Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Feikkiprofiilit - listaa  (Luettu 4910 kertaa)

Poissa mjl

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Feikkiprofiilit - listaa
« : Toukokuu 07, 2023, 19:43:50 »
Ajattelin että vaikeutetaan heidän työtä hieman, ja kerätään listaa varmennetuista FEIKKIprofiileista.
Eli jos olet tavannut pt:n, joka ei ollut sama nainen kuin kuvissa, lisää listaan. Oman harkinnan mukaan jos nainen oli kyllä sama, mutta esim +10v/+15kg tms. kuin mitä kuvissa (huijaustahan sekin on).
Selkeästi tuo RE:n kuvavalidointi ei toimi, ja uskoisin että tässä romanialaisen tapauksessa on ammattimaisempaa touhua taustalla (itse olen kääntynyt pois aina ovella kun olen hänet nähnyt).

Alla oma listani (ja tuo mainittu romanialainen työskentelee siis useassa osoitteessa, ei pelkästään keskustan "tiedätte kyllä missä" -osoitteessa):

Junifa kim (nainen oli kyllä samasta maasta, mutta eri kuin kuvissa)
Tia Doll
Melissa-Meli/Oly/Alecssa/Oksana/Amira/Sonia/Loolly poop/Anastassia/Ella/Dianaa/Camelia/Adda/Beiby/Ari ariana (näissä on kaikissa joko sama nainen tai parinsa (kuitenkaan ei kuvien tyttö), ihan kaikkia näitä en lähtenyt tapaamaan koska profiilin puhnro on sama. Naisella isot C-D kupin silikonit, muuten pienikokoinen todennäköisesti romanialainen)

Poissa mjl

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Feikkiprofiilit - listaa
« Vastaus #1 : Toukokuu 07, 2023, 19:46:25 »
Listasta unohtui:

Thai Coco
Yang

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2620
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Feikkiprofiilit - listaa
« Vastaus #2 : Toukokuu 07, 2023, 20:15:29 »
Onkohan tuo Little Sorana feikki kun olen yrittänyt ottaa häneen yhteyttä siinä kuitenkaan onnistumatta?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Strimari

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Feikkiprofiilit - listaa
« Vastaus #3 : Toukokuu 14, 2023, 21:18:55 »
Onko kukaan huomannut porukkaa joka vaihtaa samaan aikaan kaupunkia, eikä ketään saa sähköpostilla tai puhelimitse vastaamaan?
Nyt RE sivulla ilmoittelevat ovat Helsingissä, Aleva Parslow, Petite Cansu,Moly Teen, Tina Young. Ainakaan Turussa ja Tampereella eivät vastaa mihinkään yhteydenottoihin.
Vaionko mulla ollut koko talven ja kevään hiton huono tuuri...

Poissa Teroo

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Feikkiprofiilit - listaa
« Vastaus #4 : Toukokuu 14, 2023, 23:08:02 »
Onko kukaan huomannut porukkaa joka vaihtaa samaan aikaan kaupunkia, eikä ketään saa sähköpostilla tai puhelimitse vastaamaan?
Nyt RE sivulla ilmoittelevat ovat Helsingissä, Aleva Parslow, Petite Cansu,Moly Teen, Tina Young. Ainakaan Turussa ja Tampereella eivät vastaa mihinkään yhteydenottoihin.
Vaionko mulla ollut koko talven ja kevään hiton huono tuuri...

On huomattu, ja kyllä olen saaanut heihin yhteyttä. Mutta noista mitä laitoit ainakin kolme (todennäköisesti kaikki) on feikkejä, kuvat eivät ole omia ja kämpällä päivystää yleensä kaksi naista. Ammattimaisista taustajoukoista on mahdoton sanoa, epäillä toki voi vahvastikin.

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Feikkiprofiilit - listaa
« Vastaus #5 : Toukokuu 15, 2023, 07:00:18 »
Sweet Anisa, a.k.a Sweet Anna, a.k.a Sweet Delia, a.k.a Ana jne. jne. Nimimerkki vaihtuu jatkuvasti ja arvostelut poistuvat välittömästi ja/tai ei voi enää arvostella.

Totaalinen feikki, älkää menkö.

Edit. Sorry, nämä siis tällä hetkellä Vantaalla, mutta olkoon täälläkin yleisenä varoituksena kaikille.

Poissa Jukkizzz

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Feikkiprofiilit - listaa
« Vastaus #6 : Toukokuu 22, 2023, 10:11:01 »
Juu kyllä sitä ihinen osaa olla tyhmä.. jo pari vuotta sitten lupasin että älä helvetissä mene ikinä osoitteeseen Aleksanterinkatu 22 jos horo paikakseen kertoo. Enkös ollu jo unohtanu tän lupauksen ja idioottina menin.
Muistikuvat heräs mutta tervetulo vaikutti mukavalta ja menin sit sisälle asti. Ja heti kun sain maksettua niin johan muuttu ääni kellossa. Samantien ois taianomaisesti pitänyt olla pelikunnossa kun sängylle kaatuu
ja kuun ei ollukkaan alkaa sen päivänen natina ja vittuilu joka ei tosiaan tunnelmaa kohota. Koskeekkaan ei saanu kun on arat nippelit. Siihen se sit meni täysin hukkaan kun akka häipy huoneesta ja vielä parilleen
molotti jotain mennessään. No, oppirahat taas maksettu, oma moka. Ja juu, olen tollo kun edes menin koko osoitteeseen. Ei ikänä enää. Älkää kukaan pliis. Rapun alapäässäkin joku tummempi heppu kyyläs kävijöitä, entiä
liittykö näihin kusettajiin. Samaa porukkaa mitä feikkiprofiilitkin näin jälkeenpäin huomattuna  :-[

Kiitos ja anteeks. Mut välttäkää paikkaa niin teette yhteiskunnalle palveluksen.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Feikkiprofiilit - listaa
« Vastaus #7 : Toukokuu 22, 2023, 18:20:37 »
Juu kyllä sitä ihinen osaa olla tyhmä.. jo pari vuotta sitten lupasin että älä helvetissä mene ikinä osoitteeseen Aleksanterinkatu 22 jos horo paikakseen kertoo. Enkös ollu jo unohtanu tän lupauksen ja idioottina menin.
Muistikuvat heräs mutta tervetulo vaikutti mukavalta ja menin sit sisälle asti. Ja heti kun sain maksettua niin johan muuttu ääni kellossa. Samantien ois taianomaisesti pitänyt olla pelikunnossa kun sängylle kaatuu
ja kuun ei ollukkaan alkaa sen päivänen natina ja vittuilu joka ei tosiaan tunnelmaa kohota. Koskeekkaan ei saanu kun on arat nippelit. Siihen se sit meni täysin hukkaan kun akka häipy huoneesta ja vielä parilleen
molotti jotain mennessään. No, oppirahat taas maksettu, oma moka. Ja juu, olen tollo kun edes menin koko osoitteeseen. Ei ikänä enää. Älkää kukaan pliis. Rapun alapäässäkin joku tummempi heppu kyyläs kävijöitä, entiä
liittykö näihin kusettajiin. Samaa porukkaa mitä feikkiprofiilitkin näin jälkeenpäin huomattuna  :-[

Kiitos ja anteeks. Mut välttäkää paikkaa niin teette yhteiskunnalle palveluksen.

Ei tuo osoite ole pelkästään feikkien käytössä. Olen monesti käynyt osoitteessa tosi hyviäkin tyttöjä tapaamassa. Tuo nyt vaan on jostain sopivasti vuokrattavissa juuri tuohon käyttöön, samoin kuin viereiselläkin poikkikadulla.
Enemmänkin kannattaa paneutua itse ilmoituksiin. Jos paikkakunnalle ilmestyy yhtäkiiä useita, joskus parikymmentäkin nuoren tytön ilmoituksia samankaltaisilla ja samankestoisia ilmoituksia, kannattaa niitä välttää. Useimmiten niillä on mhös rapsat estetty. Joskus on haastavaa poimia viidenkymmenenkin ilmoituksen joukosta rehelliset huorien ilmoitukset. Välilä olen odottanut pari päivää, egtä tuo mafia vaihtaa paikkakuntaa
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä