Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
RE Ellisa
Tuplawee:
--- Lainaus käyttäjältä: jhstone - Kesäkuu 05, 2024, 18:14:43 ---Huomenna pitäis ilmoituksen kuulemma taas ilmestyä. Oon aika luottavainen et ihan se oikea Ellisa kyseessä, viestittely oli sitä "aitoa oikeaa".
Lauantaina sit sovitulla tapaamisella varmistuu.
:kiss: :blowjob: :behind:
--- Lainaus päättyy ---
Itse mahdollisesti sunnuntaina käväisen kylässä. Olisin kiitollinen jos joku raportoisi neidon nykykunnosta. Erityisesti ikä mietityttää. Kovin montaa kiinnostavaa kolmevitosta ei ole vielä tullut vastaan.
Edit. Siis joltain muulta kuin puusilmä-aegonilta. 😉
MestariMerlin:
Makuasia! Tai sitten sulla on käynyt todella huono tuuri..
Kyllä monikin varsin hyvä on jo neljän kympin korvilla..
Isildur:
Kävin tänään tapaamassa Ellisaa, joten voin vahvistaa että ilmoitus on aito. Kroppa edelleen timmissä kunnossa ja omasta mielestäni hän näyttää alle kolmekymppiseltä. Täydellinen GFE-kokemus.
antero pee:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Kesäkuu 07, 2024, 15:16:46 ---Makuasia! Tai sitten sulla on käynyt todella huono tuuri..
Kyllä monikin varsin hyvä on jo neljän kympin korvilla..
--- Lainaus päättyy ---
Just näin. Ani harva vielä kakskymppisenä on kypsä kurtisaani. Kaksvitosena voi hyvinkin olla jos on ns. old soul.
Mutta 30, 35, 40... on yleensä kaikkia hyviä numeroita tässä skenessä.
Ellisan kohdalla vaan en olisi uskonut. Ei vaikuta ostopäätökseen tai oikeastaan mihinkään. Olin vaan mieltänyt hänet ysärin lopulla syntyneeksi.
MestariMerlin:
Hieno juttu että Ellisa on back!
Kertoiko yhtään mitä on touhunnut viimeisen vuoden..? ..täällä kun ehdittiin jo luopua toivosta saada neito enää ikinä takaisin..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta