Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Inhokki-asentosi?  (Luettu 4600 kertaa)

Poissa Kirppu69

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #20 : Kesäkuu 12, 2023, 18:09:24 »
Hyvä kysymys. Reverse cowgirl ei toimi mullakaan. Olis kiva tietää PT puolelta kommentteja tähän.

Hienoa miten erilaisia porukka onkaan. Tämä taas on mun lempiasento, varsinkin jos ratsastaja osaa ”twerkata” eikä hyydy minuutissa, niin on sellaiset näkymät ettei kauaa mene kun on pussit tyhjänä. Oma inhokkini on takaapäin.

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #21 : Kesäkuu 12, 2023, 19:11:48 »
Olen nyt vuorokauden tätä kysymystä pohtinut.  :) Mielikuvituksen puutetta ehkä, mutta en ole koskaan kokeillut mitään akrobatiaa vaativaa asentoa niin en sitten tiedä kuin nämä perusasennot. Suihinotto niin, että nainen on sikiöasennossa jalkojen välissä on varmaankin "inhokki". Kädet ei yllä koskettelemaan kunnolla, eikä katseltavaa paljon ole. Jos katsekontaktiakaan ei tässä asennossa saa niin on vähän turhaa hommaa moinen.
Suuteluaddikti

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #22 : Kesäkuu 12, 2023, 20:02:25 »
Suihinotto niin, että nainen on sikiöasennossa jalkojen välissä on varmaankin "inhokki". Kädet ei yllä koskettelemaan kunnolla, eikä katseltavaa paljon ole. Jos katsekontaktiakaan ei tässä asennossa saa niin on vähän turhaa hommaa moinen.

Niin totta...se on oikeastaan ihan sama mikä siellä jalkojen välissä touhuaa jos ei ole muuta kosketeltavaa kuin hiukset...tai voi edes silmiin katsoa

Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #23 : Kesäkuu 12, 2023, 20:45:09 »
Voiii asiakkaat! Kertokaa teidän toivomuksistanne meille niin me hoidamme! Jos on tuppisuuna, ei myö tiedetä olevamme väärässä asennossa.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #24 : Kesäkuu 12, 2023, 21:25:06 »
Voiii asiakkaat! Kertokaa teidän toivomuksistanne meille niin me hoidamme! Jos on tuppisuuna, ei myö tiedetä olevamme väärässä asennossa.

No mistä täällä voi sitten valittaa jos ruvetaan kertomaan toiveista ja ne vielä toteutettaisiin? Pitäisi vaan kehua ja olla onnellinen...ei toimi😘
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #25 : Kesäkuu 12, 2023, 22:13:22 »
Yks vihaa sitä että ottaa kyljen kohdalta sivuttain suihin (josta muuten itse tykkään suikkariasentona) ja seuraavat sitä että on jalkojen välissä.

Missä asennossa sitä kyrpää sitten imetään perkele siellä sängyssä! 😂
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #26 : Kesäkuu 12, 2023, 22:20:25 »
Hyvä kysymys. Reverse cowgirl ei toimi mullakaan. Olis kiva tietää PT puolelta kommentteja tähän.

No namnam on pt. Jos aatellaan evoluutiota niin tuskin on suunniteltu tuollaista. Minusta doggy tai ls on parhaat mitä tässä ei kysytä, ne on ns luonnollisia. Takaperin päällä, kyrpä painaa peräsuoleen. Mies ehkä nauttii kun pylly keikkuu siinä, mutta naisen osa on ottaa vastaan vaan suoltab paukuttava kyrpä.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #27 : Kesäkuu 12, 2023, 22:43:55 »
Yks vihaa sitä että ottaa kyljen kohdalta sivuttain suihin (josta muuten itse tykkään suikkariasentona) ja seuraavat sitä että on jalkojen välissä.

Missä asennossa sitä kyrpää sitten imetään perkele siellä sängyssä! 😂

Kyllä parasta on se 69, jolloin ihana aromipesä on tarjolla kielelle ja molo kumppanin suussa. Edellyttäen, että se nenän edessä paistava pyllyreikä on puhdas eikä kumppanin perseeseen tukehdu (tästäkin on kokemusta) ;D Jos normi-69 käy kovin raskaaksi fyysisesti, sitäkin voi harjoittaa kyljellään maaten. Kokeiltu mm. entisen vakkarin kanssa.

Inhokkiasentoni on paska ratsastus, jossa nainen liikkuu päällä eestaas niin, että saa pelätä penismurtumaa eikä muna liiku juurikaan siellä pillussa. Kyykkyratsastus on ihan eri juttu, mutta vaatii naiselta hyvää fyysistä kuntoa ja kestävyyttä reisiin. Joku eestaas- ja kyykkyratsastuksen kombinaatio voi toimia myös, mutta edellyttää kyllä naiselta tiukkaa tavaraa ja sen käyttötaitoa, että lähtee lemmenliemet liikkeelle.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #28 : Kesäkuu 12, 2023, 22:50:13 »
Se lähärin variaatio jossa naisella on toinen käsi kullin ympärillä, toinen käsi työntämässä yläkroppaa kauemmas ja katse tiukasti sivuun.

Toi penismurtumaratsastus on kyllä killeri myös, mutta sitä joskus hammasta purren kestää kun kumppani nauttii näkyvästi.

Paikalla keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 781
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #29 : Kesäkuu 12, 2023, 23:10:58 »
Yks vihaa sitä että ottaa kyljen kohdalta sivuttain suihin (josta muuten itse tykkään suikkariasentona) ja seuraavat sitä että on jalkojen välissä.

Missä asennossa sitä kyrpää sitten imetään perkele siellä sängyssä! 😂
en mä vihaa sitä asentoa, ku otetaan poskeen kyljen kohdilla, mutta ei vaan kuulu lemppareihini. Voi sitä kiguu imee vaik 69ssä :inlove:.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7770
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #30 : Kesäkuu 12, 2023, 23:15:25 »

Missä asennossa sitä kyrpää sitten imetään perkele siellä sängyssä! 😂

Eikös tää ollu sillon kohillaan, kun saa Ladan käyntiin pakoputken kautta.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #31 : Kesäkuu 12, 2023, 23:53:53 »
Se lähärin variaatio jossa naisella on toinen käsi kullin ympärillä, toinen käsi työntämässä yläkroppaa kauemmas ja katse tiukasti sivuun.

Tuohon lisäisin vielä närkästyneellä sävyllä esitetyn kysymyksen: ”Etkö sinä perkeleen löysäkulli tule jo!”

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #32 : Kesäkuu 13, 2023, 00:21:39 »
Se lähärin variaatio jossa naisella on toinen käsi kullin ympärillä, toinen käsi työntämässä yläkroppaa kauemmas ja katse tiukasti sivuun.

Tuohon lisäisin vielä närkästyneellä sävyllä esitetyn kysymyksen: ”Etkö sinä perkeleen löysäkulli tule jo!”

Paskimmillaan varmaan näitä joo. Onneks en oo ihan noin paskaan palveluun törmännyt, kiitos rapsojen. Puolen tunnin hinnalla kun saa jo ihan vitusti kaljaa ja se on paljon varmempi investointi kuin moiset ilmeisen epävakaat tai muuten dillet palveluntarjoajat  ::)

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #33 : Kesäkuu 13, 2023, 10:50:14 »
Yks vihaa sitä että ottaa kyljen kohdalta sivuttain suihin (josta muuten itse tykkään suikkariasentona) ja seuraavat sitä että on jalkojen välissä.

Missä asennossa sitä kyrpää sitten imetään perkele siellä sängyssä! 😂

Suosittelen meitä vaikeita tapauksia varten lopettamaan koko imemisen...katsotaan sitten muuttuuko ääni kellossa...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #34 : Kesäkuu 13, 2023, 11:59:18 »
täytyy todeta että suhteellisen tarkoin valitut pt:t ovat johtaneet siihen tilanteeseen, että vain kerran olen löytänyt itseni tilanteesta, jossa panon aikana typy on kääntäny katseen pois päin ja sillonkin typyn pimppi oli niin kireä että tulin ihan liian nopeasti :D. Toki useimmiten kun käyn hupakoinnilla niin en edes pane sitä muijjaa kun keskityn muihin iloihin ja nautintoihin. kortsun kanssa paneminen on vähän niin ja näin nautinnon suhteen.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #35 : Kesäkuu 13, 2023, 12:53:29 »
Yks vihaa sitä että ottaa kyljen kohdalta sivuttain suihin (josta muuten itse tykkään suikkariasentona) ja seuraavat sitä että on jalkojen välissä.

Missä asennossa sitä kyrpää sitten imetään perkele siellä sängyssä! 😂

eikös 69  tai setämiesten unelma polvillaan
kysyvälle vastataan

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #36 : Kesäkuu 13, 2023, 16:11:44 »
69   :whipping: :whipping: :stiletto:  :stiletto:
No juuh, nenä hanurissa tulee vähän sellainen "haista paska-fiilis"
Why so fragile?

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #37 : Kesäkuu 13, 2023, 19:26:51 »
mutta naisen osa on ottaa vastaan vaan suoltab paukuttava kyrpä.

 ;D ;D ;D
Hyvin sanottu. Joku PT sano että hän haluaa nähdä kun muna uppoo häneen, eikä siis tykännyt varsinaisesti mistään asennoista missä se ei ollut mahdollista. Olikohan Vivienne. Oli siinä aktin ohessa avointa keskustelua asennoista. Hänhän on hyvin puhelias.

Poissa Dry_martini

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #38 : Kesäkuu 29, 2023, 17:04:18 »
Yks vihaa sitä että ottaa kyljen kohdalta sivuttain suihin (josta muuten itse tykkään suikkariasentona) ja seuraavat sitä että on jalkojen välissä.

Missä asennossa sitä kyrpää sitten imetään perkele siellä sängyssä! 😂

Itse seisten ja nainen vaikka sängyn reunalla istuen...

Itse en myöskään pidä siitä kun joutuu kyljeltään antamaan suihin...siinä ei saa rentoa asentoa ollenkaan

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Inhokki-asentosi?
« Vastaus #39 : Kesäkuu 29, 2023, 20:57:53 »
Yks vihaa sitä että ottaa kyljen kohdalta sivuttain suihin (josta muuten itse tykkään suikkariasentona) ja seuraavat sitä että on jalkojen välissä.

Missä asennossa sitä kyrpää sitten imetään perkele siellä sängyssä! 😂

Itse seisten ja nainen vaikka sängyn reunalla istuen...

Itse en myöskään pidä siitä kun joutuu kyljeltään antamaan suihin...siinä ei saa rentoa asentoa ollenkaan

Mä tulkitsin siis niin, että mies pötköttelee kyllä selälteen, mutta nainen on siinä miehen kyljen kohdalta kontilteen sivuttain ottamassa suihin eikä esim jalkojen välissä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.