Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rakasteluasentoja  (Luettu 9098 kertaa)

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1615
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Rakasteluasentoja
« : Marraskuu 21, 2019, 17:05:20 »
Laitetaas välillä hieman helpompi aihe. Toi edellinen ei kauheesti herättänyt keskustelua :-).
Eli:
Kertokaapa hyviä rakasteluasentoja tällaiselle vanhemmalle turskalle. Lähäri, ratsastus ja doggy on aktiivisesti käytössä, mutta muita ????
Omat vinkit voi antaa turskakamraatit mutta myös hupakkojen mielihalut/-pide olisi kultaakin kalliimpi.....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #1 : Marraskuu 21, 2019, 17:36:23 »
Monta hyvää ja mukavaa asentoa on, mutta yksi ehdoton suosikkini on pää naisen jalkojen välissä ja kieli tutkimassa pimperon kaikkia sopikoita 😁
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #2 : Marraskuu 21, 2019, 17:56:27 »
Kyljellään takaapäin on molemmille fyysisesti helppo ja ihan mukava. Nainen voi siinä vaikka kääntyä vielä selälleenkin miehen pysyessä kyljellään. Varmaan joku virallinen nimikin näille löytyisi. Ja jos on vaikka jotain selkä, polvivaivaa tää toimii silloinkin hyvin.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #3 : Marraskuu 23, 2019, 17:47:06 »
Oma lemparri josta tulee toteutettua liian harvoin on sellainen, jossa nainen istuu väärinpäin tuolilla tai tarpeeksi korkealla jakkaralla ja tarjoaa pyrstöään tuolin reunalle :P
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #4 : Marraskuu 23, 2019, 18:01:36 »
Monta hyvää ja mukavaa asentoa on, mutta yksi ehdoton suosikkini on pää naisen jalkojen välissä ja kieli tutkimassa pimperon kaikkia sopikoita 😁

No tämä!
Se kun huomaa naisen kiemurtelevan orgasmissaan  ;)

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1615
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #5 : Marraskuu 23, 2019, 19:07:17 »
Ei tämä(kään) keskustelunavaus kauheesti intoa herättänyt. Vaikka ikämies oonkin ni en mitenkään vajaatoiminen. Tai no - paukkuja ei riitä kuin yhteen kertaan.... Siksi siihen koitan mennä pidemmän kaavan mukaan. Joka pitää paljon naisen hyvänäpitämistä sisällään, ja vähemmän panemista.... Eli Naisella on kanssani mukavat ja "helpot" oltavat.
(Tää oli mainos)
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #6 : Marraskuu 23, 2019, 19:39:14 »
Oma lemparri josta tulee toteutettua liian harvoin on sellainen, jossa nainen istuu väärinpäin tuolilla tai tarpeeksi korkealla jakkaralla ja tarjoaa pyrstöään tuolin reunalle :P

Tämä on hyvä. Baarijakkaroita vaan on liian harvassa. Nimimerkillä "Omat huonekalut mukaan".  ::)



Poissa Validaattori

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #7 : Marraskuu 24, 2019, 09:15:33 »
Oma suosikkini on pronebone, eli doggyversio jossa nainen makaa vatsallaan ja aavistuksen kääntää lantiota taaksepäin nostaen hieman peppua ylös.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #8 : Marraskuu 24, 2019, 22:29:26 »
Olen alkanut pitämään tavan lähäristä sekä läriratsastuksesta tai suuteluratsastuksesta mikä nyt onkaan oikea nimitys. Noissa asennoissa kokee intiimin läheisyyden parhaiten ja vastapuolikin tuntuu nauttivan  :D Varsinkin tuo ratsastus kun nainen painautuu tisseineen iholle ja itse saa kietoa kädet ympärille ja puristella percettä.

Mullakin on ongelma ettei paukut riitä kuin yhteen kertaan ja eniten harmittaa jos tulee liian aikaisin. Mutta muuten tuo ei haittaa koska gfe-tapaaminen on paljon muutakin kuin panemista.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5161
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #9 : Marraskuu 24, 2019, 22:41:13 »
^

Toi on kyllä kiva painautua ihan lähelle 😍

Mietin muutenkin kun aloittaja tuossa jo mainitsi doggyn, lähärin ja ratsastuksen, että paljonko niitä asentoja pitää olla? Itsestä ainakin välillä tuntuu että osa nautinnosta menee hukkaan, jos ollaan koko ajan vääntäytymässä eri asentoihin 🤔 Mutta ehkä mä olen vain vähän tylsä. Mähän olisin lähtökohtaisesti aina vain perse pystyssä eri variaatioissa 😁Takaapäin on vaan niin 😋


« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2019, 22:43:38 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #10 : Marraskuu 24, 2019, 23:28:06 »
takaapain peilin edessä seisaallaan on välistä ihan hyvää vaihtelua. tai on se peili muutenkin aina kiva. pöytää tms vasten sihteeri etukenoon nojaamaan, peilistä katselee menoa. hiuksista kiinni kunnolla ja nainen siinä vähän vikisee. lopuksi nainen polvilleen peilin eteen ja suihinotolla finaaliin.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #11 : Toukokuu 14, 2020, 16:38:03 »
En tiedä, miten hyvin ihmiset tiedostavat tuon tosiasian, että pääsääntöisesti tässä langassa aiemmin mainitut eri rakasteluasennot onnistuvat myös peppuun. On ollut erittäin ihana asia huomata oman kokemuksen kautta, miten moneen asentoon sitä itsekin taipuu ja venyy, kun joku haluaa työntyä sisääni eli peppuun. Oli se sitten lähetyssaarnaaja, takaapäin, ratsastaen, kyljellään, 69 tai mitä ikinä, jos vain suinkin onnistuu ja taipuu kiitos vetreän ja sopusuhtaisen hoikan kehonkuvan.

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #12 : Toukokuu 14, 2020, 17:01:24 »
^

Toi on kyllä kiva painautua ihan lähelle 😍

Mietin muutenkin kun aloittaja tuossa jo mainitsi doggyn, lähärin ja ratsastuksen, että paljonko niitä asentoja pitää olla? Itsestä ainakin välillä tuntuu että osa nautinnosta menee hukkaan, jos ollaan koko ajan vääntäytymässä eri asentoihin 🤔 Mutta ehkä mä olen vain vähän tylsä. Mähän olisin lähtökohtaisesti aina vain perse pystyssä eri variaatioissa 😁Takaapäin on vaan niin 😋

Näin! Kyllähän sitä voi eri asentoihin vääntäytyä, mutta jos alkaa mennä akrobaattiseksi niin itse paneminen jää sivuseikaksi ja otan sitten treenin kannalta.

Ilmoittaudun myös tylsien kerhoon eli nämä kolme perinteisintä asentoa ovat lemppareita.

Poissa Toukopouko

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #13 : Kesäkuu 04, 2020, 17:12:35 »
Takaapäin, lähäri ja kylkiasento ovat omat suosikkini. Lähäri ja kylkiasento ovat siitä erityisen mukavia asentoja, että voi suudella samalla ja tisseihinkin pääsee käsiksi.

Poissa Namiskuukkeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #14 : Kesäkuu 05, 2020, 09:22:08 »
Kaikki asennot missä on mahdollisimman paljon ihokosketusta. Takaapäin ei juuri tästä syystä innosta vaikka maisemat onkin ihan hyvät ;)

Perus lähäri aika lemppari ja nainen päällä kumartuneena niin että saa kädet ympäri syliin, ai että. Tai nainen mahallaan ja itse päällä koko painolla vatsa selässä kiinni toimii myös. Voi suukotella korvia ja kaulaa samalla  ;D

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #15 : Kesäkuu 05, 2020, 14:14:18 »
Kaikki asennot missä on mahdollisimman paljon ihokosketusta. Takaapäin ei juuri tästä syystä innosta vaikka maisemat onkin ihan hyvät ;)

Perus lähäri aika lemppari ja nainen päällä kumartuneena niin että saa kädet ympäri syliin, ai että. Tai nainen mahallaan ja itse päällä koko painolla vatsa selässä kiinni toimii myös. Voi suukotella korvia ja kaulaa samalla  ;D

Komppaan! Maksimaalisen naisen vartalon kosketuksen lisäksi muutkin aistit, hiusten tuoksu, mikä tahansa ääni mikä viittaa nautintoon, maku, mmmmm :)
#maksuseksionihanaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #16 : Kesäkuu 05, 2020, 15:53:43 »
Mun mielestä paras asento on... ( ole nyt rehellinen) Älä taas aloita! Paras asento...(mä tiedän että yrität valehdella ja antaa itsestäsi parempaa kuvaa) PARASTA ON KUN MAKAAN SELÄLLÄNI, MUIJA RATSASTAA JA JUON SAMALLA KALJAA! OKEI, OOTKO NYT TYYTYVÄINEN!? (kattokaa nyt minkälainen sika se on)
Why so fragile?

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #17 : Kesäkuu 05, 2020, 15:58:12 »
^
Kokeile seuraavan kerran vaihtelua, eli muija juottaa sulle kaljaa samalla kun ratsastaa. Tytöllä pitää olla tietysti vakaa käsi, ettei hampaat kolise tölkkiä vasten...

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #18 : Kesäkuu 05, 2020, 16:03:55 »
Mun mielestä paras asento on... ( ole nyt rehellinen) Älä taas aloita! Paras asento...(mä tiedän että yrität valehdella ja antaa itsestäsi parempaa kuvaa) PARASTA ON KUN MAKAAN SELÄLLÄNI, MUIJA RATSASTAA JA JUON SAMALLA KALJAA! OKEI, OOTKO NYT TYYTYVÄINEN!? (kattokaa nyt minkälainen sika se on)

Tuossa on mielestäni tukehtumisvaara jos selällään juo  :o Tai hetkinen jos olisi sellaisessa puoli istuvassa asennossa sängynpäätyä vasten niin voisi toimia  :D Ja nainen vielä selin niin saa rauhassa juoda  ;D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rakasteluasentoja
« Vastaus #19 : Kesäkuu 05, 2020, 16:27:37 »
Mun mielestä paras asento on... ( ole nyt rehellinen) Älä taas aloita! Paras asento...(mä tiedän että yrität valehdella ja antaa itsestäsi parempaa kuvaa) PARASTA ON KUN MAKAAN SELÄLLÄNI, MUIJA RATSASTAA JA JUON SAMALLA KALJAA! OKEI, OOTKO NYT TYYTYVÄINEN!? (kattokaa nyt minkälainen sika se on)

Tuossa on mielestäni tukehtumisvaara jos selällään juo  :o Tai hetkinen jos olisi sellaisessa puoli istuvassa asennossa sängynpäätyä vasten niin voisi toimia  :D Ja nainen vielä selin niin saa rauhassa juoda  ;D

Tällaista asentoa juuri tarkoitin ja aika hyvältä näyttää sikarinkin kanssa - https://www.youtube.com/watch?v=tuGziSD5QrA
Bucho on KARJU!
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2020, 16:30:23 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?