Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksityö sivutyönä  (Luettu 2658 kertaa)

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2826
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #20 : Toukokuu 17, 2023, 13:20:34 »
Tällä ei ilmeisesti ole itselleni merkitystä koska ei ole ollut hajuakaan onko ollut vastassa ammattilainen vai amatööri. Mielestäni tärkeintä on ollut ettei itseä harmita käynnin jälkeen ja ettei pt:stä saa vaikutusta ettei tapaaminen kiinnosta pätkääkään.
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #21 : Toukokuu 17, 2023, 14:12:28 »
Itse harrastan vain amatöörejä, koska naisen saama nautinto on suuri osa omaakin nautintoa. Minulle kolahtaa, kun mimmi laukeaa kielelleni kenties useammankin päivän puutoksen jälkeen. Tapaamiset ovat taatusti molemmille nautinnollisia, eikä raha ole pakottava tekijä maksulliseen tapaamiseen. Voin myös olla varma, että olen päivän ainoa asiakas.

Eikö pikemminkin pointti ole, että saat tuntea olevasi kuin olisit päivän ainoa asiakas? Et varmasti ikinä voi olla varma että pt saa aitoja orgasmeja ja toisaalta ammattilainenkin voi niitä saada monenkin asiakkaan kanssa samana päivänä ja nauttia. Eli tapaamisessa hupakko on niin antaumuksella mukana, että tunnet olevasi se tärkein, sen ajan kun olet kylässä. Se on ammattimaisuutta.  :inlove:

Uskallan väittää että niin kauan kuin tilanteissa liikkuu raha et koskaan voi olla varma siitäkään, että olet päivän ainoa asiakas. Joskus voit olla, mutta melko varmasti kaikki jotka tästä hommasta rahaa ottaa niin ottaa samalle päivälle useamman pokan jos vaan aikaa riittää ja tulijoita on.

Parinkin pitkäaikaisen vakkarin kanssa on käynyt siten, että ihan jokaisella kerralla orkku ei olekaan irronnut. Vahvasti siis uskon, että niillä muilla kerroilla se on oikeastikin toteutunut.

Suosin aamuaikoja, joten siinä mielessä voi olla etten ole amatöörillekään se päivän viimeinen, mutta kylläkin ensimmäinen.  Olennaista kuitenkin, että vuorovaikutus on aitoa. Täälläkin kovasti hehkutetuista ammattilaisista on lukuisia kokemuksia, eikä yksikään ole lähelläkään top-10 listaa.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #22 : Toukokuu 17, 2023, 14:30:51 »
En osaa tehdä eroa ammattilaisen ja amatöörin tai pää- ja sivutyötä tekevien välille. Asia ei edes ole itselleni kiinnostava. Seksikkyys, läsnäolo ja hyvä palvelu kiinnostavat, ja uskon että niitä löytyy kaikista kategorioista.

Poissa Megreda

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #23 : Toukokuu 17, 2023, 15:24:59 »
Vaikka moista käytän itsekin, ei ole yksiselitteistä amatööri-ammattilainen -akselia. Selvästikin 10 asiakasta päivässä ottava ympäri maailmaa reissaava henkilö on ammattimaisempi kuin kerran  elämässään kympillä suikkarin opiskelijabileissä antanut, mutta kumpi on ammattimaisempi: päivätyötä tekevä tyyppi jolla on kuitenkin jotakuinkin päivittäin asiakkaita (mahdollisesti enemmistö tuloista tulee muuta kautta, mutta on silti alalla aktiivinen), vai muuten työtön tyttö jolla on yksi sokeri-isukki joka häntä elättää (ei hae uusia asiakkaita lainkaan mutta 100% ansiotuloista tulevat seksityöstä)?

Jos ajattelee näitä ääriesimerkkejä niin niistä voidaan johtaa kaksi akselia jotka kattavat paljon paremmin alan koko skaalan (kenties eivät silti täysin kattavasti): toinen on seksityön osuus tuloista, ja toinen on vähän abstraktimpi, mutta luonnehtisin sitä kenties "aktiivisuutena asiakkaiden etsinnässä".

