Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

RE PetiteAmy

<< < (3/5) > >>

AegonX:

--- Lainaus käyttäjältä: Kertel - Elokuu 01, 2023, 23:07:22 ---Uusimmassa ilmoituksessa myös creampie valikoimissa rohkeimmille. Kuulostaa hieman epäilyttävältä nuorelle suomalaiselle, mutta voisin kuvitella että kauppa käy kun oikea rapsattu neito kyseessä.

--- Lainaus päättyy ---

Minuakin hieman mietityttää mistä tuossa kyse, en tullut kysyneeksi tapaamiseni aikana. Amy vaikutti fiksulta ja täyspäiseltä kyllä. Ja itse asiassa tapaamisen lopussa oli hetki jolloin kysyin "saako tulla keholle?" ja Amy vastasi "ei", lisäten hetken kuluttua "vatsalle saa tulla". Mikä siis olikin se mitä kysyin, luulen että hän siinä kohtaa kuuli väärin keholle-sanan tai jotain... Joka tapauksessa vastauksestaan voidaan nähdä ettei hän aina automaattisesti ole suostumassa kaikkeen.

Kai on periaatteessa mahdollista että se creampie-vaihtoehto on virheklikkaus, mutta arvaisin (ilman mitään oikeaa tietoa kun ei tosiaan tullut puheeksi) että hän oikeasti tarjoaa sitä lisämaksusta tarkkaan valituille.

Sehän ymmärtääkseni itse asiassa ei ole ollenkaan harvinaista maailmalla korkeimman hintatason kumppanien keskuudessa, että tarkkaan seulotuille asiakkaille kaikkea tarjotaan.

Aavatuuli69:
Todella ihana ja kaunis nuori nainen. Todella kaunis vartalo ja silmät. Creampie onnistuu hänen kanssaan. Vielä jopa joka paikkaan. Pitäkää hyvää huolta ! On todella loistava tyttö.

oysterossi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aavatuuli69 - Elokuu 03, 2023, 04:56:06 ---Todella ihana ja kaunis nuori nainen. Todella kaunis vartalo ja silmät. Creampie onnistuu hänen kanssaan. Vielä jopa joka paikkaan. Pitäkää hyvää huolta ! On todella loistava tyttö.

--- Lainaus päättyy ---
Huhhuh! Miltäs tuntui laskea sisään nuoreen lukiotyttöön? 🥵

Aavatuuli69:
Todella hyvältähän se tuntuu laskea nuoreen tiukkaan lukiotyttöön iso sperma lasti sisään pilluun. Ja peppuunkin sama homma.

Kertel:
Jaa-a, noinkohan sitä uskaltaa Amyn tavata jos kermapiirakkaa oikeasti tarjolla...Oliko testeistä mitään puhetta?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta