Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jouluvalot  (Luettu 4062 kertaa)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Jouluvalot
« Vastaus #20 : Marraskuu 25, 2019, 15:57:05 »
Oon huomannu niiden valojen lisääntyvän vuosi vuodelta ;D Sähköyhtiöltä kiitos korttia odotellessa. Pääasiassa aika neutraaleja värejä eikä ikinä niitä vilkkuvia, monivärisiä hirvityksiä ;D

Samaa mieltä, vilkkuvat valot on kyllä saatanasta :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Jouluvalot
« Vastaus #21 : Marraskuu 25, 2019, 16:09:12 »
Jouluvaloja en älyttömästi, mutta koristeita paaaaaaaaljon!
Jep. Mun kämppä näyttää jouluisin siltä kuin petteri punakuono olisi oksentanut sinne  :D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Pilvi

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 126
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jouluvalot
« Vastaus #22 : Marraskuu 25, 2019, 20:33:53 »
Täällä etelässä on niin pimeää, että pitäähän niitä valoja olla ja mielellään vähän liikaa kuin liian vähän ;D
Osa laitettu, osa vielä laittamatta. Kynttilät tuo myös mukavasti tunnelmaa ja muut joulukoristeet joulufiilistä :)
<3

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jouluvalot
« Vastaus #23 : Marraskuu 25, 2019, 20:48:44 »
Kyllä jouluvaloja pitää sen verran olla, että niiden vilkuttelu näkyy aina Turun saaristoon asti ;D Muutoin riittää vähempikin määrä ja joulua on kyllä kiva viettää pelkästään kynttilöiden valossa.

Luulin, että näin revontulet, mut se olikin Stan!

Nuo risteilijät tuolla hoitakoot mun jouluvalot kuten ennenkin. Kai ne nyt vähän lisää valoja juhlan kunniaksi?

No... On mulla sellaiset lasipallovalot, jotka toimii aurinkoenergialla. Kovin ne on olleet kyllä himmeät tässä jonkun viikon jo. Kesällä ne loistaa paljon paremmin. Tosin silloin on niin valoisaa muutenkin, että eipä niitä juuri huomaa. Mut joo, on mullakin siis valot!!!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2019, 20:51:09 kirjoittanut Laura Lo »
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jouluvalot
« Vastaus #24 : Marraskuu 26, 2019, 21:28:23 »
Kyllä jouluvaloja pitää sen verran olla, että niiden vilkuttelu näkyy aina Turun saaristoon asti ;D Muutoin riittää vähempikin määrä ja joulua on kyllä kiva viettää pelkästään kynttilöiden valossa.

Luulin, että näin revontulet, mut se olikin Stan!

Nuo risteilijät tuolla hoitakoot mun jouluvalot kuten ennenkin. Kai ne nyt vähän lisää valoja juhlan kunniaksi?

No... On mulla sellaiset lasipallovalot, jotka toimii aurinkoenergialla. Kovin ne on olleet kyllä himmeät tässä jonkun viikon jo. Kesällä ne loistaa paljon paremmin. Tosin silloin on niin valoisaa muutenkin, että eipä niitä juuri huomaa. Mut joo, on mullakin siis valot!!!


Joo, minä se olin :D  Itse taisin nähdä revontulia ja tähtiä viime tapaamisella, vaikka oli verhot kii  ;D