Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ilona Tequila  (Luettu 29625 kertaa)

Poissa Samppa832

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #60 : Huhtikuu 09, 2024, 19:55:55 »
Muuten ihan huippu mutta en ymmärrä, miksi piti ottaa silarit.
Rinnat olivat erittäin kauniit luomuina
Kauniit ne oli luomuina, mutta kyllä ne nytkin vähintään yhtä upeat on. Ja kaikkea uutta kivaa on päästy niiden kanssa myös jo koittaan  :inlove: joten ei mitään valittamista

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #61 : Huhtikuu 10, 2024, 16:44:12 »
Muuten ihan huippu mutta en ymmärrä, miksi piti ottaa silarit.

Kiitos asiallisesta kysymyksestä 😏 Otin silarit, koska olin haaveillut niistä sellaisen 15 vuotta, ja koska ne sopivat mun kauneusihanteeseen, ja siihen, miltä haluan näyttää 😊 RAKASTAN mun palluroita, ilahdun joka kerta kun näen ne tai kosken niihin. En voisi mitenkään olla tyytyväisempi ❤️

Tiesin, että tosi monet pitivät mun pienistä luomutisseistä. Sain niistä ihan valtavasti kehuja, ja moni asiakas totesi mulle tapaamisilla, että "ethän vain koskaan ota silareita". Koskaan kukaan ei sanonut niistä mitään negatiivista. Myöskin siviilissä mun tisseistä tykättiin paljon 😁

Silareita ottaessa pelkäsin, että menetän osan mun aivan ihanista vakkareista, mutta päätin, että työ ei voi olla sen esteenä, että toteutan mun haaveita. Oon ollut todella iloinen, että loppujen lopuksi vain yksi sellainen asiakas, jonka itse laskin vakkariksi, lakkasi tissipäivityksen takia käymästä. Mä myös ymmärrän häntä tosi hyvin: asiakkaana ehdottomasti on oikeus valita just itseä miellyttävä palveluntarjoaja! Loput (nekin, jotka nimenomaan kehuivat pikkutissejä), ovat jatkaneet käymistä, luulen sen johtuvan joko
a) mun ihastuttavasta persoonasta
b) siitä, miten nuolen pallit
c) siitä, että perse on yhä ennallaan kun takaapäin painaa

😁

Mä myös oon avoimesti kertonut silareista, kuten myös esimerkiksi mun tatuoinneista. Kellekään ei pitäisi tulla yllätyksenä, etten sovi naapurin luomun eloveena-tytön muottiin 😁 Onneksi myös aivan ihanilla luomutisseillä varustettuja mimmejä löytyy, niin en todella usko, että mun onnellisuus mun aivan mielettömän upeista, kauniista, pehmeistä, täydellisistä (huom! MUN MIELESTÄ) silaripalluroista on keltään pois 😘
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Samppa832

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #62 : Huhtikuu 10, 2024, 17:12:28 »
a) mun ihastuttavasta persoonasta
b) siitä, miten nuolen pallit
😁
Omasta puolestani voin sanoa, että jo pelkästään nämä kaksi puolta varmisti sen että sinua on tullut tapailtua useampaan kertaan.  :inlove: Ei ole tullut vielä vastaava kassien käsittelyä vastaan.