Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Paras suomihupakko  (Luettu 10300 kertaa)

Poissa Tomppa92

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Paras suomihupakko
« : Toukokuu 27, 2023, 21:21:59 »
Kuka on teidän mielestänne paras suomalainen seuralainen?

Itellä HKI reissua tiedossa ja olis kiva päästä jotain suomi tyttöä tapaamaan. :)

Poissa munamies2

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #1 : Toukokuu 27, 2023, 21:29:10 »
Milena Itä-Helsingissä. Kaunis ja mukava tyttö. Kroppa aivan timanttia 😋

Poissa Gar

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #2 : Toukokuu 27, 2023, 22:02:25 »
Sen vähän kokemuksen mukaan RE Aada. Ihan ehdottomasti. No doubt,

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #3 : Toukokuu 27, 2023, 22:42:30 »
Edellämainittu Aada on kyllä hyvä. Lämminhenkinen ja kiihkeä nainen mutta ehkä vähän ylinäyteltyä menoa hetkittäin.

Kannattaa huomioida myös Iinax, kivalla tavalla ”tavallinen” nainen. RE:n puolella ilmoittelee ja löytyy myös naapurista nimimerkillä Iinuska. Hän tekee käsittääkseni pääasiassa outcallia mutta sillointällöin on incall mahdollisuus.

IlonaTequila, jos sattuu olemaan keikalla Helsingissä, on taas oikein varma valinta, ammattityttöystävä. Treenattu ja notkeavartaloinen nainen. Hommat hoituu hyvällä asenteella.

Anniina samoin keikkailee Helsingissä ajoittain. Pitkä nainen täydellisyyttä hipovalla vartalolla. Tarjoaa mukavan herkkää ja läsnäolevaa seksiä ilman mitään yliampuvaa näyttelyä.
Suuteluaddikti

Poissa john_

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #4 : Toukokuu 27, 2023, 22:48:47 »
Ehkä nyt on hyvä paikka ekalle viestille tällä foorumilla  :P

Kotimaisten kanssa ei ole huonoja kokemuksia, mutta erityisesti mieleen ovat jääneet mm. Julia GoodGirl ja Lena xo.

Paikalla Jirij

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #5 : Toukokuu 28, 2023, 00:44:51 »
Ehkä nyt on hyvä paikka ekalle viestille tällä foorumilla  :P

Kotimaisten kanssa ei ole huonoja kokemuksia, mutta erityisesti mieleen ovat jääneet mm. Julia GoodGirl ja Lena xo.

Täytyy kompata edellistä kaveria ja sanoa et Lenaxo on kyllä paras kotimainen minkä oon tavannut

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 354
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #6 : Toukokuu 28, 2023, 01:00:35 »
^ jottei nyt ala pojilla ihan tulpat punaisena hehkua, niin Lenaxo teki mulle kerran ns. viime hetken peruutuksen eli käytännössä oharit. Oltiin koko iltapäivä viestitty ja olin jo ehtinyt autolla Helsinkiin muutaman kymmenen kilsan päästä, kun peruutusviesti tuli. Olis hyvin voinut perua pari tuntia aiemmin ja asia ois ollu täysin ok. Mut ei, puolta tuntia ennen. No nää on näitä, oharit ei mene jatkoon ja setelit menee muualle.

Omat parhaat kokemukset on olleet jo korkkarit naulaan laittaneiden tyttöjen kanssa enkä oo korvaavia löytänyt. Kotimaiset kyllä ollu parhaita, pari ulkkarihelmeäkin osunut.

Poissa taage

  • Full Member
  • Viestejä: 117
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #7 : Toukokuu 28, 2023, 10:21:59 »
Kokonaisvaltaisesti Hot woman satakunnasta selvä ykkönen.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #8 : Toukokuu 28, 2023, 10:30:14 »
Parhaat ovat jo poissa kuvioista, mutta pk-seudulla nykyisistä paras on mielestäni Nata.

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #9 : Toukokuu 28, 2023, 11:24:52 »
Ilona Tequila on kyllä aivan huippu ;) Suudelmat, energisyys,läsnäolo,asenne,treenattu , seksikäs ja se katsekontakti :)  tuossa muutama alkuun  ;) jos vaan mahdollisuus tapaamiseen ei kahta sanaa  :) jos haluaa kokea jotain ylimaallista

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #10 : Toukokuu 28, 2023, 12:43:13 »
Ilona Tequila on kyllä aivan huippu ;) Suudelmat, energisyys,läsnäolo,asenne,treenattu , seksikäs ja se katsekontakti :)  tuossa muutama alkuun  ;) jos vaan mahdollisuus tapaamiseen ei kahta sanaa  :) jos haluaa kokea jotain ylimaallista

Voin allekirjoittaa tämän. IlonaTequila antaa todella hyvän vastineen rahalle. Juurikin jotain ylimaallista, mistä en edes aiemmin tiennyt. 😉 Monet kerrat olen saman rahasumman maksanut jollekin toiselle hupakolle paljon valjummasta tai jopa huonosta kokemuksesta.
Suuteluaddikti

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #11 : Toukokuu 28, 2023, 14:01:25 »
Jos yhtään tissien kanssa tykkää touhuilla, niin Ilonalla näitä suloja ei kyllä ole luoja suonut kovin kummoisiksi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #12 : Toukokuu 28, 2023, 14:06:21 »
Jos yhtään tissien kanssa tykkää touhuilla, niin Ilonalla näitä suloja ei kyllä ole luoja suonut kovin kummoisiksi.
Haluaisin korostaa "jos yhtään ISOJEN tissien kanssa" koska kyllä Ilonalla tissit löytyy joiden kanssa saa varmasti touhuta ihan mielin määrin.

Osa tykkää isoista rinnoista ja esim.minä suosin A-B kuppeja
Why so fragile?

Poissa tsädi

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #13 : Toukokuu 28, 2023, 14:42:13 »
Venla - elävä Venus. Ei tosin taida olla nyt Helsingissä...

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #14 : Toukokuu 28, 2023, 14:46:11 »
Jos yhtään tissien kanssa tykkää touhuilla, niin Ilonalla näitä suloja ei kyllä ole luoja suonut kovin kummoisiksi.

Eiköhän noita silikonitissejä ole ihan tarpeeksi markkinoilla :)

Onneksi jokainen varmaan löytää tarjonnasta itselleen mieleisensä palvelutarjoajan. ;)

Jos hakee jotain tiettyä yksityiskohtaa on varmaan helppo hakea ja löytää.

Jos haluaa kokonaisvaltaisen kokemuksen homma menee jo paljon vaikeammaksi.
Onneksi kaikille löytyy omat suosikit.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2023, 14:53:12 kirjoittanut mika45v »

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #15 : Toukokuu 28, 2023, 16:00:01 »
Pystyykö tähän antamaan yksiselitteistä vastausta. Mun mielest ei. Tääkin niin makuasiajuttu. Oma top 3,jotka löytäny naapurista,mutta järjestys satunnainen.  SweetSonja,jos tykkää vähä lihaksikkaasta naisesta (ei oo mikään bodari,mutta treenaa punttia),sit Iinuska,ja harvakseen ilmoitteleva autoileva jumalatar Rose,pitkä daami (180cm). Kaikilta saanu hyvää gfe-kokemusta. Ja yhteistyömme jatkuu hamaan tulevaisuuteen :inlove:
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2023, 16:05:35 kirjoittanut keravankolli »
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa runkqvist

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #16 : Toukokuu 28, 2023, 21:55:21 »
Tähän kysymykseen on mahdotonta vastata, sillä en ole koskaan käynyt kotimaisella maksullisella naisella. Kerran joku 10 vuotta sitten soitin jollekin vanhemmalle daamille joka asui ehkä Lauttasaaressa. Puhelinkeskustelu oli niin vaivaannuttava, että olen katsonut paremmaksi pitäytyä ulkomaalaisissa.

Poissa Samppa832

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #17 : Toukokuu 29, 2023, 18:05:33 »
Anniina samoin keikkailee Helsingissä ajoittain. Pitkä nainen täydellisyyttä hipovalla vartalolla. Tarjoaa mukavan herkkää ja läsnäolevaa seksiä ilman mitään yliampuvaa näyttelyä.
Anniinalla on kyllä ehdottomasti upeimmat rinnat mitä on päässyt hyväileen ja suukotteleen. Aivan upeat. :inlove:

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #18 : Toukokuu 30, 2023, 00:52:03 »
Tähä vois kyllä lisätä Sinnaelisen, paljon hyviä nimiä tulikin jo.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paras suomihupakko
« Vastaus #19 : Toukokuu 30, 2023, 07:36:02 »
Paras on ilmeisesti lopettanut taikka pitää matalaa profiilia tai jotakin muuta vastaavaa.
Se oli sellainen Hämeenlinnassa asustanut nainen. Semmoinen aika hot tapaus, sanavalmiskin. Minä joskus foorumilla kyselinen hänen peräänsä mutta mitään varsinaista vastausta en saanut. Joku tyyppi jonka nimimerkin olen unohtanut, olisiko ollut joku spermageeli tms tosin ilmoitti minulle että asia ei kuulu minulle mitenkään.