Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sormetus(tako)?  (Luettu 2724 kertaa)

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 100
  • * Kelpo kaveri
Sormetus(tako)?
« : Toukokuu 22, 2023, 09:56:57 »
Tyhymältä maalaiselta tyhymä kysymys!  :) Mikä on oikea termi "sormetukselle" jossa ei kuitenkaan työnnetä sormia naisen pinppiin sisälle vaan hyväillään vaan pinppiä "ulkoisesti" Sormilla?

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2824
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sormetus(tako)?
« Vastaus #1 : Toukokuu 22, 2023, 10:37:06 »
^ Kelpaisko sormilla hyväily?
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 100
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sormetus(tako)?
« Vastaus #2 : Toukokuu 22, 2023, 10:52:59 »
^ Enpä osaa sanoa että kelepaako tuo termi hupakolle?? Minulle se kyllä kelepaa?

Mitä tällaisella tekstillä pittäis ymmärtää: Sormetus emättimeen vastaanottavana, (myöskään koskettelusta emättimen suuaukolle / limakalvoille en pidä, mutta mikäli käsihygieniasi on hyvä, voin joustaa tämän verran)
Mihin tuossa saa koskea jos kädet on pesty ja onko kyseessä sormetus vai mitä termiä tuossa pitäisi käyttää?
On hieman eri käsitys minulla ja eräällä hupsulla?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sormetus(tako)?
« Vastaus #3 : Toukokuu 22, 2023, 11:29:52 »
Käsityö  :wanker:
kysyvälle vastataan

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sormetus(tako)?
« Vastaus #4 : Toukokuu 22, 2023, 12:36:05 »
Mun mielestä sormetus on nimenomaan sormien työntämistä sisään.
Runkkaus taas voi sisältää myös tai vain ulkoista kosketusta.
Nokialla

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2824
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sormetus(tako)?
« Vastaus #5 : Toukokuu 22, 2023, 12:49:13 »
^ Enpä osaa sanoa että kelepaako tuo termi hupakolle?? Minulle se kyllä kelepaa?

Mitä tällaisella tekstillä pittäis ymmärtää: Sormetus emättimeen vastaanottavana, (myöskään koskettelusta emättimen suuaukolle / limakalvoille en pidä, mutta mikäli käsihygieniasi on hyvä, voin joustaa tämän verran)
Mihin tuossa saa koskea jos kädet on pesty ja onko kyseessä sormetus vai mitä termiä tuossa pitäisi käyttää?
On hieman eri käsitys minulla ja eräällä hupsulla?

En tietenkään ole ammattilainen mutta olettaisin että jos on kädet pestynä, ei ole öljyiset tai muuten pinttyneet liasta, kynnet leikattu ja viilattu, ei ole haavoja yms. niin saat koskettaa häpyä hänen joustamallaan tavoin. Edellisen kommentoijan kumppanilla on kädet joista voi ottaa mallia minkä näköisillä saa koskea vaikka kuninkaallisen tupsua ja varmasti pyytää lisää...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sormetus(tako)?
« Vastaus #6 : Toukokuu 23, 2023, 07:14:15 »
^niin on :inlove:
Nokialla

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sormetus(tako)?
« Vastaus #7 : Toukokuu 23, 2023, 11:34:51 »
^ ja ^^
Kiitos molemmille  :inlove:
Kyllähän niitä tänään taas aamulla pääsi tähän harrastukseen käyttämään....
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa pekka peitsi

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sormetus(tako)?
« Vastaus #8 : Elokuu 20, 2023, 19:08:33 »
^ Enpä osaa sanoa että kelepaako tuo termi hupakolle?? Minulle se kyllä kelepaa?

Mitä tällaisella tekstillä pittäis ymmärtää: Sormetus emättimeen vastaanottavana, (myöskään koskettelusta emättimen suuaukolle / limakalvoille en pidä, mutta mikäli käsihygieniasi on hyvä, voin joustaa tämän verran)
Mihin tuossa saa koskea jos kädet on pesty ja onko kyseessä sormetus vai mitä termiä tuossa pitäisi käyttää?
On hieman eri käsitys minulla ja eräällä hupsulla?


En tietenkään ole ammattilainen mutta olettaisin että jos on kädet pestynä, ei ole öljyiset tai muuten pinttyneet liasta, kynnet leikattu ja viilattu, ei ole haavoja yms. niin saat koskettaa häpyä hänen joustamallaan tavoin. Edellisen kommentoijan kumppanilla on kädet joista voi ottaa mallia minkä näköisillä saa koskea vaikka kuninkaallisen tupsua ja varmasti pyytää lisää...

tämä on tärkeää
myös se että tietää missä g-piste on.
etenkin vakkari neidot arvostavat.

tulevalla viikolla sormien kanssa yhden ihanan paikkoja etsimään kaikenlaisilla tavoilla

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sormetus(tako)?
« Vastaus #9 : Elokuu 20, 2023, 19:30:16 »
^ Enpä osaa sanoa että kelepaako tuo termi hupakolle?? Minulle se kyllä kelepaa?

Mitä tällaisella tekstillä pittäis ymmärtää: Sormetus emättimeen vastaanottavana, (myöskään koskettelusta emättimen suuaukolle / limakalvoille en pidä, mutta mikäli käsihygieniasi on hyvä, voin joustaa tämän verran)



Näyttää siltä että kyse minusta? Mulla oli ennen ''infossani'' juurikin tuo teksti, nykyään siinä lukee tuon tilalla kohdassa ''Mitä _ei kuulu_ palveluihi'' seuraavasti:

Minun alapäähän koskettelu millään lailla, esim. sormetus emättimeen, koskettelu emättimen suuaukolle / limakalvoille jne

Kysyjän tekstillä tarkoitin sormien työntämistä sisään, ja että ihmiselle kellä on hyvä käsihygienia, olin valmis joustamaan koskettelun joka ei sisällä sormien laittamista sisään. Mitä tulee siihen että mainitsin etten siitäkään (koskettelusta) pidä, oli kyse siitä ettei asiakas esim. sitten ihmettele, miksi kyseinen toiminta ei minua millään lailla kiihota.

Nykyinen 'rajani' perustuu puhtaasti mieltymykseeni, en koe sormetusta (sormien työntämistä emättimen sisään) enkä pillun räpläystä muutenkaan millään lailla kiihottavaksi tai mukavaksi, oikeastaan koko ajatus ihan kuvottaa mua. En halua omiakaan sormia laittaa pillun sisään tai niillä kosketellä itseäni alapään limakalvoilta. Suostun vain sellaiseen toimintaan joka ei minusta tunnu epämukavalle, eli en halua suostua toimintaan joka mua kuvottaa, joten en vastaan ota sormetusta emättimeen enkä halua että minua kosketaan alapään limakalvoille tai pyöritellään klitorsta tms. Suuseksiä tykkään saada, jos sitä tykätään antaa.
Keikat kalenterissa !
YLIVIESKASSA Torstaina 28.3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)