Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kotikäynti pt.n näkökulmasta  (Luettu 3602 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kotikäynti pt.n näkökulmasta
« Vastaus #20 : Kesäkuu 26, 2023, 17:15:27 »
^ ajatella mikä huutava vääryys. tässä voisi jopa joskus maksaa potut pottuina  :laught:
Why so fragile?

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kotikäynti pt.n näkökulmasta
« Vastaus #21 : Kesäkuu 26, 2023, 18:00:47 »
Hinta on kannustin asiakkaille myös tulla luokseni, kun pääsevät siten halvemmalla.

Tämähän se pointti hinnoittelussa aina on, että sillä voidaan ohjata asiakkaiden valintoja haluttuun suuntaan rajoittamatta kuitenkaan valinnanvapautta niiltä, joille ko. juttu on olennainen ja jotka ovat siitä valmiita maksamaan.

Asiakkaan näkökulmasta tämä näyttäytyy siten, että korkeampi outcall -hinta on ihan ok, jos PT lähtökohtaisesti tarjoaa incallia. Silloin on selvä, että "ovelle toimitettuna" on maksullinen lisäpalvelu. Sen sijaan jos PT:llä ei ole omaa paikkaa, vaan tapaaminen onnistuu vain minun järjestämässäni paikassa (=tarkoitusta varten erikseen maksamani hotellihuone), en ole valmis maksamaan vielä sen päälle korkeampaa hintaa/outcall-lisää, jos omasta puolestani en tarvitsisi "ovelle toimitusta". Ja silloin on yleensä niin, että koska paikan järjestämisestä on jo koitunut merkittäviä lisäkustannuksia (esim. erikseen tapaamista varten järjestetyn hotellihuoneen muodossa), palvelun kokonaiskustannus ei pysy mielekkäänä/kilpailukykyisenä, jos vielä sen päälle maksaisi normaalia outcall -hintaa. Jos nyt joku tämän logiikan ymmärtää.

Mutta näin se kyllä yleensä on toiminutkin, että vailla omaa paikka toimiva on tullut hotelliin hinnalla, joka vastaa yleistä incall tasoa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras1443

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotikäynti pt.n näkökulmasta
« Vastaus #22 : Kesäkuu 26, 2023, 20:03:51 »
^ Jep, kyllä tuollaiset saa hetkeksi miettimään koko homman mielekkyyttä. Onneksi yleensä joku vakkareista pelastaa päivän

Kyllä. Vakkarit on 💓

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kotikäynti pt.n näkökulmasta
« Vastaus #23 : Kesäkuu 27, 2023, 01:02:34 »
Ilmoituksen otsikko on: Voinko tulla käymään luonasi? Ja alkuteksti:

"Moikku

Nokialainen rouva etsii mukavaa kyläpaikkaa näin juhannuksena. Tämä rouva hakee reilua ja rehtiä peuhausseuraa, jonka luona voisin hetken piipahtaa kun mies ja lapset ovat kotona."

Silti yli puolet vastaajista kysyy: Onko sinulla paikkaa? Voinko tulla sun luokse? 🤣
Ja loput sitten luuli kyseessä olevan ilmaisjakelun.
Ai ettien että taas😍

Lukutaito on käynyt varsin harvinaiseksi lahjaksi. Tai pikemminkin kysyjiltä paennut kaikki veri päästä johonkin ihan muualle. Alapäältä kun puuttuu lukutaito :laught:

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kotikäynti pt.n näkökulmasta
« Vastaus #24 : Kesäkuu 27, 2023, 12:43:48 »
Kylläpähän oli ensi kerta outcallille. Olimme tavanneet asiakkaan kanssa luonani jo useammin. Ilmoitin että voisin tehdä poikkeuksen ja tulla käymään. Niin teki hänkin. Ilmoitti kellarissa, että hoidellaan homma tässä. Tyttöystävä nukkuu talossa. Vi**ttaa niin suunnattomasti, etten pilaa taksikuskin iltaa ja kävelen kotiin. Korvauksen pyysin ja sain, mutta kiukkua tämä ei helpota.

Itse olen joutunut nussimaan muutaman kerran huoraa kerrostalon kellarissa, kun naisystävä on ollut kotona. Ei ollut niille huorille mikään ongelma. Tietysti oma sänky on parempi kuin patja kellarissa, mutta vaihtelu ja jännitys virkistää. Jos joku on aloittanut huoraamisen, en kyllä näe mitä ongelmaa hänelle on siitä, että asiakas pettää vaimoaan tai tyttöystäväänsä huoran kanssa. Sehän kuuluu työnkuvaan.

Poissa Vieras1443

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotikäynti pt.n näkökulmasta
« Vastaus #25 : Kesäkuu 27, 2023, 14:19:21 »
Kylläpähän oli ensi kerta outcallille. Olimme tavanneet asiakkaan kanssa luonani jo useammin. Ilmoitin että voisin tehdä poikkeuksen ja tulla käymään. Niin teki hänkin. Ilmoitti kellarissa, että hoidellaan homma tässä. Tyttöystävä nukkuu talossa. Vi**ttaa niin suunnattomasti, etten pilaa taksikuskin iltaa ja kävelen kotiin. Korvauksen pyysin ja sain, mutta kiukkua tämä ei helpota.

Itse olen joutunut nussimaan muutaman kerran huoraa kerrostalon kellarissa, kun naisystävä on ollut kotona. Ei ollut niille huorille mikään ongelma. Tietysti oma sänky on parempi kuin patja kellarissa, mutta vaihtelu ja jännitys virkistää. Jos joku on aloittanut huoraamisen, en kyllä näe mitä ongelmaa hänelle on siitä, että asiakas pettää vaimoaan tai tyttöystäväänsä huoran kanssa. Sehän kuuluu työnkuvaan.

En ota kantaa alentavaan sävyyn kirjoitetusta kirjoituksestasi naisia kohtaan/oletuksiisi, mutta kyllä tieto toisen henkilön olemassa olosta täytyy olla tiedossa ennen tapaamista. Tämä oli järkytys. En pidä huora sanan käytöstä, täällä on monia muita kauniimpia sanoja 😘.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 27, 2023, 14:28:35 kirjoittanut Ihana Sofia »

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kotikäynti pt.n näkökulmasta
« Vastaus #26 : Kesäkuu 27, 2023, 14:24:34 »
Kylläpähän oli ensi kerta outcallille. Olimme tavanneet asiakkaan kanssa luonani jo useammin. Ilmoitin että voisin tehdä poikkeuksen ja tulla käymään. Niin teki hänkin. Ilmoitti kellarissa, että hoidellaan homma tässä. Tyttöystävä nukkuu talossa. Vi**ttaa niin suunnattomasti, etten pilaa taksikuskin iltaa ja kävelen kotiin. Korvauksen pyysin ja sain, mutta kiukkua tämä ei helpota.

Itse olen joutunut nussimaan muutaman kerran huoraa kerrostalon kellarissa, kun naisystävä on ollut kotona. Ei ollut niille huorille mikään ongelma. Tietysti oma sänky on parempi kuin patja kellarissa, mutta vaihtelu ja jännitys virkistää. Jos joku on aloittanut huoraamisen, en kyllä näe mitä ongelmaa hänelle on siitä, että asiakas pettää vaimoaan tai tyttöystäväänsä huoran kanssa. Sehän kuuluu työnkuvaan.

Jos et olisi malttamaton hätähousu niin olisit lukenut tekstejä hieman eteenpäin ja huomannut että Sofia kirjoitti näin:
Ongelma on se, että minä en mene kenenkään kotiin salaa, kun avopuoliso on samojen neliöiden sisällä nukkumassa eikä hänellä ole tietoa minusta asunnossa. Jäi yksi pikku oleellinen asia kertomatta. Kokemuksena nöyryyttävä. Se oli pointti.

Toki eihän asiassa ole tietenkään ongelmaa hänelle joka kikkelin kärkeä pääsee kastamaan mutta myös pt:kin on ajatteleva ihminen jolla saattaa olla tunteet ja kokea nöyryyttävänä kyseisen tilanteen. Ettäs tiedät kun seuraavaksi pyydät jotain henkilöä kanssasi pyykkitupaan tai roskakatokseen ihan pikaisesti vaan nusaisemaan.
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kotikäynti pt.n näkökulmasta
« Vastaus #27 : Kesäkuu 27, 2023, 14:50:03 »
Mutta näin se kyllä yleensä on toiminutkin, että vailla omaa paikka toimiva on tullut hotelliin hinnalla, joka vastaa yleistä incall tasoa.

Kun itse tein pelkkää outcallia, oli hinta mulla sama kuin nykyään incallissakin. Nyt kun on oma vakipaikka, pyydän outcall-lisää juurikin noista syistä, mitä on mainittu.
Helsingissä <3