Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito  (Luettu 4910 kertaa)

Poissa Miss Mischievous

  • Jr. Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 50
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« : Toukokuu 06, 2023, 09:02:07 »
Yritin selata aiempia keskusteluja aiheeseen liittyen, mutta ei minun silmään osunut..

 Viestitteletkö mielelläsi asiakkaiden/vakkareiden kanssa myös ns. vapaa-ajallasi ja kerrotko asioita heille yksityiselämästäsi?

Minulle on viime aikoina käynyt usein niin, että asiakkaat viestittelevät tapaamisen jälkeen kysyäkseen kuulumisia ja kyselevät hieman liikaakin yksityiselämääni kuuluvia asioita. Minulla ei ole hirveästi aikaa ylimääräiseen jutusteluun ja viestittelyyn, ja ystävällisesti tämän sitten ilmoitankin, mikäli viestejä herroilta alkaa tippumaan päivittäin.

Sitten on näitä, jotka haluaisivat treffata myös vapaa-ajalla ihan 'muuten vain' ja loukkaantuvat verisesti kuin ilmoitan, että se ei ole mahdollista.

..Muutama on jopa luullut GFE:n tarkoittavan tyttöystävää ihan yleisesti, eli muutekin kuin vain maksettuun tapaamiseen liittyen :D hämmentävää.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 06, 2023, 09:04:41 kirjoittanut Miss Mischievous »
PK-seutu. Keikat Turku ja Tampere.
13.4 Silja Serenade risteily AnnaB:n kanssa.

Poissa Vieras1511

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #1 : Toukokuu 06, 2023, 09:23:41 »
Multa eräs palveluntarjoaja jonka olen pari kertaa tavannut alkoi yllättäen kyselemään kuulumisia. Järkättiin kyllä sitten uusi tapaaminenkin eli ehkä se oli vain fiksu markkinointikeino.

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #2 : Toukokuu 06, 2023, 09:26:41 »
En tiedä kysyttiinkö tässä asiakkaan mielipidettä vai ei, mutta vastaan silti. 😊

Pidän viestittelyn asiallisena ja vain tapaamiseen liittyvänä. Toki pidän siitä kun pt kirjoittaa hieman pidempiä viestejä ilmeikkäällä kielellä ja käyttää tunnelmaa kohottavia hymiöitä. ❤️

Muutaman kerran olen laittanut kiitosviestin hyvin onnistuneen tapaamisen jälkeen.  :inlove:

En siis kysele kuulumisia tms. Seuraavan kerran laitan viestiä sitten kun uuden tapaamisen sopiminen on mielessä.

Tavallaan ymmärrän niitä turskia, jotka erehtyvät luulemaan GFE:n tarkoittavan jotain muutakin kuin siinä hetkessä tapahtuvaa illuusiota. On se meinaan parhaimpien kanssa niin ihanaa ja toden tuntuista!

Mulle on auttanut se, että tällaisia tyttöystävä-illuusioita on tullut lyhyen ajan sisään todella monta. Endorfiinipöllyistä palauduttua tajuan kyllä, että ei niin moni nuori, kaunis ja hoikka nainen rakastu suinpäin tällaiseen puolipyöreään setämieheen. 😄
Suuteluaddikti

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1786
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #3 : Toukokuu 06, 2023, 09:28:18 »
Multa eräs palveluntarjoaja jonka olen pari kertaa tavannut alkoi yllättäen kyselemään kuulumisia. Järkättiin kyllä sitten uusi tapaaminenkin eli ehkä se oli vain fiksu markkinointikeino.

niin tuo on ns sissimarkkinointia toisinpäin se on ammattilaisen ajan tuhlaamista ok jos on

vakkari niin voi joulut yms toivottaa mutta ei tyhjää lätinää.
kysyvälle vastataan

Poissa Miss Mischievous

  • Jr. Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 50
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #4 : Toukokuu 06, 2023, 10:07:36 »
En tiedä kysyttiinkö tässä asiakkaan mielipidettä vai ei, mutta vastaan silti. 😊

Pidän viestittelyn asiallisena ja vain tapaamiseen liittyvänä. Toki pidän siitä kun pt kirjoittaa hieman pidempiä viestejä ilmeikkäällä kielellä ja käyttää tunnelmaa kohottavia hymiöitä. ❤️

Muutaman kerran olen laittanut kiitosviestin hyvin onnistuneen tapaamisen jälkeen.  :inlove:

En siis kysele kuulumisia tms. Seuraavan kerran laitan viestiä sitten kun uuden tapaamisen sopiminen on mielessä.

Tavallaan ymmärrän niitä turskia, jotka erehtyvät luulemaan GFE:n tarkoittavan jotain muutakin kuin siinä hetkessä tapahtuvaa illuusiota. On se meinaan parhaimpien kanssa niin ihanaa ja toden tuntuista!

Mulle on auttanut se, että tällaisia tyttöystävä-illuusioita on tullut lyhyen ajan sisään todella monta. Endorfiinipöllyistä palauduttua tajuan kyllä, että ei niin moni nuori, kaunis ja hoikka nainen rakastu suinpäin tällaiseen puolipyöreään setämieheen. 😄

Niissä endorfiinipöllyissä voi muuten olla myös PT jonkin hetken miellyttävän asiakastapaamisen jälkeen 😊

..ja juurikin ne puolipyöreät setämiehet on usein asiakkaina ihan parhautta🥰
PK-seutu. Keikat Turku ja Tampere.
13.4 Silja Serenade risteily AnnaB:n kanssa.

Poissa Miss Mischievous

  • Jr. Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 50
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #5 : Toukokuu 06, 2023, 10:28:37 »
Multa eräs palveluntarjoaja jonka olen pari kertaa tavannut alkoi yllättäen kyselemään kuulumisia. Järkättiin kyllä sitten uusi tapaaminenkin eli ehkä se oli vain fiksu markkinointikeino.

Hui itse en kyllä uskaltaisi laittaa asiakkaalle päin noin vain viestiä.
muutaman kerran olen ilmoittanut oma-aloitteisesti viestillä olevani tavattavissa, mutta vain jos sitä on erikseen pyydetty aiemmin.
PK-seutu. Keikat Turku ja Tampere.
13.4 Silja Serenade risteily AnnaB:n kanssa.

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #6 : Toukokuu 06, 2023, 10:42:20 »
En tiedä kysyttiinkö tässä asiakkaan mielipidettä vai ei, mutta vastaan silti. 😊

Pidän viestittelyn asiallisena ja vain tapaamiseen liittyvänä. Toki pidän siitä kun pt kirjoittaa hieman pidempiä viestejä ilmeikkäällä kielellä ja käyttää tunnelmaa kohottavia hymiöitä. ❤️

Muutaman kerran olen laittanut kiitosviestin hyvin onnistuneen tapaamisen jälkeen.  :inlove:

En siis kysele kuulumisia tms. Seuraavan kerran laitan viestiä sitten kun uuden tapaamisen sopiminen on mielessä.

Tavallaan ymmärrän niitä turskia, jotka erehtyvät luulemaan GFE:n tarkoittavan jotain muutakin kuin siinä hetkessä tapahtuvaa illuusiota. On se meinaan parhaimpien kanssa niin ihanaa ja toden tuntuista!

Mulle on auttanut se, että tällaisia tyttöystävä-illuusioita on tullut lyhyen ajan sisään todella monta. Endorfiinipöllyistä palauduttua tajuan kyllä, että ei niin moni nuori, kaunis ja hoikka nainen rakastu suinpäin tällaiseen puolipyöreään setämieheen. 😄

Niissä endorfiinipöllyissä voi muuten olla myös PT jonkin hetken miellyttävän asiakastapaamisen jälkeen 😊

..ja juurikin ne puolipyöreät setämiehet on usein asiakkaina ihan parhautta🥰

Tämän allekirjoitan! 🥰🥰🥰
Your part-time lover 💕

Poissa Sailor

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #7 : Toukokuu 06, 2023, 11:38:26 »
Multa eräs palveluntarjoaja jonka olen pari kertaa tavannut alkoi yllättäen kyselemään kuulumisia. Järkättiin kyllä sitten uusi tapaaminenkin eli ehkä se oli vain fiksu markkinointikeino.

Hui itse en kyllä uskaltaisi laittaa asiakkaalle päin noin vain viestiä.
muutaman kerran olen ilmoittanut oma-aloitteisesti viestillä olevani tavattavissa, mutta vain jos sitä on erikseen pyydetty aiemmin.

Omasta mielestä PT:n ei tulisi ottaa minuun yhteyttä puhelimella ellei tästä olla sovittu aiemmin. Aika helposti kuitenkin puhelin jossain kaikkien nähtävillä...
Ronkelit ja rahattomat runkkaa.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #8 : Toukokuu 06, 2023, 11:42:28 »
Multa eräs palveluntarjoaja jonka olen pari kertaa tavannut alkoi yllättäen kyselemään kuulumisia. Järkättiin kyllä sitten uusi tapaaminenkin eli ehkä se oli vain fiksu markkinointikeino.

Hui itse en kyllä uskaltaisi laittaa asiakkaalle päin noin vain viestiä.
muutaman kerran olen ilmoittanut oma-aloitteisesti viestillä olevani tavattavissa, mutta vain jos sitä on erikseen pyydetty aiemmin.

Tähän voin vain todeta, että itse olen joiltakin pt:lle sanonut, että minulle saa laittaa watsapp viestiä esim kun tulee taas mestoille, tai ne jotka asuu samalla paikkakunnalla niin en pane pahakseni jos viesti pompsahtaa asiasta tai sen vierestä. En minä nyt pyri mihinkään vapaa ajan chättiystävään toki. Mutta esim yhden suomi neitosen kanssa kun tapaamisella oli puhetta, että hänen pitäisi vähän alkaa reenaamaan omaa pyllyään, ja hän tuntui olevan myös kiinnostunut minun dildo hankinnoistani, niin pari kertaa on vaihdettu muutama viesti tapaamisen jälkeen 1-3kk tapaamisen jälkeen, ja kyllähän se toisaalta tuo erityistä leimaa, jos sieltä viesti pompsahtaa asialliseen viestiin, joka sinänsä ei liity uuden ajan varaamiseen mutta ei siinä mitään yksityiselämästäkään kyselty.

Minulle oli pompsahtanut esim email bad-dragonilta, ja laitoin kuvakaappauksen, että mitä mieltä pitäiskö hommaa seuraavaan tapaamiseen, ( jota ei ole sovittu tai ollut puhetta)...Sitten toiselle kertaa kysäsin, että no onko neito päässyt jo sen pyllyn suhteen harjottelun makuun.  :laught: Seuraavalla kerralla kyselin että millonka neito on tulossa pkseudulle, kun tästä oli puhetta ekalla tapaamisella. Jne. Harmiksi hän tuli sellaisina päivinä, etten kyennyt tapaamaan. Ehkä seuraavalla kerralla täällä tai sitten toisaalla.

Toisaalta, viime visiitillä erään ei suomalaisen täällä asuvan kanssa tuli puhe tapaamisen lopussa, että olisko mulla antaa hänelle tipsejä että mitä hyviä sarjoja kannattais katsoo netflixistä. minä annoin suosituksia ja linkkailin ne tapaamisen jälkeen watsuppiin. Sit hän kyseli viikon päästä että mikä tuoksu minulla oli päällä kun oli niin kiva, ja otin kuvan hyllystä että tuossahan tuo :).  Pari kertaa kun olemme tapaamista järkänneet niin hän on maininnut esim että on shoppailemassa just, että sopisko vaikka 3h päästä.... tai että pitää käydä nyt gymillä ensin, että sopisko tollon, ja sopiihan se. En minä toki sitten lähtisi yksityisistä jutuista tarkemmin kyselemään, mutta jos persettä ja reisiä on reenailtu niin onhan se hyvä kysästä, niin osaa sitten vähän antaa hellyyttä  :weightlifting:. Näitä tyttöjä näkisin ihan mielelläni useamminkin, mutta kun ei suomalaisena mediaani tuloisena kyllä aivan riitä rahat sellaiseen hurvitteluun vähän väliä :D

Kai tämäkin on vähän vibe tason juttuja, valta osan kansas viestittely on ollut tapaamisten ulkopuolella hyvin vähäistä tai nollassa.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #9 : Toukokuu 06, 2023, 12:14:04 »
Minusta, ellei muuta ole sovittu, puhelimella viestitetään vain kun sovitaan tapaamista. Jos jotain ei akuuttia kyselyä puolin tai toisin, niin sposti tai privaviesti jossain palvelussa on se oikea tapa. En myöskään fanita sitä, jos pt laittaa yllättäen esim wa viestiä. Itse seuraan ainakin sen verran ilmoja, että ei myöskää tarvitse erikseen ilmota, jos on tulossa kaupunkiin. Toki eri asia,jos ilmestyy yllättäen päiväksi, mutta silloinkin asiasta pitäisi olla sovittu. Olen kyllä joskus myös niitä näitä keskustellut menneisyydessä jonkun vakkarin kanssa, mutta siihen tosiaan käytetty spostia eikä henkkoht asioista ole udeltu puolin eikä toisin.

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #10 : Toukokuu 06, 2023, 13:17:33 »
Minulle vakkari laittaa viestiä varsin usein...johtuu kai siitä että  ne aina johtaa tapaamiseen :D

Jotenkin haluaisin uskoa että helpon rahan lisäksi tämä PT pitäisi minua myös miellyttävänöä tuttavuutena.

Miten PT:t, jaksatteko viestitellä proaktiivisesti turskille jotka ei muutoin kuin rahan takia kiinnosta?


Poissa Jarstick

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #11 : Toukokuu 06, 2023, 13:48:11 »
Itse löysin tammikuussa lopultakin thaihierojan, joka oikeasti osasi hieroa. Myös muuta palvelua oli luonnollisesti tarjolla. Niinpä tuon ammattimaisen hieronnan takia kävin muutaman kerran hyvinkin lyhyellä aikajänteellä hänen palveluksistaan nauttimassa. Heti ensitapaamisesta lähtien meillä kemiat kohtasivat ja juttukin luisti keskivertoa paremmin.

Alusta alkaen thaityttö lähetteli viestejä ja pyysi tulemaan hierontaan. Sitten alkoi tulla kuvia hänestä. Käväisin vielä muutaman kerran palveluista nauttimassa ja sitten hän alkoi pyytämään lounaalle ja lopulta lähtemään mukaansa lomamatkalle kotimaahansa. Tässä vaiheessa piti jo lyödä jarruja ja katsellaan nyt sitten, vieläkö arvaa hänen luonaan vierailla 🤔

Jäin vaan miettimään, että tällä hierojattarella oli oma (vuokra) asunto, jossa hieronnat tapahtuivat. Jos paikka olisi ollut tavanomainen thaihieromo, niin olisikohan tarina edennyt tähän pisteeseen asti? Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1379
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #12 : Toukokuu 06, 2023, 14:19:11 »
Kirjoittamaton sääntö on että ei yritetä tunkeutua pt:n yksityiselämään, vaikka olisikin vakkari. Ihmisiä tässä kuitenkin ollaan molemmat osapuolet ja en ihmettele että menee josku myös yksityisellekin puolelle. Kannattaa olla tämän kanssa varovaisia, näissä piireissä liikkuu ihmisiä, sekä asiakkaita ja että palveluntarjoajia, jotka mielellään urkkivat yksityistietoja ja niitä levittelevät.

Itse olen yhteydessä vain anonyymien välineiden kautta, käyn panemassa ja lähden takavasemmalle. Ainoa kosketus on maksullinen palvelu ja siihen liittyvät höpinät.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #13 : Toukokuu 06, 2023, 14:27:08 »
Minulle on viime aikoina käynyt usein niin, että asiakkaat viestittelevät tapaamisen jälkeen kysyäkseen kuulumisia ja kyselevät hieman liikaakin yksityiselämääni kuuluvia asioita. Minulla ei ole hirveästi aikaa ylimääräiseen jutusteluun ja viestittelyyn, ja ystävällisesti tämän sitten ilmoitankin, mikäli viestejä herroilta alkaa tippumaan päivittäin.

Sitten on näitä, jotka haluaisivat treffata myös vapaa-ajalla ihan 'muuten vain' ja loukkaantuvat verisesti kuin ilmoitan, että se ei ole mahdollista.

..Muutama on jopa luullut GFE:n tarkoittavan tyttöystävää ihan yleisesti, eli muutekin kuin vain maksettuun tapaamiseen liittyen :D hämmentävää.
En tiedä tilanteestasi, mutta tuossa voi olla kyseessä laskelmoitu yritys venyttää kokemattoman pt:n rajoja, tai sitten asiakkaalla on todellisuuden rajat hämärtyneet. Kai tähän maailmaan mahtuu vaikka mitä säätäjää, mutta ei normaali asiakas odota että maksullisen tapaamisen tai parin jälkeen ollaan kavereita ja soitellaan ja hengaillaan.

Jotkut tarjoaa tuollaista viestittelyä maksullisena palveluna, en tiedä lyökö leiville.

Poissa Miss Mischievous

  • Jr. Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 50
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #14 : Toukokuu 06, 2023, 14:37:02 »
Kirjoittamaton sääntö on että ei yritetä tunkeutua pt:n yksityiselämään, vaikka olisikin vakkari. Ihmisiä tässä kuitenkin ollaan molemmat osapuolet ja en ihmettele että menee josku myös yksityisellekin puolelle. Kannattaa olla tämän kanssa varovaisia, näissä piireissä liikkuu ihmisiä, sekä asiakkaita ja että palveluntarjoajia, jotka mielellään urkkivat yksityistietoja ja niitä levittelevät.

Itse olen yhteydessä vain anonyymien välineiden kautta, käyn panemassa ja lähden takavasemmalle. Ainoa kosketus on maksullinen palvelu ja siihen liittyvät höpinät.

Kyllä tämä on se ainut oikea tapa, kunnioitus molemminpuolin toisen  yksityisyyttä kohtaan.

Kohdalleni on usein sattunut tyyppejä, joilla ei oikein ole ollut tätä ymmärrystä. Mikäli kysymyksiä alkaa sataa liikaa, olen sitten saattanut kehitellä jotain keksittyä tarinaa vastaukseksi.

Paljon myös tulee tarinaa ja valittelua muista palveluntarjoajista, ei nimillä kuitenkaan onneksi. Sellaisesta pahoitan mieleni, ei kuulu ollenkaan minulle muiden tekemiset.
PK-seutu. Keikat Turku ja Tampere.
13.4 Silja Serenade risteily AnnaB:n kanssa.

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #15 : Toukokuu 06, 2023, 14:37:33 »
Kyllähän se kirjoittamaton sääntö on, että yhteyttä pidetään vain kun sovitaan tapaamista. Itseäni ei kyllä haittaa vaikka hupakko laittaa viestiä milloin on tavattavissa seuraavan kerran, kun on kuitenkin toi erillinen luuri näihin juttuihin.

Ja myös palvelun tarjoajissa on eroja, ei niin ammatikseen näitä hommia tekevän naisen lähestymistapa voi poiketa normeista.
Ja sitten on tietysti turskat ketkä ei ymmärrä maksullisen seksin rajoja.

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 362
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #16 : Toukokuu 06, 2023, 15:04:48 »
Jukkis1 tiivisti asian perusteellisesti. Me viherkasvit toimimme myös hyvin pitkälle näin ja viesteilemme tapaamiseen liittyvissä asioissa, vaikka pidämmekin siitä että meille jutellaan  ;D
Rönsyillään liljan lailla hieman.. viesteily menee useinmiten: Sopiva ajankohta, minkä lukitsemisen jälkeen toiveiden esille tuominen. Mikäli tapaamiseen on enemmän aikaa, sitten ihan lähellä ohjeet saapumiseen. Sen jälkeen..   :inlove:   . Kun endorfiinipöllyt ovat laskeutuneet ja jalat muutenkin tapaavat maata, Palko lähettää usein palaute/kiitos -viestin, mikä ei edellytä vastaamista - vaikka ei se kiellettyä ole.

Aloittajan viittaamassa tapauksessa on tapaamisiin liittyvät rajat ja käsitteet hämärtyneet niin selvästi, ettei palautuminen ole täysin onnistunut. Hyvän Joulun toivotukset tms. voisivat olla käsitettävissä, mutta jatkuva viikkokuulumisten tiedustelu ajan kuluksi tai muuten vain kahville ei.

Poissa Miss Mischievous

  • Jr. Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 50
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #17 : Toukokuu 06, 2023, 15:17:25 »
Minulle on viime aikoina käynyt usein niin, että asiakkaat viestittelevät tapaamisen jälkeen kysyäkseen kuulumisia ja kyselevät hieman liikaakin yksityiselämääni kuuluvia asioita. Minulla ei ole hirveästi aikaa ylimääräiseen jutusteluun ja viestittelyyn, ja ystävällisesti tämän sitten ilmoitankin, mikäli viestejä herroilta alkaa tippumaan päivittäin.

Sitten on näitä, jotka haluaisivat treffata myös vapaa-ajalla ihan 'muuten vain' ja loukkaantuvat verisesti kuin ilmoitan, että se ei ole mahdollista.

..Muutama on jopa luullut GFE:n tarkoittavan tyttöystävää ihan yleisesti, eli muutekin kuin vain maksettuun tapaamiseen liittyen :D hämmentävää.
En tiedä tilanteestasi, mutta tuossa voi olla kyseessä laskelmoitu yritys venyttää kokemattoman pt:n rajoja, tai sitten asiakkaalla on todellisuuden rajat hämärtyneet. Kai tähän maailmaan mahtuu vaikka mitä säätäjää, mutta ei normaali asiakas odota että maksullisen tapaamisen tai parin jälkeen ollaan kavereita ja soitellaan ja hengaillaan.

Jotkut tarjoaa tuollaista viestittelyä maksullisena palveluna, en tiedä lyökö leiville.

Varmasti on kyse juurikin näistä. Joku yrittää venytellä rajoja ja kokeilla lähtisinkö leikkiin mukaan ja sitten toisilla taas ei ihan ole tiedossa ne oikeat toimintatavat.

Ymmärrän toki myös täysin sen, että jokunen voi aidosti ihastuakin palveluntarjoajiin ja menee hetkellisesti vähän sekaisin, inhimillistähän se vain :D
PK-seutu. Keikat Turku ja Tampere.
13.4 Silja Serenade risteily AnnaB:n kanssa.

Poissa Vekkuli

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #18 : Toukokuu 06, 2023, 15:36:41 »
Olen joskus lähettänyt kuulumisviestin jos on sovittu niin että voi kysellä kuulumisia ja yleensä olen saanut vastauksen kyselyihin kunhan ei jatkuvasti kysele niin toimii ja ovat mielissään kun muistetaan ja tapana on ollut kiittää aina jos sessio on ollut mukava molemmille :kiss:

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: PT:n ja asiakkaan välinen yhteydenpito
« Vastaus #19 : Toukokuu 06, 2023, 16:06:51 »
Joku asiakas oli jopa pahoittanut mielensä ja siitä ilmoittanut kun ot:ltä ei ollut tullut kiitos-viestiä tms perään. Itse en koskaan laittele perään viestiä, mun mielestä tässä jutussa on juurikin kyse siitä että se panokaveri EI soittele tai laittele viestiä perään. 🤔

Jos on erikseen sovittu, niin kyllä multa saa kuulumisia silloin tällöin kysellä ja vastaan kun kerkeän, mutta en kyllä sietäisi mitään tyyliin päivittäistä, tai edes välttämättä viikottaista viestittelyä vaan ”huvin vuoksi”.
Opiskelijarouva

Turku