Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ketjujen kommentointi  (Luettu 2554 kertaa)

Poissa wilpertti

  • Full Member
  • Viestejä: 122
  • * Kelpo kaveri
Ketjujen kommentointi
« : Toukokuu 14, 2023, 00:12:19 »
Minun käsitääkseni saitin tarkoitus erilaisissa ketjuissa on vaihtaa tietoja hupakoista tms, jotta vältytään huonoilta tai löydetään hyviä kokemuksia. Mikäli olen väärässä, niin oikaiskaa toki näkemykseni. Tarkoitusperiltään sellainen, että jaetaan kokemuksia ja luetaan muiden kokemuksia ja käytetään niitä valitessa omia tekemisiään,
Minun käsittääkseni tämä ei ole mikään kuukauden hauskin kommentti-kilpailu, kuten ei myöskään tyhjäpäiden kommenttikenttä, jonne he voivat kirjoittaa ikäänkuin vastaukseksi jonkun kysymykseen : "mene itse kokeilemaan ja kerro meille". Mikäli olen ymmärtänyt saitin tarkoitusperät väärin, niin kertokaa, miten täällä kuuluu toimia.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2619
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #1 : Toukokuu 14, 2023, 00:36:48 »
Tervehdys wilpertti. Muistaakseni en ole koskaan nähnyt sinun rapsaavan tai kommentoivan yhtään mitään tällä saitilla tai sitten olet ehkä niin väritön tyyppi että et vain ole jäänyt mieleeni. Jos pystyt parempaan kuin minä eli itse Thor Patsas niin be my guest and bring it on!
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2928
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #2 : Toukokuu 14, 2023, 00:40:04 »
Minun käsitääkseni saitin tarkoitus erilaisissa ketjuissa on vaihtaa tietoja hupakoista tms, jotta vältytään huonoilta tai löydetään hyviä kokemuksia. Mikäli olen väärässä, niin oikaiskaa toki näkemykseni. Tarkoitusperiltään sellainen, että jaetaan kokemuksia ja luetaan muiden kokemuksia ja käytetään niitä valitessa omia tekemisiään,
Minun käsittääkseni tämä ei ole mikään kuukauden hauskin kommentti-kilpailu, kuten ei myöskään tyhjäpäiden kommenttikenttä, jonne he voivat kirjoittaa ikäänkuin vastaukseksi jonkun kysymykseen : "mene itse kokeilemaan ja kerro meille". Mikäli olen ymmärtänyt saitin tarkoitusperät väärin, niin kertokaa, miten täällä kuuluu toimia.

Hyvä kysymys!!! Riippuu paljon ketjusta, kuka vastaa, minä päivänä ja mihin aikaan.
Jos vkl iltana tahi yöllä niin vastaus voi olla mitä vain riippuen käyttäjien humalan tasosta ja tietenkin kysymyksestä.

Alla olevasta linkistä taitaa löytyä aika paljon vastauksia kysymykseesi.

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,9512.msg316645.html#msg316645

Toivottavasti tästä apua.
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 155
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #3 : Toukokuu 14, 2023, 00:57:38 »
Kannattaa Wilpertti tosiaan ottaa tuon vitun matkamuisto Thor Patsaan vinkeistä vaari, kovasti pyytää tekemään pioneerityötä, mitä nyt osittain selasin hänen viestihistoriasta n. 45%  otannan, niin siellä ei ole yhtään rapsaa mistään käynnistä hupakon luona.

Eli hänen anti ja kokemukset tälle saitille jää vaan ketjuihin "mitä joit tänään" yms.

Varmaan runkkari tai köyhä runkkari  8)

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2619
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #4 : Toukokuu 14, 2023, 01:03:27 »
^ Sinäkös sitten olet sen parempi? Sinusta ei ole erityisemmin jäänyt juuri mitään muistikuvaa paitsi tuo profiilikuva.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Kulliver

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #5 : Toukokuu 14, 2023, 02:02:25 »
Eniten ihmetyttää se kun näitä ketjuja luodaan ja nimetään ihan miten sattuu, välillä vailla minkäänlaista logiikkaa. Esimerkiksi tämä ketju, miksi tämä on Keskustelua paikkakunnittain - Helsinki/pääkaupunkiseutu -osiossa?

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1373
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #6 : Toukokuu 14, 2023, 08:05:00 »
Yksi juttu tosiaan on ketjujen nimeäminen ja sijainti. Toinen on tietojen vaihto, paino sanalla vaihto eikä vain saanti. Kolmas on sisällön kritisointi, mitä tämä ketjukin on, oikeastaan tämä ketju kritisoi toisten kritisointia 😁

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #7 : Toukokuu 14, 2023, 08:13:43 »
Eniten ihmetyttää se kun näitä ketjuja luodaan ja nimetään ihan miten sattuu, välillä vailla minkäänlaista logiikkaa. Esimerkiksi tämä ketju, miksi tämä on Keskustelua paikkakunnittain - Helsinki/pääkaupunkiseutu -osiossa?
Se on just näin. Mutta itse ajattelen että idiooteilta ei voi odottaa enempää. Vähän sama kun joku laittaa seuranhaku viestiä ilmais pillusta ihan oikeaan sarakkeeseen ja joku jälkeenjäänyt pena landelta tulee vittuilee " varmasti seuraa löytyy kun maksat"

Siis idiootteja, jälkeenjääneitä, ei ymmärrä lukemaansa. Se on sellaista.

Ja yleensä nämä idiootit sitten ihmettelee Karjala pullo kourassa " siis miksi määääääääæää :sheep:  :sheep:oisin vieläkin neitsyt ilman europillua "
Why so fragile?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2045
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #8 : Toukokuu 14, 2023, 10:30:44 »
ja joku jälkeenjäänyt pena landelta tulee vittuilee " varmasti seuraa löytyy kun maksat"

Jos elämän karu fakta on vittuilua, niin mää ole affena.

"Varmasti seuraa löytyy kun maksat" on niin totta kuin olla ja voi.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1373
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #9 : Toukokuu 14, 2023, 11:14:46 »
Olisko sitten että penat landelta ymmärtää lukemansa ja jonnet vetää mutulla sinnepäin


Poissa wilpertti

  • Full Member
  • Viestejä: 122
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #10 : Toukokuu 14, 2023, 20:12:02 »
Tervehdys wilpertti. Muistaakseni en ole koskaan nähnyt sinun rapsaavan tai kommentoivan yhtään mitään tällä saitilla tai sitten olet ehkä niin väritön tyyppi että et vain ole jäänyt mieleeni. Jos pystyt parempaan kuin minä eli itse Thor Patsas niin be my guest and bring it on!

Todennäköisesti olen mainitsemasilainen väritön tyyppi :)
Tuota "mene itse kokeilemaan ja kerro meille" kommenttia ei minun kirjallisilla taidoilla ole mahdollista voittaa viisaudessa ja ylivertaisuudessa.
Muistatko nähneesi yhtään sellaista tapausta,jossa olisin hyödyntänyt muiden kokemuksia?

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #11 : Toukokuu 15, 2023, 09:57:08 »
Omasta mielestä aloitukset missä ei rapsata vaan kysellään jonku nimimerkin perään on ihan nolla-arvoisia, varsinkin kun kysellää rapsoja jostain viiden pennin ulkkareista, jotka on maassa ehkä 2 viikkoa ja pois.

Tosin näiden aloittajatkaan ei kyllä tunnu juuri huorissa juoksevan, joten se selittänee.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #12 : Toukokuu 15, 2023, 10:33:41 »
Olisiko jotain mistä voi vääntää. Olis meinaa vapaata.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #13 : Toukokuu 15, 2023, 10:41:09 »
Olisko sitten että penat landelta ymmärtää lukemansa ja jonnet vetää mutulla sinnepäin
Tämä selviää kun menet tuonne availemaan ketjuja ja katselet mitä Penat ovat kommentoineet. Siis jos tämän sinulle "Pena landelta" rautalangasta vääntää.

BTW, hienoa että sun piti vielä kuva kuvakollaasia ottaa. Sillä tuli selväksi että ymmärsit puolet mitä kirjoitin  :headbang:

ja joku jälkeenjäänyt pena landelta tulee vittuilee " varmasti seuraa löytyy kun maksat"

Jos elämän karu fakta on vittuilua, niin mää ole affena.

"Varmasti seuraa löytyy kun maksat" on niin totta kuin olla ja voi.
Hei affena. Elämän karuja faktoja sijaitsee muuallakin kuin politiikka osiossa. Että ei saa olla butthurt jos joku sieltä liipaisee "vähän" muuallakin.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 15, 2023, 10:44:46 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1373
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #14 : Toukokuu 15, 2023, 11:17:02 »
^Off topiccina en ikinä ymmärrä yhtään mitään kirjoituksista, hyvää viihdettä tosin.

Poissa wilpertti

  • Full Member
  • Viestejä: 122
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #15 : Toukokuu 15, 2023, 15:06:59 »
.......

Tosin näiden aloittajatkaan ei kyllä tunnu juuri huorissa juoksevan, joten se selittänee.

Mistä olet tuollaiseen johtopäätökseen löytänyt ainekset?

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #16 : Toukokuu 15, 2023, 16:53:23 »
.......

Tosin näiden aloittajatkaan ei kyllä tunnu juuri huorissa juoksevan, joten se selittänee.

Mistä olet tuollaiseen johtopäätökseen löytänyt ainekset?

Onko parempi jos siellä on johtava turska-asiantuntija 10 vuoden kokemuksella idänkaupasta, jota ei vaan ole kiinnostanut tuottaa tänne mitään sisältöä?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketjujen kommentointi
« Vastaus #17 : Toukokuu 15, 2023, 18:34:39 »
^Off topiccina en ikinä ymmärrä yhtään mitään kirjoituksista, hyvää viihdettä tosin.
Siinä tapauksessa pyydän anteeksi, sillä olet ymmärtänyt kaikkein oleellisimman
Why so fragile?