Kun minä puhun amatööreistä ja ammattilaisista, tarkoitan yksinomaan näistä jälkimmäistä kriteeriä, koska se on näistä se joka luonnehtii kokemusta turskan näkökulmasta: se että palveluntarjoaja on luennoimassa yliopistossa päivällä ei eroa minulle mitenkään siitä että kokopäiväisesti hommaa tekevä palveluntarjoaja sattuu olemaan aamupäivästä täyteen bookattu, sillä molemmissa tapauksissa pitää lykätä tapaamista iltaan. Sitä vastoin sillä on tosi paljon väliä voiko tytön kanssa esimerkiksi käydä ravintolassa illallisella tai harrastaa epäitsekkäästi pitkiä esileikkejä ilman että jokaiselle suupalalle tai nuolaisulle tulee pari euroa hintaa: nämä mahdollistaa pay-per-meet -hinnoittelu ja nähdäkseni tähän kytkeytyy vahvasti se että onko palveluntarjoaja etsimässä seuraavaa asiakasta vai kivaa deittiä jolla voi myös tienata. Tämä faasimuunnos tapahtuu yleensä siinä vaiheessa kun palveluntarjoajalla on pysyvä julkinen mainos.

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #24 : Toukokuu 17, 2023, 16:14:31 »
Treen Gentleman kirjoitti:
"
Parinkin pitkäaikaisen vakkarin kanssa on käynyt siten, että ihan jokaisella kerralla orkku ei olekaan irronnut. Vahvasti siis uskon, että niillä muilla kerroilla se on oikeastikin toteutunut.".

Näin.

Lisään vielä, että itse olen ollut varsin aktiivinen kaveri tällä rintamalla ennen avioliittoa, avioliitossa ja nyt myös avioliiton ulkopuolella. Edellinen, koko lause jopa vähättelyä.

Joka kerta ei ole päättynyt petikaverin orgasmiin, niin itseriittoinen en sentään ole.

Mutta takuuvarmasti tiedän, milloin kumppani saa.
Sen verran on naisia (ja naisen anatomiaa/toimintaa kliimaksin keskellä) opittu tuntemaan vuosikymmenten kestäneellä kielihoitouralla.

Ei nämä mitään uskonasioita ole.

 

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #25 : Toukokuu 17, 2023, 16:36:14 »
^ Näin juuri. Jokunen huora on yrittänyt feikata, mutta vaatimattomalla menestyksellä. Sen sijaan useampikin ihana hupsukka on antanut mennä antoisasti ja äänekkäästi, toisinaan myös erittäin kosteasti ja jopa märästi.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #26 : Toukokuu 17, 2023, 18:09:01 »
Mä olen kyllä saanut aina ihan ammattilaisiksi laskettavilta kotimaisilta tytöiltä huippuluokan palvelua, jossa olen sovitun ajan saanut tuntea olevani 100 % läsnäolon ja huomion kohteena. Epäilen vahvasti, että ainakin kerran olisi neitokainenkin oikeasti tykännyt puuhastelustani.  :behind:
Sillä montako asiasta mua ennen on paikalla käynyt, ei minulle ole mitään väliä, kunhan maksetun ajan verran PT keskittyy vain minuun ja luo illuusion että olisin ainoa. Ja tämän nuo ammattilaiset kyllä osaa. :inlove: :inlove: :inlove:
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #27 : Toukokuu 17, 2023, 20:32:40 »
Treen Gentleman kirjoitti:
"
Parinkin pitkäaikaisen vakkarin kanssa on käynyt siten, että ihan jokaisella kerralla orkku ei olekaan irronnut. Vahvasti siis uskon, että niillä muilla kerroilla se on oikeastikin toteutunut.".

Näin.

Lisään vielä, että itse olen ollut varsin aktiivinen kaveri tällä rintamalla ennen avioliittoa, avioliitossa ja nyt myös avioliiton ulkopuolella. Edellinen, koko lause jopa vähättelyä.

Joka kerta ei ole päättynyt petikaverin orgasmiin, niin itseriittoinen en sentään ole.

Mutta takuuvarmasti tiedän, milloin kumppani saa.
Sen verran on naisia (ja naisen anatomiaa/toimintaa kliimaksin keskellä) opittu tuntemaan vuosikymmenten kestäneellä kielihoitouralla.

Ei nämä mitään uskonasioita ole.

Juu näin minäkin uskoin kymmenien vuosien kokemuksella ennen kuin tutustuin alaan ja useisiin palveluntarjoajiin myös tiskin toiselta puolen paremmin. Mutta hyvillä olette sitten käynyt.  :headbang: Elämä ei vaan joskus ole niin selkeää...
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #28 : Toukokuu 17, 2023, 20:36:05 »
Treen Gentleman kirjoitti:
"
Parinkin pitkäaikaisen vakkarin kanssa on käynyt siten, että ihan jokaisella kerralla orkku ei olekaan irronnut. Vahvasti siis uskon, että niillä muilla kerroilla se on oikeastikin toteutunut.".

Näin.

Lisään vielä, että itse olen ollut varsin aktiivinen kaveri tällä rintamalla ennen avioliittoa, avioliitossa ja nyt myös avioliiton ulkopuolella. Edellinen, koko lause jopa vähättelyä.

Joka kerta ei ole päättynyt petikaverin orgasmiin, niin itseriittoinen en sentään ole.

Mutta takuuvarmasti tiedän, milloin kumppani saa.
Sen verran on naisia (ja naisen anatomiaa/toimintaa kliimaksin keskellä) opittu tuntemaan vuosikymmenten kestäneellä kielihoitouralla.

Ei nämä mitään uskonasioita ole.

Juu näin minäkin uskoin kymmenien vuosien kokemuksella ennen kuin tutustuin alaan ja useisiin palveluntarjoajiin myös tiskin toiselta puolen paremmin. Mutta hyvillä olette sitten käynyt.  :headbang: Elämä ei vaan joskus ole niin selkeää...

Pääasia on varmaan itsensä huijaaminen.
Turskat haluaa uskoa tiettyihin juttuihin ja näin se vain on.


« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2023, 20:37:49 kirjoittanut SnakeEater »

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #29 : Toukokuu 17, 2023, 20:42:18 »
^ You got the point 👍

Mutta pääasia että asiakas on tyytyväinen. Miehenä vaan joskus hävettää sukupuoleni sinisilmäisyys ja omituinen usko itseensä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2023, 20:50:38 kirjoittanut JulianMiesNokia »
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #30 : Toukokuu 17, 2023, 20:54:51 »
^ You got the point 👍

Mutta pääasia että asiakas on tyytyväinen. Miehenä vaan joskus hävettää sukupuoleni sinisilmäisyys ja omituinen usko itseensä.

Semmoisia me turskat ollaan. Yksinäisiä pieruja perätilassa ja pyydetään vielä lisää.

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #31 : Toukokuu 17, 2023, 20:56:25 »
Treen Gentleman kirjoitti:
"
Parinkin pitkäaikaisen vakkarin kanssa on käynyt siten, että ihan jokaisella kerralla orkku ei olekaan irronnut. Vahvasti siis uskon, että niillä muilla kerroilla se on oikeastikin toteutunut.".

Näin.

Lisään vielä, että itse olen ollut varsin aktiivinen kaveri tällä rintamalla ennen avioliittoa, avioliitossa ja nyt myös avioliiton ulkopuolella. Edellinen, koko lause jopa vähättelyä.

Joka kerta ei ole päättynyt petikaverin orgasmiin, niin itseriittoinen en sentään ole.

Mutta takuuvarmasti tiedän, milloin kumppani saa.
Sen verran on naisia (ja naisen anatomiaa/toimintaa kliimaksin keskellä) opittu tuntemaan vuosikymmenten kestäneellä kielihoitouralla.

Ei nämä mitään uskonasioita ole.

Juu näin minäkin uskoin kymmenien vuosien kokemuksella ennen kuin tutustuin alaan ja useisiin palveluntarjoajiin myös tiskin toiselta puolen paremmin. Mutta hyvillä olette sitten käynyt.  :headbang: Elämä ei vaan joskus ole niin selkeää...

Pääasia on varmaan itsensä huijaaminen.
Turskat haluaa uskoa tiettyihin juttuihin ja näin se vain on.

Koska lukutaidon kanssa on jälleen selkeitä ongelmia, toistetaan:

Ei nämä mitään uskonasioita ole.

Toisin kuin jotkut tuntuvat kuvittelevan, ei se naisen orgasmi ole mitenkään ihmeellinen ja mystinen asia.

Keskittyy hetken muuhun kuin omaan kaluunsa, niin SnakeEaterkin sen voisi kerran eläissään nähdä.
Mutta sehän olisi jo ihan liikaa vaadittu? Keskittyä muihin kuin itseensä?


Mä olen vaimolleni antanut suullisesti huippuja sen 19 vuotta, keskimäärin joka kolmas ilta.
Jos tuossa ajassa ei opi naisesta lukemaan niitä nyansseja, kun huippu on käsillä...
Niin, ehkä valtaosa miehistä ei vain osaa.

Noilla opeilla, hiukan partnerista riippuen, pääsee aika pitkälle ot:n kanssa.

Todistan sen mielelläni, ilmaiseksi tietty😉😁
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2023, 21:04:11 kirjoittanut Olvi »

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #32 : Toukokuu 17, 2023, 21:01:15 »
^
Jos kerta osaat lukea, niin miksi toistat tuota...

Perun vastaukseni, olitkin näitä tyyppejä.. ;D


« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2023, 21:05:25 kirjoittanut SnakeEater »

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #33 : Toukokuu 17, 2023, 21:08:28 »
^
Jos kerta osaat lukea, niin miksi toistat tuota...

Perun vastaukseni, olitkin näitä tyyppejä.. ;D

Ot-tyyppejä kai...
Nokialla

Poissa TaijaFin

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #34 : Toukokuu 18, 2023, 01:25:06 »
Ikävä kuulla että joidenkin ammattilaisten tapaamiset ovat olleet kliinistä rutiinin omaista kellon tarkkaa työtä.
Hyvä ammattilainen kohtaa jokaisen 100% läsnäolo.Pyrkii kaikella tapaa hyvään suoritukseen, että asiakas haluaa tulla uudestaan. Minä en laita kalenteria koskaan niin täyteen et palvelu kärsii.On niin käynyt toki joskus. Jos asiakas on vähän myöhässä 5-10min liikenteessä voi tulla jotain/ei löydä niin ei se ole ajasta pois. Tai jos menee hintsusti yli aikaa ei se niin vaarallista ole :headphones
Olen tuntenut jotkut 3osan elämääni. Joskus jäädään suusta kiinni kahvittemaan, ei nähty aikoihin ym.
Yksi paikallinen tollo alkoi neuvomaan miksi teet owoa. Miksi et veloita.. Miksi sulle pitää soittaa eikä viestitse jne. Tätä ammattilaista jos alat neuvomaan. Sopii kokeilla ei hyvä heilu.
Jotkut amatööreillä käyvät tykkäävät ohjailla ja neuvoa. Kannattaa muistaa etteivät monet siedä sitä.

Maaliskuussa Lohjalla.

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #35 : Toukokuu 18, 2023, 07:15:12 »
Tuli vaan jotain kautta mieleen tämä ajatus.. Eli mikä määrittää sen että on ammattilainen tai amatööri?

Näkee yllättävän usein puhuttavan siihen tyyliin että se joka tekee päätyökseen seksityötä, on ammattilainen, ja muut amatöörejä.

Miten itse tekijänä ajattelet asiaa? Ja miten taas asiakkaana määrittelet sen, että kuka on ammattilainen ja kuka ei?
Onko sillä merkitystä että tekeekö vain joskus vai onko sillä väliä?

Minä puhun mieluummin pää- tai sivutoimisuudesta. Amatööri sanana kuulostaa omaan korvaan harhaanjohtavalta, miellän sen synonyymiksi aloittelijalle ja harrastelijalle. Itse olen sivutoiminen palveluntarjoaja, teen päätyökseni ihan muuta, ja lisäksi keikkatöitä vielä kolmannella täysin eri alalla. En silti miellä itseäni amatööriksi missään näistä.

Voihan tälläkin alalla toki olla harrastelijoita, mutta miten se määritellään? Haparoinnista tekemisessä noin yleisesti? Joku mainitsi että jos ei ole ilmoitusta jatkuvasti esillä, on amatööri. Tämä istuu esimerkiksi omalle kohdalleni huonosti. Jos pitäisin jatkuvasti vaikkapa ilmoitusta esillä, myisin huomattavan paljon ei oota, koska varauksia tulee sivutoimisuuden huomioiden riittävästi. Ei oon myyminen olisi omasta mielestäni sitten epäammattimaista. Onko päivittäinen asiakasmäärä sitten joku kriteeri? Mitä enemmän, sen ammattimaisempi? Minulla on harvoin enempää kuin kaksi asiakasta päivässä, usein vain yksi. En pidä kiireen tunnusta. Tietenkin sitä voisi tappaa itsensä työllä kuin työllä, mutta kyllästymiskerroin alkaa olla siinä kohtaa lähellä.

Luulenkin että nämä ammattilainen/amatööri ovat melko subjektiivisia määritelmiä. Sivu- ja päätoimisuus sitten omassa mielessä jämptimpiä määritelmiä.
Your part-time lover 💕

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #36 : Toukokuu 22, 2023, 18:25:55 »
Mä koen, että on ammattilainen jos tekee yhtään säännöllisemmin ja/tai seuraa skeneä. Tai no, jos ylipäätään suhtautuu seksityöhön työnä. Niitäkin on kohdannut, jotka pitää seksin harrastamista rahaa vastaan enemmänkin harrastuksena, jolloin on varmasti helpompaa esim. venyttää rajoja yms.

Itse suhtaudun asiaan työnä, vaikka siitä nautinkin. Kuitenkin nykytilanne on se että koulu menee kaiken edelle. Ja tästä syystä esim ajan sopiminen voi olla vaikeaa. Se ei silti mielestäni tee musta amatööriä.

En mäkään sua määrittelisi amatööriksi :) Tai ketään, jolla toinen työ/opiskelu vie aikaa. Enemmänkin tarkoitin säännöllisyydellä sitä, että tiedän niitä, jotka tekevät keikan tai kaksi kun tarvitsevat akuutisti rahaa. Nämä voi musta määritellä amatööreiksi, paitsi jos itse kokevat olevansa ammattilaisia.
Helsingissä <3

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #37 : Toukokuu 22, 2023, 19:20:10 »
Mä koen, että on ammattilainen jos tekee yhtään säännöllisemmin ja/tai seuraa skeneä. Tai no, jos ylipäätään suhtautuu seksityöhön työnä. Niitäkin on kohdannut, jotka pitää seksin harrastamista rahaa vastaan enemmänkin harrastuksena, jolloin on varmasti helpompaa esim. venyttää rajoja yms.

Itse suhtaudun asiaan työnä, vaikka siitä nautinkin. Kuitenkin nykytilanne on se että koulu menee kaiken edelle. Ja tästä syystä esim ajan sopiminen voi olla vaikeaa. Se ei silti mielestäni tee musta amatööriä.

En mäkään sua määrittelisi amatööriksi :) Tai ketään, jolla toinen työ/opiskelu vie aikaa. Enemmänkin tarkoitin säännöllisyydellä sitä, että tiedän niitä, jotka tekevät keikan tai kaksi kun tarvitsevat akuutisti rahaa. Nämä voi musta määritellä amatööreiksi, paitsi jos itse kokevat olevansa ammattilaisia.

Muotoilin ehkä kommenttini vähän hassusti, en siis ajatellutkaan että sä pitäisit mua amatöörinä.☺️❤️
Opiskelijarouva

Turku