Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: nuori suomityttö Lahti  (Luettu 13468 kertaa)

Poissa NoKukapaSe

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
nuori suomityttö Lahti
« : Toukokuu 05, 2023, 22:03:37 »
onko kukaan käynyt? millainen on? käy vissiin muuallakin keikoilla

Poissa jarppa112

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #1 : Toukokuu 07, 2023, 09:25:10 »
Mistä löytyy

Poissa NoKukapaSe

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #2 : Toukokuu 08, 2023, 03:05:42 »
ilmottelee naapuri sivustolla, oli sotkamossa ja kuopiossa viimeisimpien ilmoitusten mukaan

Poissa NoKukapaSe

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #3 : Toukokuu 10, 2023, 08:57:57 »
en pystynyt (tai osannut) linkata ilmoitusta mutta on nyt aktiivisena hänen ilmoitus
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2023, 09:00:59 kirjoittanut NoKukapaSe »

Poissa jarppa112

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #4 : Toukokuu 10, 2023, 12:34:59 »
Ei hän kyllä mitään vastaile vaikka useapia kertoja olen eri kerroilla yrittänyt yhteyttä saada

en pystynyt (tai osannut) linkata ilmoitusta mutta on nyt aktiivisena hänen ilmoitus

Poissa NoKukapaSe

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #5 : Toukokuu 10, 2023, 14:04:47 »
Ei hän kyllä mitään vastaile vaikka useapia kertoja olen eri kerroilla yrittänyt yhteyttä saada

en pystynyt (tai osannut) linkata ilmoitusta mutta on nyt aktiivisena hänen ilmoitus

aijaa? kyllä mulle vastasi ihan normaalisti

Poissa Kiima

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #6 : Toukokuu 10, 2023, 14:06:16 »
Tervehdys
Kävin hänen luonaan jokinaika sitten Lahdessa.
Hyvin laiha tyttö, pienet rinnat.
Ei saa suudella eikä sormettaa.
Muuten saa naida oikeastaan miten haluat.
En kyl taida mennä uudestaaan, ei mun makuunni.

Poissa NoKukapaSe

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #7 : Toukokuu 10, 2023, 14:09:04 »
Tervehdys
Kävin hänen luonaan jokinaika sitten Lahdessa.
Hyvin laiha tyttö, pienet rinnat.
Ei saa suudella eikä sormettaa.
Muuten saa naida oikeastaan miten haluat.
En kyl taida mennä uudestaaan, ei mun makuunni.

Kysyin häneltä saako suudella ja vastasi että saa? En tosiaan vaan ole vielä päässyt käymään

Poissa Ituhippi

  • Full Member
  • Viestejä: 117
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #8 : Toukokuu 10, 2023, 14:16:33 »
Ei hän kyllä mitään vastaile vaikka useapia kertoja olen eri kerroilla yrittänyt yhteyttä saada

en pystynyt (tai osannut) linkata ilmoitusta mutta on nyt aktiivisena hänen ilmoitus
Mulle kyllä vastannut jo tuossa lumien aikaa mutta silloin ei saatu aikoja yhteen jos nyt samasta neidosta puhutaan.

Poissa NoKukapaSe

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #9 : Toukokuu 10, 2023, 14:26:08 »
Ei hän kyllä mitään vastaile vaikka useapia kertoja olen eri kerroilla yrittänyt yhteyttä saada

en pystynyt (tai osannut) linkata ilmoitusta mutta on nyt aktiivisena hänen ilmoitus
Mulle kyllä vastannut jo tuossa lumien aikaa mutta silloin ei saatu aikoja yhteen jos nyt samasta neidosta puhutaan.

Jos käyt, olisi kiva kuulla miten meni, millainen oli, jne?

Poissa jarppa112

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #10 : Toukokuu 10, 2023, 15:12:16 »
Ei hän kyllä mitään vastaile vaikka useapia kertoja olen eri kerroilla yrittänyt yhteyttä saada

en pystynyt (tai osannut) linkata ilmoitusta mutta on nyt aktiivisena hänen ilmoitus

aijaa? kyllä mulle vastasi ihan normaalisti


onko jotain sähköpostia millä saa yhteyttä

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #11 : Toukokuu 10, 2023, 19:11:19 »
Ei hän kyllä mitään vastaile vaikka useapia kertoja olen eri kerroilla yrittänyt yhteyttä saada

en pystynyt (tai osannut) linkata ilmoitusta mutta on nyt aktiivisena hänen ilmoitus

aijaa? kyllä mulle vastasi ihan normaalisti


onko jotain sähköpostia millä saa yhteyttä

Moikka! Laitoin sulle sähköpostia tänään
Keikat kalenterissa !
VANTAALLA Tikkurilassa 8.4 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #12 : Toukokuu 10, 2023, 19:12:03 »
Ei hän kyllä mitään vastaile vaikka useapia kertoja olen eri kerroilla yrittänyt yhteyttä saada

en pystynyt (tai osannut) linkata ilmoitusta mutta on nyt aktiivisena hänen ilmoitus
Mulle kyllä vastannut jo tuossa lumien aikaa mutta silloin ei saatu aikoja yhteen jos nyt samasta neidosta puhutaan.

Hei! Laita ihmeessä viestiä niin yritetään treffata!:)
Keikat kalenterissa !
VANTAALLA Tikkurilassa 8.4 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #13 : Toukokuu 10, 2023, 19:14:36 »
Tervehdys
Kävin hänen luonaan jokinaika sitten Lahdessa.
Hyvin laiha tyttö, pienet rinnat.
Ei saa suudella eikä sormettaa.
Muuten saa naida oikeastaan miten haluat.
En kyl taida mennä uudestaaan, ei mun makuunni.

Hei, ensinnäkin, en ole laiha, vaan hoikka. Paino, vartalonmalli sekä rintojen koko ovat tiedossa aina ennen tapaamista joten se ei tule yllätyksenä. Toiseksi, minua saa suudella, ei pidä paikkaansa ettei saisi. Sormetuksesta en nauti, se on totta. Haluan nautintoni olevan aitoa, joten en suostu sellaiseen toimintaan joka ei minusta tunnu hyvälle. Ikävää jos sinulle ei jäänyt hyvä mieli tapaamisestaa. Onnea seuran etsintään!
Keikat kalenterissa !
VANTAALLA Tikkurilassa 8.4 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Konkari

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #14 : Kesäkuu 10, 2023, 13:06:37 »
On tosiaan hoikka, muttei mitenkään timmi. Kuvat on otettu hyvin, sillä hän ei mitenkään yritä tätä kuvissa peitellä. Kuvat vastaavat hyvin todellisuutta.  :)

Poissa jämsäman

  • Full Member
  • Viestejä: 100
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #15 : Kesäkuu 12, 2023, 14:31:08 »
kävin jokin aika sit, en voi suositella, hyvin töykeä, kuvat kyllä aitoja, mutta liukuhihna-hommaa

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #16 : Kesäkuu 12, 2023, 18:26:14 »
kävin jokin aika sit, en voi suositella, hyvin töykeä, kuvat kyllä aitoja, mutta liukuhihna-hommaa


Kerrohan miten olen ollut töykeä? En nimittäin harrasta töykeilyä, enkä ''liukuhihnaa'' sanan siinä merkityksessä että olisi oikeasti monta asiakasta päivässä: ja vinkiksi että jos haluat seksikumppaniksi ihmisen joka ei saman päivän aikana varmasti ole kenenkään muun kanssa, ehkä huorissa käynti ei ole sinua varten? Ja voit varmaan myös perustella väitteesi miksi väität että harrastan liukuhihnahommaa mielestäsi?

 
Keikat kalenterissa !
VANTAALLA Tikkurilassa 8.4 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #17 : Kesäkuu 12, 2023, 18:36:16 »
kävin jokin aika sit, en voi suositella, hyvin töykeä, kuvat kyllä aitoja, mutta liukuhihna-hommaa


Jos esittää tällaisia väitteitä, osaa varmaan ne sitten perustellakkin? Vaikka herää kyllä epäilys että täällä ollaan mustamaalaamassa mua, koska en ole töykeä asiakkaille jotka saapuvat minua tapaamaan. Liukuhihnasta, jos minua tulee tapaamaan, ei voi olettaa olevansa päivän ensimmäinen tai ainoa asiakas. Voi olla, tai sitten ei. Mutta en harrasta liukuhihnaa, asiakkaiden välissä on riittävät välit, tapaamisten välissä olen käynyt suihkussa, tuulettanut ja vaihtanut lakanat. Makkarin roskiksessa ei ole edellisen asiakkaan kortsuja tms vaan sekin on tyhjennetty. Joten väitteiden lausuja kertokoon mikä mennyt hänen mielestään vikaan?
Keikat kalenterissa !
VANTAALLA Tikkurilassa 8.4 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa jämsäman

  • Full Member
  • Viestejä: 100
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #18 : Kesäkuu 12, 2023, 18:43:22 »
pahoittelut näin jukisesti, sekoitin sinut yhteen nimeltä mainitsemattomaan henkilöön, jolla oli liki samanlainen nimimerkki käytössä,,,joten anteeksi ja hyvää kesää sinulle

Poissa jämsäman

  • Full Member
  • Viestejä: 100
  • * Kelpo kaveri
Vs: nuori suomityttö Lahti
« Vastaus #19 : Kesäkuu 12, 2023, 18:46:19 »
monella on niin samanlainen nimimerkki, että menee sekaisin, kuvat olivat kyllä samantapaiset, mutta tuntemani henkilö on ihan blondi,,,