Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa  (Luettu 3293 kertaa)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #20 : Lokakuu 17, 2023, 08:51:07 »
^  Olenkin aina miettinyt että kuka niitä munan kuvia laittaa naisille pyytämättä ja yllättäen.

Thor ei kyllä ole ainoa. 😅
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #21 : Lokakuu 17, 2023, 08:55:12 »


Millä ihmeellä seksityöntekijöiden palvelut saa laitettua verotukseen? 😅 Hyvinvointipalveluina? Silloinkin täytyisi olla kuitti.. 


Käsittääkseni aika monet seksityöntekijät tekevät duunia Y-tunnuksella. Oman toiminimen tai Oy:n kautta. Sillä tavalla ne saa verotukseen.
Suosittelen rahojen laillistamista.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #22 : Lokakuu 17, 2023, 08:56:16 »
Ainoa ennakko mitä minä eli itse Thor Patsas annan on se että näytän kivikovan kaluni. Sen pitäisi riittää ennakkomaksuksi.

No ei se niin erinomainen ole...
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 196
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #23 : Lokakuu 17, 2023, 08:59:10 »
Ainoa ennakko mitä minä eli itse Thor Patsas annan on se että näytän kivikovan kaluni. Sen pitäisi riittää ennakkomaksuksi.

No ei se niin erinomainen ole...
Ei ole kivapuhetta tämä. :( KAIKKI pippelit, kyrpelit ja kullinnykeröt ovat omalla tavallaan erinomaisia. :inlove:

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1795
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #24 : Lokakuu 17, 2023, 10:17:14 »


Millä ihmeellä seksityöntekijöiden palvelut saa laitettua verotukseen? 😅 Hyvinvointipalveluina? Silloinkin täytyisi olla kuitti.. 


Käsittääkseni aika monet seksityöntekijät tekevät duunia Y-tunnuksella. Oman toiminimen tai Oy:n kautta. Sillä tavalla ne saa verotukseen.
Suosittelen rahojen laillistamista.

Niin tuossa on sekin etu että voit välineet vähentää verotuksessa 1 ruoska,nahkaasu,polvisaappaat...
kysyvälle vastataan

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #25 : Lokakuu 17, 2023, 12:25:37 »


OT...
Kaksjakoinen tilanne.
Jos haluaa maksaa vähemmän tuloveroa, laittaa ostolaskun tämän vuoden kpitoon.
Jos haluaa suuremmat osingot, siirtää tulosta pienentävät ostot ensi vuodelle.
Mikäli asiakas on yrittäjä.

Tavallinen tallaaja ilman yrittäjän paineita, kuinkahan moni suunnittelee omat huorissakäynnit niin täsmällisesti, että on olemassa vuosibudjettikin jota noudatetaan.
Pidetään kirjanpitoa palveluntarjoajista, päivistä jolloin käyty jonkun luona, kuukausisuunnitelma todo-nikeistä ja lopuksi vielä arvostelu palvelun laadusta.
Mietin mitä kaikkea edesmenneen turskan kuolinpesästä löytyykään kun se aika koittaa. Siinä on perillisillä ihmettelemistä.

Millä ihmeellä seksityöntekijöiden palvelut saa laitettua verotukseen? 😅 Hyvinvointipalveluina? Silloinkin täytyisi olla kuitti.. 

Aloin tässä taas miettiä kuinka paljon on ihmeteltävää mun kuolinpesässä sitten kun sellaisen aika joskus kaukana hamassa tulevaisuudessa koittaa. 🙈😅

Käsittääkseni aika monet seksityöntekijät tekevät duunia Y-tunnuksella. Oman toiminimen tai Oy:n kautta. Sillä tavalla ne saa verotukseen.
Suosittelen rahojen laillistamista.

Käsittääkseni Freyja kysyi, että miten ihmeessä ostaja saisi laitettua seksityöntekijöiden palvelut verotukseen. Kysymys oli siis ostajan, ei myyjän näkökulmasta. Ja vastaus on, että ei oikein mitenkään vaikka olisi kuitti.  Seksipalvelun saaminen verovähennyskelpoiseksi hyvinvointipalveluna olisi ylipäätään vaikeaa, koska ollakseen vähennyskelpoisiin virkistys- ja harrastusmenoihin hyväksytään vain tavanomaiset ja kohtuulliset koko henkilökunnan käytössä olevat työnantajan järjestämä toiminta, "jolla ei ole mainittavaa henkilökunnan elantokustannuksia säästävää vaikutusta". Noiden kriteerien täyttymisen perusteleminen olisi seksipalvelun osalta vaikeaa. Omaehtoisessa toiminnassa rajana on 400 euroa (senkin oltava koko henkilöstön saatavilla) ja sen pitää tapahtua työnantajan järjestemällä maksuvälineellä (esim. liilkuntasetelit). Toki seksipalvelut voi firman rahoista maksaa, mutta silloin ne kirjataan taseeseen saamiseksi omistajalta, ei kuluksi.

Mitä taas tulee tuohon Violan pohtimaan tuloksen säätelyyn sillä, minkä vuoden kirjanpitoon ostot laitetaan, niin sekään ei onnistu noin kuin toiminimellä, joka voi pitää yhdenkertaista maksuperusteista kirjanpitoa. Suoriteperusteisessa kahdenkertaisessa kirjanpidossa (jota mm. Oy:n täytyy noudattaa) kulukirjaus tehdään vasta sinä vuonna, kun ao. palvelu on vastaanottettu. Ennakkomaksut kirjataan taseeseen siirtosaamisiin maksettuina kuluennakoina. Suoriteperusteisessa kirjanpidossa maksutapahtuman ajankohdalla ei ole merkitystä tuloksi tai kuluksi kirjaamisen kannalta, vaan palvelun suorittamishetkellä.

No tämä nyt tällaista "hassuttelua" ja vitsailutarkoituksessa tapahtuvaa viisastelua, mutta kun puheeksi tuli  ;D
Tosiasiassa asiakkaalla taisi olla tuossa kymmenen kerran ennakkomaksussa täysin toiset motiivit kuin yhtiön verotuksellinen tulossuunnittelu ja kirjanpidolliset syyt. Luulen, että Violan avausviesteissä pohditut otaksumat ovat täysin oikeilla jäljillä, jonkinlaista vallankäytön välinettä PT:n suuntaan niistä haettiin. Kuten aiemmin todettu, ennakkomaksu on aina myyjän, ei ostajan intressissä ja jos ostaja varta vasten haluaa maksaa ennakkona (varsinkin 10 kertaa), siihen on aina jokin epätavaomainen normaalin bisneslogiikan mukainen, PT:n näkökulmasta luultavasti ei-toivottu syy. Ennakkoon maksamisestakin halutaan jotain vastinetta ja sitä voi jokainen pohtia, mitä se tässä tapauksessa olisi voinut olla.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1190
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #26 : Lokakuu 17, 2023, 12:53:34 »
Joku 10 x etukäteismaksu on jo aika hurja. Ikinä ei tiedä, mitä elämässä tapahtuu. Viisainta olisi kai jemmata etukäteismaksut jollekin säästötilille vähintään niin pitkäksi aikaa että tapaamiskerrat ovat tulleet täyteen.

Jos joku maksaisi kymmenen käyntikertaa ennakkoon, siinä on riski, että asiakas alkaa jossain kohtaa vaatimaan rahoja takaisin. Selityksenä vaikka yllättävä keittiöremontti, uudet talvirenkaat tai se, että näköpiiriin ilmestyi kiinnostavampi hutsu. Siitäkin voi tulla riitaa, että montako käyntiä on jo takana ja montako vielä jäljellä.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2457
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #27 : Lokakuu 17, 2023, 13:17:50 »
Kerran olen törmännyt tapaukseen, joka ehdotti kymmenen tapaamiskerran maksamista etukäteen - ennen ensimmäistäkään tapaamista. Luulen, että jos olisin maksanut, niin palveluntarjoaja olisi aika äkkiä kadonnut kuin tuhka tuuleen. :o

Tästä on jo aikaa, mutta sai aikaan niin vahvan allergian kaikkia ennakkomaksuja kohtaan, että niihin törmätessäni etsin mieluummin jonkun toisen palveluntarjoajan.  :inlove:

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #28 : Lokakuu 17, 2023, 15:11:56 »


Millä ihmeellä seksityöntekijöiden palvelut saa laitettua verotukseen? 😅 Hyvinvointipalveluina? Silloinkin täytyisi olla kuitti.. 


Käsittääkseni aika monet seksityöntekijät tekevät duunia Y-tunnuksella. Oman toiminimen tai Oy:n kautta. Sillä tavalla ne saa verotukseen.
Suosittelen rahojen laillistamista.

Juu, tämä selvä toki. Toimin itsekin näin, y-tunnuksella. Mutta mun mielestä tuolla aiemmassa kommentissa oli kyse nimenomaan yrittäjänä toimivasta asiakkaasta ja hänen budjetistaan jne.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #29 : Lokakuu 17, 2023, 15:13:56 »


Millä ihmeellä seksityöntekijöiden palvelut saa laitettua verotukseen? 😅 Hyvinvointipalveluina? Silloinkin täytyisi olla kuitti.. 


Käsittääkseni aika monet seksityöntekijät tekevät duunia Y-tunnuksella. Oman toiminimen tai Oy:n kautta. Sillä tavalla ne saa verotukseen.
Suosittelen rahojen laillistamista.

Niin tuossa on sekin etu että voit välineet vähentää verotuksessa 1 ruoska,nahkaasu,polvisaappaat...

Kyllä vaan! Liukkareita, kondomeja, steikkareita, lakanoita, pyyhkeitä, suihkusaippuoita jne jne myöten..
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #30 : Lokakuu 17, 2023, 15:17:16 »
Kerran olen törmännyt tapaukseen, joka ehdotti kymmenen tapaamiskerran maksamista etukäteen - ennen ensimmäistäkään tapaamista. Luulen, että jos olisin maksanut, niin palveluntarjoaja olisi aika äkkiä kadonnut kuin tuhka tuuleen. :o

Tästä on jo aikaa, mutta sai aikaan niin vahvan allergian kaikkia ennakkomaksuja kohtaan, että niihin törmätessäni etsin mieluummin jonkun toisen palveluntarjoajan.  :inlove:

Noh... Yrittänyttä ei laiteta...  :laught:
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #31 : Lokakuu 18, 2023, 11:31:39 »
Itse olen maksanut ennakkoon joskus seuraavan tapaamisen.
Oli aina sen verran iso seteli mukana että riitti hyvin seuraavaan kertaan.
Harmitti vain PT:n puolesta kun sillä tuli kiire järjestää seuraavia treffejä.
Oli sen verran pidemmät treffit yleensä että vaikka seuraavaa kertaa ei olisi tullutkaan niin se olisi ollut minulle ok.

Tällä hetkellä yhdelle olen maksanut / lainannut rahaa jota sitten kuitataan takaisin treffeillä.
Tässäkin pidetty tapaamisia ilman kelloa joten homma minulle ok, ihan 10x ei ole maksettu mutta ei kaukana siitä olla 😂
Johtuu ehkä että sovittu kiinteä hinta..

Mutta yleisesti mennään kertamaksulla 💪🏾
Ja jos pyydetään ennakkoa niin en suostu  :whipping:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #32 : Lokakuu 18, 2023, 20:47:00 »
Enpä kyllä minäkään oikein lämpenisi noin monelle ennakkosuoritteelle. Tulisi vain stressiä ja painetta jollain tapaa. En haluaisi siviiliduunistakaan vaikkapa puolen vuoden palkkaennakkoa, se sitoisi liikaa. Mitä jos haluaisin lopettaa? Vaihtaa töitä, aloittaa uuden työn? Sama pätee seksityöhön, mitä jos muuttaisin paikkakuntaa? Tai kerrassaan kyllästyisin ja haluaisin lopettaa heti. Tai ihan mitä vaan. Kamala paine moisesta.
Your part-time lover 💕

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 596
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #33 : Lokakuu 19, 2023, 07:49:15 »

tiedän ihmisiä jotka pitää uskomattomista
asioista kirjanpitoa tyyliin ostokset pilkulleen kaikki ylös hintoineen jne EN siis ihmettelisi
jos jollain olisi tytöistä vastaava kirjanpito kaikkine yksityiskohtineen.

Juu, aivan varmasti löytyy asiakkaita, joilla on tallessa tarkat tiedot kaikista pt:stä, joiden luona on tullut vierailtua. Melkeinpä kiinnostaisi lukea muistelmat sellaisesta! 😃
"Turskan muistelmat". Mikähän olisi päräyttävä nimi teokselle..

Pahoittelen ot:ta..

Jep... Pitää joku horo kuulemma myös exeliä asiakkaistaan niin miksei myös toisinpäin
Nokialla

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1190
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #34 : Lokakuu 19, 2023, 18:18:23 »
Lainaus käyttäjältä: JuliaK

Jep... Pitää joku horo kuulemma myös exeliä asiakkaistaan niin miksei myös toisinpäin

Minulla on Google Sheets-lomake (vähän Excelin tapainen juttu), johon kirjaan ylös hupakkovierailuni. Ei siellä muuta tietoa ole kuin hupakon nimi ja vierailun päivämäärä.

Samaan tapaan pidän kirjaa esim. katsomistani elokuvista. Taulukoiden ylläpito on vaan kivaa jostain syystä.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 387
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #35 : Lokakuu 19, 2023, 23:08:24 »
Mulle on tarjottu puolestaan pillua luotolla 8)

Meinasin joskus ammoin parikin kertaa unohtaa maksaa tapaamisen naama märkänä ja pää täynnä seksiendorfiineja. Tarjottiin kohteliaasti mahdollisuutta maksaa myös ensi kerralla ;D (Toki oli vakkari kyseessä eikä ihan köyhä muikkeli.)

Maksoin kyllä lähtiessäni, koska viina ja vittu nyt on niitä hyödykkeitä, jotka kannattaa maksaa kuluttaessaan. Ei etu- eikä takakäteen.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #36 : Lokakuu 20, 2023, 14:02:27 »
Ainoa ennakko mitä minä eli itse Thor Patsas annan on se että näytän kivikovan kaluni. Sen pitäisi riittää ennakkomaksuksi.

No ei se niin erinomainen ole...
Ei ole kivapuhetta tämä. :( KAIKKI pippelit, kyrpelit ja kullinnykeröt ovat omalla tavallaan erinomaisia. :inlove:

Mutta eivät sillä tavalla erinomaisia mistä tässä asiayhteydessä oli kyse ja mitä Viola tarkoitti. Eli ei niin erinomaisia, että pelkkä sen näyttäminen riittäisi jopa ennakkomaksuksi  ;D
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 320
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kun asiakas haluaa maksaa ennakkoa
« Vastaus #37 : Lokakuu 20, 2023, 16:25:31 »
Kuinka moni palvelun ostaja haluaisi maksaa ennakkoa pt:lle?
Jos et niin miksi et.
Jos olisi kirjaimellisesti eurojackpotmassit tilillä, niin luultavasti hakeutuisin tilanteeseen, jossa on jonkinlainen kiinteä kuukausimaksu ja päivystysrinki tuottamassa palveluita :)

Joskus miettinyt et tällänen whatsapp ryhmä olis kyl hyvä et vois vaa kysyä kellä olis aikaa as per heti. Mut toisaalta, kyllä niitä vakkareitakin jaksaa yleensä sen päivän odottaa