Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minkä ikäisenä on milf?  (Luettu 11810 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Minkä ikäisenä on milf?
« : Marraskuu 21, 2019, 20:44:44 »
Minkä ikäisenä on milf? 🤔
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #1 : Marraskuu 21, 2019, 20:56:35 »
Minkä ikäisenä on milf? 🤔

Se on veteen piirretty viiva. Kauneus on katsojan silmässä. Kuten kaikki tietävät tulee MILF sanoinsta Mother I`d Liked to Fuck. Härmäksi kuuma äityli, jonka kanssa olisi kiva puuhastella.

Pohdin sitä, että jos rakastelee MILF:n kanssa, onko silloin Muthafucker, vaikka se ei ole oma äiti.  ???

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #2 : Marraskuu 21, 2019, 21:14:07 »
Minkä ikäisenä on milf?

Mä mietin tänään ihan samaa.  ;D

Itse oon 35. En tiedä, mieltääkö 60-vuotias minua milfiksi, mutta 20-kymppinen hyvinkin. Ja omasta mielestäni kuulun kategoriaan tottakai, kun tyttösestä en kyllä käy mitenkään päin.  ;D (Omassa mielikuvassani.)
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #3 : Marraskuu 21, 2019, 21:17:45 »
Minkä ikäisenä on milf?

Mä mietin tänään ihan samaa.  ;D

Itse oon 35. En tiedä, mieltääkö 60-vuotias minua milfiksi, mutta 20-kymppinen hyvinkin. Ja omasta mielestäni kuulun kategoriaan tottakai, kun tyttösestä en kyllä käy mitenkään päin.  ;D (Omassa mielikuvassani.)

Mä olen ajatellut, että pitää olla yli 40 🤔 Me ollaan väliinputoajia! 😂
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #4 : Marraskuu 21, 2019, 21:30:16 »
No se on vähän liukuva se raja... kolmekymppinen voi hyvin olla milf, etenkin, jos on jo oikeesti äiti :) Mut nelikymppinen on sitä ihan viimeistään, vaikka kuinka jumppais ja kävis kosmetologilla. Ja yli 5-kymppiset on kyllä jo gilffejä  :P

Mut milloin miehestä tulee setämies?  ::)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #5 : Marraskuu 21, 2019, 21:55:43 »
Itse assosioin milfin suunnilleen nelikymppiseksi ja uhkeilla muodoilla varustetuksi blondiksi. Ehkä se juuri tulee siitä American pie leffasta  :D

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 21, 2019, 21:57:26 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #6 : Marraskuu 21, 2019, 21:58:06 »
Mut milloin miehestä tulee setämies?  ::)

Kun ensimmäisen kerran saa teinitytöiltä vain säälivän katseen pokausyritykseensä.   ::)
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #7 : Marraskuu 21, 2019, 22:21:42 »
Itse kanssa miellän että milf lähtee jostain siitä 30 paremmalta puolelta. 22-vuotiasta vaikea olisi mieltää siihen kategoriaan vaikka kuinka täyttäisi tittelin vaatimukset lapsien puolelta.

Juutas oikeastaan kiteytti hyvin tuon kategorian edellyttämät vaatimukset.
💊

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #8 : Marraskuu 21, 2019, 22:38:57 »
Mut milloin miehestä tulee setämies?  ::)

Kun ensimmäisen kerran saa teinitytöiltä vain säälivän katseen pokausyritykseensä.   ::)

Miksi se raja pitää vetää teinityttöihin? Vähintään henkisesti lapsiahan ne on, yleensä taitamattomia ja epävarmoja sängyssä myös. Tolla kriteerillä monet on setämiehiä viimeistään kolmekymppisinä  :o

Mutta onko viiskymppinen mies setämies, jos menee pokaamaan kolmekymppistä pre-milffiä? Tai jos tarjoo rahaa?  ;D

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #9 : Marraskuu 21, 2019, 22:52:28 »
^ Siis sinusta tulee setämies nuorempana kuin uskotkaan. Tosin moni meistä löytää henkisen setämiehensä vasta kun huomaa että rahalla saa juuri sen ikäistä kuin kulloinkin haluaa. Älä yritä uskotella itsellesi muuta, setämies mikä setämies, hyvässä ja pahassa. Me kaikki.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #10 : Marraskuu 21, 2019, 22:56:41 »
Sedäksi kutsutaan jo ensimmäisessä kesätyössä kaupan kassalla kun äiti sanoo lapselleen "annahan ne karkit tuolle sedälle". Siitä se kaikki alkaa, mutta myöhemmässä vaiheessa tätä titteliä voi kantaa ylpeänä kärsä pystyssä.

Iällä ei asian kanssa ole mitään tekemistä. Tämä on väistämätöntä ja meidät on luotu siihen. Mitä aiemmin sen hyväksyy ja omaksuu, niin henkisen hyvinvoinnin ja elämänlaadun kannalta parempi
💊

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #11 : Marraskuu 22, 2019, 07:04:39 »

Sedäksi minua sanottiin jo ollessani parikymppinen, mikä huvitti silloin aika paljon. Mutta mitäpä muuta sanaa joku tuntematon pikkulapsi minusta olisi käyttänyt, kun kaupan kassalla tohkeissaan äidilleen kertoo mitä karkkia edellä oleva ’setä’ on ostamassa  :)

Mutta milf. Sanoisin että yli 30 pitäis olla.  Mun mielestä 25-30 on ehkä niitä väliinputoajia, ne ei mene ihan teineistä, mutta ei sitten milffeistäkään  ;D hmmm. Ehkä ’opiskelija’ sopii tuohon 25-30 ryhmään...

Mutta kaikki nuo tittelit unohtuu siinä vaiheessa kun saadaan vaatteet pois ja aletaan sovittelemaan palasi yhteen :)
Amator

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #12 : Marraskuu 22, 2019, 09:00:33 »
Stiflerin äitiä esittänyt Jennifer Coolidge (s. 1961) oli ensimmäisen American Pie -leffan ilmestyessä 38-vuotias.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7664
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #13 : Marraskuu 22, 2019, 09:21:33 »
Neljäkymppinen on Milf. Minua on sanottu sedäksi ehkä parikymppisenä, tosin sanoja vaikutti aika nuorelta.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4957
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #14 : Marraskuu 22, 2019, 11:07:38 »
Milfistä tulee itsellekin ensimmäisenä sellainen neljänkympin molemmilla puolilla oleva nainen mieleen. - Tosin voi kolmevitosenkin paikkeilla kuulua siihen joukkoon, mutta se ehkä sitten vaatisi että naisella olisi myös lapsia jotka on tehty teini-ikäisenä; sellaisessa iässä että voi vietellä täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevan tyttärensä poikaystävän tai poikansa parhaan kaverin. Näin ainakin por... jonkun epämääräisen assosiaation mukaan jota en itsekään taida osata selittää...

- Jaa niin, tuli tuossa mieleen muuan tapaus lukioajoilta 90-luvun puolen välin tienoilta (jolloin koko milf-käsitettä ei tietääkseni oltu vielä keksittykään...) - Itsellä oli tapana käydä aika ajoin eräässä (silloisten) neljä-viisikymppisten suosimassa tanssiravintolassa (missä kävivät viikonloppuisin myös muutamat koulukavereitten eronneet äipät) siinä missä useimmat muut kaverit jonottelivat läheisiin "teinihelvetteihin", koska sinne pääsi helpommin ja ei tarvinnut seisoskella pakkasessa arvuuttelemassa millä tuulella näiden muiden baarien portsarit sattuivat millloinkin olemaan. - Kun eräs kovaääninen tuttu huomasi taikka kuuli tästä alkoi kailottamaan koulun käytävällä eräänä krapulaisena maanantaiaamuna ennen pitkän matematiikan tuntia tyyliin; "Mitä sä sieltä oikeen haet..!? Nelikymppisiä yyhoitako!?" - Niin kuin tilanne ja olotila ei olisi ollut tarpeeksi ankea jo muutenkin...
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 22, 2019, 11:10:46 kirjoittanut RobertLey »

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #15 : Marraskuu 22, 2019, 11:08:33 »
Oitasko me henkisesti setiä sit kun on käsitelty eka keski-iän tai joku 30 tai vastaava kriisi ja huomattu, että keski-ikähän on itseasiassa ihmisen parasta aikaa? Tai ilman "kriisiä" ymmärretty se?

MILFin taas miellän enemmän teinien ja nuorien sanastoksi. Nainen joka voisi iältään olla oman ikäisesi äiti?
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #16 : Marraskuu 22, 2019, 11:33:55 »
Mut milloin miehestä tulee setämies?  ::)

Kun ensimmäisen kerran saa teinitytöiltä vain säälivän katseen pokausyritykseensä.   ::)

Tai sit niin päin että annat itse sen säälittävän katseen, kun se teinityttö tulee pokaamaan? Sit kun se ei olekkaan enään se pillu ja naiset joka ohjaa ensisijaisesti elämää vaan järki. :)
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #17 : Marraskuu 22, 2019, 13:21:50 »
Mut milloin miehestä tulee setämies?  ::)

Kun ensimmäisen kerran saa teinitytöiltä vain säälivän katseen pokausyritykseensä.   ::)

Tai sit niin päin että annat itse sen säälittävän katseen, kun se teinityttö tulee pokaamaan? Sit kun se ei olekkaan enään se pillu ja naiset joka ohjaa ensisijaisesti elämää vaan järki. :)

Sympatiseeraan tätä, koska töissä on yksi parikymppinen muija joka on niin kuuma, että meinaa ottaa eteen jos vain näen hänet käytävällä. Järki laittaa mut säästämään panetuksen seuraavaa hupakkoa tai muuta panoa varten kumpi vaan tulee ensin. Pillua ei tarvitse tai kannata hakea työpaikalta, sieltä haetaan rahat siihen mitä tehdään vapaa-ajalla.


Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #18 : Marraskuu 22, 2019, 14:25:05 »
Mut milloin miehestä tulee setämies?  ::)

Kun ensimmäisen kerran saa teinitytöiltä vain säälivän katseen pokausyritykseensä.   ::)

Tai sit niin päin että annat itse sen säälittävän katseen, kun se teinityttö tulee pokaamaan? Sit kun se ei olekkaan enään se pillu ja naiset joka ohjaa ensisijaisesti elämää vaan järki. :)

Hyvä, mutta järki sentään asustaa teinitytössäkin. Ei se tule pokaamaan. ;D

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Minkä ikäisenä on milf?
« Vastaus #19 : Marraskuu 22, 2019, 14:27:10 »
ite sanosin et Milf on 40v ylittänyt, mutta toisaalta ehkä "aito" milf on sitten kun äidin lapset alkavat olla pano-iässä :)
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.