Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turun Thait  (Luettu 18394 kertaa)

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Turun Thait
« : Marraskuu 23, 2019, 19:27:02 »
Kertokaa kokemuksia Turun thai-tarjonnasta. Ainakin sitä on riittävästi.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa TurunTero

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #1 : Marraskuu 24, 2019, 17:46:04 »
Mietin kanssa tätä. Taso on pääasiassa huono, mutta mitä sitten jos ja kun löydätkin hyvän paikan ja saat jopa hmmm spesiaalia ym. Haluatko edes kehua paikkaa. Veikkaan että moni ei halua kehua hyvää paikkaa jos sellaisen löytää? En tiedä.

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turun Thait
« Vastaus #2 : Marraskuu 24, 2019, 18:12:00 »
Mietin kanssa tätä. Taso on pääasiassa huono, mutta mitä sitten jos ja kun löydätkin hyvän paikan ja saat jopa hmmm spesiaalia ym. Haluatko edes kehua paikkaa. Veikkaan että moni ei halua kehua hyvää paikkaa jos sellaisen löytää? En tiedä.

Täähän on vähän sama kuin se, että ihmiset kysyy kuka on hyvä huora. Enhän minä nyt halua että muut käy panemassa mun rakasta vakkariblondiani.

Mutta koska mulla ei ole tässä asiassa niin sanotusti oma huora ojassa niin voin sanoa, että kaverini, joka noissa paikoissa ramppaa, on kehunut sitä Pitseria Napolia vastapäätä olevaa paikkaa. Siinä taitaa olla kaks eri paikkaa, en tiedä kumpaa niistä tarkoitti.

Poissa TurunTero

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #3 : Marraskuu 25, 2019, 12:23:14 »
Taitaa olla enää vain toinen avoinna eli se parempi ,)

Poissa TurunTero

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #4 : Helmikuu 13, 2020, 11:18:04 »
Olisiko joku käynyt mintussa lähiaikoina ?

Thaimaalainen supermalli hieroo ammattitaidolla. Pieni vartalo, mutta isot rinnat. Tuleppa paikan päälle katsomaan ja valmistaudu kokemaan uskomaton elämys.

Poissa molopää

  • Full Member
  • Viestejä: 485
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turun Thait
« Vastaus #5 : Kesäkuu 20, 2020, 19:29:39 »
Olisiko joku käynyt mintussa lähiaikoina ?

Thaimaalainen supermalli hieroo ammattitaidolla. Pieni vartalo, mutta isot rinnat. Tuleppa paikan päälle katsomaan ja valmistaudu kokemaan uskomaton elämys.


Kannattaa jättää väliin, on liiankin perusmalli.
Ei saa nuolla, eikä juuri koskeakaan ja heti olis pitänyt tulla.
Ainoa "hyvä" puoli oli, että tuli jyystettyä koko rahan edestä, kun ei juuri innostanut vastapuoli 😊

Poissa Arnold365

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #6 : Syyskuu 11, 2020, 09:40:33 »
Suzy on hyvä thaityttö. paikka on uudenmaankadun ja sirkkalankadun kulma. Kaunis tyttö
hyvä seksihommissa.  Hierojana myös hyvä, laittaa sormen peppuun ja hieroo eturauhasta
ja runkkaa samaan aikaan.

Toinen hyvä paikka on angel, läntisellä pitkällä kadulla.  Siellä on aina ollut
kaunis nuori thaityttö, en ole pettynyt koskaan.
Kaupallisten tyttöystävien frendi

Poissa m02

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #7 : Joulukuu 05, 2020, 16:39:57 »
Onko jollakulla suosituksia/kokemuksia lähiajoilta? Kelpais tähän tai yv.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 231
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #8 : Joulukuu 06, 2020, 11:51:03 »
Joskus aikoinaan kävin tiedustelemassa näissä Thai-paikoissa mitä saa ja mitä maksaa, mutta ikinä ei kerrottu mitään etukäteen ennen kuin oli siihen aikaan maksanut 20 euroa sisälle.
Sen jälkeen pääsi vasta takahuoneeseen neuvottelemaan. No minä en kyllä maksa yhtäkään mitään jos en saa pillua tai oikein todella hyvää suikkaria tai esim. owo + cim.
Ehkä asiat Thai-hieronnoissa on tänäpäivänä toisenlaiset, mutta itse en menisi edes ovesta sisälle ennen kuin tietäisin että ihan varmasti saa pillua, peppua tai oikein todella hyvää suikkaria.

Poissa xXx

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #9 : Joulukuu 06, 2020, 23:47:25 »
Suzy on hyvä thaityttö. paikka on uudenmaankadun ja sirkkalankadun kulma. Kaunis tyttö
hyvä seksihommissa.  Hierojana myös hyvä, laittaa sormen peppuun ja hieroo eturauhasta
ja runkkaa samaan aikaan.

Toinen hyvä paikka on angel, läntisellä pitkällä kadulla.  Siellä on aina ollut
kaunis nuori thaityttö, en ole pettynyt koskaan.

Vieläköhän on sama Suzy uudenmaan ja sirkkalankadun kulmassa? Alkoi kiinnostaa...

Poissa OB1

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #10 : Tammikuu 01, 2021, 07:53:10 »
Joskus aikoinaan kävin tiedustelemassa näissä Thai-paikoissa mitä saa ja mitä maksaa, mutta ikinä ei kerrottu mitään etukäteen ennen kuin oli siihen aikaan maksanut 20 euroa sisälle.
Sen jälkeen pääsi vasta takahuoneeseen neuvottelemaan. No minä en kyllä maksa yhtäkään mitään jos en saa pillua tai oikein todella hyvää suikkaria tai esim. owo + cim.
Ehkä asiat Thai-hieronnoissa on tänäpäivänä toisenlaiset, mutta itse en menisi edes ovesta sisälle ennen kuin tietäisin että ihan varmasti saa pillua, peppua tai oikein todella hyvää suikkaria.

Joskus olen sopinut panon hintaa ennen kun olen ottanut kengät pois eli niitä paikkoja löytyy mutta kun naisen vaihtavat paikkaa niin usein niin melkoinen arpapeli se on

Poissa Eeros

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #11 : Tammikuu 04, 2021, 18:32:31 »
Rautatieaseman vastapäätä, nimeä en muista (liike vähän ulkonee rakennuksesta)
Erittäin hyvä hieronta. Suosittelen mikäli haluaan oikean hieronnan. Kerran tarjottiin onnellista loppua, mikä oli minulle aivan liina nopea ja kovakourainen.

Perfect massage (julkisivu antaa vaikutelman asialliselta hierontapaikalta, eikä siellä ole härpäkettä ikkunoissa)
Hieronta on mielestäni liian kevyttä hipsuttelua, mutta se päättyy silti aina erektioon. Hieroja vetää pyyhkeen hitaasti munan päältä pois (tämä tunne on vastustamaton) Munan hieronta on rauhallinen, paras minkä Turussa tiedän. Toinen käsi vetää kasseja mukavasti alaspäin ja työntää sormea kohti g-pistettä kun toinen käsi hivelee penistä. (hanskat kädessä) Suosittelen.

Vielä etsin sitä parasta paikkaa missä tuo onnellinen loppu tehdään hellästi, niin että lopussa tulee kolmen kilon lasti. Välillä mietin minkälaisia teräskulleja on liikkeellä kuin useimpien hierojien kosketus terskaan on aivan liian kova ja esinahka vedetään niin alas että sattuu. Olispa mullakin teräskulli.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2021, 20:02:03 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Soi6cowboy

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #12 : Tammikuu 23, 2021, 18:37:33 »
Onko T.kadun hieronta paikasta kellään tuoreita kokemuksia?
Tai ylipäätään mitään kerrottavaa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 23, 2021, 18:48:34 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Arnold365

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #13 : Tammikuu 26, 2021, 10:45:08 »
Tuli käytyä parissa r.kadun paikassa ja tuli pettymys. M.kirkon lähellä oli käsihoito kovakourainen, muuten
Kaunis tyttö ja siisti paikka.  Toinen paikka naree, kesken aktin käsihommiin, sitä vissiin risoo kun sain tingittyä hinnasta.
Aikaisemmin kadun alkupäässä oli samanlaista pikatouhua.
Joskus r.kadulla oli tyttö nimeltä pim, se oli huippu, varmaan paras koko Suomessa, nyt se kiertää jossain Suomessa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2021, 10:18:41 kirjoittanut VanDamme »
Kaupallisten tyttöystävien frendi

Poissa m02

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #14 : Helmikuu 16, 2021, 13:58:02 »
Vielä/taas vinkkiä vailla, mihin kannattaisi rahat kantaa?

Poissa TurunTero

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #15 : Kesäkuu 27, 2021, 07:08:58 »
Kun ”oma”  hieroja juhannusvapaalla , niin pitkästä aikaa ajattelin kokeilla hierontaa muualla .
Lauantaina moni paikka oli myös kiinni joten valintani osui Läntisen pitkäkadulle ”vip” paikkaan.
Olin jo ollut siinä uskossa että nämä paikat tänäpäivänä panostavat alkuun juuri hierontaan  ja sitten myöhemmin halutessaan muut asiat.
Väärässä olin.
Hierojan kasvot oli ihan ok thaimekossaan. Ne hän kuitenkin peitti sitten maskilla ns, hieronnan alussa.
Mahalleen sitten sängylle joka oli kyllä hyvä akusta ja tarpeeksi iso eikä tarvinnut mennä lattialle patjan päälle.
Taisi mennä 2 min. Pakarahipelöintiä kun käsky kääntyä selälleen ja kysymys ”haluako sinä jota muuta ?”
Jo tässä välissä hän oli kahteen kertaan ollut puhelimessa ja kerran ovella.
Aloin miettimään että olenkohan koskaan ollut näin surkeassa paikassa ja olen kyllä ollut tosi monessa paikassa vuosien varrella. Tulin siihen tulokseen että en ole ollut.
Toivon todella että tämä oli vaan tytön huonopäivä ja muut veljet ovat saaneet täältä sentään edes tyydyttävää palvelua. Minulle sitä ei nyt löytynyt .
Kesänjatkoja kaikille.


Poissa m02

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #16 : Heinäkuu 22, 2021, 16:13:57 »
Joko joltakulta irtoaisi vinkkiä mihin kannattaisi mennä hyvän palvelun perässä?  :weightlifting:

Poissa Amatööri

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #17 : Tammikuu 19, 2022, 14:45:33 »
Olin äskettäin Turussa käymässä ja piipahdin ST sivustolla ilmoittelevan Will Ma nimimerkillä ilmoittelevan  luona kylässä. Hiljainen kaunis nainen, tykkäsi nuolemisesta ja mukavasti pyöriin kun saa orgasmin.
Seksi muuten normaalit suikkari ja panemista eri asennoissa, tissit minun mieleen reilut ja luomut. Siisti asunto ja puhtaat lakanat. Voisin mennä uudestaankin käymään.

Poissa Tumpeloo

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turun Thait
« Vastaus #18 : Kesäkuu 03, 2023, 15:07:03 »
Olin äskettäin Turussa käymässä ja piipahdin ST sivustolla ilmoittelevan Will Ma nimimerkillä ilmoittelevan  luona kylässä. Hiljainen kaunis nainen, tykkäsi nuolemisesta ja mukavasti pyöriin kun saa orgasmin.
Seksi muuten normaalit suikkari ja panemista eri asennoissa, tissit minun mieleen reilut ja luomut. Siisti asunto ja puhtaat lakanat. Voisin mennä uudestaankin käymään.

Vieläköhän hän vaikuttaa Turussa? Ilmoitusta ei ainakaan enää löydy. Kävin kerran ja oli ihan onnistunut reissu. Upea daami.