Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turun privaatit  (Luettu 4077 kertaa)

Poissa Joske

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Turun privaatit
« : Toukokuu 19, 2023, 19:14:22 »
On ajansaatossa privaattipaikat Turussa käyneet vähiin. Onko enää missään Turun paikoissa mitä on jäljellä suomalaisia esiintyjiä? Suosituksia?

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 519
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turun privaatit
« Vastaus #1 : Toukokuu 20, 2023, 13:04:50 »
Eerikinkadun catsissä näyttää huomenna aloittavan Maria pitkästä aikaa.
Suomineito ja suositeltava  :headbang:

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turun privaatit
« Vastaus #2 : Helmikuu 08, 2024, 17:11:34 »
Mä kävin eräänä päivänä Marian pakeilla Catsissa. En voi suositella. Maria vaikutti joko olevan pienessä hiprakassa tai sitten kävi muuten vaan ”hitaalla”. Iso nainen isolla pömppömahalla ja jalkoväli tuoksahti päivän auringossa seisseelle sardiinille. Tulipahan nähtyä mutta en mene toiste.

Poissa reperento

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Turun privaatit
« Vastaus #3 : Helmikuu 26, 2024, 23:09:07 »
Jonkin verran privaattipaikoissakin käynneenä mukaanluettuina thaipaikat ja läntisenpitkäkadun muut hierontapaikat. niin yleinen luulo on se että jokaisessa niissä hieronnan päälle lisähinnasta saa panon. Tietty suurimmilta osin  se näin myös on. Mutta huonon ajoituksen eli hunon tuurin myötä voi käydä toisinkin.Silloin hieronnan päälle tyttö tarjoaa vain käsihoitoa ja tietty sekin lisämaksusta.Jos on ehtinyt hierontahinnan latoa jo tiskille ja hieronnan lopuksi tulee kysymys lisäpalvelusta niin jos ei panoa tulekkaan niin myöhäistä on siinä vaiheessa sitä pyytää. Itse olen toiminut joka kerralla sisään astuessa näin että olen varmistanut mitä lisäpalvelua lopuksi saa ja jos kuvioon tulee vain pelkkä käsihoito niin olen toivottanut hyvät päivänjatkot ja hakenut sellaisen kohteen jossa panokin toimii.Jos on kotimaisia tyttöjä niin heidän kohdallaan joissakin voi olla että ylimääräistä nautintoa ei automaattisesesti tule.Thaipaikkojen meininki joissakin tapauksissa on rahat pois helpolla ja ulos