Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ajatuksia nykyisestä tilanteesta  (Luettu 9211 kertaa)

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajatuksia nykyisestä tilanteesta
« Vastaus #40 : Helmikuu 04, 2020, 21:37:33 »
Kaikkia noita mainitsemiasi seksinostopaikkoja löytyy edelleen. On baarit, joista voi pokata maksullista seuraa. On hieromalaitokset ja privaatit, joista saa ekstroja. Plus sitten asunnoissa toimivat yrittäjät, joiden määrä on varmasti moninkertaistunut sitten 90-luvun. Ihan vaan ilmoitusten määristä päätellen.

Oikeastaan ainoa, mitä ei enää ole, on Aleksis Kiven kadun kovan elämän runtelemat katutytöt. Ihan oikeastiko joku kaipaa niitä? Kai niissä jotain sellaista hannukarpomaisella tavalla nostalgista meininkiä oli, jos sellaisesta tykkää.

Nuorta ja kiinteää saa Tallinnasta edelleen erittäin helposti, jopa helpommin kuin ennen, koska netti. Ei tarvitse enää lähteä laittomaan bordelliin ihmettelemään, viekö Igor rahat ja löytyykö juomasta tyrmäystippoja.

Asiakkaita on paljon enemmän, seksin osto on arkipäiväistynyt, eikä seksin osto ole enää nolojen pervojen touhua kuten ennen. Hinnat ovat jopa nousseet 90-luvusta, mistä voi helposti päätellä, että lisääntyneelle tarjonnalle löytyy yhä enemmän myös lisääntynyttä kysyntää.

Jos haluat pokata seuraa kadulta ja koet netissä ilmoitusten selaamisen ja suoraan tytölle soittamisen vaivalloisena, niin se on sitten voi voi. Itse en kaipaa sellaista nakkikiska-meininkiä yhtään vaan mieluummin varaan ravintolasta oman kabinetin. Ja menen herkuttelemaan, kun se mulle sopii. Noin niinkuin vertauskuvallisesti.

Ja mitä seksin oston ja myymisen laillisuuteen tulee, niin kyllä, ihan laillista se on ja ostamisen kriminalisoimista yrittänyt lakialoite ei mennyt aikanaan läpi. Jotkut tahot tätä edelleen yrittävät saada aikaiseksi, mutta laihoin tuloksin. Joten joo, sanoisin, että ihan hyvään suuntaan ollaan menty. Ei kaupallista seksiä olla millään tavalla Suomessa ajettu ahtaalle. Ruotsissa ja Norjassa kylläkin.

Jos sä koet seksinostoon liittyvät asiat nykyään hirveän vaivalloisina ja haastavina, se kertoo enemmän susta kuin skenestä. Ainahan asiat on vaikeita jollekulle. Voisin kuvitella että joillekin piipputupakan syövyttämille venhoille rehupunteille etenkin, jos eivät edes osaa nettiä käyttää.
Kannattaa ehkä kuitenkin pysyä ajassa kiinni, eikä mennnä sinne Aleksis Kiven kadulla rollaattorin kanssa tutisemaan ja ihmettelemään, että mihin ne Svetlanat katosi.

Over and out.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajatuksia nykyisestä tilanteesta
« Vastaus #41 : Helmikuu 04, 2020, 22:12:53 »
Kaikkia noita mainitsemiasi seksinostopaikkoja löytyy edelleen. On baarit, joista voi pokata maksullista seuraa.
Ai on vai? Mainitsepa joku toinen Sohon lisäksi? 90-luvulla näitä oli ainakin pääkaupunkiseudulla lukuisia.
Oikeastaan ainoa, mitä ei enää ole, on Aleksis Kiven kadun kovan elämän runtelemat katutytöt. Ihan oikeastiko joku kaipaa niitä?
Varmaan ne samat jotka 90-luvulla harhaili Sole-kadulla etsimässä seuraa kun eivät paremmasta tajunneet?
Nuorta ja kiinteää saa Tallinnasta edelleen erittäin helposti, jopa helpommin kuin ennen, koska netti. Ei tarvitse enää lähteä laittomaan bordelliin ihmettelemään, viekö Igor rahat ja löytyykö juomasta tyrmäystippoja.
Muta ei rahoja ole koskaan bordellissa viety eikä tyrmästippoja sekoitettu juomiin. Mutta ehkä joillekin raappahousuille sitten on käynyt huonommin.
Asiakkaita on paljon enemmän, seksin osto on arkipäiväistynyt, eikä seksin osto ole enää nolojen pervojen touhua kuten ennen. Hinnat ovat jopa nousseet 90-luvusta, mistä voi helposti päätellä, että lisääntyneelle tarjonnalle löytyy yhä enemmän myös lisääntynyttä kysyntää.
90-luvulta tähän päivään on aika monen muunkin asian hinta noussut inflaation mukana eikä siitä voi tehdä johtopäätöstä että ko. tuotteiden kysyntä olisi lisääntynyt.  ;D Maksuseksin hinnat on itse asiassa nousseet tosi vähän parinkymmenen vuoden aikana verrattuna yleiseen inflaatioon.
Jos haluat pokata seuraa kadulta ja koet netissä ilmoitusten selaamisen ja suoraan tytölle soittamisen vaivalloisena, niin se on sitten voi voi. Itse en kaipaa sellaista nakkikiska-meininkiä yhtään vaan mieluummin varaan ravintolasta oman kabinetin. Ja menen herkuttelemaan, kun se mulle sopii. Noin niinkuin vertauskuvallisesti.
Ai saatko aina ajan just vaikka 10 minuutin päähän kun sulle sopii? Kyllä minä istun mieluummin bordellissa katsomassa tarjontaa ihan luonnossa ennen kuin teen ostopäätöksen.
Ja mitä seksin oston ja myymisen laillisuuteen tulee, niin kyllä, ihan laillista se on ja ostamisen kriminalisoimista yrittänyt lakialoite ei mennyt aikanaan läpi.
Suomen laki ja poliisi sanoo että ilmoitussivustot ovat laittomia paritussivustoja, ja toisaalta paritetulta ostaminen on rangaista teko. Osannet itsekin ilman enempää rautalankaa laskea tästä yhteen 1+1.
 
Kannattaa ehkä kuitenkin pysyä ajassa kiinni, eikä mennnä sinne Aleksis Kiven kadulla rollaattorin kanssa tutisemaan ja ihmettelemään, että mihin ne Svetlanat katosi.
Tämä on hyvä neuvo myös 90-luvulla Sole-kadulla harhaileville raappahousuille.

Over and out.
Perfektionisti.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ajatuksia nykyisestä tilanteesta
« Vastaus #42 : Helmikuu 05, 2020, 00:09:46 »
Eikö näitä riidan haastajia saada pois näiltä nyky ajan sivustoilta?
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ajatuksia nykyisestä tilanteesta
« Vastaus #43 : Helmikuu 05, 2020, 09:13:05 »
^Mun mielestä äijät keskustelevat ihan asiallisesti ja kummatkin ovat aiheesta hyvin perillä. Lähes jopa samaa mieltä ;D

Vai tarkoititko sittenkin jotain muuta?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15281
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ajatuksia nykyisestä tilanteesta
« Vastaus #44 : Helmikuu 05, 2020, 10:15:16 »
Eikö näitä riidan haastajia saada pois näiltä nyky ajan sivustoilta?
Ei nähtävästi.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ajatuksia nykyisestä tilanteesta
« Vastaus #45 : Helmikuu 05, 2020, 18:24:53 »
Minusta tuo on mielenkiintoinen keskustelu aiheesta, joka kiinnostaa itseänikin. Vähän herrat ovat kiihtyneitä, mutta hyvässäkin väittelyssä voi käydä niin. Jatkakaa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ajatuksia nykyisestä tilanteesta
« Vastaus #46 : Helmikuu 05, 2020, 18:30:49 »

Nuorta ja kiinteää saa Tallinnasta edelleen erittäin helposti, jopa helpommin kuin ennen, koska netti. Ei tarvitse enää lähteä laittomaan bordelliin ihmettelemään, viekö Igor rahat ja löytyykö juomasta tyrmäystippoja.
Ymmärrän logiikkasi ja olen samaa mieltä. En erityisemmin pitänyt bordelliajasta. Minun kulta-aika Viron suhteen oli 2008 alkanut lama ja sitä seuranneet vuodet. Kovin moni ”tavallinen” nainen oli ostettavissa.

Vaan en yhdy ajatukseeen, että nuorta ja kiinteää saisi helpost nykyään. On niitä, mutta iha.ee:n tarjonta on vähentynyt. Huorasivustoilla näkee pääasiassa yli 40-vuotiaita. Ihmettelen mistä niitä saat helposti. No tietenkin jos itsekin olet nuori ja kiinteä...
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 05, 2020, 18:37:04 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajatuksia nykyisestä tilanteesta
« Vastaus #47 : Helmikuu 05, 2020, 18:37:59 »
Nykysihteereillä ei suurimmalla osalla ole tuosta ajasta kokemusta eikä tietoa, niin mielenkiinnolla minä ja varmaan moni muukin lueskelee asiantuntijoiden kirjoituksia.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajatuksia nykyisestä tilanteesta
« Vastaus #48 : Helmikuu 06, 2020, 10:50:36 »

Vaan en yhdy ajatukseeen, että nuorta ja kiinteää saisi helpost nykyään. On niitä, mutta iha.ee:n tarjonta on vähentynyt. Huorasivustoilla näkee pääasiassa yli 40-vuotiaita. Ihmettelen mistä niitä saat helposti. No tietenkin jos itsekin olet nuori ja kiinteä...

Kyllä ne nuoret ja kiinteät kauppaavat itseään ihan rahalla, eli jos massia löytyy, niin löytyy nuorta ja kiinteää. Asiakkaan ulkonäöllä ei ole merkitystä.

Suomi-porot taisivat tottua vähän liian hyvään aikanaan, kun söpöä opiskelijatyttöä oli Tallinnassa kaupan muutamalla kympillä. Virossakin on elintaso noussut, ja tasokkaimmat alan yrittäjät toimivat sugar daddy -pohjalta, kuten suomalaisetkin opiskelijatytöt täällä päässä.

Ei tarvitse seisoskella motarin levikkeellä pipo korvilla asiakkaita odottamassa Viron tirppustenkaan, kyllä ne ajat on jo auttamattomasti ohi.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ajatuksia nykyisestä tilanteesta
« Vastaus #49 : Helmikuu 06, 2020, 15:08:45 »
^Et nyt kyllä vastannut yhtään minulle. En ole koskaan harrastanut parinkympin tyttöjä Virossa, vaan pikemminkin sugardaddy-pohjalta. Vaan ennen niitä tarjokkaita, jotka ei silloinkaan antanut kahdella kympillä, oli jonoksi asti iha:ssa. On niitä siellä edelleenkin, mutta huomattavasti vähemmän. Helsingistä melkein löytää helpommin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajatuksia nykyisestä tilanteesta
« Vastaus #50 : Helmikuu 06, 2020, 17:49:37 »
Ei tarvitse seisoskella motarin levikkeellä pipo korvilla asiakkaita odottamassa Viron tirppustenkaan, kyllä ne ajat on jo auttamattomasti ohi.
Onko tämmöistäkin joku joskus harrastanut?  :o Huh huh.. mä oon kyllä elänyt ihan erilaisessa maailmassa, onneks.  ???
Perfektionisti.