Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

RE Ellisa

<< < (7/14) > >>

AegonX:
Joutui Ellisa näköjään räpsäisemään uuden kuvan profiiliinsa. (Ei ne aiemmatkaan kyllä mitenkään epäosuvia olleet, vaikka olivat kieltämättä otettu ennen toisen käden isoa tatuointia.)

Ja näköjään ikäkin profiilissa nyt päivittynyt lukemaan 34. Mulle meni ihan täydestä viime vuonna että 25 ;D

antero pee:
Täh, voiko Ellisan "'oikea ikä'" olla 34?? Eikö se ennen ollut ainakin kakkosella alkavaa vai muistanko väärin?

Laitoin oikean iän useisiin lainausmerkkeihin, sillä eihän nyt kyse ole siitä mitä passissa lukee. Mutta edes tuonnepäin?

AegonX:
Kuten tuossa yllä sanoin, viime vuonna Ellisan profiilissa luki että 25. Mutta vaikuttaa siltä että RE:n ylläpidolle on joutunut näyttämään passia tms. ja siksi ikä päivittyi vähän runsaammin.

Oli kyllä todellakin nuoren näköinen ikäisekseen ainakin silloin viime vuonna kun olen tavannut.

MestariMerlin:
Itse hieraisin kanssa silmiä tuossa kohtaa. RE lienee ottanut tarkan linjan mikä ihan hyvä.. huomattu kyllä jo muidenkin vakkarineitojen kohdalla että ikätarkistus on tehty..

Eihän tuolla iällä sinänsä mitään suurta väliä ainakaan itselleni ole.. ja jotkut ne vain näyttää todella nuorilta! Unkarin Carla/Melissa on toinen ihmetyksen aihe.. tosi teinimäinen olemus vaikka ikää nyt 30..

RoccosApprentice:

--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Kesäkuu 07, 2024, 12:28:21 ---Täh, voiko Ellisan "'oikea ikä'" olla 34?? Eikö se ennen ollut ainakin kakkosella alkavaa vai muistanko väärin?

Laitoin oikean iän useisiin lainausmerkkeihin, sillä eihän nyt kyse ole siitä mitä passissa lukee. Mutta edes tuonnepäin?

--- Lainaus päättyy ---

Ellisa oli vakkarini 10-vuotta sitten ja oli silloin ilmoituksessa 21v eli lyhyellä matikalla ~25. Upea nainen, silloin ja nyt.

Täydellinen esimerkki siitä että ikähaarukkaa ei missään nimessä SAA laittaa 18-24.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta