Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksityö sivutyönä  (Luettu 2659 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 930
  • ****** Rakastajien aatelia
Seksityö sivutyönä
« : Toukokuu 16, 2023, 20:04:55 »
Tuli vaan jotain kautta mieleen tämä ajatus.. Eli mikä määrittää sen että on ammattilainen tai amatööri?

Näkee yllättävän usein puhuttavan siihen tyyliin että se joka tekee päätyökseen seksityötä, on ammattilainen, ja muut amatöörejä.

Miten itse tekijänä ajattelet asiaa? Ja miten taas asiakkaana määrittelet sen, että kuka on ammattilainen ja kuka ei?
Onko sillä merkitystä että tekeekö vain joskus vai onko sillä väliä?
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #1 : Toukokuu 16, 2023, 20:17:42 »
Mä koen, että on ammattilainen jos tekee yhtään säännöllisemmin ja/tai seuraa skeneä. Tai no, jos ylipäätään suhtautuu seksityöhön työnä. Niitäkin on kohdannut, jotka pitää seksin harrastamista rahaa vastaan enemmänkin harrastuksena, jolloin on varmasti helpompaa esim. venyttää rajoja yms.
Helsingissä <3

Poissa Miss Mischievous

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #2 : Toukokuu 16, 2023, 20:30:40 »
Erittäin hyvä kysymys. Mietin usein  samaa ihan omallakin kohdalla.

Ja tietysti kiinnostaa se, miten maksava osapuoli sen määrittelee ja onko sillä merkitystä miten paljon.

Miellän itseni amatööriksi, mutta ehdoistani ja korvauksestani en ole koskaan joustanut.
 

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 930
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #3 : Toukokuu 16, 2023, 20:35:00 »
Mä koen, että on ammattilainen jos tekee yhtään säännöllisemmin ja/tai seuraa skeneä. Tai no, jos ylipäätään suhtautuu seksityöhön työnä. Niitäkin on kohdannut, jotka pitää seksin harrastamista rahaa vastaan enemmänkin harrastuksena, jolloin on varmasti helpompaa esim. venyttää rajoja yms.

Itse suhtaudun asiaan työnä, vaikka siitä nautinkin. Kuitenkin nykytilanne on se että koulu menee kaiken edelle. Ja tästä syystä esim ajan sopiminen voi olla vaikeaa. Se ei silti mielestäni tee musta amatööriä.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 130
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #4 : Toukokuu 16, 2023, 20:46:02 »
Mä pidän kyllä itseäni täysin ammattilaisena, koska oon tehny tätä yli 15v. Vaikkakin siviiliduunin ohella.

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #5 : Toukokuu 16, 2023, 21:13:38 »
Täähän onkin hyvä kysymys, johon on melko vaikea vastata tyhjentävästi.

Käsittääkseni olen tavannut sekä ammattilaisia, että amatöörejä.

Ammattilaisten kanssa asiat hoituu ajanvarauksesta lähtien vaivattomasti. Tapaamisella saa hyvää seksiä omien toiveiden mukaan, kortsu on oikean kokoinen yms. Mutta suoritus on jotenkin kliininen ja aikaraja on tarkka.

Amatöörien kanssa on ollut enemmän hapuilua ajanvarauksessa ja pt:n rajojen selkeässä esilletuomisessa. Tapaamiset sitten taas ovat olleet hyvin paljon sen oloisia kuin menisi oikeaa tyttöystävää tapaamaan. Tapaaminen on saattanut kestää huomattavan paljon pidempään kuin alkuun on sovittu. Hinnoista en ole koskaan tinkinyt, mutta näissä tapauksissa on käynyt niin, ettei yliajasta ole veloitettu mitään. Amatöörien kanssa on käynyt myös niin, että on pitänyt huomauttaa kortsusta kun on alkanut näyttää siltä, että tyttö ei sitä jännityksissään muista. Ja sitten oikean kokoista kumia ei olekaan löytynyt. Nykyään otankin omat kumit mukaan jos yhtään epäilyttää, ettei oikeankokoisia ole tarjolla.

Tällä kokemuksella, mulle amatööri on sellainen, joka tekee päätyökseen jotain muuta ja ottaa asiakkaita harvakseltaan. Ei ole niin rutinoitunut seksityöhön.

Molempi parempi siis.  :inlove:
Suuteluaddikti

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #6 : Toukokuu 16, 2023, 21:16:06 »
Olen tässä vanhakantainen Ammattilainen EI tee muuta kuin seksityötä.  juttelin joskus

kivi ja kirves aikaan alan naisen kanssa kerto kun joskus " painostuksesta " kokeili normi

hommia väliin " kun tienaat 10e h " - verot jne  mietti vaan että parissa tunnissa seksitöissä

tienaa lähes viikon liksan  ja lopetti normityöt.
kysyvälle vastataan

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 930
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #7 : Toukokuu 16, 2023, 21:21:30 »

Tällä kokemuksella, mulle amatööri on sellainen, joka tekee päätyökseen jotain muuta ja ottaa asiakkaita harvakseltaan. Ei ole niin rutinoitunut seksityöhön.

Molempi parempi siis.  :inlove:

Tämä on paha ajattelutapa OMASTA mielestäni erikoinen. Koska vaikka esim minä en tee tätä päätyökseni, en silti 3v kokemuksella ajattelisin olevani amatööri
Opiskelijarouva

Turku

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #8 : Toukokuu 16, 2023, 22:00:47 »
Mielestäni päätyö vs. sivutyö ja ammattilainen vs. amatööri eivät ole täysin rinnasteisia. Päätyönään tekevää tuskin voi kutsua amatööriksi, mutta ammattilainen voi olla myös se, joka tekee hommaa sivutyönä.

Ammattilainen tarkoittaa, että hommaa tekee työkseen, ammatikseen. Joko päätyökseen tai sivutyökseen mutta joka tapauksessa työkseen. Amatööri taas tarjoittaa harrastajaa tai harrastelijaa. Kun jotain tekee harrastukseksi, sitä ei tee työkseen ja päinvastoin.

Ammattilaisuuteen liittyy se, että osaaminen, taidot ja ote ovat sillä tasolla, että voi tehdä työkseen. On monia aloja, joissa  voi olla ammattilainen sivutoimisenakin. Mutta sitten on sellaisia aloja, joissa taidot eivät kehity ammattilaisen tasolle, jos niitä ei tee jatkuvasti päätoimisesti. Ehkä kuvaavin esimerkki tästä on urheilu.

Lyhyesti: ammattilainen tekee työkseen ja taidot ovat riittävällä tasolla. Amatööri tekee harrastuspohjalta.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #9 : Toukokuu 16, 2023, 22:14:40 »

Tällä kokemuksella, mulle amatööri on sellainen, joka tekee päätyökseen jotain muuta ja ottaa asiakkaita harvakseltaan. Ei ole niin rutinoitunut seksityöhön.

Molempi parempi siis.  :inlove:

Tämä on paha ajattelutapa OMASTA mielestäni erikoinen. Koska vaikka esim minä en tee tätä päätyökseni, en silti 3v kokemuksella ajattelisin olevani amatööri

Kokemuksen kautta tulee sitten tietysti sellainen ammattimainen ote. Tuossa mattssonni kirjoittikin mun ajatukset selkeämmin kuin minä itse. 🙂
Suuteluaddikti

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 371
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #10 : Toukokuu 16, 2023, 22:30:58 »
Jos mittari on se miten pt itse hommaan suhtautuu, niin epäsäännöllinenkin seksityö voi olla ammattimaista. Ja tätä ammattimaisuutta ei oikeastaan edes vähennä vaikka sivutyöhön yhdistäisi joskus huvin, esim. ottamalla kiertuekohteeksi laskettelukeskuksen kalliine majoituksineen.

Ja kääntäen, joku voi pelkällä seksityöllä ansaita elantonsa vaikka meno olisi täysin holtitonta, amatöörimäistä puuhastelua.

Jos taas otetaan mittariksi nimenomaan se, että seksityö olisi se päätyö, niin ammattilaisena pidän etenkin tyyppejä jotka oikeasti koittaa rakentaa bisnestä sen seksinmyyjäbrändinsä ympärille ja takovat kun rauta on kuumaa. Eli ilmoitus päällä lähes jatkuvasti, kiertueita, koitetaan kaikenlaista pikkarien myyntiä, kohdennettuja fetissipalveluita, onlyfansia, etäviestittelyä, seksitöntä seuraa, olla julkisuudessa seksimyyjänä jne.

Toki jossain vaiheessa urakehitystä voi olla löytynyt se mikä itselle toimii/kannattaa ja homma voi olla ihan yhtä ammattimaista ja aktiivista vaikkei se ulospäin näkyisikään.

Tässä kirjoittaessa tajusin, että tietynlaisella ammattimaisuudella on aika paljonkin merkitystä mulle. En käy AS:ssä metsästämässä amatöörejä, ja naapurissakin kierrän kaukaa ihan uudet ilmoittelijat ja kaikki jotka eivät anna itsestään luotettavaa ja tasapainoista kuvaa.

Mullakin on joskus ammattlaisuuteen samanlainen negatiivinen mielleyhtymä kuin mitä Jukkis1 mainitsi, mutta pohdittuani päätin että kuten kaikessa muussakin, myös seksityössä osa ammattilaisista on vaan kyllästyneitä koko touhuun (on huono päivä, ei kemiaa, whatever). Ei ammattilaisen, etenkään itsenäisen yrittäjän, ole mikään pakko vetää tapaamisia tiukan käsikirjoituksen kautta jos ei halua.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6713
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #11 : Toukokuu 16, 2023, 22:32:01 »
Amatöörit tykkää kyrvistä, mulkut taas tykkää ammattilaisista  :headbang:

No eipä tuolla määrittelyllä ole mitään väliä ainakaan minulle, kunhan homma toimii  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #12 : Toukokuu 16, 2023, 22:56:15 »
Täähän onkin hyvä kysymys, johon on melko vaikea vastata tyhjentävästi.

Käsittääkseni olen tavannut sekä ammattilaisia, että amatöörejä.

Ammattilaisten kanssa asiat hoituu ajanvarauksesta lähtien vaivattomasti. Tapaamisella saa hyvää seksiä omien toiveiden mukaan, kortsu on oikean kokoinen yms. Mutta suoritus on jotenkin kliininen ja aikaraja on tarkka.

Amatöörien kanssa on ollut enemmän hapuilua ajanvarauksessa ja pt:n rajojen selkeässä esilletuomisessa. Tapaamiset sitten taas ovat olleet hyvin paljon sen oloisia kuin menisi oikeaa tyttöystävää tapaamaan. Tapaaminen on saattanut kestää huomattavan paljon pidempään kuin alkuun on sovittu. Hinnoista en ole koskaan tinkinyt, mutta näissä tapauksissa on käynyt niin, ettei yliajasta ole veloitettu mitään. Amatöörien kanssa on käynyt myös niin, että on pitänyt huomauttaa kortsusta kun on alkanut näyttää siltä, että tyttö ei sitä jännityksissään muista. Ja sitten oikean kokoista kumia ei olekaan löytynyt. Nykyään otankin omat kumit mukaan jos yhtään epäilyttää, ettei oikeankokoisia ole tarjolla.

Tällä kokemuksella, mulle amatööri on sellainen, joka tekee päätyökseen jotain muuta ja ottaa asiakkaita harvakseltaan. Ei ole niin rutinoitunut seksityöhön.

Molempi parempi siis.  :inlove:

Tämä on aika hyvin kiteytetty. Juurikin näin.

Jos ihan yksinkertaistaa;
Jos sä elätät itsesi jollakin, se on ammattilaisuutta.


Juuri tulin tapaamisesta, missä ensi töikseni moikkasin koiria pitkään (siinä samalla kuulumisia pt:n kanssa vaihtaen) ja siitä hiljalleen moikkaamispussailujen kautta makkariin. Tähän meni kokonaisuudessaan ehkä vartti.

Koirat moikattiin toki ensin, sit pt😄.

Homma makkarissa ohitse (puoli tuntia, noin.) ja katseltiin siinä sit telkkaa ja pt näytti myös hänen harrastamiseen liittyviä juttuja yms (tunti, hiukan päälle).

Sit lähdin, koska pt menee aamulla duuniin, kuten myös.

Vajaa pari tuntia vierähti.

Hyvät naiset ja herrat, tässä kuvailtiin juuri amatööri.
Ei todellakaan seksitaidoiltaan, mutta muun toiminnan osalta.


Toki tuossa taustalla on sekin, että ihan ensi kertaa ei tavattu.

Mä sykin mun amatöörivakkareille only❤.

Ammattilaistapaamiset jääneet käytännössä kokonaan.



« Viimeksi muokattu: Toukokuu 16, 2023, 23:01:06 kirjoittanut Olvi »

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #13 : Toukokuu 16, 2023, 23:17:20 »
Itse harrastan vain amatöörejä, koska naisen saama nautinto on suuri osa omaakin nautintoa. Minulle kolahtaa, kun mimmi laukeaa kielelleni kenties useammankin päivän puutoksen jälkeen. Tapaamiset ovat taatusti molemmille nautinnollisia, eikä raha ole pakottava tekijä maksulliseen tapaamiseen. Voin myös olla varma, että olen päivän ainoa asiakas.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 354
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #14 : Toukokuu 16, 2023, 23:23:58 »
Miten itse tekijänä ajattelet asiaa? Ja miten taas asiakkaana määrittelet sen, että kuka on ammattilainen ja kuka ei?
Onko sillä merkitystä että tekeekö vain joskus vai onko sillä väliä?

Hyviä kysymyksiä, kun ei huoralinjaa oo ammattikoulussa (paitsi ehkä se kuuluisa parturi-kampaaja ;D) saati yliopistossa eikä virallisia sertifikaatteja ole jaossa. Nämä nyt ovat kuitenkin vähän sellaista semantiikkaa, kuten Suomen hiilineutraaliusvuosi erään alan tiedemiehen mukaan ::)

Ammattilaisuus on kyllä kyseessä, jos työkseen tekee, vaikka sivutyökseenkin. Usein nämä maksavat myös veronsa ja heillä on Y-tunnus. Tulot voi olla aika isotkin. Seksisuoritus tasaisen varmaa, kaikki on jo nähty :)

Puoliamatöörit voivat olla vuoden-parikin kovia alan komeettoja, mutta heillä on usein jokin projekti, alanvaihto tms., minkä takia rahaa hankitaan helpolla tavalla ja paljon. No siis helpolla verrattuna vaikka Alepan kassaan. Maksavat joskus veronsa, usein eivät. Näiltä saa usein hyvät kyydit ja jos synkkaa, niin kaikenlaisia erikoistarjouksia ja ekstroja saattaa löytyä 8)

Amatööri taas on amatööri. Jakelee kun tykkää seksistä. Ei ota aina maksuakaan tai ainakaan se ei ole linjassa ALV 24% - huorataksan kanssa. Suoritustaso tosi vaihtelevaa täydellisestä seksikokemuksesta  :inlove: täyteen paskaan :o
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 16, 2023, 23:26:05 kirjoittanut velihopea »

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #15 : Toukokuu 17, 2023, 09:01:27 »
Itse harrastan vain amatöörejä, koska naisen saama nautinto on suuri osa omaakin nautintoa. Minulle kolahtaa, kun mimmi laukeaa kielelleni kenties useammankin päivän puutoksen jälkeen. Tapaamiset ovat taatusti molemmille nautinnollisia, eikä raha ole pakottava tekijä maksulliseen tapaamiseen. Voin myös olla varma, että olen päivän ainoa asiakas.

Erinomaisia pointteja, mitkä allekirjoitan täysin.

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #16 : Toukokuu 17, 2023, 09:29:00 »
Itse harrastan vain amatöörejä, koska naisen saama nautinto on suuri osa omaakin nautintoa. Minulle kolahtaa, kun mimmi laukeaa kielelleni kenties useammankin päivän puutoksen jälkeen. Tapaamiset ovat taatusti molemmille nautinnollisia, eikä raha ole pakottava tekijä maksulliseen tapaamiseen. Voin myös olla varma, että olen päivän ainoa asiakas.

Eikö pikemminkin pointti ole, että saat tuntea olevasi kuin olisit päivän ainoa asiakas? Et varmasti ikinä voi olla varma että pt saa aitoja orgasmeja ja toisaalta ammattilainenkin voi niitä saada monenkin asiakkaan kanssa samana päivänä ja nauttia. Eli tapaamisessa hupakko on niin antaumuksella mukana, että tunnet olevasi se tärkein, sen ajan kun olet kylässä. Se on ammattimaisuutta.  :inlove:

Uskallan väittää että niin kauan kuin tilanteissa liikkuu raha et koskaan voi olla varma siitäkään, että olet päivän ainoa asiakas. Joskus voit olla, mutta melko varmasti kaikki jotka tästä hommasta rahaa ottaa niin ottaa samalle päivälle useamman pokan jos vaan aikaa riittää ja tulijoita on. 
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #17 : Toukokuu 17, 2023, 09:58:44 »

 Eli tapaamisessa hupakko on niin antaumuksella mukana, että tunnet olevasi se tärkein, sen ajan kun olet kylässä. Se on ammattimaisuutta.  :inlove:


Näin!
Autenttinen läsnäolo.

Pt voi toki näytellä tykkäämistä. Pidemmän päälle se tulee kuitenkin henkisesti raskaaksi.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Miss Mischievous

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #18 : Toukokuu 17, 2023, 11:04:34 »

Uskallan väittää että niin kauan kuin tilanteissa liikkuu raha et koskaan voi olla varma siitäkään, että olet päivän ainoa asiakas. Joskus voit olla, mutta melko varmasti kaikki jotka tästä hommasta rahaa ottaa niin ottaa samalle päivälle useamman pokan jos vaan aikaa riittää ja tulijoita on.

Jep, tämä  :)

Poissa Terttumarica

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö sivutyönä
« Vastaus #19 : Toukokuu 17, 2023, 12:49:50 »
Ei amatööri ole todennäköisesti mitenkään sen enempää "puutteessa" kuin ammattilainenkaan. Omalta kohdaltani voin sanoa, että en ainakaan ollut amatöörinä "puutteessa" muuten kuin rahan osalta. Nyt ammattilaisena pystyn saamaan orgasminkin helpommin asiakkaan kanssa.