaa sillä. Noh voishan teoriassa tietty löytyä sellainen yksilö joka yhdistää nämä palvelut. Mutta Sitä voisi olla vaikea kyllä todentaa / löytää... Kun tuskinpa kummassakaan hommassa haluaa tuoda erityisen hanakasti esille tätä yhteyttä.

Poissa jack75

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Personal Trainer
« Vastaus #3 : Tammikuu 19, 2020, 20:37:20 »
Joskus olen itse ollut PT eräälle sihteerille. Ekaks käytiin salilla. Suihkun kautta sen kämpille.
Hyvä diili. Se maksoin salimaksut ja antoi alennusta palveluista.
Itse sain vielä silmänruokaa salilla :)


Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Personal Trainer
« Vastaus #4 : Tammikuu 20, 2020, 06:52:25 »
Tervehdys!

Sattuuko kukaan tietämään pätevää personal traineria, jolta saisi myös tarvittaessa sihteeripalveluja? Kroppa on pidettävä kunnossa ja olisi kätevää jos löytyisi henkilö, joka huolehtisi vartalostani ja hyvinvoinnistani kokonaisvaltaisesti  ;)
Parhaat tuntemani personal trainerit ovat miehiä ja eivät myy seksipalveluita. En muutenkaan oikein ymmärrä, miksi pitää sekoittaa kaksi aivan eri alan asiaa yhteen?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa PulleNah

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Personal Trainer
« Vastaus #5 : Tammikuu 23, 2020, 22:11:28 »
Itse voisin alkaa käyttämään pano+hierontapalvelua. Siis oikeaa ja hyvää hierontaa, ei sellaista sipsuttelua mitä jotkut sihteerit tekevät lopussa ajan tappamiseksi. Tulisi kerralla koko kroppa huollettuna, ja voisi kotona ihan reilusti sanoa käyneensä hierojalla kun selkä oli jumissa.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Personal Trainer
« Vastaus #6 : Helmikuu 07, 2020, 17:21:16 »
Tilannepäivitys tähän ketjuun. Tällä viikolla olen jo kahdesti käynyt naapurisivustolta löytämäni 22v personal trainerin käsittelyssä. Hänen kanssaan kunto nousee kyllä kohisten pelkissä petipuuhissa, ja katsotaan nyt päästäänkö jossain vaiheessa salille saakka treenaamaan. Ei siitä treenaamisesta kuulemma mitään tulisi, jos hän keikisteli ja pyllistelisi tiukoissa trikoissa siellä mun iloksi.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 07, 2020, 17:28:11 kirjoittanut VanDamme »