Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suihinotto  (Luettu 19164 kertaa)

Poissa Pena

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #60 : Toukokuu 24, 2020, 19:01:37 »
Parasta olisi, jos hupakolla olisi saparot. Olisi vähän kuin kahvat joista  pitää kiinni.  :o

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #61 : Toukokuu 24, 2020, 19:15:08 »
Ihanan romanttista <3
Why so fragile?

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto
« Vastaus #62 : Toukokuu 24, 2020, 20:34:46 »
Olen ottanut suihin päivittäin hammastahnaa, ruokaa ja erilaisia juomia.

Aina tulee vähän perverssi ja syyllinen olo.

Olenko normaali vai frikki ?   
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suihinotto
« Vastaus #63 : Toukokuu 24, 2020, 20:42:56 »
Ihanat naiset.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto
« Vastaus #64 : Toukokuu 24, 2020, 20:54:30 »

Olenko normaali vai frikki ?

Olet!


Niinkö? Tämä minulle niin uutta. Tulin vasta äskettäin Marshall-kaapista. Jotenkin tunnen, että olen syntynyt kitariksi tai basistiksi. Luuletko, että jos kerron siitä kitareisteille tai basisteille, että aikaisemmin soitin banjoa, kun oli nuori ja ymmärtämätön ja tarvisin rahaa, etteivät he tuomitse minua nuoruusvuosien vapaamielisyyteni takia?     
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 24, 2020, 20:57:43 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #65 : Toukokuu 25, 2020, 09:25:28 »
^ Kitaristeilla on yleensä ego ongelmia joten ne ei ymmärrä yhtään mitään. Basisti on taas niin tyhmä että se ei ymmärrä yhtään mitään. Mutta minä ymmärrän koska itse soitin nuoruudessani AssFluttia.

Minkä takia bändissä on yleisesti ne kaksi prinsessaa. Ne on melkein aina laulaja ja pääkitaristi. Sit nää kaks prinsessaa rupeaa riitelemään ja bändi hajoaa. Sit ne lähtee soolouralle ja kumpikin tekee täyttä paskaa. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Why so fragile?

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto
« Vastaus #66 : Toukokuu 25, 2020, 10:47:30 »
^ Kitaristeilla on yleensä ego ongelmia joten ne ei ymmärrä yhtään mitään. Basisti on taas niin tyhmä että se ei ymmärrä yhtään mitään. Mutta minä ymmärrän koska itse soitin nuoruudessani AssFluttia.

Minkä takia bändissä on yleisesti ne kaksi prinsessaa. Ne on melkein aina laulaja ja pääkitaristi. Sit nää kaks prinsessaa rupeaa riitelemään ja bändi hajoaa. Sit ne lähtee soolouralle ja kumpikin tekee täyttä paskaa. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Ei siis kannata ruveta kitariksi eikä basistiksi. Katsoin tuoreiltaan rockmentarium Spinal Tapin-huumorielokuvan, joka sai sisäinen rocktähteni herämään henkiin. Ehkä alan sittenkin soittamaan fagottia ja lähden heti soolouralle, vaikka siinäkin on omat vaaraansa. Nimittäin Paska-yhtye hajosi musikiillisiin erimielisyyksiin, vaikka siinä oli vain yksi jäsen. Pelkään näin voi käydä myös minulle, jos insturmentti alkaa olemattamaan allekirjoittaneen olevan vasenkätinen. 
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 25, 2020, 10:52:47 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #67 : Toukokuu 25, 2020, 11:36:12 »
^ Kitaristeilla on yleensä ego ongelmia joten ne ei ymmärrä yhtään mitään. Basisti on taas niin tyhmä että se ei ymmärrä yhtään mitään. Mutta minä ymmärrän koska itse soitin nuoruudessani AssFluttia.

Minkä takia bändissä on yleisesti ne kaksi prinsessaa. Ne on melkein aina laulaja ja pääkitaristi. Sit nää kaks prinsessaa rupeaa riitelemään ja bändi hajoaa. Sit ne lähtee soolouralle ja kumpikin tekee täyttä paskaa. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Ei siis kannata ruveta kitariksi eikä basistiksi. Katsoin tuoreiltaan rockmentarium Spinal Tapin-huumorielokuvan, joka sai sisäinen rocktähteni herämään henkiin. Ehkä alan sittenkin soittamaan fagottia ja lähden heti soolouralle, vaikka siinäkin on omat vaaraansa. Nimittäin Paska-yhtye hajosi musikiillisiin erimielisyyksiin, vaikka siinä oli vain yksi jäsen. Pelkään näin voi käydä myös minulle, jos insturmentti alkaa olemattamaan allekirjoittaneen olevan vasenkätinen.

Spinal Tap oli ihan mieletön leffa. Kurkku housuissa vähän väärässä paikkaa ja I'm gay - huuto taisi vähän kaduttaa. Paska teki komepäkin eli erimielisyydet sovittiin. Olin 2005 vai 2006 paska elämä aikuiselle tapahtumassa. Siitä jäi vaan käteen paska kalsarit
Why so fragile?

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto
« Vastaus #68 : Toukokuu 25, 2020, 12:04:30 »
^ Kitaristeilla on yleensä ego ongelmia joten ne ei ymmärrä yhtään mitään. Basisti on taas niin tyhmä että se ei ymmärrä yhtään mitään. Mutta minä ymmärrän koska itse soitin nuoruudessani AssFluttia.

Minkä takia bändissä on yleisesti ne kaksi prinsessaa. Ne on melkein aina laulaja ja pääkitaristi. Sit nää kaks prinsessaa rupeaa riitelemään ja bändi hajoaa. Sit ne lähtee soolouralle ja kumpikin tekee täyttä paskaa. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Ei siis kannata ruveta kitariksi eikä basistiksi. Katsoin tuoreiltaan rockmentarium Spinal Tapin-huumorielokuvan, joka sai sisäinen rocktähteni herämään henkiin. Ehkä alan sittenkin soittamaan fagottia ja lähden heti soolouralle, vaikka siinäkin on omat vaaraansa. Nimittäin Paska-yhtye hajosi musikiillisiin erimielisyyksiin, vaikka siinä oli vain yksi jäsen. Pelkään näin voi käydä myös minulle, jos insturmentti alkaa olemattamaan allekirjoittaneen olevan vasenkätinen.

Spinal Tap oli ihan mieletön leffa. Kurkku housuissa vähän väärässä paikkaa ja I'm gay - huuto taisi vähän kaduttaa. Paska teki komepäkin eli erimielisyydet sovittiin. Olin 2005 vai 2006 paska elämä aikuiselle tapahtumassa. Siitä jäi vaan käteen paska kalsarit

Onhan se aivan hulvaton leffa. Muistan Paskan comebackin noihin aikoihin, vaikka en nähnyt Paska-yhteyttä koskaan livenä.

Jos teekin comebackin ennen uran alotusta, niin saadaan asia pois päivä järjestyksestä. Olen jo mielessäni hahmotellut Mister Fagotti-soololevyn nimeä ja se voisi olla puhallettu 60 sekuntissa. Vaaleanpunaisessa levyn kannessa on pumpattava barbara ja kasiriviiksillä varustettu aito stadilainen hipsteri vanhan Jopo-pöyrän selässä ja Born in Punavuori-paita päällä Kaivarissa kuvattuna.           
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Hulk

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #69 : Marraskuu 29, 2020, 13:37:07 »

Yhdeltä naiselta olen elämässäni saanut ns. täydellisen blowjobin, eikä kukaan muu ole päässyt lähellekään. Kuvittele se tunne, kun on sekunnin päästä laukeamisesta, muttei kuitenkaan pelota että laukeaisi heti, ja se tunne kestää koko suihinoton ajan, heti siitä lähtien kun muna meni suuhun. 30 minuutin mittainen täydellinen orgastinen nautinto. Ja tämä tuli siviilipanolta. Valitettavasti suikkari oli ainoa asia missä kyseinen henkilö oli hyvä, joten suhde ei kestänyt kovinkaan kauaa.


Mulla on yksi juuri tuollainen kokemus myös. Löysin Tinderistä naisen joka halusi suoraan ennen mitään muuta tapaamista tulla toisesta kaupungista asti luokseni pelkästään imemään munaa. Ja ai että se oli huikeaa! Hän imi minua valehtelematta 40 minuuttia sohvalla istuen niin että seisoin hänen edessään. Jalat vaan välillä vapisi kun teki niin hyvää. Olin periaattessa koko ajan laukeamisen partaalla, mutta silti ei pelottanut että tässä lipsahdetaan ennen aikaisesti maaliin. Vaikea etenkään enää kuvailla hänen tekniikkansa, mutta sanoisin että huikea lopputulos oli yhdistelmä rautaista osaamista ja yksinkertaisesti sitä että hän vaan nautti puuhasta suunnattomasti. Itse kun olen sellainen herkkis että jos aistin että nainen ei tykkää jostain niin erektio saattaa pettää hyvinkin nopeasti. Nyt kaluni seisoi koko 40 minuuttia kivikovana. Tyttö olisi tyytynyt pelkkään suihinottoon ja olisi halunnut että laukean hänen suuhunsa, mutta kyllä minä sitten suostuttelin (ihan kiltisti) hänet koko hoitoon eli posliinipillu tuli nuoltua ja panot pantua. Ja lopuksi aikamoinen lasti tytön kasvoille.

Toistettiin sama skenaario pariin kertaan, mutta sitten hän valitettavasti alkoi seurustelmaan ja menetin tämän ihanuuden. No aikansa kutakin. Hyvät muistot jäi.  :)

Poissa Pöytälamppu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #70 : Joulukuu 06, 2020, 08:40:20 »
>pelkästään imemään munaa.
>minä sitten suostuttelin (ihan kiltisti) hänet koko hoitoon
>hän valitettavasti alkoi seurustelmaan ja menetin ...
 ???