Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oharit  (Luettu 2707 kertaa)

Poissa AngelEyesforYou

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Oharit
« : Toukokuu 30, 2023, 18:02:00 »
Moiks!

Tämä työhän on pääasiassa ihanaa ja asiakkaat ovat mukavia ja käyttäytyvät upeasti. Poikkeuksia on,mutta he menevät nopeasti estoille.

Kaksi asiaa on yliärsyttävää. Paljaalla vinkuminen, vaikka sitä mahdollisuutta ei tarjolla ole,kuin suihinotossa. Toinen on oharit. Mikä on niin vaikeaa siinä, että ilmoittaa jossei pääse tai ei ole aikomustakaan tulla?

Eikö ymmärretä sitä ollenkaan, että kuinka paljon valmisteluja tämä vaatii meiltä työntekijöiltä, että asiakkaan olisi ihana tulla puhtaaseen kotiin tapaamaan?

Siinä menee hukkaan aikaa ja rahaa.

Poissa Noora

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oharit
« Vastaus #1 : Lokakuu 20, 2023, 13:02:21 »
Nämä oharoijat on kyllä niin sanonko mistä. Tuossa juuri joku oli varannut tunnin ajan tähän iltapäivälle ja on se kiva sanoa muille, ettei vapaita aikoja ole, kun oharipelle viekin yli puoli tuntia tai jopa tunnin valmistautumisesta, siihen päälle vielä oletettu tapaamisaika ym.
Harmittaa etenkin kun olen näillä seuduilla tavattavissa enää 2 päivää ja ajat menee oharoijille :(

En ole ikinä ymmärtänyt miksei voida laittaa viestiä, ettei pääse paikalle. Tosi ihanaa vaihtaa puhtaat pyyhkeet, lakanat, valita asuste, käydä suihkussa ja pestä tukkakin, ja odotella steikkarit sun muut hepeneet päällä ja huomata että perseilijä olikin kyseessä. Mulla oharoijat menee samantien estolistalle.

2 tunnin ja 1,5 tunnin ajat olen jo joutunut perseilijöiden vuoksi poistaa listaltani ja pitkät ajat ovatkin vain entuudestaan tutuille. Usein joutuu miettiä, pitääkö myös tunnin ajat tarjota vain tutuille jatkossa. Ikävää ettei kunnioitusta meille alan tytöille vain aina tunnu löytyvän.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 20, 2023, 13:09:13 kirjoittanut Noora »
Pieni ja pirteä seuralaisesi Varsinais-Suomesta 😘

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 767
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit
« Vastaus #2 : Lokakuu 20, 2023, 13:59:19 »
Tästä aiheesta on paljon keskustelua täälläkin vuosien mittaan käyty ja aina täytyy nostaa esiin myös se, että oharointeja tulee paljon myös myyjien taholta ja asiakkaan kannalta ne ovat vähintään yhtä harmillisia.

Itse asiassa myyjän oharit voivat asiakkaalle olla usein paljon isompikin menetys kuin myyjälle. Siinä, missä myyhän ajallinen panostus suoriin valmisteluihin on usein juuri tuo 0,5-1h, asiakkaalle se voi incallissa 2-3 -kertainen, enemmänkin. Tapaamisen sopiminen ja PT:n löytäminen on voinut asiakkaalta viedä reilusti enemmän aikaa kuin myyjälle. Myyjä (varsinkin keikalla oleva) on yleensä tietyssä perusvalmiudessa vastaanottamaan uusia asiakkaita, asiakas taas on järjestellyt  tarvittavan vapaan hetken (tarkoittaa työvuorojen, työmatkojen, ehkä lastenhoidon yms. säätämiset) vain sitä yhtä tapaamista varten. Myyjällä on kohtuulliset mahdollisuudet saada oharin tilalle korvaava tapaaminen, asiakkaalla yleensä ei. Myyjä saa seuraavan asiakkaan pian, asiakkaalla seuraava uusi mahdollisuus voi tulla vaikka kuukauden päästä. Ja joskus asiakkaan rahallinenkin menetys voi olla suurempi: on saatettu ottaa puoli päivää tai jopa kokonainen päivä vapaaksi ihan sitä varten. Tai jääty työmatkapaikkakunnalle ylimääräiseksi yöksi vain sen tapaamisen vuoksi. Pelkästään menetetty tulo saattaa olla käynnin kustannusta suurempi. Varsinkin, jos on vielä matkustettu pitkälle ja ehkä jopa maksettu hotellikin tapaamista varten.

Tarkoitus on vain sanoa, että samassa veneessä tässä ollaan - oharoijia on sekä myyjä- että asiakaspuolella ja riesa on yhteinen sekä myyjä- että ostajapuolella.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Noora

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oharit
« Vastaus #3 : Lokakuu 20, 2023, 18:53:47 »
Tuokin ikävää, jos oharit tuleekin pt:n puolelta. Vielä asiakkaan tapauksessa kun kyse ei ole hupivaraajasta, yksi teoria mitä olen ohareiden suhteen ajatellut on esim. se, että jos asiakas on varattu, alibi lähteä käymään tapaamisella ei pädekään, vaimo tai lapset vaikka kyseleekin perään tai järjestänyt jotain ohjelmaa tms. Silloin on hyvin ymmärrettävää, ettei onnistu laittaa viestiä perutusta ajasta. Joillain myös vain menee pupu pöksyyn mutta silti olisi kiva saada edes lyhyt viesti, ettei aika sovikaan.
Ja mikäli oharoija onkin pt, ihmettelen kyllä miten siinä tilanteessa, ellei ole joku ihmeen hätätapaus kyseessä, voida ilmoittaa, ettei asiakkaan kanssa treffit onnistukaan. Ja menisihän siinä pt:lla mainettakin.
Pieni ja pirteä seuralaisesi Varsinais-Suomesta 😘

Poissa Kles23

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit
« Vastaus #4 : Marraskuu 03, 2023, 13:14:27 »
Itse suosin aamu-aikoja niin ei muu elämä pääse yllättämään. Tästä on tullut itselle mieleen, että mitä jos myöhästyn tapaamisesta, päteekö sovittu ajankohta vai lähteekö tunti käyntiin kun saavun paikalle? Riippuu varmaan pt:n päivän aikatauluista. Olen jotenkin niin kuuliainen, että jos myöhästyn esim 20min tunnin tapaamisesta niin maksan silti täyden tunnin hinnan.

Pari kertaa olen joutunut perumaan ajan mutta kyseisille henkilöille ilmoitin kyllä hyvissä ajoin.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit
« Vastaus #5 : Marraskuu 03, 2023, 13:46:22 »
Perjantai-lauantai ajoissa lienee molemmin puolin usein kyseessä alkoholi . ajattelee ottaa

pari rohkasu ryyppyä mutta se onkin hyvää jos pari vielä... sit joko kokonaan unohtaa tai

tajuaa ei näin kännissä pysty . jos paikka yms on jo sovittu numerokin on voinut hukkua.
kysyvälle vastataan

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit
« Vastaus #6 : Marraskuu 04, 2023, 13:05:02 »
Varmasti on niin, että ketuttaa puolin tai toisin kun tapaaminen ei sitten toteudu. Kävi itselle viikolla pks
kotimainen pt ja oli sovittu, että kun olen taloyhtiön parkkipaikalla (suht iso taloyhtiö) niin soitan, siihen asti
kommunikaatio oli toiminut ihan moitteettomasti mutta kun sitten sain auton vieraspaikalle parkkiin ja soittamaan....
niin, "valisemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä" no odottelin aikani ja soitin välillä uudelleen mutta sama
juttu. Ei ollut varasuunnitelmaa kun oli ihan hyvä feelis mutta eipä treffit osuneet. En saanut mitään viestiä myöhemminkään. Olen kuitenkin senverran kohtelias, että en laita ko. nimeä tähän vaikka harmittikin silloin mutta ei harmita enää, aika parantaa.
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oharit
« Vastaus #7 : Marraskuu 04, 2023, 14:31:29 »
Varmasti on niin, että ketuttaa puolin tai toisin kun tapaaminen ei sitten toteudu. Kävi itselle viikolla pks
kotimainen pt ja oli sovittu, että kun olen taloyhtiön parkkipaikalla (suht iso taloyhtiö) niin soitan, siihen asti
kommunikaatio oli toiminut ihan moitteettomasti mutta kun sitten sain auton vieraspaikalle parkkiin ja soittamaan....
niin, "valisemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä" no odottelin aikani ja soitin välillä uudelleen mutta sama
juttu. Ei ollut varasuunnitelmaa kun oli ihan hyvä feelis mutta eipä treffit osuneet. En saanut mitään viestiä myöhemminkään. Olen kuitenkin senverran kohtelias, että en laita ko. nimeä tähän vaikka harmittikin silloin mutta ei harmita enää, aika parantaa.

Kuinka monta kertaa soitit/odotit? Harvinaista on mutta itselle käynyt tälleen. Olin Helsingissä ja huomasin puhelut ei tuu läpi. Telian nro. Tuli vaan ilmotuksia "sinulle on yritetty soittaa". Tekstarit tuli. Hetken asiaa mietiskelin ja hiffasin verkkovika. Katsoin sitten häiriökarttaa ja kuinka ollakkaan alue missä mä olin, oli Telia mykkä. Kipin kapin ostaan Elisan liittymä ja ilmon päivitys uudella nrolla. Muutama poka siinä tietenkin ohi meni. Seuraava keikka oli Lahteen ja sama homma, Telia mykkä. Kokeilin sitä ensin ja otin sitten toimivan Elisan taas käyttöön.


Poissa tv_tiia

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit
« Vastaus #8 : Marraskuu 04, 2023, 18:41:48 »
Oharien tekeminen on sekä pt:lle että asiakkaalle ajanhukkaa. Täysin turhaa, mutta tietenkin joskus elämässä voi tapahtua yllättäviä asioita, joka laittavat päivänjärjestyksen uusiksi.

Juttelin loppukesästä erään pt:n kanssa, kun oli vähän pidempi tapaaminen ja seksin ohessa oli aikaa rupatteluun. Hän kertoi, että kerran matkustaessaan junalla paikkakunnalta X paikkakunnalle Y kaikki sovitut tapaamiset peruuntuivat junamatkan aikana. Jos ajattelee mitä tahansa yrittäjää toisella alalla, niin kyllähän vituttaisi. No, hän laittoi ilmoitusta esille uudestaan jne., mutta voin kuvitella, ettei hän tuossa tilanteessa ehkä ollut ihan parhaalla palvelutuulella.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1446
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit
« Vastaus #9 : Marraskuu 04, 2023, 18:51:36 »
Itelläni on myös Telia ollu joskus mykkänä. Oon ollu ihan ihmeissäni, kun luuri ei soi. Sitten tulee viestitulva, että numeroosi on yritetty soittaa.
Nykyjään kokeilen joka aamu, että puhelin ja yhteydet toimii.Jos ei, niin sammutan luurin ja avaan uudelleen.  On niin maksettu oppirahat.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 586
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit
« Vastaus #10 : Marraskuu 04, 2023, 19:11:05 »
Itelläni on myös Telia ollu joskus mykkänä. Oon ollu ihan ihmeissäni, kun luuri ei soi. Sitten tulee viestitulva, että numeroosi on yritetty soittaa.
Nykyjään kokeilen joka aamu, että puhelin ja yhteydet toimii.Jos ei, niin sammutan luurin ja avaan uudelleen.  On niin maksettu oppirahat.

Mulla on käynyt sama joskus naapurin kanssa, ihmettelin kun ei tuu viestejä ja sitten seuraavana päivänä tuli kymmeniä. Kun en tietty enää ehtinyt ottaa kuin pari...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2023, 22:59:16 kirjoittanut PixelWiz »
Nokialla

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 367
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit
« Vastaus #11 : Joulukuu 28, 2023, 20:50:57 »
Kokeilin ihan mielenkiinnosta, tavoistani poiketen, nuorempaa pt:aa.

Päiväksi oli suunniteltu tämä päivä ja ihan hyvän aikaa tätä suunniteltiin.
Viestittelyt etenivät hyvässä hengessä, jopa hauskastikin välillä.

Tänään kysyin, toteutuuko tapaaminen ja vastaus oli, että moneltako tulet.
Kerroin ajan ja sit iltaa ja osoitetta venaamaan. Kysyin myös pyyhkeestä, ei enää vastausta.

Ei niin suureksi yllätyksekseni linjat hiljenivät täysin.
Sovittu aika oli ja meni. Laitoin viestiä, olin blokissa😂.

Kaiken tämän osasin ennustaa joten no harm done. Rouvan kanssa harrasteltiin eilen lemmenleikkejä, joten olin todellakin varma ohareista. Paukkuja olisi kyllä riittänyt tällekkin illalle, mut kuten jo totesin, tämän tiesi.
 
Mutta tässäpä lisää yksi syy, miksi asioin normaalisti oikeasti aikuisten naisten (+30) kanssa.

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2023, 20:53:34 kirjoittanut Blain »

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 767
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oharit
« Vastaus #12 : Joulukuu 29, 2023, 12:09:42 »
Kaiken tämän osasin ennustaa joten no harm done. Rouvan kanssa harrasteltiin eilen lemmenleikkejä, joten olin todellakin varma ohareista.

Tässäpä onkin ihan uusi indikaattori oharien ennustamiseen :laught:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 367
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oharit
« Vastaus #13 : Joulukuu 29, 2023, 12:13:43 »
Kaiken tämän osasin ennustaa joten no harm done. Rouvan kanssa harrasteltiin eilen lemmenleikkejä, joten olin todellakin varma ohareista.

Tässäpä onkin ihan uusi indikaattori oharien ennustamiseen :laught:

"Koska olin varma ohareista, pystyin puuhailemaan rouvankin kanssa ilman huolta huomisesta".

Muutetaas vähän lauserakennetta.

Poissa Santra XL

  • Newbie
  • Galleria (13)
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oharit
« Vastaus #14 : Tammikuu 24, 2024, 23:52:07 »
Ensimmäinen keikkaviikonloppu Mikkelissä takana ja täytyy sanoa, että onneksi olin näitä keskusteluja lueskellut. Eipähän tullut yllätyksenä tuo ohariollien määrä, puolet sovituista peruuntui, yksi vaivautui ilmoittamaan. En muutenkaan viitsinyt kalenteria kovin täyteen ottaa "opetellessa" ja yhden ukkomiehen pyynnöstä jäin ylimääräiseksi yöksikin, eipä aamulla näkynyt eikä kuulunut.  ::)
Mutta kyllä viikonlopun kuitenkin pelastivat he, jotka saapuivat sovitusti. Ihania, erilaisia kohtaamisia näiden hyvin käyttäytyvien herrasmiesten kanssa. Kiitokset teille, teidän ansiostanne jatkan kuitenkin hyvillä mielin!  :inlove:
Aikuisten iltasatu...