Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

RE Ellisa

<< < (4/14) > >>

AegonX:
Se on myös vaikuttavaa, että Ellisan RE-arvosteluissa häntä kovasti kehuttiin varsin erilaisista asiakasnäkökulmista.. itse olen niin hempeilevästä päästä etten ole joka tapaamisella edes ottanut vaatteita pois päältä, ja sitten toisaalta jotkut kehuu kuinka Ellisalle sopii erityisen raju seksi ja hän vain kannustaa painamaan kovempaa..

Kannattaa lukea ne arvostelut läpi jos tulevat vielä nähtäville, sanoisin että eeppisyyttä. Eikä yhtään negatiivista sanaa yhdessäkään yli 30 arvostelussa.

Jaatinen:
Hänen asenteella ja maineella taitaa riittää rahastettavaa vähän eksoottisemmissakin ja ilmastoltaan kivemmissa lokaatioissa kuin Suomessa.

AegonX:

--- Lainaus käyttäjältä: Jaatinen - Joulukuu 13, 2023, 12:31:21 ---Hänen asenteella ja maineella taitaa riittää rahastettavaa vähän eksoottisemmissakin ja ilmastoltaan kivemmissa lokaatioissa kuin Suomessa.

--- Lainaus päättyy ---

Onhan se mahdollista että on muuttanut linjaansa, mutta minulle kertomansa mukaan tekee töitä vain Suomessa, vaikka tiedostaa että muualla tekisi enemmän rahaa. Kuulemma edes norjalaiset ja tanskalaiset eivät ole riittävän samankaltaisia islantilaisiin nähden, Ruotsissa taas ongelmana lainsäädäntö, ja Pohjoismaihin anyway haluaa rajoittua.

Mutta en toki yllättyisi jos on sittenkin päättänyt lähteä seulomaan kivaa asiakaskuntaa muualtakin.

Oma pääasiallinen arvaukseni poissaolon syyhyn on kuitenkin pessimistisesti, että hän nyt parhaillaan keskittyy johonkin alkaneeseen sitoutuneeseen suhteeseen. Fiksut tytöt kai tuossa 25 vuoden tienoilla ei enää erityisemmin halua lykätä myöhempään vakavien suhteiden rakentelua. (Mutta tämä on pelkkää arvailua minulta, en tiedä mitään hänen aiemmastakaan ihmissuhdetilanteestaan tai kiinnostuksistaan sillä saralla.)

MestariMerlin:
Mielenkiintoista.. olin jossain vaiheessa bongaavinani että olisi tehnyt hommia aiemmin myös Hollannissa. Ja siellä kansallisuudeksi oli ilmoitettu Tšekki. Saa nähdä sitten palaako vielä tänne.. Saattaahan myös olla että on alkanut vaikka opiskelemaan ja keskittyy nyt alkuun siihen.

AegonX:

--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Joulukuu 13, 2023, 15:17:43 ---Mielenkiintoista.. olin jossain vaiheessa bongaavinani että olisi tehnyt hommia aiemmin myös Hollannissa. Ja siellä kansallisuudeksi oli ilmoitettu Tšekki. Saa nähdä sitten palaako vielä tänne.. Saattaahan myös olla että on alkanut vaikka opiskelemaan ja keskittyy nyt alkuun siihen.

--- Lainaus päättyy ---

Sitä, että olisi käynyt kokeilemassa hommia muualla, ei minulle kertomansa sulje pois.

Myös kai mahdollista että joku toinen oli ottanut hänen kuvansa feikkikäyttöön.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta