Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ellasofia  (Luettu 11242 kertaa)

Poissa ellasofiak

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ellasofia
« Vastaus #40 : Maaliskuu 18, 2024, 19:33:40 »
No jos sä tuon haluat noin ottaa niin ihan miten vaan, mutta voitko mennä pois ulisemasta aikunen mies :D Ihan tälleen pienenä paljastuksena oon tosiaan lopettamassa kesään mennessä, kun meen oman alan kesätöihin (:

 :laught:

Älä unohda mainoksesta viimeistä kertaa ja vain harvoille tarjolla kirjoituksia.  ;D
Nämä lopettamisen julistamiset foorumilla ja ilmoituksissa on niin nähty. Syksyllä viimeistään takaisin.  :sheep:

En tiiä tajusitko sä sitä vielä, mutta oon siis oikeasti korkeakouluopiskelija ja opinnot siinä vaiheessa, että aattelin syksyllä sitten jatkaa pienemmällä sopparilla oman alan töitä. Ehkä sulla on huomenna parempi päivä ja oot saanu nyt purettua pahaa oloas muhun  :inlove:

ps. enkä aatellu mainostaa lopettamista sen kummemmin, parille vakkarille laitan kyllä tarjouksen tulla viimeistä kertaa  :D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2024, 19:36:37 kirjoittanut ellasofiak »

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ellasofia
« Vastaus #41 : Maaliskuu 18, 2024, 19:41:09 »
En tiiä tajusitko sä sitä vielä, mutta oon siis oikeasti korkeakouluopiskelija ja opinnot siinä vaiheessa, että aattelin syksyllä sitten jatkaa pienemmällä sopparilla oman alan töitä. Ehkä sulla on huomenna parempi päivä ja oot saanu nyt purettua pahaa oloas muhun  :inlove:

Jos olet oikeasti lopettamassa, niin ihmettelen mikä tarve on enää alkaa kirjoittamaan vuoden hiljaiselon jälkeen?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2024, 19:43:17 kirjoittanut thorath »

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ellasofia
« Vastaus #42 : Maaliskuu 18, 2024, 19:46:53 »
En tiiä tajusitko sä sitä vielä, mutta oon siis oikeasti korkeakouluopiskelija ja opinnot siinä vaiheessa, että aattelin syksyllä sitten jatkaa pienemmällä sopparilla oman alan töitä. Ehkä sulla on huomenna parempi päivä ja oot saanu nyt purettua pahaa oloas muhun  :inlove:

Jos olet oikeasti lopettamassa, niin ihmettelen mikä tarve on enää alkaa kirjoittamaan vuoden hiljaiselon jälkeen?
Sinä voisit lopettaa. Kirjoittelemisen tässä ketjussa.

Poissa ellasofiak

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ellasofia
« Vastaus #43 : Maaliskuu 18, 2024, 19:50:44 »
En tiiä tajusitko sä sitä vielä, mutta oon siis oikeasti korkeakouluopiskelija ja opinnot siinä vaiheessa, että aattelin syksyllä sitten jatkaa pienemmällä sopparilla oman alan töitä. Ehkä sulla on huomenna parempi päivä ja oot saanu nyt purettua pahaa oloas muhun  :inlove:

Jos olet oikeasti lopettamassa, niin ihmettelen mikä tarve on enää alkaa kirjoittamaan vuoden hiljaiselon jälkeen?

Alun perin tein käyttäjän tänne uudestaan, kun kiinnosti katsoa erään toisen pt:n profiilia! Oon mä välillä tätä sivustoa seurannut, onko täällä puhuttu esim. musta mitään. Aattelin nyt vastata tohon sun länkytykseen ja toki tuohon kivaan rapsaan :)

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1017
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ellasofia
« Vastaus #44 : Huhtikuu 01, 2024, 17:58:13 »
En tiiä tajusitko sä sitä vielä, mutta oon siis oikeasti korkeakouluopiskelija ja opinnot siinä vaiheessa, että aattelin syksyllä sitten jatkaa pienemmällä sopparilla oman alan töitä. Ehkä sulla on huomenna parempi päivä ja oot saanu nyt purettua pahaa oloas muhun  :inlove:

Jos olet oikeasti lopettamassa, niin ihmettelen mikä tarve on enää alkaa kirjoittamaan vuoden hiljaiselon jälkeen?
Sinä voisit lopettaa. Kirjoittelemisen tässä ketjussa.

Tästä olen samaa mieltä. Oikeastaan "throat" voisi lopettaa kirjoittelemisen täällä kokonaan.
#freepalestine

Poissa Jiipeeäs

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ellasofia
« Vastaus #45 : Huhtikuu 24, 2024, 19:28:52 »
Ella on kyllä miellyttävää ja viehättävää seuraa kaikin puolin ja tapaamisen puitteet ovat hänen luonaan kohdallaan. Kaunis, nuori ja hyväkroppainen.

Poissa ellasofiak

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ellasofia
« Vastaus #46 : Huhtikuu 25, 2024, 13:37:21 »
Ella on kyllä miellyttävää ja viehättävää seuraa kaikin puolin ja tapaamisen puitteet ovat hänen luonaan kohdallaan. Kaunis, nuori ja hyväkroppainen.


Kiitos kivasta rapsasta!  :inlove:

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ellasofia
« Vastaus #47 : Huhtikuu 25, 2024, 15:03:18 »
Tänään tuli käytyä Ellan luona kun viimein osui aikataulut kohdilleen! Edellisestä käynnistä olikin pitkä aika. No, hyvää kannatti odottaa! Hän on kyllä tosi kaunis ja hyvä käytöksinen nuori nainen! Olisi mukava käydä vierailemassa Ellan luona vaikka kuinka monta kertaa jos se vaan olisi mahdollista!  :inlove:
Toivottavasti aikataulut natsaa vielä tässä myöhemminkin!

Poissa ellasofiak

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ellasofia
« Vastaus #48 : Huhtikuu 25, 2024, 17:29:28 »
Tänään tuli käytyä Ellan luona kun viimein osui aikataulut kohdilleen! Edellisestä käynnistä olikin pitkä aika. No, hyvää kannatti odottaa! Hän on kyllä tosi kaunis ja hyvä käytöksinen nuori nainen! Olisi mukava käydä vierailemassa Ellan luona vaikka kuinka monta kertaa jos se vaan olisi mahdollista!  :inlove:
Toivottavasti aikataulut natsaa vielä tässä myöhemminkin!

Kiitos sulle! :inlove: Toivottavasti saadaan vielä aikataulut sopimaan yhteen (: