Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tipu Turku  (Luettu 4619 kertaa)

Poissa Turunturska

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Tipu Turku
« : Toukokuu 29, 2023, 15:32:00 »
Onko kellään kokemusta tai tietoa naapurissa nimimerkillä "Tipu Turku" ilmoittavasta naisesta? Voisi olla mittojen perusteella juuri sen kokoinen nainen, joka saa oman viisarin värähtämään  :inlove:

Poissa Ardbeg

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tipu Turku
« Vastaus #1 : Kesäkuu 09, 2023, 15:16:36 »
Olen koittanut pitkin kevättä / kesää soittaa tälle, mutta kertaakaan ei ole vastannut.

Poissa Konkari

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tipu Turku
« Vastaus #2 : Kesäkuu 09, 2023, 18:12:35 »
Tämä on siitä jännä tapaus että näyttää olevan aktiivinen, viimeksi ollut kirjautuneena 8. päivä mutta viesteihin ei vastausta kuulu.

Poissa mattimokks

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tipu Turku
« Vastaus #3 : Kesäkuu 09, 2023, 22:00:20 »
Minä sain kyllä vastauksen, mutta eipä sitten innostanut kun olisi pitänyt touhuta autossa eikä oikein mitään saanut mm. nuolemista tehdä.

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tipu Turku
« Vastaus #4 : Kesäkuu 25, 2023, 11:20:08 »
Onko jollain kokemuksia tästä Tipusta.

Poissa reperento

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tipu Turku
« Vastaus #5 : Tammikuu 13, 2024, 23:25:38 »
Olen muistaakseni muutama aika taaksepäin soittanut tälle neidille. Puhelimeen hän vastasi saman tien, paikkaa tosin hänellä ei ole ja autossa pitäisi touhuta. Hintapyyntö ei tosin ollut mikään sen kalliimpi kuin muillakaan tytöillä siinä 150 puolitunti. No en tyrmännyt koko hommaa vaan sanoin että katsotaan kun tulee kesäisenlämpimät ilmat niin vaatekerroin autossa on helpompi riisua kuin paksut talvivaatteet.0len kyllä joskus lämpiminä kesähetkinä suosinut autopanojakin, Ahdas on mutta onnistuu.Arvailuja vois miettiä miksi hänellä ei ole paikkaa.Vois olla kaksi varteenotettavaa vaihtoehtoa, joko hän asuu kotona vanhempien kanssa tai toinen yhtä sopiva että on asunto poikakaverin kanssa ja itse on kotona ja se töissä.Silloinkaan ymmärrettävästi kotiin ei uskalla ketään viedä.En voi sanoa että hyljätä pitää mutta katsotaan uudelleen kun aika koittaa.

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tipu Turku
« Vastaus #6 : Tammikuu 13, 2024, 23:53:31 »
Samasta naisesta taitaa olla jo ketju missä enemmän tietoa: https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,11103.0.html
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather