Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito  (Luettu 4887 kertaa)

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #20 : Toukokuu 06, 2023, 16:38:47 »
Mulla kun vakkarit on käyneet lähemmäksi 10vuotta, niin kyllä siinä ajassa on tullut niin tutuiksi, että osan kanssa vaihdetaan hyvinkin henkilökohtaiset kuulumiset puolin ja toisin. Mutta ei kyllä koskaan puhelimitse / sähköpostilla, vaan maksetulla ajalla.

Poissa Sailor

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #21 : Toukokuu 07, 2023, 12:27:50 »
Joku asiakas oli jopa pahoittanut mielensä ja siitä ilmoittanut kun ot:ltä ei ollut tullut kiitos-viestiä tms perään. Itse en koskaan laittele perään viestiä, mun mielestä tässä jutussa on juurikin kyse siitä että se panokaveri EI soittele tai laittele viestiä perään. 🤔

Jos on erikseen sovittu, niin kyllä multa saa kuulumisia silloin tällöin kysellä ja vastaan kun kerkeän, mutta en kyllä sietäisi mitään tyyliin päivittäistä, tai edes välttämättä viikottaista viestittelyä vaan ”huvin vuoksi”.

Tässä on juurikin se syy miksi PT palveluja käytän, ei tarvitse murehtia toisesta tapaamisen jälkeen. Yleensä kysyn onko kaikki hyvin ennenkuin lähden pois. Kerran sain viestin jälkikäteen vakkarilta, kun olin jättänyt pikku tipin pöydälle ja unohdin tästä mainita. PT pisti viestiä heti tapaamisen jälkeen että unohditko rahat...
Ronkelit ja rahattomat runkkaa.

Poissa Pam

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #22 : Toukokuu 11, 2023, 17:20:06 »
En tiedä kysyttiinkö tässä asiakkaan mielipidettä vai ei, mutta vastaan silti. 😊

Pidän viestittelyn asiallisena ja vain tapaamiseen liittyvänä. Toki pidän siitä kun pt kirjoittaa hieman pidempiä viestejä ilmeikkäällä kielellä ja käyttää tunnelmaa kohottavia hymiöitä. ❤️

Muutaman kerran olen laittanut kiitosviestin hyvin onnistuneen tapaamisen jälkeen.  :inlove:

En siis kysele kuulumisia tms. Seuraavan kerran laitan viestiä sitten kun uuden tapaamisen sopiminen on mielessä.

Tavallaan ymmärrän niitä turskia, jotka erehtyvät luulemaan GFE:n tarkoittavan jotain muutakin kuin siinä hetkessä tapahtuvaa illuusiota. On se meinaan parhaimpien kanssa niin ihanaa ja toden tuntuista!

Mulle on auttanut se, että tällaisia tyttöystävä-illuusioita on tullut lyhyen ajan sisään todella monta. Endorfiinipöllyistä palauduttua tajuan kyllä, että ei niin moni nuori, kaunis ja hoikka nainen rakastu suinpäin tällaiseen puolipyöreään setämieheen. 😄

Niissä endorfiinipöllyissä voi muuten olla myös PT jonkin hetken miellyttävän asiakastapaamisen jälkeen 😊

..ja juurikin ne puolipyöreät setämiehet on usein asiakkaina ihan parhautta🥰

Tähän mielipiteeseen yhdyn itsekin kristillis-eroottisesti. Puolipyöreät setämiehet on vaan parhaita. Eivät kuvittele liikoja, ovat aina siistejä ja asiallisia, tietävät pelin hengen ja osaavat käyttäytyä.  ;D

Poissa Strimari

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #23 : Toukokuu 14, 2023, 20:51:25 »
Muutaman kerran olen pnnistuneen session jälkeen vielä kiitellyt erikseen mutta muuten olen pitänyt linjaa että aika,josta olen maksanut on käytetty ja that's it.
Psri kertaa tuttö on ottanut Wa viestillä yhteyttä,että on tulossa paikkakunnalle, en perheellisenä miehenä oikein osaa arvostaa tällaista suoramarkkinointia puhelimeen..

Poissa TaijaFin

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #24 : Toukokuu 14, 2023, 23:08:23 »


Tähän mielipiteeseen yhdyn itsekin kristillis-eroottisesti. Puolipyöreät setämiehet on vaan parhaita. Eivät kuvittele liikoja, ovat aina siistejä ja asiallisia, tietävät pelin hengen ja osaavat käyttäytyä.  ;D
[/quote]

Tämä :inlove:
Kouvolassa 12.4-13.4

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #25 : Toukokuu 14, 2023, 23:28:22 »
Kyllä mä sanoisin että jos joku alkaa niitä näitä viestittelemään, muuten kuin ajanvaraus mielessä, niin joko tarjoat maksullista virtuaalityttöystäväpalvelua, jätät vastaamatta (vastapuolen luonne paljastuu tässä aika äkkiä jos suuttuvat) tai sitten toteat lyhyesti ettet tarjoa palveluna kuulumisten vaihtoa.

Ja kyllä asiansa osaava turska tietää mihin pt:n kanssa raja pitää vetää, ja hupakkoon jos ihastuu, kannattaa pohtia tarkkaan miksi mahdollisesti tuntuu siltä, ja illalli...eillä ja yön yli tapaamisilla tälläiset fiilikset saattaa voimistua. Poikkeus vahvistaa toki säännön, mutta harvemmin parisuhde alkaa asiakassuhteesta, vaikkei mikään laki sitä kiellä.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6785
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #26 : Toukokuu 15, 2023, 20:14:24 »
Mun kyselyt liittyy panemispäivään, -aikaan ja palveluihin. Yksityisasiat puolin ja toisin ei kuulu kummallekaan.
Homman nimi on yksinkertainen - sovi paneminen, pane ja häivy vittuun! Siinähän on jo ihan riittävästi tietoa yhdelle päivälle ja keskijalalle  :blowjob: :behind:



Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 29 )

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #27 : Toukokuu 26, 2023, 14:44:51 »
Vakkareiden kanssa vaihdan kuulumisia välillä mutta en koskaan laita ensimmäisenä viestiä.

Ja todellakin komppaan useampaa PT:tä näistä "pyöreistä setämiehistä"! Ovat useimmiten aivan mahtavia asiakkaita; juttua riittää, kunnioittavat minua ja rajojani, eivät tingi hinnoista ja tapaamiset ovat todella mukavia  :inlove:
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #28 : Toukokuu 26, 2023, 23:35:52 »
Mielestäni on fiksua olla kyselemättä liikaa, laitan viestiä sitten kun sovin uutta tapaamista, siinä samalla saatan kysyä kuulumisia mutta vain lyhyesti ja menemättä yksityiskohtiin sen enempää. Onnistuneen tapaamisen jälkeen mielelläni lähetän kiitosviestin perään :inlove:

Poissa TaijaFin

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #29 : Toukokuu 30, 2023, 17:13:10 »
Mun kyselyt liittyy panemispäivään, -aikaan ja palveluihin. Yksityisasiat puolin ja toisin ei kuulu kummallekaan.
Homman nimi on yksinkertainen - sovi paneminen, pane ja häivy vittuun! Siinähän on jo ihan riittävästi tietoa yhdelle päivälle ja keskijalalle  :blowjob: :behind:


Nyt kaikki ämmät kuulitteko turvat tukkoon. Loppuu se kaikki lätinä ja kuulumisten vaihto. Homman nimi on se että pannaan ja sit ulos. Sama myös kaikille tursakkeille mitään saa puhua. Aina on näitä jotka kertoo miten homma menee :laught:

Jäin eilen suusta kiinni asiakkaan kanssa. Tunnettu kohta 12vuotta :inlove:

Joidenkin kannattaa pitääkin se pää kiinni, kun suusta ei tuu mitään muuta ku räksytystä.
Kouvolassa 12.4-13.4

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #30 : Toukokuu 30, 2023, 17:41:43 »
Mun kyselyt liittyy panemispäivään, -aikaan ja palveluihin. Yksityisasiat puolin ja toisin ei kuulu kummallekaan.
Homman nimi on yksinkertainen - sovi paneminen, pane ja häivy vittuun! Siinähän on jo ihan riittävästi tietoa yhdelle päivälle ja keskijalalle  :blowjob: :behind:


Nyt kaikki ämmät kuulitteko turvat tukkoon. Loppuu se kaikki lätinä ja kuulumisten vaihto. Homman nimi on se että pannaan ja sit ulos. Sama myös kaikille tursakkeille mitään saa puhua. Aina on näitä jotka kertoo miten homma menee :laught:

Jäin eilen suusta kiinni asiakkaan kanssa. Tunnettu kohta 12vuotta :inlove:

Joidenkin kannattaa pitääkin se pää kiinni, kun suusta ei tuu mitään muuta ku räksytystä.

Suurella todennäköisyydellä otsikossa tarkoitettiin tapaamisen ulkopuolella olevaa viestinvaihtoa.

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #31 : Tammikuu 12, 2024, 09:15:53 »
Pidän viestittelyn asiallisena ja vain tapaamiseen liittyvänä. Toki pidän siitä kun pt kirjoittaa hieman pidempiä viestejä ilmeikkäällä kielellä ja käyttää tunnelmaa kohottavia hymiöitä. ❤️

Muutaman kerran olen laittanut kiitosviestin hyvin onnistuneen tapaamisen jälkeen.  :inlove:

Minulle viestittely vaikuttaa selvästi kokonaisarvoon.  :) Vaikka tapaaminen olisi sujunut kuinka mukavissa merkeissä mutta viestittely tökkii (tarkoitan että viestissä puuttuu neljäsosa sanoista ja vastaukset tulee milloin sattuu, siis päivien viiveellä ajanvarauskyselyyn), laskee fiilis koko tapaamisesta. Ainakin itselle nämä ovat kuitenkin viikon tai jopa kuukauden kohokohtia ja iloinen, huoliteltu ja flirttaileva tapaamisen sopiminen nostaa tunnelmaa jo sopimisen hetkellä.  :inlove:

Itse vaihdan mieluusti satunnaisen viestin myös tapaamisen ulkopuolella, mutta vain heidän kanssaan kenelle tämä on ok. Osan kanssa ollaan puhtaasti "huomenna 1h kello 09.30?" -linjalla  ;D
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather

Poissa joonaski

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #32 : Helmikuu 13, 2024, 12:02:55 »
Jos pt:n kanssa kemiat osuu kohdalleen, miksipä ei voisi kuulumisia vaihtaa tai muutoin pitää yhteyttä. Viisainta lienee sopia tällaisesta kasvotusten. Lähtökohtaisesti pt:n ei pidä koskaan ottaa yhteyttä asiakkaaseen.