Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen  (Luettu 2531 kertaa)

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« : Toukokuu 10, 2023, 16:27:55 »
Ko. palstalle ilmaantuu viikoittain keskustelunavauksia ihmisiltä, jotka ovat ymmärtäneet foorumin ja juuri tuon palstan tarkoituksen väärin. Nämä ihmiset palkitaan yleensä foorumin vakkariporukan vittuilulla, jonka jälkeen he poistuvat nolattuina tai turhautuneina.

Onko tämän pakko olla näin? Itse koen että täällä ei olisi pulaa pilkasta ja provosoinnista vaikka tämä uusien käyttäjien ansa poistettaisiinkin.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1446
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #1 : Toukokuu 10, 2023, 18:06:41 »
Tarkoitat varmaan naisseuraa puhumaan tuhmia kikissä. Oot oikeessa. Mie en edes huomannut, että se oli seuranhakupalstalla :( Pahoitteluni.
Mulla on kyllä sisälukutaito hakusessa, tunnustan.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9025
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #2 : Toukokuu 10, 2023, 18:12:17 »
Onko tämän pakko olla näin?
0n.

Mutta aiheeseen. Ehdotan nimeksi -Huorafoorumi
Why so fragile?

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1361
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #3 : Toukokuu 10, 2023, 18:52:40 »
Pitääkö vittuilla jos joku tyhmäilee? Siinäpä kysymys! Itse teen sitä tämän tästä. Siis tyhmäilen. Ja saan nauraa vedet silmillä saamaani oikeutettua, välillä julmaakin vittuilua. Se vittuilu on meidän joidenkin huvia. Pahoittelut siitä.

Paikalla molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 519
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #4 : Toukokuu 10, 2023, 22:36:27 »
Tarkoitat varmaan naisseuraa puhumaan tuhmia kikissä. Oot oikeessa. Mie en edes huomannut, että se oli seuranhakupalstalla :( Pahoitteluni.
Mulla on kyllä sisälukutaito hakusessa, tunnustan.

Mutta kun se EI ole seuranhakupalsta, siksihän siellä vittuilu nostaakin päätä.

Uudelleen nimeäminen voisi olla paikallaan.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #5 : Toukokuu 11, 2023, 05:52:27 »
Miksi se alue ei ole seuranhakupalsta?

Siitä huolimatta, että saitti on maksullisen seksin keskustelu-alusta, voi täällä hakea myös deittejä ja seuraa muussakin kuin maksuseksin merkityksessä.
Puhutaanhan täällä politiikkaakin joka ei ole saitin varsinaiseen aihepiiriin kuuluva aihe.

Eri asia on saavatko sitä seuraa. Se taas ei kuulu tähän.

Kaikki jotka reagoivat jokaiseen deitti/seuranhakupalstalle kirjoitettavaan hakuun pilkkaamalla, ovatko identifioituneet liian vahvasti maksuseksiin. Eivät näe metsää puilta.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #6 : Toukokuu 11, 2023, 07:38:09 »
No, tänne on pyydetty seuranhakupalstaa ja ylläpito on vastannut ei https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,170.0.html

Erona poliittiseen keskusteluun, täällä voi keskustella politiikasta. Keskustelun laatu ja sen aiheuttamat lieveilmiöt ovat oma lukunsa, mutta on kiistämätön tosiasia, että täällä voi onnistuneesti kertoa omia ja kuulla muiden poliittisia mielipiteitä.

Sen sijaan maksutonta seuraa täältä hakeneet ovat saaneet vastaan vittuilua jo vuodesta 2019. Tällaisena kokonaisuutena ajateltuna se että ”saako seuraa” mielestäni nimenomaan kuuluu tähän.

Ja kyllä, ongelma korjautuisi myös jos pilkkaajat alkaisivat nähdä metsän puilta. Mutta kuinka kauan odotetaan että niin tapahtuu? Onko nähtävissä mitään kehitystä siihen suuntaan, että käytös täällä olisi muuttumassa avarakatseisemmaksi? Näillä pilkkaan päätyneillä seuranhakuyrityksillä on inhimillinen hinta, joka täällä netissä helposti jää piiloon kun pilkattu vain katoaa ja unohtuu.

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #7 : Toukokuu 11, 2023, 08:10:22 »
Toki semmoinen voi olla onhon noita deittiryhmiä fasessakin satoja joissa 100-1000

seuran hakijaa noista äänessä on noin 10. + tietty megaryhmät 1000-100000 jäsenellä joissa

jopa parit treffit viikossa syntyy. mutta onhan aihe ryhmissä kiinostukset lähempänä

lupaan lähteä " ilmasiksi " juttelemaan seksistä jos nainen hakee kotoota  :laught:
kysyvälle vastataan

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #8 : Toukokuu 11, 2023, 08:22:34 »
Eiköhän forkat alakategorioineen ala olla old school, itseäni ei jaksa enää kiinnostaa täällä pyöriminen, vaikka ilokseni huomasin erään vanhan tutun tulleen takaisin.

Onko Saitilla ajateltu Discord-kanavan perustamista? Varmasti kysyntää olisi ja saisi alan ihmisten kanssa jutella lähestulkoon reaaliajassa. Bdsmbaarillakin on oma kanava, niin miksei voisi täälläkin olla.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2912
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #9 : Toukokuu 11, 2023, 09:35:41 »
Ko. palstalle ilmaantuu viikoittain keskustelunavauksia ihmisiltä, jotka ovat ymmärtäneet foorumin ja juuri tuon palstan tarkoituksen väärin. Nämä ihmiset palkitaan yleensä foorumin vakkariporukan vittuilulla, jonka jälkeen he poistuvat nolattuina tai turhautuneina.

Onko tämän pakko olla näin? Itse koen että täällä ei olisi pulaa pilkasta ja provosoinnista vaikka tämä uusien käyttäjien ansa poistettaisiinkin.

Katselin huvikseni noin 100 uusinta seuranhakua läpi ja ei tuota vittuilua ollut edes 1/4 osassa niistä.
Pidän tosin rehellisen vittuilun ja pikku piikittelyn eri asioina mutta jokainenhan ottaa palautteen eri tavalla vastaan.
Osa on ymmärtänyt ettei mennyt putkeen ja osa tietty pahoittaa mielensä helpommin. Se on sellaista tässä maailmassa.
MUTTA pääsääntöisesti ne mihin se palaute on annettu on myös johtunut ilmoituksen tekstistä.

Jos vaikka kirjoittaisin itse näin: Haluan seuraa nyt heti pillusta joka on märkä ja haluan nussia perseeseen ja kurkkuun ja mulla on iso muna ja nainen saa varmasti mahtavan orkun mun kanssa koska olen mahtava panomies enkä varmasti puhu lempeitä tai voin puhua jos haluut mutta samalla haluan suihinoton samalla niin onko ketään nyt joka haluaa tavata koska olen komea tatuoitu ja käyn salilla.

Tälläiseen seuranhakuun olisi mahdollisesti järkevää jättää vastaamatta mitenkään mutta...jos ei tälläinen viestin kirjoittaja saa palautetta ei silloin myöskään opi miten olisi parempi toimia. Siksi myös arvostan jos pt:t vastaa näihin edes vähän vittumaisesti ja tiputtaa nämä oman elämänsä seksijumalat maanpinnalle.

Ja ainahan saa sanoa jos pahoittaa kovasti mielensä palautteesta. Se on ihan normaalia käytöstä eikä kukaan siitä kuole...ehkä

Ainakin itse arvostan rehellistä palautetta jos kirjoittelen jotain idioottimaista ja toivonkin että näin tehdään.

🖤:llä Kyybel
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #10 : Toukokuu 11, 2023, 10:10:01 »
Eiköhän forkat alakategorioineen ala olla old school, itseäni ei jaksa enää kiinnostaa täällä pyöriminen, vaikka ilokseni huomasin erään vanhan tutun tulleen takaisin.

Onko Saitilla ajateltu Discord-kanavan perustamista? Varmasti kysyntää olisi ja saisi alan ihmisten kanssa jutella lähestulkoon reaaliajassa. Bdsmbaarillakin on oma kanava, niin miksei voisi täälläkin olla.

EI huono tuo Discord-kanava tavallaan välimuoto joskus ehdottamani chatin ja tän välillä.
kysyvälle vastataan

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #11 : Toukokuu 11, 2023, 10:23:26 »
pykäsin äkkiä kanavan en takaa toimintaa lonkki tossa https://discord.gg/B2BCg6K8
kysyvälle vastataan

Paikalla molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 519
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #12 : Toukokuu 11, 2023, 16:04:18 »
Miksi se alue ei ole seuranhakupalsta?

No tässähän se lukee alaotsikossa:    Nettideitit/seuranhaku
Iskuyritykset, kokemukset ja vinkit muille kumppania etsiville

Eli keskustelua aiheesta, niinkuin tämän sivustonkin tarkoitus on muutenkin.


Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1829
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #13 : Toukokuu 11, 2023, 21:24:59 »
Taitaa jotkut pelätä että täältä onnistuu joku kyrpäjyrä kikkelikuvineen saamaan ilmaisen vakipanon. Se vasta olisikin kamala paikka maksuseksifoorumilla.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2912
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #14 : Toukokuu 11, 2023, 21:32:21 »
^ Hän joka sen tekee on minulle tuleva toteemieläin ja kauan odotettu yksisarvinen...ja toivon todella että jollekin henkilölle täällä näin kävisi.
Kaikille tasapuolisesti onnea matkaan!!!!
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 941
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #15 : Toukokuu 11, 2023, 21:58:21 »
Taitaa jotkut pelätä että täältä onnistuu joku kyrpäjyrä kikkelikuvineen saamaan ilmaisen vakipanon. Se vasta olisikin kamala paikka maksuseksifoorumilla.

Kunhan tämä kikkelikuva ei ole randomisti pyytämättä lähetetty
Opiskelijarouva

Turku

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #16 : Toukokuu 14, 2023, 02:45:24 »
Taitaa jotkut pelätä että täältä onnistuu joku kyrpäjyrä kikkelikuvineen saamaan ilmaisen vakipanon. Se vasta olisikin kamala paikka maksuseksifoorumilla.

Kunhan tämä kikkelikuva ei ole randomisti pyytämättä lähetetty

Epäilen, että randomisti pyytämättä lähetetyllä kuvalla ei sitä vakipanoa synny ja jos syntyykin niin tuskinpa silloin se kuvan vastaanottaja on kovin pahoillaan.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #17 : Toukokuu 14, 2023, 09:44:39 »
Nainen. Jos haluat munaa, voit ottaa minuun yhteyttä yv:llä. Olen nuorekas mies, käyn säännöllisesti ruokasalilla. Asun Pohjois-Pohjanmaalla ja mikäli et itse asu lähistöllä, sinä matkustat en minä. Noin muuten olen varsin avarakatseinen, titspicin takia en laita sinua estolistalle vaan pikemminkin päinvastoin. Halutessasi saat ottaa mukaan ystävättäresi tai useammankin jotka saavat osallistua leikkeihimme.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nettideitit/seuranhaku palstan uudelleennimeäminen
« Vastaus #18 : Toukokuu 14, 2023, 19:21:14 »
Aamuinen viestini osoittautui aika toimivaksi. Kalenteri alkaa täyttyä pikkuhiljaa, tänään tapasin yhden asiakkaan. Kyseessä oli 22-v törötisuinen blondi, sairaanhoitaja-opiskelijatar. Oli ilmeisen onnistunut tapaaminen sillä lopuksi neito halusi varata seuraavaa aikaa. Löysin sellaisen ensi torstaiksi, neito katseli uteliaana kalenterimerkintöjä kysellen että mitä ne tarkoittavat johon tyydyin toteamaan että herrasmies ei kerro.

Illaksi tuli aika erikoinen tilaus. Nainen ilmoitti matkustavansa yöjunalla Rovaniemeltä Turkuun ja koska Oulussa on 30 minuutin pysähdys, voisimme naida silloin. Kuvittelin jo tilannetta jossa olisimme kuselta haisevassa junan vessassa kahden ja mietin että moisessa tapauksessa olisi poistuttava mukavuusalueeltani. Siispä vastasin kieltävästi. Nainen vetosi minuun kertomalla että oli varannut kokonaisen makuuvaunun huoneen vain itselleen joten voisimme olla siellä, lisäperusteeksi hän mainitsi että hänellä panettaa. Nämä perustelut saivat minut empimään mutta kun nainen vielä ikäänkuin sivulauseessa kertoi rintaliiviensä kuppikoon olevan E, päätin myöntyä. Olen aika voimaton moisen naisellisen romanttisuuden edessä.

Että kyllä tämä kannattaa. Suosittelen lämpimästi tällaista metodia.