Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Zoé latina

<< < (2/5) > >>

turre:
Minä kävin Kampissa hänen luonaan. Koirat oli Suomessa ja asunnossa, mutta ei häirinnyt ollenkaan. Hänen pillu on todella tiukka ja hän ratsasti minua kunnes tulin. Ensin selkä minuun päin ja sitten toisin päin että samalla pysytyin hyväilemään hänen rintojaan. Kympin arvoinen hänen suoritus. Mukava ja kaunis.

sampsa100:
hyvä oli.

M899:
Onkohan kyseinen kaunotar tulossa Suomeen uudestaan? 🤔 Monta kertaa olen hänen ilmoitusta katsellut ja kun hän on Suomessa itse olen Saksassa.. Viimeksi näin hänen ilmoituksen Itä-Suomesta mutta sen jälkeen ei löytynyt enää RE sivustolta. Todella upean näköinen Nainen ja varmasti käymisen arvoinen kokemus

MestariMerlin:
En liikaa kuolaisi. Itselläni oli huono kokemus viime keväänä. Ei koko nainen oikein saanut syttymään ja oli vielä laittanut kellonkin hälyttämään ennen aikojaan eli sellainen tyypillinen rahat pois- latinokusetus. Ainoa kerta ikinä kun saa lähteä pussit täynnä kotimatkalke. Ja ne hassut koirat tuli nähtyä kun "velipoika" vei ne ulos käynnin ajaksi.. Ikäähän tuolla on nyt lähemmäs 40 vaikka vuodesta toiseen ilmoittaa olevansa alle kolmekymppinen..

Johnny Hazard:
Ilmoitus poistettu RE:ltä feikkikuvien takia. Zoe uusi kuviansa vähän aikaa sitten ja osa niistä kyllä näytti vähintäänkin reilusti filtteröidyiltä. Aiemmin oli kyllä omia kaikki kuvat.
Minulla on ihan hyvät kokemukset ko. daamista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta