Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rapsa Petite TuhmaMyy  (Luettu 35937 kertaa)

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #80 : Joulukuu 31, 2023, 09:35:38 »
Ylilauta? Se nuorison käyttänä sammakkofoorumi? Yllättävää jos sieltä löytyy jotain juttuja hupakoista  :o mitä nyt pikaisesti selailin niin eipä siellä mitään videoita ole vuodettu, eli en olisi noista huolissaan. En siis normaalisti käy kyseisellä sivustolla, mutta piti vaan mielenkiinnolla vilkaista. Vaikuttaa muuten asiallisilta nuo säikeet  :D
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa sosialisti

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #81 : Joulukuu 31, 2023, 21:13:42 »
Ylilaudalla oli erittäin aktiivisia ketjuja toinen toisensa jälkeen. Laatu ei tietenkään ollut korkea, eikä edes menettelevä. Muutama henkilö täytti niitä turhalla potaakalla. Ylilaudalta löytyi kuitenkin ansioitunut alan harrastaja, joka koosti kaikista mainituista palveluntarjoajista aakkosellisen hakemiston. Näistä pystyi lukemaan helposti kommentit, jotka olivat usein muutaman lauseen tai lyhyehkön kappaleen mittaisia. Sieltä löytyi legendaariset Charlotte ja Alisa97. Kerkesin ehkä muutaman kuukauden selaila näitä ketjuja, ennen kuin tuo osio siirrettiin maksumuurin taakse.

Omassa "rankingissa" Myy muuten asettuu samaan sarjaan edellä mainittujen kanssa. Luonne, ulkonäöllinen viehättävyys, femiini seksuaalinen energia ja etenkin taito asettua gfe-rooliin ovat aivan omaa luokkaansa. Suosittelen kokemaan ainakin kerran.

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #82 : Tammikuu 01, 2024, 13:07:35 »
Ylilauta? Se nuorison käyttänä sammakkofoorumi? Yllättävää jos sieltä löytyy jotain juttuja hupakoista  :o mitä nyt pikaisesti selailin niin eipä siellä mitään videoita ole vuodettu, eli en olisi noista huolissaan. En siis normaalisti käy kyseisellä sivustolla, mutta piti vaan mielenkiinnolla vilkaista. Vaikuttaa muuten asiallisilta nuo säikeet  :D

Ylilauta hakkaa tämän turskasivuston 100-0.

Ota vähän selvää ennen näitä faktoja  :wanker:

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #83 : Tammikuu 01, 2024, 14:34:00 »
Kyllä, tuoreet testit tarkoittaa sitä, että viikkoa ennen testien ottamista eikä sen jälkeen voi olla muita suojaamattonia yhdyntöjä eli muita kuvauksia. Huvittavaa tulla pätemään seksityöntekijälle seksitautitestauksen yksityiskohdista, kun ei edes ymmärrä  mitä tuoreet testit tarkoittavat.

"tuoreet testit tarkoittaa sitä, että viikkoa ennen testien ottamista eikä sen jälkeen voi olla muita suojaamattonia yhdyntöjä eli muita kuvauksia."

Huvittavaa että tuoreet testit tarkoittavatkin että suojaamattomia yhdyntöjä saa olla testauksen jälkeen kunhan eivät ole tapahtuneet kuvauksien aikana.  :sheep:

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1011
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #84 : Tammikuu 01, 2024, 14:39:18 »
Kyllä, tuoreet testit tarkoittaa sitä, että viikkoa ennen testien ottamista eikä sen jälkeen voi olla muita suojaamattonia yhdyntöjä eli muita kuvauksia. Huvittavaa tulla pätemään seksityöntekijälle seksitautitestauksen yksityiskohdista, kun ei edes ymmärrä  mitä tuoreet testit tarkoittavat.

"tuoreet testit tarkoittaa sitä, että viikkoa ennen testien ottamista eikä sen jälkeen voi olla muita suojaamattonia yhdyntöjä eli muita kuvauksia."

Huvittavaa että tuoreet testit tarkoittavatkin että suojaamattomia yhdyntöjä saa olla testauksen jälkeen kunhan eivät ole tapahtuneet kuvauksien aikana.  :sheep:

Huvittaaa taas ei ole, että sinun annetaan vieläkin häiriköidä tällä foorumilla.
#freepalestine

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #85 : Tammikuu 01, 2024, 15:57:50 »
Kyllä, tuoreet testit tarkoittaa sitä, että viikkoa ennen testien ottamista eikä sen jälkeen voi olla muita suojaamattonia yhdyntöjä eli muita kuvauksia. Huvittavaa tulla pätemään seksityöntekijälle seksitautitestauksen yksityiskohdista, kun ei edes ymmärrä  mitä tuoreet testit tarkoittavat.

"tuoreet testit tarkoittaa sitä, että viikkoa ennen testien ottamista eikä sen jälkeen voi olla muita suojaamattonia yhdyntöjä eli muita kuvauksia."

Huvittavaa että tuoreet testit tarkoittavatkin että suojaamattomia yhdyntöjä saa olla testauksen jälkeen kunhan eivät ole tapahtuneet kuvauksien aikana.  :sheep:

Jos lukisit kunnolla, niin siinä lukee myös että ”eikä sen jälkeen”. Ja jos taas tarkoitit tuota kohtaa ”muita suojaamattomia yhdyntöjä eli kuvauksia”, niin sehän tarkoittaa sitä että ei harrasta suojaamatonta yhdyntää muutoin kuin kuvauksissa. :sheep:
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Karn Evil IX

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #86 : Tammikuu 03, 2024, 01:06:58 »
Mikäs kohu Kingimpalerin kanssa on ollut? Mistä löytää lisäinfoa? Google antaa vain ylilaudan lankoja joihin tarvitsee kultatilin. Kellään tiivistelmää?

Poissa Kalamaja

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #87 : Tammikuu 03, 2024, 15:26:23 »
Mikäs kohu Kingimpalerin kanssa on ollut? Mistä löytää lisäinfoa? Google antaa vain ylilaudan lankoja joihin tarvitsee kultatilin. Kellään tiivistelmää?

Tossahan toi screenshot Isan Twitter-tililtä on ylempänä. Se on oikeastaan kaikki info mitä tästä on yleisesti saatavilla.

Poissa Kalamaja

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #88 : Tammikuu 16, 2024, 18:22:46 »
Myyltä löytyy nyt ilmoitus myös RE:n puolelta, eli taas on yksi syy vähemmän käyttää naapurin räpellystä, jota ehkä 15 vuotta sitten olisi voinut kutsua "verkkosivustoksi". Käykäähän rapsaamassa!

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #89 : Tammikuu 18, 2024, 07:28:24 »
Pitää käydä ajelulla :drinking:

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #90 : Tammikuu 18, 2024, 17:03:41 »
Myyltä löytyy nyt ilmoitus myös RE:n puolelta, eli taas on yksi syy vähemmän käyttää naapurin räpellystä, jota ehkä 15 vuotta sitten olisi voinut kutsua "verkkosivustoksi". Käykäähän rapsaamassa!

^/^^
Niin, kyllähän suuteleminen kuuluu GFEhen.

Tai ainakin sen pitäisi kuulua.


RE:n arvosteluissa mainitaan useammassa että on ollut suuteleminen mukana.
Ilmoituksessa kuitenkin kieltää suutelemisen?  ???

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #91 : Tammikuu 19, 2024, 22:31:24 »
Myyltä löytyy nyt ilmoitus myös RE:n puolelta, eli taas on yksi syy vähemmän käyttää naapurin räpellystä, jota ehkä 15 vuotta sitten olisi voinut kutsua "verkkosivustoksi". Käykäähän rapsaamassa!

^/^^
Niin, kyllähän suuteleminen kuuluu GFEhen.

Tai ainakin sen pitäisi kuulua.


RE:n arvosteluissa mainitaan useammassa että on ollut suuteleminen mukana.
Ilmoituksessa kuitenkin kieltää suutelemisen?  ???

Yhdessäkään RE rapsassa ei ole mainittu suutelua, joten oletan sinun viittaavan tägeihin, jossa mainitaan ostetuiksi palveluksi GFE. Siihen, mitä GFEhen "pitäisi kuulua" on varmasti monia mielipiteitä. Todellista "tyttöystäväkokemusta" (suojaamatonta suuseksiä ja yhdyntää, Prismassa käymistä, leffailtoja, kränäämistä roskien viemisestä ja mitä vielä) ei kukaan taida odottaa. Mulla ei ole ollut, eikä ole edelleenkään suutelua tarjolla tapaamisissa, mutta mikäli asiakkaani rapsojen perusteella ovat kokeneet saaneensa GFE-tapaamisen, niin en ymmärrä miksi siitä turskien, jotka eivät ole palveluideni ostamisesta kiinnostuneet, pitää tulla tästä kerta toisensa jälkeen vääntämään.

Silloin tässä olisi vielä joku järki, jos antaisin ymmärtää että suuteleminen on treffeillä mahdollista ja tilanne paljastuisi vasta sitten kun raha on vaihtanut omistajaa, mutta mulla on ihan selkeästi mainittu että en suutele asiakkaita huulille. Monille tämä on aivan fine, ja heille GFE-kokemukseen riittää kuulumisten kyseleminen, halailu, silittely, korvaan kuiskuttaminen, kaulan suutelu lähetyssaarnaajassa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2024, 22:33:39 kirjoittanut TuhmaMyy »

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #92 : Tammikuu 19, 2024, 23:29:41 »
Myyltä löytyy nyt ilmoitus myös RE:n puolelta, eli taas on yksi syy vähemmän käyttää naapurin räpellystä, jota ehkä 15 vuotta sitten olisi voinut kutsua "verkkosivustoksi". Käykäähän rapsaamassa!

^/^^
Niin, kyllähän suuteleminen kuuluu GFEhen.

Tai ainakin sen pitäisi kuulua.


RE:n arvosteluissa mainitaan useammassa että on ollut suuteleminen mukana.
Ilmoituksessa kuitenkin kieltää suutelemisen?  ???

Yhdessäkään RE rapsassa ei ole mainittu suutelua, joten oletan sinun viittaavan tägeihin, jossa mainitaan ostetuiksi palveluksi GFE. Siihen, mitä GFEhen "pitäisi kuulua" on varmasti monia mielipiteitä. Todellista "tyttöystäväkokemusta" (suojaamatonta suuseksiä ja yhdyntää, Prismassa käymistä, leffailtoja, kränäämistä roskien viemisestä ja mitä vielä) ei kukaan taida odottaa. Mulla ei ole ollut, eikä ole edelleenkään suutelua tarjolla tapaamisissa, mutta mikäli asiakkaani rapsojen perusteella ovat kokeneet saaneensa GFE-tapaamisen, niin en ymmärrä miksi siitä turskien, jotka eivät ole palveluideni ostamisesta kiinnostuneet, pitää tulla tästä kerta toisensa jälkeen vääntämään.

Silloin tässä olisi vielä joku järki, jos antaisin ymmärtää että suuteleminen on treffeillä mahdollista ja tilanne paljastuisi vasta sitten kun raha on vaihtanut omistajaa, mutta mulla on ihan selkeästi mainittu että en suutele asiakkaita huulille. Monille tämä on aivan fine, ja heille GFE-kokemukseen riittää kuulumisten kyseleminen, halailu, silittely, korvaan kuiskuttaminen, kaulan suutelu lähetyssaarnaajassa.


En tiedä mistä olet saanut kuvan että en olisi aikeissa joskus käydä?

Selkeästi kirjoitetuissa arvosteluissa kuitenkin lukee nautitut palvelut kohdassa myös suuteleminen, jota ihmettelin koska eivät kuulu ollenkaan ilmoittamaasi tarjontaan.

Aina välillä kuitenkin tähänkin törmää että paikan päällä tarjonta on täysin eri kuin ilmoituksesta mainitaan. Yleensä vähemmän mutta myös toisinpäinkin tätä tapahtuu.



Jarppi8

Palvelut nautittu.
Lähetyssaarnaaja-asento Ratsastus / Cowgirl / Tyttö päällä Suuseksi: suihinotto Suutelu Tyttöystäväkokemus (GFE) Yhdyntä takaapäin


Kim Jong Ung

Palvelut nautittu.
69 Cocktail Hali / Halailu Happy Ending Juomat Ratsastus / Cowgirl / Tyttö päällä Seksilelut Sormetus Suuseksi: pillun nuoleminen Suuseksi: suihinotto Suutelu Tyttöystäväkokemus (GFE)

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #93 : Tammikuu 19, 2024, 23:45:48 »
Myyltä löytyy nyt ilmoitus myös RE:n puolelta, eli taas on yksi syy vähemmän käyttää naapurin räpellystä, jota ehkä 15 vuotta sitten olisi voinut kutsua "verkkosivustoksi". Käykäähän rapsaamassa!

^/^^
Niin, kyllähän suuteleminen kuuluu GFEhen.

Tai ainakin sen pitäisi kuulua.


RE:n arvosteluissa mainitaan useammassa että on ollut suuteleminen mukana.
Ilmoituksessa kuitenkin kieltää suutelemisen?  ???

Yhdessäkään RE rapsassa ei ole mainittu suutelua, joten oletan sinun viittaavan tägeihin, jossa mainitaan ostetuiksi palveluksi GFE. Siihen, mitä GFEhen "pitäisi kuulua" on varmasti monia mielipiteitä. Todellista "tyttöystäväkokemusta" (suojaamatonta suuseksiä ja yhdyntää, Prismassa käymistä, leffailtoja, kränäämistä roskien viemisestä ja mitä vielä) ei kukaan taida odottaa. Mulla ei ole ollut, eikä ole edelleenkään suutelua tarjolla tapaamisissa, mutta mikäli asiakkaani rapsojen perusteella ovat kokeneet saaneensa GFE-tapaamisen, niin en ymmärrä miksi siitä turskien, jotka eivät ole palveluideni ostamisesta kiinnostuneet, pitää tulla tästä kerta toisensa jälkeen vääntämään.

Silloin tässä olisi vielä joku järki, jos antaisin ymmärtää että suuteleminen on treffeillä mahdollista ja tilanne paljastuisi vasta sitten kun raha on vaihtanut omistajaa, mutta mulla on ihan selkeästi mainittu että en suutele asiakkaita huulille. Monille tämä on aivan fine, ja heille GFE-kokemukseen riittää kuulumisten kyseleminen, halailu, silittely, korvaan kuiskuttaminen, kaulan suutelu lähetyssaarnaajassa.


En tiedä mistä olet saanut kuvan että en olisi aikeissa joskus käydä?

Selkeästi kirjoitetuissa arvosteluissa kuitenkin lukee nautitut palvelut kohdassa myös suuteleminen, jota ihmettelin koska eivät kuulu ollenkaan ilmoittamaasi tarjontaan.

Aina välillä kuitenkin tähänkin törmää että paikan päällä tarjonta on täysin eri kuin ilmoituksesta mainitaan. Yleensä vähemmän mutta myös toisinpäinkin tätä tapahtuu.



Jarppi8

Palvelut nautittu.
Lähetyssaarnaaja-asento Ratsastus / Cowgirl / Tyttö päällä Suuseksi: suihinotto Suutelu Tyttöystäväkokemus (GFE) Yhdyntä takaapäin


Kim Jong Ung

Palvelut nautittu.
69 Cocktail Hali / Halailu Happy Ending Juomat Ratsastus / Cowgirl / Tyttö päällä Seksilelut Sormetus Suuseksi: pillun nuoleminen Suuseksi: suihinotto Suutelu Tyttöystäväkokemus (GFE)

Viitannevat noilla suuteluun muualle kuin huulille. Mua saa mielellään pussailla ympäri vartaloa ja kasvoja, kunhan ei huulille :) Mä en ollut ennen RE:ne käyttöönottoa ja näiden ekojen rapsojen saamista edes tietoinen, että he voi merkitä sinne saaneensa palveluita, mitä en ole listannut ilmoitukseen, joten nämä oli mennyt multa ihan ohi.

Edit// pahoittelut että ärähdin tästä, harmittaa vain että näistä on edelleen spekulaatiota vaikken mielestäni ole antanut mitään muuta kuin hyvin johdonmukaista kuvaa jo vuosikaudet siitä, millaisia palveluita tarjoan. Ottaen huomioon että suutelu on palvelu, jota monet toivoisivat, niin eihän sitä olisi mitään järkeä tarjota ns. tiskin alta.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2024, 23:53:28 kirjoittanut TuhmaMyy »

Poissa Kalamaja

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #94 : Tammikuu 20, 2024, 00:18:50 »

Viitannevat noilla suuteluun muualle kuin huulille. Mua saa mielellään pussailla ympäri vartaloa ja kasvoja, kunhan ei huulille :) Mä en ollut ennen RE:ne käyttöönottoa ja näiden ekojen rapsojen saamista edes tietoinen, että he voi merkitä sinne saaneensa palveluita, mitä en ole listannut ilmoitukseen, joten nämä oli mennyt multa ihan ohi.

Edit// pahoittelut että ärähdin tästä, harmittaa vain että näistä on edelleen spekulaatiota vaikken mielestäni ole antanut mitään muuta kuin hyvin johdonmukaista kuvaa jo vuosikaudet siitä, millaisia palveluita tarjoan. Ottaen huomioon että suutelu on palvelu, jota monet toivoisivat, niin eihän sitä olisi mitään järkeä tarjota ns. tiskin alta.

Sehän niissä tiskin alta tarjottavissa palveluissa juurikin on se idea, että ne ovat toivottuja palveluita, joita ei tarjota ihan jokaiselle asiakkaalle eikä niitä varsinkaan markkinoida millään tavalla. Mutta kuten totesit, niin ihan johdonmukaisesti olet palveluitasi markkinoinut ja tämän olen myös itse tapaamisten aikana todennut.

Poissa Jarppi8

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #95 : Tammikuu 23, 2024, 16:16:30 »
Hmm. En muista laittaneeni suutelua arvosteluun, luulen että näppihäiriö tai muu vastaava ainakin omassa arvostelussa. Siellä nyt sellainen kuitenkin on. Pahoittelut harhaanjohtavasta valinnasta. Itse en huulille suutelua palveluna kaipaa, vaikka gfe pidän.

Poissa Modula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #96 : Tammikuu 24, 2024, 07:35:39 »
Myy, olet ihana :inlove:

Poissa Tundraboy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #97 : Tammikuu 27, 2024, 01:47:48 »
Alkaa ärsyttämään tää Myyn jatkuva ja harmittava spämmääminen täällä ketjussa. Se on yleensä niin että, ” miten metsään huudat, siten metsä vastaa”! Näin olen ainakin itse yli kakskytvuotisella kokemuksella huomannut. Itse aina ollut herrasmies ja sellaista kokemusta olen itsekin saanut takaisin. Uskallan tämän väitteen tähän kirjoittaa, sen verran hyvin Tampereen tytöt tuntee nimimerkkini. Myytä en ole tavannut, omista aikatauluongelmista johtuen, mutta kuuluu vielä tulevaisuuteen kunhan vaan ehdin. Kaunis tyttö, omilla ehdoillaan liikkeellä, niin kuin kuuluukin. Jos ei ne säännöt miellytä, menköön jonnekkin muualle, tarjontaa löytyy varmasti kaikkien mieltymyksiin. Lopettakaa turha suun soitto ja kääntäkää sivua. Taitaa olla kateellisten panettelua kun tyttö on saanut  niin isoa patukkaa ja tykkää siitä🤜😉. Itse pystyn kuitenkin tämän jälkeen lähestymään pienemälläkin kun on itsetunto kunnossa. Tässä vähän yövuorosta asiaa!

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #98 : Tammikuu 27, 2024, 14:38:45 »
Alkaa ärsyttämään tää Myyn jatkuva ja harmittava spämmääminen täällä ketjussa. Se on yleensä niin että, ” miten metsään huudat, siten metsä vastaa”! Näin olen ainakin itse yli kakskytvuotisella kokemuksella huomannut. Itse aina ollut herrasmies ja sellaista kokemusta olen itsekin saanut takaisin. Uskallan tämän väitteen tähän kirjoittaa, sen verran hyvin Tampereen tytöt tuntee nimimerkkini. Myytä en ole tavannut, omista aikatauluongelmista johtuen, mutta kuuluu vielä tulevaisuuteen kunhan vaan ehdin. Kaunis tyttö, omilla ehdoillaan liikkeellä, niin kuin kuuluukin. Jos ei ne säännöt miellytä, menköön jonnekkin muualle, tarjontaa löytyy varmasti kaikkien mieltymyksiin. Lopettakaa turha suun soitto ja kääntäkää sivua. Taitaa olla kateellisten panettelua kun tyttö on saanut  niin isoa patukkaa ja tykkää siitä🤜😉. Itse pystyn kuitenkin tämän jälkeen lähestymään pienemälläkin kun on itsetunto kunnossa. Tässä vähän yövuorosta asiaa!

Samaa mieltä! Arvostan paljon, että Tuhma Myy toimii avoimesti ja on siten hyvänä esimerkkinä monille suomalaisille aloitteleville hupakoille, jotka ottavat hänestä mallia. Plussaa myös siitä, että hänen kanssaan voi vuorovaikuttaa videopelien välitykselläkin  ;) olen kuitenkin sitä mieltä, että hupakot luultavasti pitävät enemmän pieni kyrpäisistä turskista, koska sellaisen vehjeen omaavat eivät vaadi sen enempää lämmittelyä  ;)
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Setä40

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #99 : Maaliskuu 20, 2024, 17:50:38 »
Kiitos Myy, mahtava tapaaminen tänään. Läheisyyttä, suukottelua ympäri vartaloa ja mahtavaa seksiä. En kokenut, että olisin jäänyt paitsi mistään.