Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hutsua laivalla  (Luettu 3335 kertaa)

Poissa Pam

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hutsua laivalla
« Vastaus #20 : Kesäkuu 08, 2023, 11:16:03 »
Mä oon monta kertaa miettinyt kyllä laivalla puuhastelua! Voidaanko kehittää jokin yhteinen, selkeä tapa ilmaista kiinnostus puolin ja toisin, ilman että siviilejä häiritään? Tyyliin joku ”kiinnostaisko sua virkata isoäidin neliöitä?”, ja sitten tiedetään, että maksuseksistä kyse.

Oma ongelma kun on ollut se, että joo, käyntikortteja voisi vilautella. Mutta se on harmi laitonta julkisilla paikoilla tarjota palveluita. Enkä mä nyt tiedä oisko se ruotsin risteilyllä kiva sitten notkua kolme päivää niin, että puoli laivaa tietää sun myyvän persettä.

Ja toki mä edelleen odotan sitä asiakasta, joka vie mut tollaselle unelmien risteilylle 🥰 Vähän spata ja hyvää ruokaa, trubaduuria tai paikallinen taikashow. Mä oisin niin hyvä seuralainen, että vähän ihmettelen miksei tää oo jo toteutunut. Tai no, se on se hinta. Niin. Mut ehkä tän uran aikana vielä! Sitä voi muistella sitten lämmöllä kiikkustuolissa.

Uhkapelit, aamupalabuffet ja maihinnousu kannelta kuusi! Miksei kukaan vie mua jo 😥😭

Minä olen messissä heti! En ole aikoihin ollut laivalla  :drinking:

Poissa Isosonni

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hutsua laivalla
« Vastaus #21 : Kesäkuu 08, 2023, 20:34:56 »
Aah, huomenna nälkäisenä Baltic Princessille ja jännittää oikein oisko siellä joku PT mukana menossa vai joutuuko sitä luottamaan taas charmiin ja tanssitaitoon🥳