Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nainen24v  (Luettu 2298 kertaa)

Poissa Vieras1507

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Nainen24v
« : Toukokuu 18, 2023, 23:02:49 »
Moro kaverit!
Naapurisivustolla ilmoittelee otsikon mukaisesti nuori mimmi. Kuva on kylläkin upea...viestittely on tosi lyhyttä ja jotenkin vaistoni sanoo,että kaikki ei täsmää.. voin olla väärässäkin..mutta..Onko muilla millaiset kokemukset?  Minulle  voi viestitellä privaatistikin.

Poissa VilliVili

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen24v
« Vastaus #1 : Toukokuu 19, 2023, 09:31:24 »
Eipä ole pariin lähettämääni viestiin vastannut  :(

Poissa Teroo

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen24v
« Vastaus #2 : Toukokuu 19, 2023, 14:56:32 »
Itse sain kyllä ko. naiseen heti yhteyden, mutta viestit oli sellaisia että hälytyskellot alkoivat soimaan, ja sain kyllä sitten varmistuksenkin asiaan. Lopetin heti siihen.
Kannattaa siis kiertää hänet kaukaa.

Poissa Vieras1430

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainen24v
« Vastaus #3 : Toukokuu 19, 2023, 17:40:06 »
Avaatko vähän, mikä sai ne hälytyskellot soimaan? Ilmoitus ainakin on sinänsä asiallisen tuntuinen, ettei uskoisi olevan ainakaan mikään narkkari tms. Ei kyllä vastannut mullekaan mitään asialliseen kyselyyn, vaikka ilmoa näyttäis pitävän aktiivisena joka päivä. Kuvan perusteella vain olis meikäläisen makuun...

Onkohan kukaan oikeasti tavannut, ja jos, niin minkälainen oli? Yv:näkin voi laittaa.
 

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainen24v
« Vastaus #4 : Toukokuu 20, 2023, 13:10:38 »
Mulla ei ole talvella kerran käyneenä pahaa sanottavaa eivätkä hälytyskellot soineet,
jos nyt tosiaan puhutaan samasta naisesta.
Ihan tolkullisen oloiselta ihmiseltä vaikutti,
mutta en toki lähde muiden kokemuksia kiistämäänkään.

Poissa Teroo

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen24v
« Vastaus #5 : Toukokuu 20, 2023, 14:33:04 »
Mulla ei ole talvella kerran käyneenä pahaa sanottavaa eivätkä hälytyskellot soineet,
jos nyt tosiaan puhutaan samasta naisesta.
Ihan tolkullisen oloiselta ihmiseltä vaikutti,
mutta en toki lähde muiden kokemuksia kiistämäänkään.

Kyllä puhutaan samasta naisesta. Mutta joo, näin voi kaksi "tapaamista" olla erilaisia. Hyvä että sinulla oli kuitenkin ok (ei kuitenkaan ilmeisesti mikään alyttömän hyvä koska et uudestaan enää mennyt?)

Poissa Vieras1430

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainen24v
« Vastaus #6 : Toukokuu 20, 2023, 16:25:41 »
Mistä tiedätte, että puhutaan samasta naisesta? Vai onko sama ilmo ollut esillä jo talvella? Suht aktiivisesti tarjontaa seuranneena en ainakaan ole tuota ilmoitusta huomannut ennen kuin jotain kolmisen viikkoa sitten. Tarkoitushan ei varmaan kellään ole mustamaalata ketään ilman syytä, mutta jos vaikuttaa siltä että asiakkaan turvallisuus olisi ehkä uhattuna (vrt. tapaus Sinnafiona), niin varoitus on toki paikallaan.