Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Paras suomihupakko

<< < (2/5) > >>

Jirij:

--- Lainaus käyttäjältä: john_ - Toukokuu 27, 2023, 22:48:47 ---Ehkä nyt on hyvä paikka ekalle viestille tällä foorumilla  :P

Kotimaisten kanssa ei ole huonoja kokemuksia, mutta erityisesti mieleen ovat jääneet mm. Julia GoodGirl ja Lena xo.

--- Lainaus päättyy ---

Täytyy kompata edellistä kaveria ja sanoa et Lenaxo on kyllä paras kotimainen minkä oon tavannut

velihopea:
^ jottei nyt ala pojilla ihan tulpat punaisena hehkua, niin Lenaxo teki mulle kerran ns. viime hetken peruutuksen eli käytännössä oharit. Oltiin koko iltapäivä viestitty ja olin jo ehtinyt autolla Helsinkiin muutaman kymmenen kilsan päästä, kun peruutusviesti tuli. Olis hyvin voinut perua pari tuntia aiemmin ja asia ois ollu täysin ok. Mut ei, puolta tuntia ennen. No nää on näitä, oharit ei mene jatkoon ja setelit menee muualle.

Omat parhaat kokemukset on olleet jo korkkarit naulaan laittaneiden tyttöjen kanssa enkä oo korvaavia löytänyt. Kotimaiset kyllä ollu parhaita, pari ulkkarihelmeäkin osunut.

taage:
Kokonaisvaltaisesti Hot woman satakunnasta selvä ykkönen.

Vieras1776:
Parhaat ovat jo poissa kuvioista, mutta pk-seudulla nykyisistä paras on mielestäni Nata.

mika45v:
Ilona Tequila on kyllä aivan huippu ;) Suudelmat, energisyys,läsnäolo,asenne,treenattu , seksikäs ja se katsekontakti :)  tuossa muutama alkuun  ;) jos vaan mahdollisuus tapaamiseen ei kahta sanaa  :) jos haluaa kokea jotain ylimaallista

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta