Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: nuori suomityttö Lahti  (Luettu 13772 kertaa)

Poissa jämsäman

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #20 : Kesäkuu 12, 2023, 19:03:11 »
itse asiassa kuvia katsoessani, vaikutat mielenkiintoiselta tapaukselta, miten sinuun saisi  yhteyden

Poissa ruutikulli

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #21 : Kesäkuu 12, 2023, 22:19:39 »
Jossun muutaman kerran tavanneena, voin sanoa että ei ainakaan liukuhihnahommaa ole. (Kuten aiemmin todettu on). Hänellä rajat on ja niitä pitää kunnioittaa. Ei ammattilainen, mutta hyvä amatööri. Kuuntelee, on läsnä. Meikältä suositus.

Poissa wilpertti

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #22 : Kesäkuu 13, 2023, 08:09:47 »
Tuli käytyä Jossua tapaamassa, vastassa hoikka, upea, hyväntuulinen nuori nainen. Vartalo oli minusta mahtava, juuri kuvien mukainen, rinnat mukavan pienet ja se pöheikkö WAU. Liukuhihnasta ei merkkiäkään, vaan toiveet huomioitiin täydellisesti, kiire ei ollut aktin jälkeenkään, vaan tuntui, kuin olisi tyttöystävän kanssa touhuillut. Ehdot oli selkeät ja niistä pidettiin kiinni, kaikki sovittu toteutui. Menen takuulla uudelleen  :inlove:

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #23 : Kesäkuu 13, 2023, 09:51:32 »
Eipä ole ensimmäinen kerta kun jämsäman sekoittaa tytöt keskenään. Tämä on jo kolmas kerta minkä näen täällä foorumilla  :laught:
Aiheuttaa turhaa harmia tuollainen kun haukutaan nainen pystyyn.. ja sitten myöhemmin huomataan että olikin eri henkilö.  ::)

Poissa Konkari

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #24 : Kesäkuu 13, 2023, 22:47:52 »
Tältä likalta on kyllä liukuhihna-asenne kaukana - päinvastoin - On aidosti läsnä. Ja ei hoputa.

Mitään epäselvyyksiä ei ehdoissa ollut.

Poissa Drifter69

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #25 : Kesäkuu 27, 2023, 14:16:48 »
Laiha, pienet tissit ja peppu. Luonnollisella tavalla nätti nuori. Nykyään kun niin moni suosii posliinia, on Jossu tässä poikkeus. Tällä miisulla on nätti luonnollinen mirri.
Vatsan seutu oli makuuni ehkä hieman "pömppö", mutta tämä nuori on silti todell laiha. Pienellä treenillä olisi oikein täydellinen paketti. Kuitenkin kuvista tiesi jo hyvin mitä on vastassa.

Kokemus oli hyvä, ja häntä tapaisi mielellään uudelleen. Ei nyt jäänyt mitään huonoa sanottavaa tapaamisesta. Ehkä hieman harmi, ettei häntä saa sormettaa. Mutta ymmärrän hyvin jos ei siitä pidä.

Laihoista nuorista pitäville suosittelen.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #26 : Kesäkuu 27, 2023, 14:35:50 »
Laiha, pienet tissit ja peppu. Luonnollisella tavalla nätti nuori. Nykyään kun niin moni suosii posliinia, on Jossu tässä poikkeus. Tällä miisulla on nätti luonnollinen mirri.
Vatsan seutu oli makuuni ehkä hieman "pömppö", mutta tämä nuori on silti todell laiha. Pienellä treenillä olisi oikein täydellinen paketti. Kuitenkin kuvista tiesi jo hyvin mitä on vastassa.

Kokemus oli hyvä, ja häntä tapaisi mielellään uudelleen. Ei nyt jäänyt mitään huonoa sanottavaa tapaamisesta. Ehkä hieman harmi, ettei häntä saa sormettaa. Mutta ymmärrän hyvin jos ei siitä pidä.

Laihoista nuorista pitäville suosittelen.


Toistamiseen, en ole laiha, hoikka kyllä. Minulla ei ole alipainoa, syömishäiriötä tai mitään ongelmia esim. liian vähäisen syömisen kanssa. Paino, vartalonmalli sekä rintojen koko ovat tiedossa aina ennen tapaamista, joten se ei tule yllätyksenä. En kyllä sanoisi paikkaansa pitäväksi myöskään että vatsa pömppö? Ei se mikään metallilevy ole, mutta sellaista etsivälle on olemassa muita palveluntarjoajia. Samaa sanoisin treenatusta vartalosta, sellaista etsivälle on muut palveluntarjoajat, itse olen luomu senkin asian suhteen.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Drifter69

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #27 : Kesäkuu 27, 2023, 14:48:12 »
Laiha, pienet tissit ja peppu. Luonnollisella tavalla nätti nuori. Nykyään kun niin moni suosii posliinia, on Jossu tässä poikkeus. Tällä miisulla on nätti luonnollinen mirri.
Vatsan seutu oli makuuni ehkä hieman "pömppö", mutta tämä nuori on silti todell laiha. Pienellä treenillä olisi oikein täydellinen paketti. Kuitenkin kuvista tiesi jo hyvin mitä on vastassa.

Kokemus oli hyvä, ja häntä tapaisi mielellään uudelleen. Ei nyt jäänyt mitään huonoa sanottavaa tapaamisesta. Ehkä hieman harmi, ettei häntä saa sormettaa. Mutta ymmärrän hyvin jos ei siitä pidä.

Laihoista nuorista pitäville suosittelen.


Toistamiseen, en ole laiha, hoikka kyllä. Minulla ei ole alipainoa, syömishäiriötä tai mitään ongelmia esim. liian vähäisen syömisen kanssa. Paino, vartalonmalli sekä rintojen koko ovat tiedossa aina ennen tapaamista, joten se ei tule yllätyksenä. En kyllä sanoisi paikkaansa pitäväksi myöskään että vatsa pömppö? Ei se mikään metallilevy ole, mutta sellaista etsivälle on olemassa muita palveluntarjoajia. Samaa sanoisin treenatusta vartalosta, sellaista etsivälle on muut palveluntarjoajat, itse olen luomu senkin asian suhteen.

Missään nimessä en siis tarkoittanut tuota millään pahalla. Vartalosi on sopusuhtainen ja tärkeintä on aina olla sinut itsensä kanssa. Kuvasi ovat hyviä ja täysin totuudenmukaisia, josta iso plussa. Niin paljon näkyy kuvia jotka on otettu imartelevasta kuvakulmasta, sinulla tällaista ei ole  :) Tämä on enemmän joku oma fetissini, joko BBW nainen tai siro, jolla vatsa hieman "timmimpi" vaikka ei varsinaisesti vatsalihaksia näkyisikään.

Ja asenteesi on oikea, kaikille löytyy mieluisa palveluntarjoaja.

Edelleen iso plussa luonnollisuudesta, myös mirrin suhteen  :inlove:

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #28 : Kesäkuu 27, 2023, 15:23:26 »
Laiha, pienet tissit ja peppu. Luonnollisella tavalla nätti nuori. Nykyään kun niin moni suosii posliinia, on Jossu tässä poikkeus. Tällä miisulla on nätti luonnollinen mirri.
Vatsan seutu oli makuuni ehkä hieman "pömppö", mutta tämä nuori on silti todell laiha. Pienellä treenillä olisi oikein täydellinen paketti. Kuitenkin kuvista tiesi jo hyvin mitä on vastassa.

Kokemus oli hyvä, ja häntä tapaisi mielellään uudelleen. Ei nyt jäänyt mitään huonoa sanottavaa tapaamisesta. Ehkä hieman harmi, ettei häntä saa sormettaa. Mutta ymmärrän hyvin jos ei siitä pidä.

Laihoista nuorista pitäville suosittelen.


Toistamiseen, en ole laiha, hoikka kyllä. Minulla ei ole alipainoa, syömishäiriötä tai mitään ongelmia esim. liian vähäisen syömisen kanssa. Paino, vartalonmalli sekä rintojen koko ovat tiedossa aina ennen tapaamista, joten se ei tule yllätyksenä. En kyllä sanoisi paikkaansa pitäväksi myöskään että vatsa pömppö? Ei se mikään metallilevy ole, mutta sellaista etsivälle on olemassa muita palveluntarjoajia. Samaa sanoisin treenatusta vartalosta, sellaista etsivälle on muut palveluntarjoajat, itse olen luomu senkin asian suhteen.

Missään nimessä en siis tarkoittanut tuota millään pahalla. Vartalosi on sopusuhtainen ja tärkeintä on aina olla sinut itsensä kanssa. Kuvasi ovat hyviä ja täysin totuudenmukaisia, josta iso plussa. Niin paljon näkyy kuvia jotka on otettu imartelevasta kuvakulmasta, sinulla tällaista ei ole  :) Tämä on enemmän joku oma fetissini, joko BBW nainen tai siro, jolla vatsa hieman "timmimpi" vaikka ei varsinaisesti vatsalihaksia näkyisikään.

Ja asenteesi on oikea, kaikille löytyy mieluisa palveluntarjoaja.

Edelleen iso plussa luonnollisuudesta, myös mirrin suhteen  :inlove:


En haukkuna ottanut, mutta korjaan jos joku mielestäni väärässä tms (en tarkoita _juuri sinua_ vaan yleensä)

Omasta mielestä laihan ja hoikan ero siinä että laiha ihminen on selkeästi alipainoinen tai ei terve tms. Että paistaa kylkiluut kyljistä yms. Itseeni tuo termi ei siksi mielestäni päde. Kirjoituksissa (kuten livenäkin välillä) olen hyvin suora sanoissani, joten ne voi joskus ymmärtää väärin, esim. että olen loukkaantunut/tyly tms vaikka kyse olisi vaan siitä että sanon asian niinkuin se on: koska mulle on paras tapa sanoa suoraan asiat kuin kierrellä ja kaarrella.

Niin ja jäi edellisestä viestistä että tervetuloa vaan uudelleen.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Drifter69

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #29 : Kesäkuu 27, 2023, 16:55:24 »
Laiha, pienet tissit ja peppu. Luonnollisella tavalla nätti nuori. Nykyään kun niin moni suosii posliinia, on Jossu tässä poikkeus. Tällä miisulla on nätti luonnollinen mirri.
Vatsan seutu oli makuuni ehkä hieman "pömppö", mutta tämä nuori on silti todell laiha. Pienellä treenillä olisi oikein täydellinen paketti. Kuitenkin kuvista tiesi jo hyvin mitä on vastassa.

Kokemus oli hyvä, ja häntä tapaisi mielellään uudelleen. Ei nyt jäänyt mitään huonoa sanottavaa tapaamisesta. Ehkä hieman harmi, ettei häntä saa sormettaa. Mutta ymmärrän hyvin jos ei siitä pidä.

Laihoista nuorista pitäville suosittelen.


Toistamiseen, en ole laiha, hoikka kyllä. Minulla ei ole alipainoa, syömishäiriötä tai mitään ongelmia esim. liian vähäisen syömisen kanssa. Paino, vartalonmalli sekä rintojen koko ovat tiedossa aina ennen tapaamista, joten se ei tule yllätyksenä. En kyllä sanoisi paikkaansa pitäväksi myöskään että vatsa pömppö? Ei se mikään metallilevy ole, mutta sellaista etsivälle on olemassa muita palveluntarjoajia. Samaa sanoisin treenatusta vartalosta, sellaista etsivälle on muut palveluntarjoajat, itse olen luomu senkin asian suhteen.

Missään nimessä en siis tarkoittanut tuota millään pahalla. Vartalosi on sopusuhtainen ja tärkeintä on aina olla sinut itsensä kanssa. Kuvasi ovat hyviä ja täysin totuudenmukaisia, josta iso plussa. Niin paljon näkyy kuvia jotka on otettu imartelevasta kuvakulmasta, sinulla tällaista ei ole  :) Tämä on enemmän joku oma fetissini, joko BBW nainen tai siro, jolla vatsa hieman "timmimpi" vaikka ei varsinaisesti vatsalihaksia näkyisikään.

Ja asenteesi on oikea, kaikille löytyy mieluisa palveluntarjoaja.

Edelleen iso plussa luonnollisuudesta, myös mirrin suhteen  :inlove:


En haukkuna ottanut, mutta korjaan jos joku mielestäni väärässä tms (en tarkoita _juuri sinua_ vaan yleensä)

Omasta mielestä laihan ja hoikan ero siinä että laiha ihminen on selkeästi alipainoinen tai ei terve tms. Että paistaa kylkiluut kyljistä yms. Itseeni tuo termi ei siksi mielestäni päde. Kirjoituksissa (kuten livenäkin välillä) olen hyvin suora sanoissani, joten ne voi joskus ymmärtää väärin, esim. että olen loukkaantunut/tyly tms vaikka kyse olisi vaan siitä että sanon asian niinkuin se on: koska mulle on paras tapa sanoa suoraan asiat kuin kierrellä ja kaarrella.

Niin ja jäi edellisestä viestistä että tervetuloa vaan uudelleen.

En ole asiaa koskaan tarkemmin miettinyt, olen vain käyttänyt kumpaakin sanaa vaihdellen. Nyt kun asian mainitsit laiha kieltämättä kuulostaa enemmänkin negatiiviselta termiltä ja hoikka enemmän positiiviselta/terveeltä. Pitänee yrittää jatkossa käyttää mieluummin hoikka -sanaa sirompirakenteisista miisuista.

Vielä sitä oppii uutta tänäkin päivänä  :inlove:

Poissa himokaskullimuna

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #30 : Heinäkuu 04, 2023, 13:13:02 »
Tapasin Johannan tässä joku aika sitten ja oli kyllä täyden kympin mimmi  :inlove:
Hieman oli hankaluuksia saada aikatauluja kohdilleen, mutta kun vihdoin päästiin tapaamaan oli kaiken vaivan ja joka pennin arvoista. Liukuhihna meiningistä ei merkkiäkään, oli oikein mukava persoona ja toiveet haluamistani palveluista otettiin huomioon. Suosittelen. Varmasti käyn uudelleen.

Poissa tampereen_poika

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #31 : Elokuu 19, 2023, 15:14:35 »
Onko mitä hintaluokkaa Jossu? Kuvissa ainakin mukavan näköinen kroppa, ja lahteen on tulossa enemmänkin työreissuja lähiaikoina..   :D

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #32 : Elokuu 20, 2023, 19:35:42 »
Onko mitä hintaluokkaa Jossu? Kuvissa ainakin mukavan näköinen kroppa, ja lahteen on tulossa enemmänkin työreissuja lähiaikoina..   :D


Laitoin sulle viestillä hinnat :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #33 : Elokuu 21, 2023, 18:00:47 »
Laitatko Jossu mulle myös?
Meiliä laitoin viime viikolla, mut tiedä mihin on jäänyt.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #34 : Elokuu 21, 2023, 18:16:28 »
Laitatko Jossu mulle myös?
Meiliä laitoin viime viikolla, mut tiedä mihin on jäänyt.


Laitoin :) jos potentiaalinen asiakas ottaa muhun yhteyttä (pl. tällä sivustolla) tulee se tehdä ohjeiden mukaan jos haluaa multa vastauksen ja päästä minut tapaamaan, eli en vastaa viesteihin joissa ei ole mainittu paikkakuntaa jossa haluaa tavata (syy löytyy twitteristä jos jotakuta kiinnostaa) ja en vastaa myöskään jos yhteydenotossa kysytään jotain jonka olen jo kertonut (eli kirjoittanut) ST:n/naapurisivun/ **** ilmoitukseeni
« Viimeksi muokattu: Elokuu 22, 2023, 19:41:10 kirjoittanut Heikki Koo »
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #35 : Marraskuu 15, 2023, 21:19:07 »
Olen tällä hetkellä sairaslomalla, aktivoidun ST llä ja someissani kun palaan töihin. ST llä ei tällä hetkellä näy mitään ilmoitusta. Vastaan viesteihin jaksamisen mukaan, tällä hetkellä vastauksissa siis kestää.

Jos ollaan koskaan oltu yhteydessä whatsapp sovelluksen kautta, niin vaihdoin puhelinta, jonka johdosta KAIKKI viestit hävisivät, joten laita tässä tapauksessa uudelleen viestiä.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #36 : Joulukuu 11, 2023, 11:29:08 »
Te jotka olette nähneet mun häpyhuuleet niin kertokaas, onko ne isot? Eräs kyseli asiaa ja käytti sanaa ''outie'', niin tulevaa varten tietäisin mitä vastata? Voit kertoa julkisesti tai yksityisesti :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 303
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #37 : Joulukuu 11, 2023, 13:10:11 »
Te jotka olette nähneet mun häpyhuuleet niin kertokaas, onko ne isot? Eräs kyseli asiaa ja käytti sanaa ''outie'', niin tulevaa varten tietäisin mitä vastata? Voit kertoa julkisesti tai yksityisesti :)

Pistä joku kuva :-)

Poissa Samsonite666

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #38 : Joulukuu 12, 2023, 11:18:34 »
Te jotka olette nähneet mun häpyhuuleet niin kertokaas, onko ne isot? Eräs kyseli asiaa ja käytti sanaa ''outie'', niin tulevaa varten tietäisin mitä vastata? Voit kertoa julkisesti tai yksityisesti :)

Ollaan kerran tavattu toissa kesänä, en muista sun piparista muuta kuin että se on hiton tiukka! Ja kivaa oli. =)

Paikalla Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #39 : Joulukuu 13, 2023, 01:03:17 »
Hyvin pieni ja sievä pipari oli, en yhtää muista oliko innie vai outie kyllä, jos on outie niin ei mikään paahtipaisti