Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Marya  (Luettu 1547 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Marya
« : Toukokuu 11, 2023, 00:05:57 »
Tosieskortissa esiintyvä blondi tyttönen. Noh kuumahan hän on. Olen käynyt pari kuukautta sitten ekalla visiitillä, ja noin viikko sitten kävin toisella.

(Käynyt myös hänen kaverilla Mayalla kertaalleen, mayalle hurahdin kun ilmossa oli puhetta suutelusta, mutta se olikin clickbait koska "hän totesi sitten tapaamisella että "kissing body"  :whipping: Opetin sitten miten ilmoituksesta kannattaa poista deep french kissing pois ja body kissinkiä ei ehkä tarvi erikseen mainita jos tarjolla on kuitenkin licking pussingia jne :D. Noh lyhyesti Maya oli kuvien mukainen nätti tyttö myös, mutta itse pidin overall enempi Maryasta.) Siksi Rapsa Maryasta.

Kuvat pitää paikkansa, eli timmissä kunnossa blondi ja kaupungin korkeimmilla koroilla niin pyydettäessä. Asutoiveet molemmilla kerroilla nappiin. Kasvoiltaan ihan nätti, meikkiä ehkä omaan mieleen vähän turhan vahvasti. Mutta ei häiritsevästi.

Asenne tytöllä on kohdallaan. Mukava, viehkeä rakastaja. Ja omaan makuun sopivat harjoitteet sisältyvät normi taksaan, vähän niinkuin omalla logiikalla ajattelenkin varsin tavallisten asioiden, jotka eivät aiheuta neidolle lisävalmistautumista tai työtä, että sopivat kuulua normipakettiin. Monet kuitenkin ottavat lisärahaa tämmösistä ja aina kun tyttö hymyilee ja sanoo että voidaan tehdä kaikki mitä halusit.. niin onhan  :kiss:. Tosin suutelua ei ole tarjolla. Ainut miinus sinällään.

Neidolla taitaa olla vakiintunut sijainti vantaalla, lentoaseman lähistöllä tutusssa osoitteessa. Ajallaan tyttö tuli hakemaan alaovelta, hissillä kerroksiin ja asuntoon. Sillä välin kun minä kävin pikaisella suihkulla niin neito asustautui itsensä. wow. Ilmestys eittämättä!

Lähdin tutustumaan neidon vartaloon suudelmin ja ihmettelemään reisien ja säärien taittokulmia korkojen kera. Tässä vaiheessa oli jo nautiskelijan etumuksessa ahdasta, mutta kun tykkään aloitella rauhassa niin pidetään housua vielä päällä lisäämässä kiehnäämistä :P. Marya oli hyvin mukana ja ei pidetty kiirettä, itse saan aina suhteessa kovemmat kiksit kun vaatteiden päältä lähdetään kiusaamaan. Tyttö queeningiin ja nautiskelu alkakoon. Puhdasta niinkuin kuuluu, hyvän makuista ja posliinia. Ahhh. Jossain kohtaa huomasin että oli housut kadonneet ja Marya huputti itsekseen kyrpää ja vaihdettiin 69.

Jonkun ajan kuluttua alkoi tuntumaan vähän liian hyvältä niin jouduin vaihtamaan ns lähäri nuolentaan ja pääsinpä maistelemaan maryan pyllyäkin. Pimppi maistuu ainakin omaan makuun oikeinkin hyvältä tällä nuorella neitosella. Eikä ollut kyllä pyllyssäkään valittamista. Panemaanki joutu. Hyvin vastaanottavainen ja mukana panossa.

Viimeinen puolituntinen käytettiin sitten leluilla leikintään, straponia oli tarkoitus käytellä, mutta ei päästy siihen asti. Marya käytteli tuliaisiani oikein hyvin ja varmoin ottein samalla kiihottavasti kiusoitellen kädellä palleja ja kullia vuorotellen. Siinä kerettiin pari korotusta tekemään ennenkuin oltiin all in ja nautiskelijan peppu sai kunnon käsittelyä kiertävin pyörtein ja samalla Marya itsevarmoin ottein hieroi kullia kohti tsunamia. Ja tsunamihan sieltä tuli. Purkaus oli kerrassaan hieno kokemus tälläkin kertaa ja Maryakin kommentoi että sitähän tuli aikas paljon. Minkäs tekee kun on niin hyvässä hoidossa.

Nämä on tietysti makuasioita mikä kenellekin sopii ja minkälaisin ottein tulee kympin suoritus. Minulle tämä oli sellainen ja piti käydä sitten uudestaankin.

Toisen kerran päätteeksi Marya tiedusteli, että mistä olen ostanut leluni ja kerroin, että tikkurilasta löytyy oiva liike punainen kuu, josta voi käydä tähyilemässä ja hänpä sanoikin että pitänee käydä näihin tarkoituksiin ostamassa jotain leluja. Eli ehkä kolmannella kerralla on jotain ylläreitä tarjolla  :inlove:

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Marya
« Vastaus #1 : Toukokuu 11, 2023, 12:47:55 »
Joo, kyllähän Maryalla on vähän liiankin vakiintunut sijainti, missä toimintaa harjoittaa. Samassa kämpässä on myös Maya ja Mellissaa (ja Mellissaan alter egot eli Jessy Sexy ja Anais). Tuli aikanaan vierailtua nimenomaan Maya Naughtyn luona ainakin 6-7 kertaa, mutta sitten alkoi suunnattomasti tökkiä tuo täydellisen yksityisyyden puute tuossa kämpässä.

Ohuen liukuoven takana yksi tai kaksi tyttöä odottaa toimituksen loppumista kännykkäänsä räpläillen. Kun olis noi makuuhuoneet edes kämpän toisissa päissä, niin ei siinä mitään. Silloin ei tarttis ehkä olla niistä äänistä niin "tietoinen".

Mayalle mainitsinkin tuosta kerran, että eikö näitä kämppiä ole muitakin, johon hän, että tämä on hyvä. Joku kumman fiksaatio noilla tytöillä on just tohon kämppään.

Joo, Maryaa oon mäkin katsellu kuvista, että kelpais. Ja, jos se päivä koittaa ettei lakeijat ole samassa kämpässä, niin aion kyllä katsastaa.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Marya
« Vastaus #2 : Toukokuu 12, 2023, 02:41:37 »
ei ole mua häirinnyt käynneillä, vaikka yhdellä kerralla kyllä viereisestä huoneesta hieman kuuluikin lätinää. Onhan se pienoinen etiketti virhe hoidella tommosessa että yks on makkarissa ja toinen operoi sitten olkkarissa josta on makkarista pääsy vain olkkarin kautta. Noh ekalla kerralla itseasiassa "jouduin" viettämään Maryan kanssa hieman ekstra aikaa, koska joku pani siinä olkkarissa, mua se lähinnä hieman huvitti ja tarjouduin sitten maiskuttelemaan pillumehua vähän lisää  :weightlifting: