Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Varoituksen sana kollegoille.

<< < (3/6) > >>

antero pee:
No huuh! Rikosilmoitus menee mitä luultavimmin mappi Ö:hön, koska poliisi ei pidä tarpeellisena selvittää oikeaa henkilöllisyyttä. Mutta he käyttävät rikosilmoitusta aihetodisteena, mikäli jotain viestissä kuvaillun kaltaista väkivaltaa sattuu lähiaikoina, tai sama tyyppi aloittaa massamittaisen prostien hiillostuskampanjan.

Tietysti jos tämä kilari on ollut niin typerä, että on paljastanut henkilöllisyytensä, niin siinä tapauksessa laiton uhkaus -rikosnimikkeen kriteerit täyttynee. Eli jos tiedät tyypin nimen ja puhelinnumeron, niin silloin uskon että syyteharkinnan jälkeen tapaus menisi eteenpäin.

Joka tapauksessa paljon tsemppiä! Tämä on ikävä kyllä pt-työn varjopuolia.

Vieras1741:
Kiitos Annikalle tästä varoituksesta!

..Minä olen mahdollisesti saanut samalta tyypiltä sähköpostia keskiviikkona! En kylläkään koskaan vastannut hänelle.

onko kyseessä V......i Cam? :o

Laitan sinulle Annika yksityisviestiä..

AAANNIKA:

--- Lainaus käyttäjältä: Miss Mischievous - Toukokuu 19, 2023, 10:45:08 ---Kiitos Annikalle tästä varoituksesta!

..Minä olen mahdollisesti saanut samalta tyypiltä sähköpostia keskiviikkona! En kylläkään koskaan vastannut hänelle.

onko kyseessä V......i Cam? :o

Laitan sinulle Annika yksityisviestiä..

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä juuri tämä tyyppi! Ihan jäätävää että kaikenlaista se leipä elättää.  :(

Vieras1437:

--- Lainaus käyttäjältä: Maxi - Toukokuu 19, 2023, 06:59:34 ---Otan osaa Annika! Näitä vatipäitä riittää. Vielä pahempi osu minulle: kolmekymppinen nainen väittää minun raiskanneen hänet 15v sitten. En ole koskaan koskenutkaan häneen, mutta sain tuomion. Hän on myös näitä mielenterveysongelmaisia

--- Lainaus päättyy ---

Millä perusteella se tuomio jaettiin, jos et kerran koskenutkaan?

Maxi:
Valehtelun perusteella

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta