Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olisko vapaata naista Kampissa vielä tänä iltana?  (Luettu 1535 kertaa)

Poissa Vinnie

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Olisko vapaata naista Kampissa vielä tänä iltana?
« : Toukokuu 06, 2023, 21:16:10 »
Iski laiskuus eikä viitsi lähteä kotoa mihinkään. Löytyisikö Kampin kulmilta neitokaista, joka voisi tulla drinksuille ja sekstailemaan winwin-periaatteella tietenkin. Oon 60-kymppinen, urheilullinen, tyylikkäästi kaljuuntunut mies. Laita viestiä.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Olisko vapaata naista Kampissa vielä tänä iltana?
« Vastaus #1 : Toukokuu 06, 2023, 21:21:46 »
Tarkoittaako winwin-periaate sitä, että nainen antaa, sinä saat ja kaikki on tyytyväisiä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vinnie

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olisko vapaata naista Kampissa vielä tänä iltana?
« Vastaus #2 : Toukokuu 06, 2023, 21:23:57 »
LOL....nainen antaa ja saa, minä saan ja annan

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2904
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Olisko vapaata naista Kampissa vielä tänä iltana?
« Vastaus #3 : Toukokuu 06, 2023, 22:03:04 »
Iski laiskuus eikä viitsi lähteä kotoa mihinkään. Löytyisikö Kampin kulmilta neitokaista, joka voisi tulla drinksuille ja sekstailemaan winwin-periaatteella tietenkin. Oon 60-kymppinen, urheilullinen, tyylikkäästi kaljuuntunut mies. Laita viestiä.

LOL....nainen antaa ja saa, minä saan ja annan

Tästä myyntipuheesta selkeästi puuttuu nuorekas ja nuorisokielen hallitseva. Sitten saletisti natsaa niinkuin 20 vuotta sitten sanottiin...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2038
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olisko vapaata naista Kampissa vielä tänä iltana?
« Vastaus #4 : Toukokuu 06, 2023, 22:15:37 »
tyylikkäästi kaljuuntunut mies

Mielenkiinnosta, onko pälvikalju tyylikäs?
Ja millainen on tyylikkäästi kaljuuntunut?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kova luu

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olisko vapaata naista Kampissa vielä tänä iltana?
« Vastaus #5 : Toukokuu 06, 2023, 22:18:40 »
60-kymppinen on 600 vuotias.

Poissa Vinnie

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olisko vapaata naista Kampissa vielä tänä iltana?
« Vastaus #6 : Toukokuu 07, 2023, 14:38:54 »
tyylikkäästi kaljuuntunut mies

Mielenkiinnosta, onko pälvikalju tyylikäs?
Ja millainen on tyylikkäästi kaljuuntunut?

Ai onko Stanley Tucci pälvikalju....LOL....en tiennytkään.

Poissa Vinnie

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olisko vapaata naista Kampissa vielä tänä iltana?
« Vastaus #7 : Toukokuu 07, 2023, 14:50:11 »
Iski laiskuus eikä viitsi lähteä kotoa mihinkään. Löytyisikö Kampin kulmilta neitokaista, joka voisi tulla drinksuille ja sekstailemaan winwin-periaatteella tietenkin. Oon 60-kymppinen, urheilullinen, tyylikkäästi kaljuuntunut mies. Laita viestiä.

LOL....nainen antaa ja saa, minä saan ja annan

Tästä myyntipuheesta selkeästi puuttuu nuorekas ja nuorisokielen hallitseva. Sitten saletisti natsaa niinkuin 20 vuotta sitten sanottiin...


Olen kyllä huomannut, että "vanhan ajan arvoja" kunnioittava meihisyys istuu paremmin omaan luonnolliseen tyyliini kuin nykyajan nuorisokieli. Senkin olen huomannut että minun makuuni sopivat naiset arvostavat selkeää artikulointia ja hyviä käytöstapoja, jolloin nainen tuntee olevansa arvossa ja turvassa.

Kaikesta muodollisuudesta huolimatta olen omasta mielesäni kuitenkin nuoreka ja vähän myös seikkailija. Lapset ovat maailmalla eikä kasvien ja huonekalujen vahtiminen kotona tunnu lainkaan kiinnostavalta. Huomaan, että ystävieni mielestä ajanvietto seurassani on helppoa ja hauskaa. Huumorintajuni tuntuu olevan monien mieleen, usko pois myös nuorten tyttöjen. Mutta aika kuluu. Ennen niin hauskoista ystävistänikin on tullut tylsiä pappoja ja mammoja. Minä en ole vielä lainkaan valmis keinutuoliin.

Erityisesti haluan korostaa, että nainen on minulle tasavertainen kumppani, älykäs ja omalla tavallaan vahva, mutta naisellisuus saa minut myös tuntemaan, että miehisyyteni on ilo kummallekin. Sen haluan kokea aina vain uudelleen ja uudelleen. Siksi täällä, miksi sinä?


Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2904
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Olisko vapaata naista Kampissa vielä tänä iltana?
« Vastaus #8 : Toukokuu 07, 2023, 20:40:23 »
Iski laiskuus eikä viitsi lähteä kotoa mihinkään. Löytyisikö Kampin kulmilta neitokaista, joka voisi tulla drinksuille ja sekstailemaan winwin-periaatteella tietenkin. Oon 60-kymppinen, urheilullinen, tyylikkäästi kaljuuntunut mies. Laita viestiä.

LOL....nainen antaa ja saa, minä saan ja annan

Tästä myyntipuheesta selkeästi puuttuu nuorekas ja nuorisokielen hallitseva. Sitten saletisti natsaa niinkuin 20 vuotta sitten sanottiin...




Erityisesti haluan korostaa, että nainen on minulle tasavertainen kumppani, älykäs ja omalla tavallaan vahva, mutta naisellisuus saa minut myös tuntemaan, että miehisyyteni on ilo kummallekin. Sen haluan kokea aina vain uudelleen ja uudelleen. Siksi täällä, miksi sinä?



Tarkoitatko tällä nyt sitä että haluat korostaa naiselle miehisyyttäsi sillä että nainen on naisellisena kuitenkin se heikompi osapuoli ja haluat kokea sen tunteen että nainen tarvitsee sinun miehisyyttä yhä uudelleen?
Ymmärrän kyllä ajatuksesi tästä koska itsesi mielestä on winwin tilanne myös luoksesi tulevalle naiselle että pääsee nauttimaan miehekkäästä seurastasi.
Ja koska tähän käsitykseen tulin kirjoituksesi perusteella niin en pane pahakseni jos olen väärässä ja haluat tämän oikaista.

Ainoa mikä oikeasti minulle pisti silmään oli tuon sinun LOL:n käyttö mikä on saatanasta seuraavan tasolla.

Itselläni ei ole koskaan mitään vanhempia herrasmiehiä (myöskään kaljuuntuvia) vastaan ollut eikä tule olemaan kunhan käyttäytyvät herrasmiehinä eivätkä kuvittele olevansa korvaamattomia jumalia naisille.

Seuran hakuhan saitilla on mielestäni ihan ok mutta itse en koe sitä yksisarvista koskaan näkeväni joka seuran saa ilman maksamista siitä.

Et sillee...ja nyt kun kysyt niin en kyllä välillä tiedä miksi olen täällä.



Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Vinnie

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olisko vapaata naista Kampissa vielä tänä iltana?
« Vastaus #9 : Toukokuu 07, 2023, 23:07:18 »
Iski laiskuus eikä viitsi lähteä kotoa mihinkään. Löytyisikö Kampin kulmilta neitokaista, joka voisi tulla drinksuille ja sekstailemaan winwin-periaatteella tietenkin. Oon 60-kymppinen, urheilullinen, tyylikkäästi kaljuuntunut mies. Laita viestiä.

LOL....nainen antaa ja saa, minä saan ja annan

Tästä myyntipuheesta selkeästi puuttuu nuorekas ja nuorisokielen hallitseva. Sitten saletisti natsaa niinkuin 20 vuotta sitten sanottiin...




Erityisesti haluan korostaa, että nainen on minulle tasavertainen kumppani, älykäs ja omalla tavallaan vahva, mutta naisellisuus saa minut myös tuntemaan, että miehisyyteni on ilo kummallekin. Sen haluan kokea aina vain uudelleen ja uudelleen. Siksi täällä, miksi sinä?



Tarkoitatko tällä nyt sitä että haluat korostaa naiselle miehisyyttäsi sillä että nainen on naisellisena kuitenkin se heikompi osapuoli ja haluat kokea sen tunteen että nainen tarvitsee sinun miehisyyttä yhä uudelleen?
Ymmärrän kyllä ajatuksesi tästä koska itsesi mielestä on winwin tilanne myös luoksesi tulevalle naiselle että pääsee nauttimaan miehekkäästä seurastasi.
Ja koska tähän käsitykseen tulin kirjoituksesi perusteella niin en pane pahakseni jos olen väärässä ja haluat tämän oikaista.

Ainoa mikä oikeasti minulle pisti silmään oli tuon sinun LOL:n käyttö mikä on saatanasta seuraavan tasolla.

Itselläni ei ole koskaan mitään vanhempia herrasmiehiä (myöskään kaljuuntuvia) vastaan ollut eikä tule olemaan kunhan käyttäytyvät herrasmiehinä eivätkä kuvittele olevansa korvaamattomia jumalia naisille.

Seuran hakuhan saitilla on mielestäni ihan ok mutta itse en koe sitä yksisarvista koskaan näkeväni joka seuran saa ilman maksamista siitä.

Et sillee...ja nyt kun kysyt niin en kyllä välillä tiedä miksi olen täällä.

Ei tätä kannattaisia jatkaa sen enempää. Kysyn kuitenkin, miksi oletat naisellisen naisen olevan heikompi osapuoli kuin miehekäs mies. Mielestäni tasa-arvoisessa yhteisössä kumpikaan ei ole sukupuolensa perusteella vahvempi kuin toinen, mutta onneksi on olemassa se ero, joka vetää näitä sukupuolia toisiinsa magneetin tavoin.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2904
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Olisko vapaata naista Kampissa vielä tänä iltana?
« Vastaus #10 : Toukokuu 08, 2023, 00:46:09 »
^ En oleta naisen olevan missään muodossa miestä heikompi osapuoli. Esitin tämän kysymyksenä sinulle että oletatko sinä näin. Tekstiin oli ennakoiva asettanut sanan "kuitenkin" joka ilmeisesti sai mielikuvan että näin ajattelen. En vaan vieläkään ymmärrä sitä miten se naisellisuus saa sinut myös tuntemaan, että miehisyytesi on ilo kummallekin.
Mielestäni tuo kuvastaa ylenpaattista maskuliinisuuden korostamista mutta kuten sanoin saatan olla hyvinkin väärässä.
Puolestani asia voi olla loppuun käsitelty kunhan et käytä enään LOL lyhenteitä. Se on sairasta!!!
Hattu päästä ja kukka rintaan...