Itsellä napsastiin reilu vuosi sitten ylimääräiset pois kun homma meni vähän liian tiukaksi. Tai oli mennyt jo vähän piden män aikaa. Ehkä elämäni paras päätös oli tuo. Vähän joutui tosiaan opettelemaan uudenlaisen meisselöinnin käytön
Uutiset:
Itsellä napsastiin reilu vuosi sitten ylimääräiset pois kun homma meni vähän liian tiukaksi. Tai oli mennyt jo vähän piden män aikaa. Ehkä elämäni paras päätös oli tuo. Vähän joutui tosiaan opettelemaan uudenlaisen meisselöinnin käytön
Jospa nyt miekin...
17-vuotiaana on nuppi otettu paljaaksi,pikkuhiljaa alkoi nahka kiristymään ja siitä johtuen pieniä haavaumia/kiristymistä entisestään, mitään venyttely hoitoa ei edes tarjottu,vaan suoraan leikkaukseen. Tunto heikkeni reilusti ja kumilla puuhailu ei tunnu oikeastaan miltään, paljaalla touhutessa saa jo sitten tuntumaakin. Leikkauksesta on kohtapuolin 19-vuotta ja vieläkään pääkoppa ei jätä rauhaan, yhtenä hetkenä kaipaa nahkan takas ja heti kohta aattelee,että hyvä näin, kukaan ei kuitenkaan ole kehdannut moittia liikkuvien puutetta.
Eikös tämä ole juutalaisten juttuja
mua kyllä hämmentää nää naiset jotka sanoo että ympärileikattu on nätimpi. itelle esinahka on kuitenkin peniksen ehkä kauneimpia ja seksikkäimpiä osia silloin kun se toimii normaalisti. ilman sitä muna näyttää vähän jotenkin dildolta, ei yhtään niin elävältä.Varmaan ensimmäinen keltä kuulen, et asia ois niinpäin, mut makuja on toki monia.
mistä päästäänkin sit siihen, että kun esinahka ei toimi, niin siitä tulee moninkertaisesti pahempi. urani hirvittävimmät haisumunat on yleensä olleet asiakkailla joilla on vaihtelevan asteinen fimoosi. pari kertaa olen joutunut ihan oikeasti pidättelemään hengitystä ja kyyneleitä ettei lennä laatta, ja mulla on todella vahva vatsa.
toisaalta, oon kyllä nähnyt myös ihan järkyttävällä tavalla pieleen silvottuja peniksiä, esim. että frenulum on katkaistu huolimattomasti niin että terska on päässyt arpeutumaan kiinni esinahkaan, terskassa on saattanut olla jopa arpia huolimattomasta leikkelystä, esinahka on jätetty aivan liian lyhyeksi niin että muna kiertyy tai häpykumpu imeytyy erektiossa munan varteen, varteen on muodostunut keloidia, ja muuta vastaavaa. ne tuntuu aina erityisen pahalta. riippumatta siitä onko kyseessä ollut lääketieteellisesti välttämätön vai esteettinen leikkaus, niin on siinä menty vähän ojasta allikkoon.
summa summarum, terve muna on aina parempi kuin sairas muna. se että on esinahka ei paljoa lohduta, jos se ei toimi kuten kuuluu ja aiheuttaa terveysongelmia.
suosittelen siis että jos esarin kanssa on ongelmia, niin se kannattaa ehdottomasti käydä hoitamassa kuntoon asiansa osaavalla kokeneella ammattilaisella - mutta ulkonäköpaineiden takia en sitä suosittelisi, ellei ole täysin varma että tämä on sitä mitä haluaa.