Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suihinotto  (Luettu 19006 kertaa)

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto
« Vastaus #20 : Tammikuu 06, 2020, 10:23:12 »
Sitten törmäsin videoon, jossa nainen antaa miehelle mun mielestä ihan perussuikkaria, mutta kommenteissa hehkutetaan, että "luoja tuo nainen osaa ottaa suihin", niin jäin miettimään, että miltähän se näyttää, jos ei osaa.  ::)
Tuskinpa videosta pystyy näkemään eroa hyvän ja huonon välillä. Aika vaikea tietää mitä siellä suun sisällä pippelille tapahtuu, ja nimenomaan sieltä ne hyvän ja mitäänsanomattomien suikkarien erot tulee. Ihan samalla tavalla kuin panossakin, ihan tavallisen näköinen sisään-ulos työntö voi tuntua molemmista aivan taivaalliselta, kun löytyy se juuri oikea lähestymiskulma. Ja sitten kun suunta vaihtuu millin, niin enää ei tunnu miltään.

Yhdeltä naiselta olen elämässäni saanut ns. täydellisen blowjobin, eikä kukaan muu ole päässyt lähellekään. Kuvittele se tunne, kun on sekunnin päästä laukeamisesta, muttei kuitenkaan pelota että laukeaisi heti, ja se tunne kestää koko suihinoton ajan, heti siitä lähtien kun muna meni suuhun. 30 minuutin mittainen täydellinen orgastinen nautinto. Ja tämä tuli siviilipanolta. Valitettavasti suikkari oli ainoa asia missä kyseinen henkilö oli hyvä, joten suhde ei kestänyt kovinkaan kauaa.

Kommenttina siihen, miksi ammattilaiset ovat taitavampia suihinotossa, on se että harjoittelu tekee tässäkin asiassa mestarin. Pitää osata "lukea" miestä samalla kun imuttelee, että oppii mikä toimii ja mikä ei. Siviiliseksissä miehet tuskin kauhean mielellään neuvovat saati antavat negatiivista palautetta suikkarista, sillä onhan huonokin suikkari parempi kuin mököttävä tyttöystävä ja ei suikkaria lainkaan. Hupakoille on helpompi antaa palautetta, kun ei tarvitse pelätä että tunnelma lässähtää täysin.

Yksi juttu mitä olen ihmetellyt, on hupakoiden halu kutitella kielellä kasseja. Kaikki tuntuu tuota tekevän. Onko se jotain sellaista, joka muista miehistä tuntuu hyvältä? Itselläni pelkkä pallien nuoleskelu ei tunnu yhtään miltään, mun kassit on jokseenkin tunnottomat. Sormilla hierominen tai kevyt puristelu tai paineen luonti imemällä tuntuu kyllä pirun hyvältä.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #21 : Tammikuu 06, 2020, 10:43:46 »

Yksi juttu mitä olen ihmetellyt, on hupakoiden halu kutitella kielellä kasseja. Kaikki tuntuu tuota tekevän. Onko se jotain sellaista, joka muista miehistä tuntuu hyvältä? Itselläni pelkkä pallien nuoleskelu ei tunnu yhtään miltään, mun kassit on jokseenkin tunnottomat. Sormilla hierominen tai kevyt puristelu tai paineen luonti imemällä tuntuu kyllä pirun hyvältä.

Joo, kyllä te miehet olette tässä(kin) erilaisia keskenänne.  ;) Joten olisi tosi mahtavaa, jos kerrotte mistä tykkäätte.  :-*

Oon saanut ohjeeksi mm:
-palleihin ei saa koskea ollenkaan
-saa nuolla, tooosi kevyesti
-saa nuolla oikein kunnolla ja märästi
-saa imeä
-saa tunkea molemmat suuhun
-saa puristella
-saa näykkiä
-saa potkia

..... ja näiden erilaisia variaatioita ja yhdistelmiä.  ;)
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto
« Vastaus #22 : Tammikuu 06, 2020, 10:49:42 »
Minä kerron Ilona salaisuuden. Te naiset olette erilaisia. Pillua pitää hieroa
- ihan vaan vähän päältä mutta ei sormea sisään ja klitorista pitää varoa
- pehmeästi klitoriksen kohdalta
- varovaisesti yksi sormi sisään
- kunnolla sormet sisään
- nyrkki sisään
- kaksi nyrkkiä sisään
- ”onks sulla pesäpallomaila mukana”
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #23 : Tammikuu 06, 2020, 11:01:15 »
^ Jokusen pillun kanssa askarrelleena - olen huomannut saman!  ;)

Ja koska tälläkin saitilla on monen sivun ketju pillun nuolemisesta, mutta vain muutaman kommentin ketju kyrvän imemisestä (pardon my french), joka oletusarvoisesti on ihan yhtä monipuolinen juttu, niin yritin tässä herätellä keskustelua, millainen se itse kunkin täydellinen suikkari on.  :-*
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #24 : Tammikuu 06, 2020, 13:02:45 »
Mulle on ok jos hiuksista ottaa kiinni tai muuten hellästi hipsuttelee, ohjeilee jne..Toki nykyään hiukset on monesti kiinni, koska muuten ne on aina tiellä ja koen sen helpommaksi noin.

En tykkää kovasta repimisestä tai väkisin painamisesta alaspäin. Kerron kyllä herkästi, mikäli joku ei ole ok.

Komppaan! :) Minunkin tukasta saa kyllä ottaa kiinni, mutta en pidä siitä et päätä aletaan painamaan väkisin alas. Jos noin käy niin kyllä sanon.
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suihinotto
« Vastaus #25 : Tammikuu 06, 2020, 15:48:26 »
Joo, kyllä te miehet olette tässä(kin) erilaisia keskenänne.  ;) Joten olisi tosi mahtavaa, jos kerrotte mistä tykkäätte.  :-*

Oon saanut ohjeeksi mm:
-palleihin ei saa koskea ollenkaan
-saa nuolla, tooosi kevyesti
-saa nuolla oikein kunnolla ja märästi
-saa imeä
-saa tunkea molemmat suuhun
-saa puristella
-saa näykkiä
-saa potkia

..... ja näiden erilaisia variaatioita ja yhdistelmiä.  ;)

Mietin tässä, josko varausjärjestelmään voisi laittaa liukukytkimillä millaista kyytiä haluaa palleille ja muutenkin. Ykkönen olisi puhaltelua ja vitonen kassien sovittamista asfalttikoneen rattaiden väliin. Sitten kun menee varaukset sekaisin: "SE OLI PUHALTELUA! PUHALTELUAAAAA!!" :D


Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suihinotto
« Vastaus #26 : Tammikuu 06, 2020, 15:50:16 »
Jotkut hupakot osaavat antaa suihinoton niin hyvin kumin kanssa, että OWO on jo täysin unohdettu juttu.  :)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suihinotto
« Vastaus #27 : Tammikuu 06, 2020, 17:12:14 »
Hyvään suihinottoon kuuluu myös läheisyys. Kaikista paras asento on kun itse nojaan sängynpäätyyn ja neito on siinä vierellä kyljessä että voi samalla hyväillä hiuksia ja kroppaa. Imeä saa kunnolla sekä palleja ja kroppaa saa ja pitää kosketella samalla, intohimoa!  :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #28 : Tammikuu 06, 2020, 17:27:56 »

^
Joo, se on tosiaan vallan ihanaa kun saa koskea ja hyväillä samaan aikaan neitoa. Hiuksia, päätä, niskaa, rintoja...  :)
Amator

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #29 : Tammikuu 06, 2020, 17:30:44 »

Yksi juttu mitä olen ihmetellyt, on hupakoiden halu kutitella kielellä kasseja. Kaikki tuntuu tuota tekevän. Onko se jotain sellaista, joka muista miehistä tuntuu hyvältä? Itselläni pelkkä pallien nuoleskelu ei tunnu yhtään miltään, mun kassit on jokseenkin tunnottomat. Sormilla hierominen tai kevyt puristelu tai paineen luonti imemällä tuntuu kyllä pirun hyvältä.

Joo, kyllä te miehet olette tässä(kin) erilaisia keskenänne.  ;) Joten olisi tosi mahtavaa, jos kerrotte mistä tykkäätte.  :-*

Oon saanut ohjeeksi mm:
-palleihin ei saa koskea ollenkaan
-saa nuolla, tooosi kevyesti
-saa nuolla oikein kunnolla ja märästi
-saa imeä
-saa tunkea molemmat suuhun
-saa puristella
-saa näykkiä
-saa potkia

..... ja näiden erilaisia variaatioita ja yhdistelmiä.  ;)

No kaikki tuossa edellä mainitut käy paitsi potkiminen ja puristelu liian kovaa  :D ;)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2020, 17:34:39 kirjoittanut Nezztori »

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto
« Vastaus #30 : Tammikuu 06, 2020, 17:43:33 »
Juu kyllä tuollainen yllättävä potku kasseille voisi "pikkasen" latistaa tunnelmaa  :o
Muuten ollaan ihan fine
💊

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suihinotto
« Vastaus #31 : Tammikuu 06, 2020, 17:51:17 »
Ilonalle kannattaa kertoa tarkkaan ja selvästi mitä haluaa ettei tule yllätyksiä  :'( :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suihinotto
« Vastaus #32 : Tammikuu 06, 2020, 19:24:45 »
Joo, se on tosiaan vallan ihanaa kun saa koskea ja hyväillä samaan aikaan neitoa. Hiuksia, päätä, niskaa, rintoja...  :)

Tämä! On se kaunista kun nainen ottaa suihin ja katsoo silmiin, mutta mulla on niin lyhyet kädet! Pelkkä pään silittely ei riitä!

Yksi parhaita orkkuja ikinä oli eräs duo, toiselta suikkari ja toinen sylissä intohimoisesti suudellen ja mun kädet joka puolella naisen vartaloa! En ole sellaista tärinäorkkua montaa kertaa kokenut.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suihinotto
« Vastaus #33 : Tammikuu 06, 2020, 21:08:14 »
Sitten törmäsin videoon, jossa nainen antaa miehelle mun mielestä ihan perussuikkaria, mutta kommenteissa hehkutetaan, että "luoja tuo nainen osaa ottaa suihin", niin jäin miettimään, että miltähän se näyttää, jos ei osaa.  ::)
Kommenttina siihen, miksi ammattilaiset ovat taitavampia suihinotossa, on se että harjoittelu tekee tässäkin asiassa mestarin. Pitää osata "lukea" miestä samalla kun imuttelee, että oppii mikä toimii ja mikä ei. Siviiliseksissä miehet tuskin kauhean mielellään neuvovat saati antavat negatiivista palautetta suikkarista, sillä onhan huonokin suikkari parempi kuin mököttävä tyttöystävä ja ei suikkaria lainkaan. Hupakoille on helpompi antaa palautetta, kun ei tarvitse pelätä että tunnelma lässähtää täysin.

Yksi juttu mitä olen ihmetellyt, on hupakoiden halu kutitella kielellä kasseja. Kaikki tuntuu tuota tekevän. Onko se jotain sellaista, joka muista miehistä tuntuu hyvältä? Itselläni pelkkä pallien nuoleskelu ei tunnu yhtään miltään, mun kassit on jokseenkin tunnottomat. Sormilla hierominen tai kevyt puristelu tai paineen luonti imemällä tuntuu kyllä pirun hyvältä.

Jep, siviilissä ei välttämättä uskalla antaa palautetta huonosta suikkarista, edes rakentavasti. Voi olla, ettei sitä ensi kerralla tarjota lainkaan... Ammatti kuin ammatti, niin yleensä asioita työkseen tekevät ottavat palautteen paremmin vastaan kuin itseoppineet, kaikkitietävät amatöörit.

Toi pallien nuolenta on myös taitolaji. Kielellä kutittelu ei joko tunnu miltään tai sitten se vain kutittaa. Jotkut osaavat kunnon tea baggingin ja se on kyllä taivaallista, melkein yhtä hyvää kuin paras owo. Meikäläisen palleja saa kyllä nuolla ja imeäkin ihan kunnolla, mutta ei tietty liialla voimalla. Taitolaji tuokin. Ja tea baggingia tekevät jotkut hupakot, jotka muuten tekevät suikkaria vain kumilla. Parasta tea baggingia olen saanut joskus Treella Huvipuisto-nimisen paikan legendaariselta omistajattarelta. Toisaalta hän on toistaiseksi maailman ainoa nainen, joka on saanut Pikkupedosta mahlat irti kumitetussa suikkarissa 8)

Että terkkuja vaan :-*

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto
« Vastaus #34 : Tammikuu 06, 2020, 23:49:14 »
Enpä osaisi edes kovin hyvin kuvailla miten se täydellinen tai erittäin hyvä suihinotto menee, tai sitten sen pitäisi tehdä todella pitkän kaavan kautta.

Mitä tulee kiveksien ja pussien käsittelyyn, sinällään kunnon ote on ok tai imeminen tai nuoleminen tai what ever, joo ei mitään potkimista tai kivesten pullauttelua pusseista ulos :D. Oli sitten suihinotto tai käsityötä naiselta saavana, niin kyllä mä tykkään jos painetta tulee seka varteen että kiveksiin ihan kunnolla, tähän oivallisia ovat toki sopivan muotoiset ja vahvuiset penisrenkaat tai tai narut tms.

Vaikka suuhoito tuntuu erityisen hyvin tehtynä todella ihanalta, niin olen tainnut vuosien varrella tiedostamatta siirtää mieltymyksiäni yhä enemmän siihen suuntaan, että tykkään kun nainen antaa sitä huomiota erityisesti käsin. Että hyvät otteet ja riittävä kiusoittelu ja toisaalta hitaanpuoleinen tahti toimii ihan ***keleen hyvin, ja lisäkiihotus tulee ehdottomasti visuaalisista lisäiloista.

Sanoisin, että omalla kohdalla ehkä se suihinottokin niin, suurempi osa nautintoa löytyy kuitenkin varsinaisesti siitä naisen toiminnan katselemisesta mikä saa sitten sen tuntumaan niin hyvältä.

Viimeinen pointti on kuitenkin sellainen mitä en ketjussa huomannut sivuttavan kertaakaan, eli ANAALIN hyväily suihinoton/käsihoidon yhteydessä. Tämähän on aivan parasta,  :-*,

Sormea, dildoa, kieltä, ja mitä näitä nyt on.  8)

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto
« Vastaus #35 : Tammikuu 07, 2020, 07:45:52 »
Tässä videossa kiteytyy kaikki mitä suihinotosta pitää tietää. https://www.youtube.com/watch?v=F4hqeZobOj8
Loppuis vaan tämä nauru ennenkuin henki lähtee  ;D
Viimeinen pointti on kuitenkin sellainen mitä en ketjussa huomannut sivuttavan kertaakaan, eli ANAALIN hyväily suihinoton/käsihoidon yhteydessä. Tämähän on aivan parasta,  :-*,
Sormea, dildoa, kieltä, ja mitä näitä nyt on.  8)

Mufasa:
Look, Simba. Everything the light touches is our kingdom.

Young Simba:
Everything the light touches... But what about that shadowy place?

Mufasa:
That's beyond our borders. You must never go there Simba.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #36 : Tammikuu 07, 2020, 09:45:24 »

^
 ;D ;D
Amator

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto
« Vastaus #37 : Tammikuu 07, 2020, 10:56:46 »
Ilonalle kannattaa kertoa tarkkaan ja selvästi mitä haluaa ettei tule yllätyksiä  :'( :D

Tää nyt varmaan on huumoria, mutta jottei jää harhakuvitelmia: Mä en itseasiassa ole koskaan potkinut ketään kasseille (pyydetty on, mutta en ole kokenut omaavani tarvittavaa tietotaitoa asian turvalliseen toteuttamiseen). Sanoin, että olen saanut ohjeeksi, että mm seuraavia saa tehdä, tarkoituksena demonstroida mieltymysten moninaisuutta.  :)

Ylipäätään mitä kinkympiä juttuja tehdään, sitä tarkemmin rajat neuvotellaan etukäteen, ainakin mun kanssa.

🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suihinotto
« Vastaus #38 : Tammikuu 07, 2020, 13:35:37 »
Ilonalle kannattaa kertoa tarkkaan ja selvästi mitä haluaa ettei tule yllätyksiä  :'( :D

Tää nyt varmaan on huumoria, mutta jottei jää harhakuvitelmia: Mä en itseasiassa ole koskaan potkinut ketään kasseille (pyydetty on, mutta en ole kokenut omaavani tarvittavaa tietotaitoa asian turvalliseen toteuttamiseen). Sanoin, että olen saanut ohjeeksi, että mm seuraavia saa tehdä, tarkoituksena demonstroida mieltymysten moninaisuutta.  :)

Ylipäätään mitä kinkympiä juttuja tehdään, sitä tarkemmin rajat neuvotellaan etukäteen, ainakin mun kanssa.

Joo huonoa huumoria, ei ollut tietenkään tarkoitus herättää mitään negatiivisia mielikuvia palveluistasi  :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suihinotto
« Vastaus #39 : Tammikuu 07, 2020, 16:41:20 »
Välilihan hivelyä suikkarin aikana toivoisin useammaltakin palveluntarjoajalta. En tiedä onko väliliha oikea termi, mutta pallien ja peräreikäin välillä oleva alue kuitenkin🙂.