Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakas otti juoksupillun  (Luettu 8873 kertaa)

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Asiakas otti juoksupillun
« Vastaus #80 : Toukokuu 28, 2023, 14:09:04 »
Kyllä, olen nukkunut kerran pommiin ja asia saatiin sovittua. Olen myös joskus ollut myöhässä tapaamisesta, ihminen kun satun olemaan enkä ole täydellinen. Mites tämä liittyy aiheeseen? Ja mitä tarkoitat "myösilmoituksilla jotka tulevat liian lähellä tapaamisajankohtaa"?


Miten varmistat että oharit johtuivatkin jostain inhimillisestä syystä?
Asiakas myöhästyy 15min eikä pysty heti asiasta ilmoittamaan. Sillä aikaa PT onkin jo kirjoittamassa oharipellestä raporttia kaikkien nähtäväksi?

Pidän oharina sitä jos ilmoitus tulee alle tunnin ennen tapaamisajankohtaa. Tällöin huoruli on vain tuhlannut minun aikaani.

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 57
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Asiakas otti juoksupillun
« Vastaus #81 : Toukokuu 28, 2023, 17:58:14 »
Joskus, kun vierailin nykyisen vakkarini luona ensikerran, hän olisi unohtanut maksun kokonaan.

Niin herttainen, ihana amatööri, että siinä uuden äärellä (hän oli juuri aloitellut) oli kait kaikkee muuta mielessä.

Olisin kyllä maksanut oma-aloitteisesti, vaikka olisi jäänyt ainoaksi vierailuksi.

Mut eipä jäänyt.

Haha, mä oon unohtanut rahastaa tutulta asiakkaalta monen tunnin session enkä ole enää mikään amatööri, mutta ajoittain vähän häslä😄. Ihana kunnollinen asiakas odotteli mun asunnon ulkopuolella 20min, ennen kuin tajusin katsoa puhelinta ja huomasin, että hän oli laittanut viestiä unohtuneesta maksusta.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas otti juoksupillun
« Vastaus #82 : Toukokuu 28, 2023, 18:35:37 »
Joskus, kun vierailin nykyisen vakkarini luona ensikerran, hän olisi unohtanut maksun kokonaan.

Niin herttainen, ihana amatööri, että siinä uuden äärellä (hän oli juuri aloitellut) oli kait kaikkee muuta mielessä.

Olisin kyllä maksanut oma-aloitteisesti, vaikka olisi jäänyt ainoaksi vierailuksi.

Mut eipä jäänyt.

Haha, mä oon unohtanut rahastaa tutulta asiakkaalta monen tunnin session enkä ole enää mikään amatööri, mutta ajoittain vähän häslä😄. Ihana kunnollinen asiakas odotteli mun asunnon ulkopuolella 20min, ennen kuin tajusin katsoa puhelinta ja huomasin, että hän oli laittanut viestiä unohtuneesta maksusta.

Sitten kun on tuttu, hyvä ja pitkäaikainen asiakassuhde, maksun ottaminen ennakkoon ei välttämättä ole enää ihan niin tarkkaa, koska asiakkaallakin on paljon menetettävää, jos poistuisi maksamatta. Hyvää vakkarisuhde on arvokkaampi menetettäväksi kuin yhden kerran hinta. Vakkarin ei kannata jättää maksamatta, vaikka PT unohtaisi pyytää maksun. Hyvän vakkarin löytäminen ei ole helppoa ja toimivan vakkarisuhteen kehittyminen ottaa aikansa (ja maksaa monta käyntimaksua). Itse ajattelen sen niin, että maksamalla palvelusta maksan siinä myös samalla mahdollisuudesta tulla uudelleen.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Asiakas otti juoksupillun
« Vastaus #83 : Toukokuu 28, 2023, 18:48:25 »
Tuhmamyy ei sitten halunnut avata miten varmistaa että asiakas on todellinen ohari eikä myöhästyminen johdu jostain muusta.
En uskaltaisi näillä tiedoilla ainakaan itse ottaa yhteyttä omalla nimellä palveluntarjoajaan, jonka tiedän kirjoittavan asiakkaistaan.

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 57
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Asiakas otti juoksupillun
« Vastaus #84 : Toukokuu 28, 2023, 19:24:50 »
Tuhmamyy ei sitten halunnut avata miten varmistaa että asiakas on todellinen ohari eikä myöhästyminen johdu jostain muusta.
En uskaltaisi näillä tiedoilla ainakaan itse ottaa yhteyttä omalla nimellä palveluntarjoajaan, jonka tiedän kirjoittavan asiakkaistaan.

Missä vaiheessa sä olet kysynyt multa että miten varmistan onko asiakas ohari? Meneeköhän sulla nyt keskustelukumppani sekaisin?

Edit// mutta vastaan nyt kuitenkin, että mulla ei ole tullut yhtään oharia sen jälkeen kun olen alkanut ottaa vastausta uusilta asiakkailta. Pari pientä myöhästymistä kyllä, mutta niistäkin asiakas on infonnut mua etukäteen, eli mulla ei ole ollut tarve pohtia tai varmistella onko asiakas vain myöhässä vai päättänyt jättää tulematta.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2023, 19:33:32 kirjoittanut TuhmaMyy »

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Asiakas otti juoksupillun
« Vastaus #85 : Toukokuu 28, 2023, 19:34:56 »
Tuhmamyy ei sitten halunnut avata miten varmistaa että asiakas on todellinen ohari eikä myöhästyminen johdu jostain muusta.
En uskaltaisi näillä tiedoilla ainakaan itse ottaa yhteyttä omalla nimellä palveluntarjoajaan, jonka tiedän kirjoittavan asiakkaistaan.


Meneeköhän sulla nyt keskustelukumppani sekaisin?

Menee.
Hanna ihmemaassa olikin välissä kirjoittajana.

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Asiakas otti juoksupillun
« Vastaus #86 : Toukokuu 29, 2023, 23:03:46 »
Kyllä, olen nukkunut kerran pommiin ja asia saatiin sovittua. Olen myös joskus ollut myöhässä tapaamisesta, ihminen kun satun olemaan enkä ole täydellinen. Mites tämä liittyy aiheeseen? Ja mitä tarkoitat "myösilmoituksilla jotka tulevat liian lähellä tapaamisajankohtaa"?


Miten varmistat että oharit johtuivatkin jostain inhimillisestä syystä?
Asiakas myöhästyy 15min eikä pysty heti asiasta ilmoittamaan. Sillä aikaa PT onkin jo kirjoittamassa oharipellestä raporttia kaikkien nähtäväksi?

Pidän oharina sitä jos ilmoitus tulee alle tunnin ennen tapaamisajankohtaa. Tällöin huoruli on vain tuhlannut minun aikaani.

En tietty voi sitä 100% varmaksi sanoa että syynä on jokin inhimillinen syy mutta uskon että näissä tapauksissa kun yhteydenotto loppuu aivan kokonaan just ennen tapaamista,  eikä mun qsiallisiin viesteihin missä kysyn onko tulossa ja onko jotain sattunut, vastata enää koskaan tai mut blokataan ovat ihan oikeita ohareita.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Asiakas otti juoksupillun
« Vastaus #87 : Kesäkuu 13, 2023, 14:41:07 »
On käynyt, kerran. En pyytänyt "tutulta" tyypiltä rahoja etukäteen. Olin siis tavannut häntä aiemminkin.

Ei siinä, vituttihan se vähän, mutta oma moka tietysti. Laitoin tyypille perään viestin, joka saattoi puolestaan vituttaa häntä. Sen enempää nyt yksityiskohtiin menemättä.

Enpä usko, että paljoa mitään on tehtävissä tuommoisissa tilanteissa. Valitettavasti.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas otti juoksupillun
« Vastaus #88 : Kesäkuu 13, 2023, 16:42:35 »
^ Uhkasitko käräyttää vaimolle vai haukuitko lerppakulliksi?

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas otti juoksupillun
« Vastaus #89 : Kesäkuu 14, 2023, 19:27:08 »
Ihmettelen niitä, jotka jättää maksamatta. On se ihme ettei omatunto soimaa ollenkaan.

Ihmettelen myös alalla kauemmin olleita, jotka eivät pyydä ensin maksua. Amatöörivirheenä vielä ymmärrän.