Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Paras suomihupakko

<< < (4/5) > >>

keravankolli:
Pystyykö tähän antamaan yksiselitteistä vastausta. Mun mielest ei. Tääkin niin makuasiajuttu. Oma top 3,jotka löytäny naapurista,mutta järjestys satunnainen.  SweetSonja,jos tykkää vähä lihaksikkaasta naisesta (ei oo mikään bodari,mutta treenaa punttia),sit Iinuska,ja harvakseen ilmoitteleva autoileva jumalatar Rose,pitkä daami (180cm). Kaikilta saanu hyvää gfe-kokemusta. Ja yhteistyömme jatkuu hamaan tulevaisuuteen :inlove:

runkqvist:
Tähän kysymykseen on mahdotonta vastata, sillä en ole koskaan käynyt kotimaisella maksullisella naisella. Kerran joku 10 vuotta sitten soitin jollekin vanhemmalle daamille joka asui ehkä Lauttasaaressa. Puhelinkeskustelu oli niin vaivaannuttava, että olen katsonut paremmaksi pitäytyä ulkomaalaisissa.

Samppa832:

--- Lainaus käyttäjältä: Jukkis1 - Toukokuu 27, 2023, 22:42:30 ---Anniina samoin keikkailee Helsingissä ajoittain. Pitkä nainen täydellisyyttä hipovalla vartalolla. Tarjoaa mukavan herkkää ja läsnäolevaa seksiä ilman mitään yliampuvaa näyttelyä.

--- Lainaus päättyy ---
Anniinalla on kyllä ehdottomasti upeimmat rinnat mitä on päässyt hyväileen ja suukotteleen. Aivan upeat. :inlove:

Paroni:
Tähä vois kyllä lisätä Sinnaelisen, paljon hyviä nimiä tulikin jo.

joey_t:
Paras on ilmeisesti lopettanut taikka pitää matalaa profiilia tai jotakin muuta vastaavaa.
Se oli sellainen Hämeenlinnassa asustanut nainen. Semmoinen aika hot tapaus, sanavalmiskin. Minä joskus foorumilla kyselinen hänen peräänsä mutta mitään varsinaista vastausta en saanut. Joku tyyppi jonka nimimerkin olen unohtanut, olisiko ollut joku spermageeli tms tosin ilmoitti minulle että asia ei kuulu minulle mitenkään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta