Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Mahary
naut1skelija:
--- Lainaus käyttäjältä: Paroni - Syyskuu 19, 2023, 07:56:24 ---Lokaatiosta ja rapsasta päätellen noiden viestit hoitaa noiden handlerit, siinä on parituslaki ku kolkutteloo viel ikkunaan
--- Lainaus päättyy ---
No en lähtisi tämän perusteella kyllä parituksesta vielä syyttelee, mutta olis kyllä paikan päällä pitänyt soittaa siihen numeroon niin ois tullu selko koko hommaan.
naut1skelija:
--- Lainaus käyttäjältä: vääräleuka2 - Syyskuu 19, 2023, 06:04:09 ---Ehkä kyseinen kohde ei ollut ihan yhtä aamuvirkku kuin teikäläinen. Mä vähän luulen et orginaali mahary ei oo ollut pidempään aikaan mestoilla vaan joku sijaistaa
--- Lainaus päättyy ---
ei vissiin sekään neito oo tajunnu mikä on brändäyksen voima näissäkin hommissa. Mutta todettakoon että se oikea mahary oli kyllä ihan huippu tapaus, ja tää selyn oli ihan perseestä :D
Vieras1503:
Brändäys.. niin ei nämä mitään ruudinkeksijöitä ole joten tuo tuommottinen menee niin sanotusti yli hilseen. Terveisin nimimerkki eräs kysyi minulta why was there second world war
naut1skelija:
Tietysti voihan se olla, et näil selyn, mahary, mimy yms mitä näitä on, näil on joku yhteinen matami, kun nyt näkyy olevan maharyn ilmossa mimyn kuvat... Ja maharyn numero,
Josta viime käynnillä otti vastaan selyn....
Mimy kerran käyty ja ei synkannut.
Selyn ei synkannu, aito mahary oli ihana... Mut sellasta se on. Taidan poistaa tän vaan muistista
Ei jaksa säätää.
Köljörinta:
Romanialainen ruletti. Koskaan et tiedä kuka huora ottaa vastaan Maharyn ilmoituksen takana 😂
Voi olla Mimy, Selyn tai sitten se oikea Mahary. Kaksi ensimmäistä olen nussinut, melko kylmää liukuhihnaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta